"Paspaudžiau", kad prisipažintų ;))
https://autosport.com.ru/f1/70028-marko-pochemu-das-ostavili-do-konca-sezona-gibkoe-krylo-net
ne iki sezono galo, Kestuti, nedramatizuok. iki prancuzijos. bet mclaren ir merc nori iki baku, kad ferari ir red bull dar daugiau akiu neatlostu. viskas cia normalu. vieni geriau padirbejo atrasdami pilka zona, tai kiti dabar visa gerkle rekia, kad greiciau uzkamsytu. nu visada taip buvo. tik tai ka tu sakai - uzdraust nuo "rytoj" yra neimanoma. nei techniskai, nei teisiskai.
"Paspaudžiau", kad prisipažintų ;))
https://autosport.com.ru/f1/70028-marko-pochemu-das-ostavili-do-konca-sezona-gibkoe-krylo-net
tai as ir keliu klausima - kas atsitiko, kad reno-mclaren-ferari-mclaren perprato, o cia neperpranta? ir randu tik 2 paaiskinimus - padangos ir amzius.
ar amzius padeda? ne. kaip jau mineta auksciau, vienam rate, panasu, neisildo padangu. lenktyniu ritmu vaziuoja panasiai. dideles dramos nematau. kitas klausimas - gal visgi Ocon nera toks prastas, kaip vertinama iki siol?
"Paspaudžiau", kad prisipažintų ;))
https://autosport.com.ru/f1/70028-marko-pochemu-das-ostavili-do-konca-sezona-gibkoe-krylo-net
gerai manipuoliuoja faktais. svarbu, pripazino, kad sparna teks perdaryti.
"Paspaudžiau", kad prisipažintų ;))
https://autosport.com.ru/f1/70028-marko-pochemu-das-ostavili-do-konca-sezona-gibkoe-krylo-net
tai as jau senai pasakiau, kad tai principe tokia pati situacija, bet Klepsidrai netiko :)
gerai manipuoliuoja faktais. svarbu, pripazino, kad sparna teks perdaryti.
taip, kaip mercedesams ismontuoti das, tik cia reiks ta padaryt iki pranc, o anie naudojo visa sezona. apie tai kalba, o ne apie legalus/nelegalus. visi iki vieno stengiasi balansuoti ant pilkos zonos ribos. anokia cia naujiena.
tai as jau senai pasakiau, kad tai principe tokia pati situacija, bet Klepsidrai netiko :)
Nugi iš citatos skaitosi, kad bandei man prieštarau ir "apšaukiai" spalvų tirštintojų... ;)
:))
Nugi iš citatos skaitosi, kad bandei man prieštarau ir "apšaukiai" spalvų tirštintojų... ;)
:))
nu as nesuprantu sito isterinio trizniojimo is mercedes ir mclaren puses. juk uzdraude jau nuo prancuzijos, bet ne, gi reikia patrizniot del baku, nes ten 2km tiesioji.
tai as ir keliu klausima - kas atsitiko, kad reno-mclaren-ferari-mclaren perprato, o cia neperpranta? ir randu tik 2 paaiskinimus - padangos ir amzius.
Pridėsiu;
Iškrito iš f1 ritmo, sunku palaikyti tą ritmą, fizinį krūvį, psichologiškai... Ilgesnė pauzė daro savo;
Per jo pauzę dėl naujų taisyklių pakito bolido valdymas, smarkiai sumažėjo pripaudžiamosios jėgos valdyme, dabar sunku jam prisitaikyti, kai kiti tobulinosi/prisitaikė palaipsniui (anksčiau priekinį sparną, šiemet galinį);
Labai pakito elektrinės bei kinetinės energijos perdavimo galios, jos panaudojimo bei sugeneravimo trukmė;
Aplinka komandoje, darbas su naujais inžinieriais, susikalbėjimas... - nuo pastarųjų daug priklauso šiais laikais;
Kitaip tariant, sukrito vienos dvejakės bei troijkės į vieną krūvą, reik suktis... Psihologiškai jis stiprus, susitvarkys manau.
Ps. Jai visiškai uždraustų (apart tik kas būtina, pvz. pasukti į pit-stopus, praleisti ir pnš) radio informaciją iš komandos lenktynių metu, viskas labai pasikeistų...
nu as nesuprantu sito isterinio trizniojimo is mercedes ir mclaren puses. juk uzdraude jau nuo prancuzijos, bet ne, gi reikia patrizniot del baku, nes ten 2km tiesioji.
Truputį ne taip. Tikriausiai, pamiršai tą mūsų pokalbį. :)) Pacituosiu save, aš teigiau tada, kad
>
"Čia dauguma komandų suinvestavo savo tiek finasinius, tiek žmogiškuosius resursus į tai, kad išloštų tas 0.1-0.3 sek dalį tiesios atkarpose... pasinaudoję taisykių testavimo spraga ir nori su tuo "išgyventi" iki sezono galo."
>
Tu sakei, kad nori TIK iki Prancūzijos etapo, ir nedramatizuok čia... O dabar Marko paliūdijo, kad nori naudoti tuos sparnus iki šio sezono galo :))))
Nu tegu kaunasi tam psichologiniam kare, mums tik įdomiau :)
Truputį ne taip. Tikriausiai, pamiršai tą mūsų pokalbį. :)) Pacituosiu save, aš teigiau tada, kad
>
"Čia dauguma komandų suinvestavo savo tiek finasinius, tiek žmogiškuosius resursus į tai, kad išloštų tas 0.1-0.3 sek dalį tiesios atkarpose... pasinaudoję taisykių testavimo spraga ir nori su tuo "išgyventi" iki sezono galo."
>
Tu sakei, kad nori TIK iki Prancūzijos etapo, ir nedramatizuok čia... O dabar Marko paliūdijo, kad nori naudoti tuos sparnus iki šio sezono galo :))))
Nu tegu kaunasi tam psichologiniam kare, mums tik įdomiau :)
aaa, dabar supratau ;) nu jo. bet nera ko ir daktarui marko spangti, nes gaunasi, kad jau po pietu saukstais mosikuoja - fia direktyva del naujos galinio sparno kontroles metodikos jau senai priimta ir galios nuo prancuzijos. basta.
aaa, dabar supratau ;) nu jo. bet nera ko ir daktarui marko spangti, nes gaunasi, kad jau po pietu saukstais mosikuoja - fia direktyva del naujos galinio sparno kontroles metodikos jau senai priimta ir galios nuo prancuzijos. basta.
Jap. Buvau sau pažadėjęs, kad ignoruosiu tą temą... bet nesusilaikiau ir save šiek tiek pasibranginau :/ :D :). Basta.
Va kur kas įdomiau > gelbėjimosi šiaudas, jei tai bus > https://autosport.com.ru/f1/70032-mclaren-predostavit-danielyu-rikkardo-novoe-shassi
Kestutis Gps > idomu. cia jau sakyciau visiskas toks desperatiskas zingsnis, kad itikint ricardo, kad nieks jo nesodina. bet speju, kad tai nesusije su sasi. o susije su tuo pat kaip alonso :))) daug ten tu punktu, kur tu prirasei ;)
Norge,
Ten tinka tik Alonso (jis gi nuo McLaren su nevykusia Hondos jėgaine tada kovojo).
Rikiui - tik mažesnioji dalis iš ten visų mūsų suminėtų priežasčių. Gi nedarė pauzės, jis gi adaptavosi prie pasikeitimų kartu su visais, tik kad skirtingoje komandoje bei bolidu ir PU.
Aš šių metų Norriso šuolį dalinai sieju su kitokio gamintojo kitaip išnaudojama ta papildomai generuojama energija. Jam, kaip žaidimų asui, labai tiko. Ypač kvaloje, kur jos didžiausias efektyvumas.
va kaip tik i tema. montoya, mano nuomone, atsake kame saknys, kad jaunimas veza seniams (paskutines 2 pastraupos)
https://www.f1news.ru/news/f1-153043.html
stutgarto usociams nepatiko kemiltono kaprizai
https://ru.motorsport.com/f1/news/istochnik-proval-mercedes-v-monako-zatormozit-podpisanie-kontrakta-s-khemiltonom/6515897/
neaisku ir del austrijos :(
https://ru.motorsport.com/f1/news/turtsiya-zamenila-kanadu-avstriya-zamenila-turtsiyu-teper-zamena-nuzhna-avstrii/6515786/
va kaip tik i tema. montoya, mano nuomone, atsake kame saknys, kad jaunimas veza seniams (paskutines 2 pastraupos)
https://www.f1news.ru/news/f1-153043.html
Jap. Paprastai, aiškiai ir įžvalgiai.
Norge,
Ten tinka tik Alonso (jis gi nuo McLaren su nevykusia Hondos jėgaine tada kovojo).
Rikiui - tik mažesnioji dalis iš ten visų mūsų suminėtų priežasčių. Gi nedarė pauzės, jis gi adaptavosi prie pasikeitimų kartu su visais, tik kad skirtingoje komandoje bei bolidu ir PU.
Aš šių metų Norriso šuolį dalinai sieju su kitokio gamintojo kitaip išnaudojama ta papildomai generuojama energija. Jam, kaip žaidimų asui, labai tiko. Ypač kvaloje, kur jos didžiausias efektyvumas.
cia geras pastebejimas. visi pamirso, kad viskas kitaip su nauja pu. ir perezas yra ta minejes.
Oho, kaip verksmingai tenka atsiprasinėti Sero, kai kas nors nepavyksta. Antra dalis apie Valterį jau tokia sakyčiau be įtampos - susifakapinom, bet kam nebūna.
https://streamab-l-e.com/fl5sda (be bruksniu, kaip visada)
kaip sakoma, plasnoja j o p t v a i m a t :) gal marko ir teisus bus si karta - nebus jokiu protestu
toli Mercedes sparnui iki protesto. plius pats sparnas nelabai ir juda. Marko kaip mazas vaikas prigautas kaltina visus aplink
toli Mercedes sparnui iki protesto. plius pats sparnas nelabai ir juda. Marko kaip mazas vaikas prigautas kaltina visus aplink
ar tikrai? taigi pats trimitavai, kad aero detales negali linkti ir suteikti pranasumo :) o pelekai plasnoja kaip zasinas moliugas :) kas kad pats sparnas mazai linksta
mersai nepaklause musu garazistu,kad reikia su svarke uzsnargliuot ir su kryzme atsukt :))))
https://www.f1news.ru/news/f1-153064.html
net kazkaip keista skaityti pagyras fefari vaziuoklei
https://ru.motorsport.com/f1/news/ekspert-obyasnil-skorost-ferrari-v-monako-vse-delo-v-khitroj-podveske/6516198/
mersai nepaklause musu garazistu,kad reikia su svarke uzsnargliuot ir su kryzme atsukt :))))
https://www.f1news.ru/news/f1-153064.html
Čia gi Mercedes Benz... Tik su graveriu ir dulkytes susiurbti būtina ;)
:D... :))
Sukiai atsimenu, kad neatsisuktų....
Čia Karma už visas Sero sėkmes ant Botterjero išsiliejo...
Čia gi Mercedes Benz... Tik su graveriu ir dulkytes susiurbti būtina ;)
:D... :))
Sukiai atsimenu, kad neatsisuktų....
Čia Karma už visas Sero sėkmes ant Botterjero išsiliejo...
man irgi pirma tokia mintis buvo kilusi , kad issip...isineja su graveriais. bet paskui galvoju, gal ten negali su jokiom svarkem, kad ko brangaus nesukrustu...be to manau kai sitaip, tai issisaugojo verzle, kuri turi siokia tokia verte (simboline) ir butu puikus dalykas kokiam muziejui ar siaip kazkam panasaus...
o del karmu, tai geriau ant sero issilietu :)
man irgi pirma tokia mintis buvo kilusi , kad issip...isineja su graveriais. bet paskui galvoju, gal ten negali su jokiom svarkem, kad ko brangaus nesukrustu...be to manau kai sitaip, tai issisaugojo verzle, kuri turi siokia tokia verte (simboline) ir butu puikus dalykas kokiam muziejui ar siaip kazkam panasaus...
o del karmu, tai geriau ant sero issilietu :)
Aš ir manau, kad jie kažką yra pribūrę... Ir nenorėjo naudoti drąstinių priemonių - kad ir rankų jėgos nusukant su spec. raktu (tokiu, kur prie RedBulių gulėjo) tam, kad bazėje išsiaikinti... Aukojo finišavimą, nes Monake neatsigrosi, kad su super bolidu...
Nei Hakkinenas neatsimena tokio atvejo F1 (buvo straipsnis)
ar tikrai? taigi pats trimitavai, kad aero detales negali linkti ir suteikti pranasumo :) o pelekai plasnoja kaip zasinas moliugas :) kas kad pats sparnas mazai linksta
Dar karta - ar sparnas linksta? Jei kam nepatinka tai, gali kreiptis i FIA, kaip Merc del Red Bull sparno. Ka daro Marko? Tik gasdina protestu apie nieka
Aš ir manau, kad jie kažką yra pribūrę... Ir nenorėjo naudoti drąstinių priemonių - kad ir rankų jėgos nusukant su spec. raktu (tokiu, kur prie RedBulių gulėjo) tam, kad bazėje išsiaikinti... Aukojo finišavimą, nes Monake neatsigrosi, kad su super bolidu...
Nei Hakkinenas neatsimena tokio atvejo F1 (buvo straipsnis)
O ka jie butu veike, jei butu atsuke po minutes ar dvieju? Bande finisuoti 20 vietoje, kad cionyksciai genijai Botto sugebejimus ivertintu?
toli Mercedes sparnui iki protesto. plius pats sparnas nelabai ir juda. Marko kaip mazas vaikas prigautas kaltina visus aplink
Tai kas ten plasnoja jei ne sparnas?:)
O ka jie butu veike, jei butu atsuke po minutes ar dvieju? Bande finisuoti 20 vietoje, kad cionyksciai genijai Botto sugebejimus ivertintu?
Tai ir rašiau, kad aukojo finišavimą... Tik nepridėjau, kad teisingai padarė ;)
Bet po to... dvi nesąmones į eterį ištransliavo. Kaip Mercedes - tai nesolidu, nesuprantama...
- nesugebėjom atsukti... Va, Ferrari kūjį ir pjūklą siūlė...
- Bottas pats kaltas, nesugebėjo sustoti į...
Aš ten Stutgarte, ūsočių vietoje, Mosley stiliuje botagėliu čmiaukšt per sėdimąją... :))
Usociu(aus) seniai nebera. Cia ir tiesiogine ir perkletine prasme.
O visi post-factum MB isaiskinimai, straipsniai, video medziaga yra kaip tik tokiu botageliu rezultatas.
Ir esu beveik tikras, kad settino-up tokia praktika ne kas kitas, o "empowering" micromanageris Wolffas.
PS Man pvz visiskai nebeidomu kai jie kokiom 3 ar 4 dienas po GP isstoja ir pradeda aiskinti kas buvo prastai su strategija, arba kodel SC fazeje nestojo i boksus, arba, kaip dabar, rodyt kad atsuko varzta.
Juokinga. Ir visiskai nebesvarbu (atsuko/neatsuko).
Vietoj tokiu marazmu pries kita GP pakanka interviu metu pasakyt - issiaiskinom, patobulinom, daugiau nepasikartos.
Dar karta - ar sparnas linksta? Jei kam nepatinka tai, gali kreiptis i FIA, kaip Merc del Red Bull sparno. Ka daro Marko? Tik gasdina protestu apie nieka
o toto su seidlu pirmi negasdino? as suprantu viska, isskyrus tai, todel bandai taikyti dvigubus standartus. taip, marko reto slykstumo seniokas, bet kalbekim apie esme, o ne asmeniskumus ;)
AF1 - zinau, kad pagrindinio usociaus setzes jau senai nera :) tiesiog per tiek metu uzgime bendrinis uzvadinimas - usociai - niūrus dedes, kurie sedi stutgarte ir valdo Daimler,:)))
Del mersu marazmu - visiskai pritariu, bet panašu, kad yra publika, kuriai to reikia :)
AF1 - zinau, kad pagrindinio usociaus setzes jau senai nera :) tiesiog per tiek metu uzgime bendrinis uzvadinimas - usociai - niūrus dedes, kurie sedi stutgarte ir valdo Daimler,:)))
Del mersu marazmu - visiskai pritariu, bet panašu, kad yra publika, kuriai to reikia :)
Kad tu jau gal biski pasenes, nebesigaudai madoj :D Nu tai viskas normalu, targetina i jaunesne internetine auditorija, kuriai idomu youtube video, instagramai ir kiti shudai. Tuoj mersai ir tik tok'e bus :)
Edit: atsiprasau, jau turi tik tok'a :D kuriame Valterjero wheel nut removal turi 1M perziuriu.
o toto su seidlu pirmi negasdino? as suprantu viska, isskyrus tai, todel bandai taikyti dvigubus standartus. taip, marko reto slykstumo seniokas, bet kalbekim apie esme, o ne asmeniskumus ;)
atsibodo apie nesamones diskutuoti vien del diskutavimo. jei neskiri, kad Toto turi pagrinda ir FIA keicia tvarka delto, o Marko tik peza tai tiek to.
Usociu(aus) seniai nebera. Cia ir tiesiogine ir perkletine prasme.
O visi post-factum MB isaiskinimai, straipsniai, video medziaga yra kaip tik tokiu botageliu rezultatas.
Ir esu beveik tikras, kad settino-up tokia praktika ne kas kitas, o "empowering" micromanageris Wolffas.
PS Man pvz visiskai nebeidomu kai jie kokiom 3 ar 4 dienas po GP isstoja ir pradeda aiskinti kas buvo prastai su strategija, arba kodel SC fazeje nestojo i boksus, arba, kaip dabar, rodyt kad atsuko varzta.
Juokinga. Ir visiskai nebesvarbu (atsuko/neatsuko).
Vietoj tokiu marazmu pries kita GP pakanka interviu metu pasakyt - issiaiskinom, patobulinom, daugiau nepasikartos.
vienintele komanda, kuri kazka public paaiskina, bet cia tipo blogai. ok. geriau reddit ar twitter postai su gandais ir spekucialijom is insideriu
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |