„Red Bull“ atskleidė kai kurias RB18 detales

„Red Bull“ atskleidė kai kurias RB18 detales
logo 2022 Vasario 10 d. 12:51, Pixabay

„Formulės-1“ komandos tęsia pasiruošimo naujajam 2022 m. sezonui baigiamąjį procesą – iki žiemos bandymų pradžios liko dvi savaitės, ko komandų techniniuose štabuose – pats darbo įkarštis.

Trečiadienį „Red Bull“ surengė naujojo RB18 bolido pristatymą, tačiau, sirgalių liūdesiui, neva pristačiusi naują automobilį, komanda pademonstravo tik perdažytą koncepcinį modelį, kuris buvo sukurtas „Formulės-1“ vadovybės prieš pusę metų.

Spaudos konferencijoje „Red Bull“ atstovai vis dėlto kažkiek papasakojo, kaip atrodys naujas bolidas iš tikrųjų. Technikos direktorius Pierre'as Wache atkreipė dėmesį į maksimalų greitį.

Kadangi nuo šiol prispaudžiamąją jėgą didžiąją dalimi generuos vadinamasis „žemės efektas“, bolidui jau nereikės tokių didelių sparnų, vadinasi, ir priešpriešinis pasipriešinimas tiesiosiose bus kur kas mažesnis.

Naujojo reglamento kūrėjai aiškiai norėjo, kad prispaudžiamoji jėga būtų generuojama ne taip, kaip anksčiau. Anksčiau bolido dugnas taip pat turėjo dalį apkrovos, bet visų pirma už tai atsakydavo priekinis sparnas, galinis sparnas ir korpuso plokštės.

Šios permainos atsilieps važiuoklės darbui, mechaniniam sukibimui ir priešpriešiniam pasipriešinimui.

Dabar mes gavome efektyvų instrumentą prispaudžiamajai jėgai gauti, todėl mašina bus kur kas greitesnė tiesiosiose kartu išsaugodama ankstesnį prispaudžiamosios jėgos lygį“.

Komandos techninio štabo vadovo Adrieno Newey nuomone, šių metų permainos taisyklėse yra pačios didžiausios per pastaruosius 40 metų per jo karjerą „Formulėje-1“.

„Tai labai neįprasta, - prisipažino britų specialistas. - Permainos milžiniškos, aš nemačiau tokių nuo 1983 metų, kai buvo uždraustas Venturi efektas ir mašinos gavo plokščią dugną“.

Be kita ko, bolidas gaus ir 18 colių ratlankius su žemo profilio padangomis.

„Red Bull“ vyriausiasis inžinierius Paulas Monaghanas pažymėjo: „Bolido nosis tapo ilgesnė. Padangos dabar tapo panašios į serijinių automobilių, kuriame pastebima tendencija ratlankius daryti vis didesnius. O padangos dabar bus žemo profilio.

Bet nauji ratai yra kur kas sunkesni nei seniau. Tai bus papildoma apkrova visam bolidui. Be to, didesni ratai tiesiogiai paveiks ir aerodinamiką.

Su visais šiais niuansais reikėjo išsiaiškinti. Su ankstesne konstrukcija mes jau buvome gerai susipažinę, o čia viską praktiškai reikėjo daryti „nuo švaraus lapo“.

Tikrąjį naują „Red Bull“ automobilį sirgaliai galės pamatyti tik per žiemos bandymus Barselonoje, kurie startuos vasario 23 dieną.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794