„Red Bull“ pratęsė sutartį su „Honda“ ir toliau sulauks techninio palaikymo iš japonų automobilių gamintojo.
„Honda“, 2019 m. tapusi „Red Bull“ variklių tiekėja, iš čempionato oficialiai pasitraukė pasibaigus praėjusių metų F-1 sezonui.
„Red Bull“ išplėtė savo infrastruktūrą ir pradėjo savo bazėje ruošti variklius, tiesa, ne be „Honda Racing Corporation“ (HRC) pagalbos.
Dabar galiojanti techninio bendradarbiavimo sutartis turėjo baigti galioti kitų metų pabaigoje. Tačiau sutarus dėl jos pratęsimo, sutartis galios iki 2025 m. galo.
Tad „Red Bull“ toliau sulauks pagalbos iš „Honda“ iki 2026 m., kai turėtų įsigalioti naujas variklių reglamentas.
„Red Bull“ siekia pasirašyti sutartį su vokiečių automobilių gamintoju „Porsche“, kurio variklius naudotų nuo 2026 m.
Komanda: | Red Bull Racing | 2022 sezono taškai: | 431 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Idomu kaip bus su Hondos know-how. Is esmes RBR gales nemazai ziniu permesti savo naujiems partneriams nes dabar kaip ir 'patys kuria variklius' ?