SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Vasario 07 d. 21:39

Nors klausymu yra gana nemazai, bet pabandysiu i juos atsakyt gana issamiai >>> Kobayashi overolo dar nera. annizizi >>> spyxter >>> Tarp pagrindiniu kriteriju is tavo paminetu (annizizi) yra tik stamina. Sudarant overola kiti kriterijai: Greitis atitinkamose trasose, sugebejimas reguliuot ir testuot bolida bandymuose, bei savaitgalio metu, meistriskumas, sugebejimas prisitaikyt prie trasos salygu kitimo prasidejus lietui, koncentracija, patirtis, sekmingu lenkimu vertinimas atitinkamose salygose. Montoya >>> Petrovo overolo dar nera sudaryto, del informacijos trukumo.

2010 Vasario 07 d. 21:49

McNerka >>> Schumacher overolas nuo tu laiku kai jis vaziavo "Ferrari" iki dabar yra nukrites nuo (98) iki (93), tad apie koki kylima kalbi? Gal apie ta, kad praejusiu metu bandymuose "Schumis" demonstravo (92) pajeguma, o siuo metu jis siekia (93)? Galiu pasakyt, jog tai testu rezultatas. Kiek gali kilt ar leistis sezono metu? Neparognozuoljama. Kodel Massos overolas nukrito kol kas neskelbiama.

2010 Vasario 07 d. 21:55

1_Protingas Live overoku skelbimas neimanomas del ju nekitimo lenktyniu metu, jie skaiciuojami ne lenktyniu savaitgalio metu ir net ne kas lenktynes, tad kantrybes. AstonZ >>> Ar matei vakar kiek zvaigdziu danguj matesi? Beveik kaip rugpjuti. Gero vakaro visiems.

2010 Vasario 08 d. 22:17

Koks Tiago Monteiro ovorolas?

2010 Vasario 08 d. 22:32

justiniksas >>> Paskutinis kuri turiu (82), bet jis labai senas.

2010 Vasario 08 d. 22:33

Smagu, pati karsciausia tema siuo metu. Galetu ir lenktyniu nebut, kas turi auksciausia overalla, tas ir cempionas, kam cia tas cirkas su masinytem, lakstanciom aplinkui kazkokia kelio atkarpa :D

2010 Vasario 08 d. 22:41

L'user >>> Su pagarba prasau pasiskaityt viena is pirmo puslapio komentaru. Stai pavizdys praetas sezonas, kai cempionu tapo (89) overola turintis pilotas, o stai stipriausiems Massa ir Hamilton teko del atitinkamu priezasciu likt toli uz jo. Arba 2006 metai, kai didziausia overola (96) turintis Schumacher nusileido zemesni overola turinciam Alonso.

2010 Vasario 08 d. 22:53

Visu demesiui naujas Luca Badoer overolas: (78), o didziaja jo dali sudaro patirtis ir bolido reguliavimas. Kas nustebino, kad tarkim koncentracija netgi didesne nei buvusio antrojo "Renault" lenktyninko Nelsinijo Pique.

2010 Vasario 08 d. 23:14

kieno koncentracija..? :) Na bet respectas, tu tikrai formule 1 ziuri kitu kampu, nei daugelis musu eiliniu mirtinguju.

2010 Vasario 08 d. 23:22

svayux >>> Luca Badoerio. Cia zinok ne mano vieno nuopelnas, tad dziaugiuosi, kad vyrai dirba jau 11 sezonas.

2010 Vasario 09 d. 07:50

jo, koncentracija ten rimta, praleidineja varzovus ties isvaziavimu is boksu. Viska mato kas uz nugaros dedasi, ne taip kaip vianas su didziausia overola (96) turintis pilotas.

2010 Vasario 09 d. 18:29

vyrai dirba :D idomu kokiais cia saltiniais remiasi? EA sports, nintendo? ar galbut netgi kokiu autosportu?! :D

2010 Vasario 09 d. 18:43

Kodėl Masos overolas nukrito kolkas neskelbiama.. :D šitas žpalaužė.. :D

2010 Vasario 09 d. 20:55

1_P> Tu patenkintas savo karjera f-1.lt svetaineje? :)

2010 Vasario 09 d. 22:09

Manau visus stebina ganetinai zemas M. Schumacher overolas (93). Mane tai neramina taip pat. Bet paaiskinsiu kokiose srityse jis reitingavimo prasme labiausiai praranda bala. Tai yra experience. Kodel? Reitinguojant neatsizvelgiama vien i ta patirti kuri yra sukaupta per visa karjera, o ziurima ir i patirti, kuri sukaupta su nauja technika. Kaip zinote paskutiniais metais F-1 bolidai stipriai pakito ir tai yra nepalanku “Schumio” reitingui. Taip pat stamina, ties kuria padetas ? ir retinguojant paskirtas preliminarus (3lv), kas yra gana nedaug. Tikiuosi zenklaus “Schumio” overolo kilimo sezono metu, nes kitaip del pergaliu kovot bus gana sunku, atsizvelgiant i tai, kad konkurentai labia stiprus.

2010 Vasario 09 d. 22:44

SCHUMIS> tai tu pamaldauk Dievo kad overolai Schumiui atnestu pergaliu. Esme kad gerai Schumis pasirodys, jam paciam overolai nerupi, ne tam jis i F-1 sugrizo. stebuklas tie overolai? :)

2010 Vasario 09 d. 22:59

Liam pro >>> Overolas yra F-1 piloto bendras realus pajegumas sudejus silpnasias ir stipriasias puses (jei tokiu yra).

2010 Vasario 10 d. 03:48

SCHUMIS F-1> jei ziurima i patirti sukaupta su nauja technika, tj dauguma dabartiniu pilotu turetu tureti sitoj srityje reitinga 99, massa, hamiltonas, buttonas, vetelis rubensas ir t.t. daug patirties su nauja technika :)) + gal galima suzinoti Vetell'io, Webberio ir Rubesno "Overall"?

2010 Vasario 10 d. 11:49

Nors.. aš galiu paaiškinti kodėl Masos overolas nukrito.. paskutiniame gp , kuriame dalyvavo Masa, po spyruoklės smūgio į galvą, jo reakcija pastebimai nukrito po to sunkiai adaptavosi prie trasosj jo meistriškumas smarkiai nukrito ko pasekoje įvažiavavo tiesiai į sieną..:D dėl to taip greit nukrito jo overolas.. :(

2010 Vasario 10 d. 14:12

jv >>> Taip butent, kadangi jie sukaupe nauja technika daug patirties, tai ju (lv) sioje srityje yra aukstas, bet overolas susideda is daugybes kitu kriteriju, kuriuos esu minejes ankstesniuose komentaruose, todel (99) negali but. Vettel: (92), Webber (88). Rubenso overolas (87), bet issiskiria geru sugebejimas prisitaikyt prie besikeicianciu trasos salygu prasidejus lietui.

2010 Vasario 10 d. 14:45

SCHUMIS F-1> kaip tie pilotai sukaupe tiek daug patirties, jei dar lenktyniu nebuvo, vienas kito pajegumo net nezino. Is kur trauki tokias nesamones?

2010 Vasario 10 d. 15:51

Liam pro >>> Todel ir overolai praeito sezono ;) Naujausius skelbsiu kai tik jie bus. Siu metu naujausi overolai: Schumacher (93), Massa (94).

2010 Vasario 10 d. 19:21

SCHUMIS F-1> kaip jus ten renkat tuos balus, grupemis ar kaip? KOkia kartele ten nuleidziat ar pakeliat, is matymo sprendziat? :)

2010 Vasario 10 d. 19:49

Liam pro >>> Juk sakiau ankstesniuose komentaruose, vyrai dirba. Jokiu karteliu nera. Yra rimtas darbas su atitinkamose srityse kurias esu isvardines. Neslepsiu, jog kartais isivelia rimtu klaidu, nuo kuriu prasideda tikras galvos skausmas. Bet su metais ir patirtim situacija gereje ir klystama vis maziau.

2010 Vasario 10 d. 20:07

SCHUMIS F-1> pasakoji kaip is dangaus nieko konkreciai, tai ka gali manyti? Kas tie "vyrai dirba"? uzsiminei apie kazkoki dokumenta praeitam puslapy, turit oficialu leidima gal tam? Matai kad kyla daug klausimu, reikia i juos atsakyt pagaliau, aiskiai. Ar supranti ko noriu? Tavo kalbos dabar mulkina zmones. As tikrai nesu nusistates pries jus, kas ten bebutumet :)

2010 Vasario 10 d. 20:18

Liam pro >>> Tai as ir atsakiau. Jokio leidimo nera. Apie koki leidima cia sneki? :D F-1 fanai, kurie domisi siomisn lenktynemis turi teise dirbti prie overolu! Ar tam reikalingas leidimas? Yra futbolo ekspertai, kurie sedi runktynese ir lygiai taip pat dirba prie fulbolininku skilsu. Ka konkreciai nori suzinot? Dokumentas, kuri minejau praetam puslapi yra paprasciausias overolu archyvas. Patikek, be jokio Moslio antspaudo :D

2010 Vasario 10 d. 20:34

O dabar prie rimtu dalyku. Siandien gavau atsakyma kodel praeitu metu stipriauio rikiuotej Massos overolas nukito iki (94). Tai del treniruociu stokos nukritusiu experence ir stamina (lv).

2010 Vasario 10 d. 20:43

Ar įmanoma kaip nors prisidėti prie šių skaičiavimų?

2010 Vasario 10 d. 20:46

man kazkaip irgi noretusi tikslumo daugiau, tarkim gal galetai paimt koki nors lenktyninka kaip pvz ir parodyt ka sudejai, del ko kiek balu kuriam kriterijui skirta ir pan, kad butu pilnai matyt is kur gavos galutinis skaicius t.y. overall'as :)

2010 Vasario 10 d. 20:48

Aibex >>> Aciu, zmogau! Pagaliau atsiranda norinciu jungtis, padet, o ne vien dziaugtis ant lekstutes padetais zmoniu sunkaus darbo rezultatais. Db kopinu ka esu parases pirmam puslapi, labai reikia pagalbos sioje srityje: "Beje butu idomu, kad kas dirba prie chassis efficiency taip pat mums pateiktu issamia informacija. Tuomet paemus overolus, chassis efficiency ir paprognozavus oro salygas butu galima matyt pilnesni rikiuotes pajegumo vaizda ir prognozuot rezultatus. Tad atsiliepkit ir ikurkit savo tema, kas prie to dirba (jei tokiu yra f-1.lt)."

2010 Vasario 10 d. 21:41

Michael S. >>> L. Badoer
Experence: (13lv).
Greitis atitinkamose trasose: (9,9lv).
Stamina: (12,3lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (8,6lv)
Meistriskumas: (9lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios traos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (11,9lv).
Koncentracija: (13,3)
= 78.

2010 Vasario 10 d. 22:12

Michael S. >>> F. Massa
Experence: (12,3lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14lv).
Stamina: (13lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,9lv)
Meistriskumas: (13,6lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios traos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,2lv).
Koncentracija: (13,8)
= 93,8 = 94.

2010 Vasario 10 d. 22:59

Reiktu tobulint ta skaiciavimo metodika, nes labai keistai tie overallai svyruoja priklausomai nuo rezultatu. Manau, kad overallas turetu iskaiciuoti tik lenktyninko gebejimus, atskirai nuo technikos. Tarkim, Alonso overallas labai nukrites, nors jis galejo tik isaugt - nei meistriskumo neteko, nei koncentracijos, tiesiog bolidas s pasitaike, bet del to sportininko ivertis neturetu priklausyt. Dabar tai kaip is dangaus tie skaiciai nuleisti.

2010 Vasario 10 d. 23:06

L'user >>> Tai ka as ir noriu babrezt, jog overolai visiskai nepriklauso nuo bolido pajegumo. Tai yra atskirta nuo pat overolu prigimties. O is kur istraukei, kad Alonso overolas krenta? Jau kazkur pusantru metu laiko, kai jis visiskai nesikeicia ir vis (92), kas mane jau pradeda erzint.

2010 Vasario 10 d. 23:14

Reikia issamumo, supranti? nes cia tikrai *** statistika gaunas. Jus cia per koki aparata skaiciuojat kompiuterini? o gal pas pilotus jus i galva ilendat ir suzinot dienos "koncentracija" ?:D Paaiskink mums placiau kas tas "chassis efficiency"? Nes jeigu suprasim esme, tada galesim padet, isitikinsim kokia cia nauda is to viso "sunkaus darbo". Ar Suprantat? Paaiskink visa overollu prigimti?

2010 Vasario 10 d. 23:16

O toks bendras overolas kuris susietu ir pilotu ir technine bolidu puse yra kiekvieno F-1 fano svajone, nes ji zinant galima butu nuspet laimetoja ir kas megsta lazybas galetu nemazai susizert lazybu punktuose. Deje tai ne musu vyru pajegoms. Todel ir prasau, kad kas nors pradetu darbuotis prie chassis efficiency ir tuomet gal atsiras musu portale koks genijus, kuris sugebes overola sujungt su chassis efficiency ir isvest bendra pajegumo overall. Cia tai butu kiekvieno F-1 fano svajones issipildymas ir auksciausia prasme!

2010 Vasario 10 d. 23:19

Liam pro >>> Darbas prie overolu tikrai nesiremia S. Froido psichoanalizes teorija. Tai rimtas darbas remiantis empyriskai patikrinamais faktais (pvz. sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose (tai reiksia, kad atsizvelgiama net i kuro kieki lenkencio ir lenkiamo piloto boliduose ir t.t.), ko pasekoje isvedamas (lv).

2010 Vasario 10 d. 23:47

juoka man kelia tuos jusu pastangos , ir nenoras atvirauti :)

2010 Vasario 10 d. 23:50

SCHUMIS F-1 > man taip pasidarė įdomu, o nuo kada yra skaičiuojami overolai? Kada paskelbei patį pirmąjį?

2010 Vasario 11 d. 00:05

Liam pro >>> As nesuprantu, ka galima dar atviriau? Gal numeri duot? Pakalbet nori? Yra tam zodynas, pasiziurek ka reiksia chassis efficiency. Musu kalba snekant reikia vyru, kurie dirbtu prie nolido technines puses. Ir nereikia cia fizikos bakalauro issilavinimo, tik noro, ziniu (kuriu turi kiekvienas save gerbiantis F-1 fanas) ir daug laiko. Jei gali burk vyrus ir dirbam bendram labui, juk sezonas jau ant nosies.
PR >>> Asmeniskai savam rate jie zinomi nuo 2000 metu, bet tuomet dar isiveldavo nemazai netikslumu. I viesuma overolai pateko po keliu metu. Kaip jau esu minejes vyrai dirba 11 sezonas, tad i antra desimtmeti zengiam.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983