„
Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas pripažino, kad praėjusių metų čempionatą laimėjusios ekipos nuosmukį lėmė išsekę ištekliai.
2009 m. čempionatui skirtą bolidą už „
Honda“ lėšas sukūrusi komanda, tuomet vadinta „Brawn“, jau sezono pradžioje atleido didelę dalį darbuotojų, todėl šiam sezonui ruošėsi turėdama gerokai mažiau rankų nei anksčiau.
Praėjusių metų pabaigoje įsigyta „Mercedes“ kompanijos, dabar ekipa ir vėl gali džiaugtis turtingesniais ištekliais ir galimybėmis.
Šių metų bolidas – pernelyg konservatyvus
„2009-ųjų pradžioje turėjome mažinti personalą ir tai turėjo įtakos daugeliui sričių“, - italų „Gazzetta dello Sport“ pripažino R. Brawnas.
„Kai atėjo laikas kurti 2010-ųjų bolidą, mūsų projektavimo skyrius nebuvo gerai organizuotas. To rezultatas – gana neambicingas bolidas, tiesą sakant, pernelyg konservatyvus“, - atviravo britas.
„Tačiau kitaip ir negalėjo būti, nes neturėjome pakankamų išteklių. 2011-iesiems turime jaunų inžinierių, norinčių įrodyti savo vertę, grupę, tad ir vėl esame ambicingi“, - kalbėjo jis.
Išteklius mažina ir varžovai
R. Brawno teigimu, dėl įsigaliojusio kaštų ribojimo susitarimo išteklius dabar yra priverstos mažinti ir kitos pirmaujančios komandos.
„Atsižvelgiant į mūsų ribotus išteklius, 2009-ųjų pabaigoje negalėjome tuo pačiu metu vaikytis titulo ir kurti pajėgų bolidą šiam sezonui“, - kalbėjo komandos vadovas.
„Tačiau dėl kaštų mažinimo nuo 2011-ųjų su tuo susidurs visi, nors aš ir netikiu, kad tokios komandos kaip „Ferrari“ ar „McLaren“ nuo to labai nukentės“, - pastebėjo jis.
„Mercedes“ liks iki karjeros pabaigos
Pabaigai, R. Brawnas užtikrino „Mercedes“ komandai vadovausiantis ir kitą sezoną bei atskleidė šioje ekipoje greičiausiai baigsiantis savo „Formulės-1“ karjerą.
„Taip. Be to, manau, kad „Mercedes“ bus paskutinė mano komanda“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).