SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Kovo 15 d. 18:57

Kvailiai jūs su savo tais overLOLais, kodėl MS overlonas toks aukštas? Už vieną iškovotą 6 vietą ar už ,,gyvenimo nuopelnus''?

2010 Kovo 15 d. 19:01

Life >>> Jo overolas butu dar aukstesnis, bet deje tai tik sezono pradzia ir jam dar truksta daug (lv) pripratimo prie naujos tecnikos srityje. Antras dalykas sis overolas sudarinejamas ne is vienu lenktyniu ir buvo sudarytas dar pries sezono pradzia, o ne pagal Bahreino 6 vieta.

2010 Kovo 15 d. 19:08

Dekui, tikrai idomi informacija :)
Stenkis ir toliau Shumi,, idomu absoliucia statistine potencija zinoti :)

2010 Kovo 15 d. 19:08

Eikit zaisti to FIFA :D krc kai atsiras F-1 2010 metu zaidimas tada ir suzinosit overalus :D cia ne zaidimas o tikras gyvenimas :D

2010 Kovo 15 d. 19:18

Shumi seip as biski pamasciau ir kaip matau kad nu tai svelniai tariant sunku skaiciuot ta bolidu pajeguma. Nes jeigu pries lenktynes bolidas sureguliuotas kad gerai vaziuotu posukiuose tai jau negalima pamatyti kaip jis vaizuotu sureguliuotas del greicio tiesiosiose toje pacioje trasoje. todel yra labai sunku lyginti bolidus overalais. ir tie overalai baisiai sokines po kiekvienu lenktyniu. pvz: paimkim koki monaka ir Japonijos Fuji tai plyginkit greicius tiesiosiose. cia nebent galima po sezono apskaiciuot, bet jei jau po sezono naudos kaip ir nera. mano nuomone pilotu overalai yra geras dalykas jei kas nors apsiema skaiciuot, bet skaiciuot tuos bolidu pajegumus nu yra labai nemalonu. jei zmogus is to gautu pinigus ir galetu pragyvent tada gal, bet tai daryt savo norui... kazkaip nemanau kad daug savanoriu butu

2010 Kovo 15 d. 19:30

Frageris >>> Esi vissiskai teisus ir mastantis zmogus. Na todel ir man atrodo, tai sunkiai imanomas dalykas. dar anksciau, kai nuolat dominuodavo "Ferrari" su "Schumiu" priesaki, tai budavo nesunku nusakyt kad stipriausi kad ir kokioj trasoj bus jie, antri "Mclaren". Na aisku vienoj trasoj stipresni budavo sekunde, kitoj puse, bet pranasumas bolido budavo toks, kad visvien laimedavo tie patys. O stai dabar lyderiu pajegumas labai panasus ir siaip techninis reglamentas toks painus, kad daug kas priklauso nuo ivairiu dalyku: padangu devejimosi, kuro taupumo ir t.t. Todel sutinku su tavo ir Alonso nuomonemis, kad sunku nusprest ir lyderiai gali nuolat kaitaliotis.

2010 Kovo 15 d. 19:33

MS reitingas būtų dar aukštesnis? Gal juokauji? O pagal ką tada sudaromas prieš sezoną? MS ir treniruotėse nežibėjo, ir šiaip, treniruotės yra treniruotės.
Išvada viena, overolai sudaromi iš kavos tirščių ;)

2010 Kovo 15 d. 19:41

Life >>> Viska esu surases kaip sudaromi ir pan, pavartyk puslapius ir suprasi. O del MS, tai ne is treniruociu sudaromi, treniruotese kyla tik experence su nauja technika (lv). Tos (lv) sritys, kuriu pilotas neprranda per 3 pertraukos metus paimtos is jo karjeros "Ferari". Talentas nemirsta. Aisku patirtis su nauja technika ir koncentracija, stamina kinta, tad i visa tai ir buvo atsizvelgiama ir bus atsizvelgiama sudarinejant nauja MS overola.

2010 Kovo 15 d. 20:12

Hoksila >>> M. Schumacher (98) 2001 metais.

2010 Kovo 15 d. 20:23

O dabar pagvildenkim problema... Didele problema pavadinimu "Vaziavimas pilnu baku pripildytu bolidu" slapioje trasoje". Stai kas kelia man tikra nerima. Ziuredamas pastarasias lenktynes aiskiai vizualiai maciau kaip suletejo bolidai lyginant su praejusiais metais. Stabdymo zona ankstyva, viskas labai komplikuota. Tokios zvaugzdes kuriu greicio (lv) yra virs 14, tarkim Hamilton negali atskleist stulbinanciu savo sugebejimu. As neisivaziduoju koks liudnas vaizdelis turetu but lyjant lietui. Toki sunku bolida vandant ant slidzios dangos negales atsiskleist tikrieji lietaus meistrai. Vaziuot kitomis trajektorijomis ar agresyviau ir rizikinkiau vairuot slapioje trasoje, kas budinga tarkim M. Schumacher ar S. Vettel bus tiesiog labai sudetinga arba net neimanoma. Ar nebus taip, kad ir mum su vyrais taps pernelyg sudetinga, ar net neverta sudarinet ar naujint sios (lv) srities? belieka laukt pirmu slapiu lenktyniu su nerimu ir tiketis, kad biolidai bent kiek judes, o pilotai gales irodyt bent dali savo sugebejimu vaziuojant ne traukinuku :/

2010 Kovo 15 d. 20:33

Jums su vyrais? :)))) O jus jau vyrai? :)) hehe lol

2010 Kovo 15 d. 21:14

Visu demesiui naujausi pilotu pajegumo overolai. Nuo paskutinio overolu paskelbimo pasikeite dvieju pilotu pajegumas ir jusu demesiui vienas visiskai naujas Kovalaineno overolas, kiti liko nepakite.

1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. M. Schumacher (93) – naujinamas (bus kazkur po 2 savaiciu)
4. S. Vettel (93) – naujinamas (tikimasi jau po savaites)
5. F. Alonso (93)
6. R. Kubica (91) +1!
7. J. Button (90)
8. M. Webber (89)
9. R. Barrichello (86) -1!
10.H. Kovalainen (86) (naujas)!

P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne butinai visi 10 pajegiausiu pilotu. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie gali isiterpt i sia lentele.

2010 Kovo 15 d. 22:39

wahhhaahha cia tai geras, visad uzsuksiu cia nuotaikos pasikelt :DDDDDD Is kur tokiu atsiranda bureju dar :D ShumiF-1, taip tave isivaizduoju: http://www.pow3rhowze.com/pictures/upload/iFuckOnFirstDate.jpg

2010 Kovo 15 d. 23:37

Nereikia saipytis. Reikia gerbti mano, o juo laiau vyru darba. Pats as nesuskaiciuociau nei vieno overolo. Ir po tokiu izeidinejimu man geda pries vyrus. Nes jie niekad nepritare overolu skelbimui siame saite. Tad vardan sunkaus darbo reikalauju bent pagarbos mums.
Beje Hamiltono overolas po lenktyniu siekia 95,7, kas reiskia dar tvirtesni (96) overola ir tai isties neramina :/ jei "Mclaren" sezono metu sugebes pagamint "Ferrari" lygio bolida, tai stebet lenktynes mums "Ferrari" ir "Schumio" fanams bus taip neidomu kaip antiferraristams stebet tarkim 2004 sezona.

2010 Kovo 16 d. 00:38

to SCHUMIS F-1 nu duodi tu cia su savo Vyrais :DD

2010 Kovo 16 d. 00:43

Nelabai matau sitame dalyke prasmes, idomumo, naudos. Pats prisipazystu galeciau ilgiausiai nagrineti ivairiausias statistikas( Nors, tai yra toli grazu iki statistiku lygio, net ir tie lvl yra visiska sausa mase).Galu gale bet kuris stebintis F-1 mazdaug zino kievieno lenktynininko pajeguma. Kas moka isspausti is "kledaro" daug, kas ne, kas yra patyres, kas ne. Cia panasiau i tiesiog savo nuomones brukima(nors ir pasiremta skaiciavimais), kuri kiekvienam atrodis vis kitaip. Kas apie lazybas, tai tikrai neturetu nieko padeti, greiciau reiketu kurtis atskirus parametrus kiekvienai komandai, pilotui ir dar atitinkamoje trasoje + zuirint i tuometines taisykles... Nelabai ir suprantu ka jus tuo norite pasiekti? Pasidalinti savo sunkiu darbu, ziniomis? Patys matote, kad esate tik pajuokos obijektas daugeliui, o ta mazuma pritarianti jums, greiciausia pritaria jums tik del ideto darbo, rysto.
P.S. Kad ir mintys isreikstos labai aukstame etikos lygije, taciau aiskumo nerasta, del to ir karojasi panasus klausimai. Gal nepasieke jusu lygio...

2010 Kovo 16 d. 01:40

Shumif1, biski neisperku kokiu tikslu tai darai, jei del statymu lazybose, kam skaiciuot visu overallus jei tik 4 komandos pajegios laimet siais metais. Jei jau tai darai nuo 2001 m, tai tikiuosi bent tas formules susivedei i excel, nors tikriausiai ne, nes pastoviai cia skundiesi apie bemieges naktis... Ir kam cia reik tu tavo vyru suvest duomenis is lenktyniu, kurios buna kas dvi savaites. Viskas ka tu darai yra nesamone ir as tikrai siulau tau vietoj sitos nesamones, eit geriau pasimokint ar bent jau i lauka iseik gryno oro pakviepuot, nes jau nuo to kompo tau smegeneles suvire :)Nenoriu taves izeisti, cia tik mano nuomone, su kuria tu gali nesutikti.

2010 Kovo 16 d. 07:33

To Hudas101: Visiskai pritariu tau :)

2010 Kovo 16 d. 10:55

SCHUMI F-1 > nekreip dėmesio į visokius niekalus, kad niekam čia nereikia overolų. Aš manau čia ir yra formulės žavesįs. Lenktynės būna kas 2 savaitės ir ten nežinia ko gali nutikti, kaip tarkim Vetelio žvakė. Čia tik laikinas jaudulįs ir trumpalaikės emocijos. O va obverolų išlaikymas kitimas ir nuoseklus darbas keliant overolą tai yra tikrasis F1 mėgėjų azartas, tikroji aistra - stebėti kasdienį overolą ir jaudintis dėl jo kitimo. Lenktynės ateina ir praeina Bahreinas įvyko ir jau pamiršta, o overolų išlaikymui ir kėlimui ir toliau reiki nuoseklaus darbo. Ačiū. Perduok nuoširdžiausią ačiū vyrams.
O beje neteko skaičiuoti su vyrais apie Briatorę po to kai šis pasakė negrįšiąs į F1 ar tai kaip nors įtakojo jo overolą ir jo buvusių pilotų, kuriuos jis vadė, overolus?

2010 Kovo 16 d. 12:52

Lampard >>> As irgi didelis Chelsea fanas, tad su pagarba atsakau tau, jog sie skaiciavimai prasidejo nuo 2000 metu ir ne del jokiu lazybu, o del kaip 1_Protingas
sako naturalaus kiekvieno tikro F-1 fano noro zinoti pilotu pajegumo kitima. Lazybos tik ateities vizija.
Hudas101 >>> As esu pasipiktines izeidinejimu. Uztenka man laiko ir i lauka iseit ir moteriskei laiko skirt.
1_Protingas >>> Dekoju tau uz supratinguma, labai taikliai parasei. Vyram butinai perduosiu. Briatores overolo neskaiciavom :D Bet galiu spet, kad jis tikrai zemesnis nei visu laiku geriausio F-1 vadovo R. Brawno.

2010 Kovo 16 d. 15:22

Na linksmai cia diskusija vyksta. Sumi,- klausyk tu protingo ir nekreipk demesio i visokias apkalbas ir dirbk su vyrais del ooolu. Ogi ziurek ir Cempionas taps tas kurio potencialas didesnis. Taigi ir tavo darbas vejais nenueis. o ta moteriske tavo - tai tkriausiai pripuciamoji reikalui esant ar tu taip savo desiniaja vadini.

2010 Kovo 16 d. 15:47

pirmynkimi >>> Man geda pries savus, kad tokie fanai kaip tu cia renkasi :/

2010 Kovo 16 d. 15:53

Na nereik cia gedintis, juk zmonems linksmiau gyvent su tavo parasymais...

2010 Kovo 16 d. 16:31

Siandien perziurejes lazybu bendroviu koficiantus nutariau palygint juos su priessezoniniais savo overolais. Na ir ka gi, apzvelkim panasumus ir skirtumus tarp mano vyru darbo ir bukmeikeriu.

Overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. M. Schumacher (93)
4. S. Vettel (93)
5. F. Alonso (93)
6. R. Kubica (90)
7. J. Button (90)
8. M. Webber (89)
9. R. Barrichello (87)

Lazybu bendroviu koficiantai po Bahreino lenktyniu:

Hamilton L.(GBR/McLaren) 7.50
Alonso F. (ESP/Ferrari) 2.20
Schumacher M.(GER/Mercedes) 10.00
Vettel S.(GER/Red Bull) 4.60
Rosberg N.(GER/Mercedes) 14.00
Massa F.(BRA/Ferrari) 7.50
Button J.(GBR/McLaren) 27.00
Webber M.(AUS/Red Bull) 24.00
Kubica R.(POL/Renault) 100.00
Barrichello R.(BRA/Williams) 250.00
Hulkenberg N.(GER/Williams) 200.00

SCHUMIS F-1 komentaras:

Kaip matome L. Hamiltono overolas (96) puikiai atitinka lazybu bendroviu bukmeikeriu jam skirto koficianto pranasuma pries J. Buttono overola. Overolo skirtumas (-6), koficiantu (-19,5), kas rodo dideli pilotu pajegumo skirtuma. Kalbant apie "Ferrari" pilotus overolas duoda pranasuma Massai, o bukmeikeriai Alonsui atitinkamai Massos kofas lygus hamiltono, Alonso pats geriausias (2,20). Kol nezinomas Rosbergo overolas sunku sprest ar Schumacherio overolas atitinka bukmeikeriu minti. Vetellio koficiantas 4.60, tuo tarpu Webberio net 24, kas nurodo skirtuma (-19,4), o overolo skirtumas -4, tuo tarpu dabar vykdomas atnaujinimas ir jau aisku, kad tarp ju skirtumas isaugs, tik kol kas sunku pasakyt tiksliai kiek. Kubica i koficiantu lentele patenka vienintelis, musu overolu lentelej jis taip pat vienintelis patenka, nes turi gera "kovini" overola. tuo tarpu Hunkelbergo overolas nera nustatytas, tad lygint ji su Rubenso priessezoniniu (87) overolu gana sunku. Tad kaip matome yra panasumu ir smulkiu skirtumu tapr bukmeikeriu ir musu vyru darbo nustatinejant pilotu pajeguma. Sutapimai kalbant apie "Mclaren", "Red Bull", "Renault" pilotus, skirtumai kalbant apie "Ferrari" pilotus.

2010 Kovo 16 d. 17:37

Naujausias Rubenso overolas vel (87). Nenustebkit, kad jis vis svyruoja, tiesiog jis yra ant ribos tarp keliu overolu ir siuo metu jau vel siekia (87), lyginant su ankstesniu (86) paaugo (+1).

2010 Kovo 16 d. 23:55

Kazkaip nevisai teisingi tie overallai, Alonso nuvertintas, Massa pervertintas (truksta svarbaus kintamojo, galbut klaidu skaiciaus), bet bendras vaizdas neblogas. Alonsui zemas overallas netrukdo laimeti :DDD Dar truksta Rosbergo, bet as is akies galiu pasakyt - turetu buti 90 :)

2010 Kovo 17 d. 08:51

Vel kisi potencialus i diskusijas. Lauk reabilitacijos sumi. Kur noretum - i Druskininkus ar Anapa, ar Birstona?

2010 Kovo 17 d. 09:16

SCHUMIS F-1> pats surasei palyginimus su lazybu bendroviu kofais, tai pasigilink i tuos skaicius ir suprasi, kad tavo overalai nesamoningi, LH dievas ar kaip, kad toki duodi.
mano nuomone, jeigu reiktu pagal galimybe ir talenta, tai net penkiems duociau auksciausia-vienoda overala su ta pacia technika:
1. L. Hamilton 93
2. F. Massa 93
3. S. Vettel 93
4. F. Alonso 93
5. M. Schumacher 90
6. RB ir JB 90

2010 Kovo 17 d. 09:18

isiterptu nico rosbergas dar i sita sarasa su 91, jeigu jau dirbi su "VYRAIS" prie tu overalu, tai gal tikslumo reiktu

2010 Kovo 17 d. 10:07

CCCCP >>> Tavo nuomone gerbtina, bet tai nereiskia, jog taip yra. As ir labai noreciau, kad megstamiausio piloto "Schumio" overolas siuo metu siektu (96), o Hamio (89). Bet yra kaip yra. Ne as vertinu Hami kaip dieva nei ka, bet skaiciai atitinkantys jo vaziavima rodo savo.
L'user >>> Siuo metu rimtai dirbama prie Rosbergo overolo ir dar visai neaisku, kada jis bus baigtas, nes suskaiciuoti tik 2 (lv).

2010 Kovo 17 d. 10:10

L'user >>> Beje klaidos rate vienas pagrindiniu vertinimo kriteriju jei vaziuojama aukstu tempu. Jei tempas suletinmas taupant tecnika ar nerizikuojant tokie ratai anuliuojami.

2010 Kovo 17 d. 13:11

Kadangi Heikio Kovalaineno overolas visgi pakilo iki (87) paanalizuokim overolu skirtumus ir ju sandaros itaka kvalifikacijai ir lenktynems:

Kadangi prasidejo sezonas ir daugelis dalyvauja lazybose ar tiesiog bando nuspet pilotu gabumus bandysiu paanalizuot overolu skirtingumus ir ju veikima kvalifikacijos ir lenktyniu rezime. Paimkim du visiskai vieniodus Kovalaineno ir Barichello overolus:

Barichello (87)
Kovalainen (87)

Logiskai mastant sie pilotai yra lygus ir jei vaziuotu ta pacia vienodai suderinta technika tai turetu visa laika vaziuot vienas paskui kita traukinuku, aisku jei nesuklystu zmogiskuoju faktorium ar kas nesukliudytu. Deje taip nera. Siu pilotu pajegumas vienodas, bet (lv) gana ryskiai skiriasi.

H. Kovalainen
Experence: (12,9lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,7 lv).
Stamina: (12,7lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,7lv)
Meistriskumas: (11,1lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,3lv).
Koncentracija: (13,2)
= 86,6 = 87.

R. Barrichello
Experence: (13,9lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,8lv).
Stamina: (12,5lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,5lv)
Meistriskumas: (11,5lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,4lv).
Koncentracija: (11,8)
= 87,4 = 87.

Na stai. Ka galima pasakyt matant siuos skaicius? Turedami vienoda taip pat sureguliuota technika jie vaziuotu skirtingai ne tik del skirtingo vairavimo stiliaus atsispindinciame meistriskumo (lv), bet ir del dokiu dalyku kaip greitis atitinkamose trasose. Matome greicio (lv) nors ir nedaug, bet yra palankus Rubensui, kas jam suteikia minimalu pranasuma kvalifikacijoj, nors jis beveik nepastebimas. Tuo tarpu is koncentracijos (lv) galima sprest, jog lenktyniu rezime Heikis nesunkiai iveiktu Rubensa nepaisant jo patirties. Paprasciausiai "Rubinijo" ratu laikai kur kas labiau banguotu nei Hekio, kas rezulate sudarytu nemazai sekundziu. Prasidejus lietui velgi Rubensas turedamas vienodai sureguliuota technika nesunkiai issautu i prieki pries Heiki. Na ir galiausiai kalbant apie uzstrigima uz letesnio varzovo drasiai galima teigt, jog Kovalainenas nors ir nezymiai, bet su varzovu susidorotu lengviau, nei Barichello. Stai kaip vienodi overolai gali skirtingai itakot rezultatus priklausomai nuo daugybes faktoriu ir situaciju.

2010 Kovo 17 d. 13:52

CCCCP>>>tai nepamirsk kad lazybu bendroves vertina ne tik pilotu pajeguma, bet ir bolido. Pvz. praeitais metais Alonso koeficientas Topsporte buvo 120, dbr lenktyniaujan Ferrari gretose sumazejo beveik 60 kartu. ;)

2010 Kovo 17 d. 14:01

Idomu, ka reiskia experence ir stamina? Lygi ir viska rasai lietuviskai, bet tokiu lietuvisku zodziu nesu girdejes. Stamina tai lyg ir angliskas zodis reiskiantis istverme, o va experence niekaip nerandu. Butu experience tai lyg ir istverme. Na ka reiskia ooolai tai aisku -potencija. Tai esperence gal butu istvermencija.

2010 Kovo 17 d. 14:06

pirmynkimi>>> experience-patirtis. ;)

2010 Kovo 17 d. 14:08

pirmynkimi >>> Taip, tai patirtis (bendra ir sukaupta su nauja technika). Reikes pradet rasyt toki ilgesni varianta, nes daug kas is mano draugu nesupranta kodel sumio patirtis tokia zema, bet reikia atkreipt demesi, kad zema del naujos technikos, o uz bendra jis turi auksta ivertinima, kas veliau sudaro bendra (lv).

2010 Kovo 17 d. 16:38

Labai šaunu kad skelbi šituos "overolus", bet nelabai aš juose gaudausi iki kiek max gali būti 100 ?

2010 Kovo 17 d. 16:51

SeLMiz >>> Vyruti, netingek pavartyt puslapiu, viskas yra aptarta. As labai pavargau atsakinet i tuos pacius klausymus. Nu bet ok, auksciausias kada nors uzfiksuotas overolas (98), o didziausias apskritai galimas overolas (99), 100 but negali, nes to neleidzia formule, pagal kuria skaiciuojama. Reiskia net jei pilotas butu tobulas visose (lv) srityse, jis visvien galetu turet daugiausia 99,4 = (99). Tai tiek.

2010 Kovo 17 d. 19:26

SCHUMIS F-1 > Manau, kintamojo 'stamina' galima ir atsisakyti, juk praktiskai visi jie gerai fiziskai pasiruose, istvermes panasiai turi, o jei koks Alonso kada ir buvo nukvakes, tai del to, kad sugesdavo skysciu padavimo sistema. Geriau itraukti kintamaji, susijusi su gebejimu susitvarkyti su psichologiniu spaudimu, nes tai labai turi itakos rezultatams: Hamio 07 patirtas stresas, Buttono pernykstis. Dar gerai butu ivertinti pilotu gebejima bendrauti su inzinieriais, bet cia jau sunkiau, nors labai svarbu. Taip pat svarbu gebejimas sureguliuoti bolida. O idomiausia butu suzinoti ta vadinama raw pace, ta pilotu gryna greiti, bet ta imanoma butu padaryti tik pasodinus visus i vienodus bolidus.

2010 Kovo 17 d. 19:41

Visu demesiui naujausi overolai. Nuo paskutinio overolu paskelbimo pasikeitus keliom (lv) dalim, padidejo Kovalaineno overolas:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. M. Schumacher (93) – naujinamas (bus kazkur po 1-2 savaiciu)
4. S. Vettel (93) – naujinamas (jau greitai)
5. F. Alonso (93)
6. R. Kubica (91)
7. J. Button (90)
8. M. Webber (89)
9. R. Barrichello (87)
10.H. Kovalainen (87) +1

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 10 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Rosbergo nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i si desimtuka, nors tai ir sunkiai tiketina.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983