Startavęs iš 4-ios pozicijos 10-ame lenktynių rate, meksikietis S. Perezas aplenkė L. Norrisą, o jau kitame rate tą patį padarė ir „Mercedes“ pilotas V. Bottas.
Pirmasis iš lyderių stojęs S. Perezas techninio aptarnavimo juostoje užtruko ilgiau nei planuota: techninis aptarnavimas truko neįprastai ilgai - 4,8 sekundės. Reaguodama į tai, kitame rate į boksus savo lenktynininką V. Bottą aptarnavimui pakvietė „Mercedes“ komanda. Po 2,6 trukusio techninio aptarnavimo grįžęs į trasą suomis buvo pozicija aukščiau už S. Perezą.
55 lenktynių rate, „Red Bull“ antrajam sustojimui pakvietė S. Perezą, norėdama suteikti jam galimybę šviežesnių padangų dėka lenktynių pabaigoje susigrąžinti prarastą poziciją V. Bottui. Meksikiečiui sugrįžus į lenktynes, jį ir suomį skyrė 20 sekundžių. Paskutiniame rate šiuos du sportininkus skyrė jau mažiau nei sekundė, bet S. Perezui pritrūko laiko įveikti varžovui.
„Man pritrūko pusės rato ir aš būčiau įveikęs V. Bottą“, - po rungtynių komentavo S. Perezas ir tęsė toliau.
„Manau, kad buvo teisingas sprendimas pasirinkti tokią sustojimų taktiką lenktynėms. Manėme, kad man pavyks priartėti prie Botto šiek tiek greičiau, o tada atakuoti, bet nepavyko to padaryti.“
„Gaila, kad pirmasis apsilankymas boksuose buvo toks lėtas. Mūsų vyrai - tikri profesionalai ir jie dirba labai kokybiškai, tačiau šiandieninis ilgas sustojimas mums kainavo brangiai, nes netekome turėtos pozicijos. Bet kokiu atveju, esame komanda, pasimokysime iš savo klaidų ir sugrįšime stipresni“, - pridūrė S. Perezas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).