SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 21 d. 00:17

Dirbau su vyrais labai ilgai ir stai naujausi overolai
Pilotai:
1 J. Buttonas 60
2 N. Rosbergas 50
3 F. Alonso 49
4 L. Hamiltonas 49
5 S. Vettelis 45
6 F. Massa 41
7 R. Kubica 40
8 M. Webberis 28
9 A. Sutilas 10
10 M. Schumacheris 10
11 V. Liuzzi 8
12 V. Petrovas 6
13 R. Barrichello 5
14 J. Alguersuari 2
15 N. Hulkenbergas 1
15 S. Buemi 0
16 P. de la Rosa 0
17 H. Kovalainenas 0
18 K. Chandhokas 0
19 J. Trulli 0
20 L. di Grassi 0
21 B. Senna 0
- T. Glockas 0
- K. Kobayashi 0

O cia ko net sumio vyrai nesugebejo padaryti tai bolidu overolai
1 McLaren 109
2 Ferrari 90
3 Red Bull 73
4 Mercedes 60
5 Renault 46
6 Force India 18
7 Williams 6
8 Toro Rosso 2
9 Sauber 0
10 Lotus 0
11 HRT 0
12 Virgin 0

2010 Balandžio 21 d. 00:21

Sry uz dou*** post bet Sumi Interas irode kad messi nelygus massai gal D.Milito lygesnis? kaip manai? :)

2010 Balandžio 21 d. 11:01

SCHUMIS F-1 > Žinai skaitau tave ir atrodo skaitau savo mintis! Aš vis dar sujaudintas Intero pergalės ir galiu būt nerišlus, bet visgi Abromovičius turi vieną šansą - pripažinti klaidą ir pulti Murinijui į glėbį ir atsiprašyti. Roma protingas vyras, bet iškeist Murinijų į nutrintą Ševčenką tai buvo nedovanotina klaida.
Bet nors susijaudinęs, tačiau matau chassis efficiency opi problema ir reikia skubiai tvarkytis, kaip liudija ir YES.
Esu inžinierius ir net esu klausęs keliolikos Brundzos paskaitų, iki kol jis nuėjo į seną techniką. Nu aišku tai toli nuo F1, bet vis šis tas.
Turiu minčių dėl kelių vyrų - pasitarsiu ir susirašysim.
Ačiū už pasitikėjimą.

2010 Balandžio 21 d. 16:29

oho, Buttono overolas net 25 punktais pakilo :) nebūčiau patikėjęs po lenktynių.

2010 Balandžio 21 d. 22:48

babnikas >>> Fantastiski pamastymai dvelkia is taves! Pletojant minti manau, kad chassis efficiency metodikoje turetu egzistuot tokie kriterijai ir srytys kurios apima: 1. chassis efficiency (aerodinamikos lygio nustatymas), 2. Pakabos derinimas atitinkamose trasose, 3. Padangos, 4. Variklis (galingumo, patikimumo kriterijai). Tuo tarpu labiausiai remtis reiketu atskiru sektoriu iveikimo laikais skirtingose trasose, ipac kvalifikacijoj.
P.S. Sorry, kad kitiems kol kas neatsakysiu, bet lekiu stebet antra Baern kelini, gaila pasalino is aikstes darbini arkli - Ribery. Palaikau vokiecius nuo O. Kahno laiku, geriausias visu laiku vartininkas be kalbu

2010 Balandžio 21 d. 23:53

"Palaikau vokiecius nuo O. Kahno laiku, geriausias visu laiku artininkas be kalbu" - geras rimas :-D

2010 Balandžio 21 d. 23:59

SCHUMIS F-1 ir jo vyram siunciu muzikini sveikinima http://www.youtube.com/watch?v=mt8UZd_FTnw
ir noriu palinketi neissenkanciu minciu, produktyvaus darbo sudarant overolus.

2010 Balandžio 22 d. 02:34

1_P> :D per ziauriai tu cia stumi :lol:

2010 Balandžio 22 d. 15:28

čia ne stūmimas - būtent tik šioj temoj manau turime būti rimti ir sąžiningi, nes čia nepaveidmainiausia nei prieš favoritus nei prieš oponentus. Overalai iš karto veidmainystę atskleis ir kaip nuogas pasijausi ...
Nu po ČL jau išsimiegojom ir kol neatėjo atsakomieji mačai imamės darbo. Ryt 8:30 su vyrais ....

2010 Balandžio 22 d. 16:13

1_P> atsimink nebutu SCHUMIS F-1 cia pasirodes, nebutum ir smegenu igaves graziai kalbet. Jo sventi overolai, tau kaip malda :)

2010 Balandžio 22 d. 17:31

1_P> :D dabar supratau, kodel cia reiskiesi - nori "padirbeti su vyrais" :rotfl:

2010 Balandžio 22 d. 18:09

Nu nepasislėpsi - vyrų kompanijoj jaučiuosi smagiausiai...
Liam pro > O gal tu išmokai klausyti? :) Visgi dabar jau ne šiaip Liamas o Liamas Pro (protingas, profesionalus.... nežinau, bet Pro labai kelia markę kaip kad MacBook Pro!)

2010 Balandžio 22 d. 19:02

1_P> nesislepk ir taip aisku, kad ten tau smagiausia ;) o pagal tavo antra nick'a "Leila" net ir aisku koki vaidmeni tose vyru kompanijose atlieki :lol:

2010 Balandžio 22 d. 20:57

Liam pro> juokiesi iš SCHUMIS F-1, kad tokį "juokingą" darbą dirba, tačiau pats darbo tai neturi :)
Šaunuolis SCHUMIS F-1, seniau man ir juokas iš tų auveralų ėmė, tačiau dabar surimtėjau ir visai įdomūs jie man pasidarė. Žmogus surado puikų užsiėmimą, tik vat gaila dėl tų mažvaikių, kurie turbūt net nežino, kas tas overalas yra ir dėl to šaiposi iš SCHUMIS F-1...
fewer> Tai overalas ir 0 gali būti?? :)

2010 Balandžio 22 d. 20:58

Paaz> jei būtum stebėjęs lenktynes ar bent kartą peržvelges rezultatus, būtum pastebėjęs :)

2010 Balandžio 22 d. 21:02

000000> jei nepastebėjai, tokių, kaip tavo komentarų apie kritimą nuo 96 iki 69 yra ne vienas, tai ne kopink komentarus, o savo kurk :)

2010 Balandžio 22 d. 21:04

IVadofane>Musu su vyrais skaiciavime gali buti ;)Sumi atsakysi i mano klausima? :)

2010 Balandžio 22 d. 22:38

fawar> tai taip ir sakyk, kad dirbi F1 taškų skaičiavimo biure :)

2010 Balandžio 22 d. 23:25

Aha prisiminem viens kita . tik kaip matai as keiciuosi, o tu nepasikeites. Megsti suda stumt, dabar prisiviliosi SCHUMIS F-1 ir galesi overolus jam sudaryt. Tavim pasitiket negal, ant sumio dura stumi, tai ir overolai ant Ferrari ir Sumio stumsi. Kas pasitikes tokiais overolais? :)

2010 Balandžio 22 d. 23:28

cia buvo 1_P-gam

iVodafone> as kaip matai is SCHUMIS F-1 nesijuokiu, neknisk proto :(

2010 Balandžio 23 d. 00:38

Ivadofone>ne čia mano ir mano vyru skaičiuoti overolai dirbam 24/7 be miego,kad tik jums jos parodytume ;)

2010 Balandžio 23 d. 09:53

fewer>> tai kaip suprantu pagal Jusu skaiciavimo metodika michaelio schumacherio overolas yra geriausias per visa istorija ir siekia 148 (taip pat labai aukstus 144 overolo puktus MS buvo pasiekes ir 2002 sezone) , kuris buvo pasiektas 2004 metais? Tai taip iseina, kad kaip ir SCHUMIS f-1, taip ir tavo overolai siuo atveju rodo ta pati, t.y. kad schumio overolas istorija auksciausias pasiektas overolas :)

2010 Balandžio 23 d. 11:00

Nu pabandžiau įvertint chassis efficiency su vyrais ryte. Bet čia ne ryto darbas - kiekvienas labai ilgai dirbo savarankiškai ir tik ryte susumavom rezultatus. Tai apibendrinant:

Reno - 168,2 Čia labai keista, daug įtakos turėjo 2 lietūs šymet. Ir jų labai gera aerodinamika ir jei dar padirbus ties varikliais tai manau būtų visi 170.
Red Bull - 167,9 Keista kad Reno neaplenkė, bet čia ir paradoksas, ba būtent Reno varikliai ir neleidžia Red Buliam išnaudot viso potencialo. Gal ateitį bus galima išdirbti metodiką kad sulyginti vieną bolidą su kito varikliu, bet kol kas situacija tokia. Nebent Toro Rosso kažką gali pasufleriuot.
Merkedes - 167,5 Ir čia vienas svarbus veiksnys yra šumio gedimas. Nes tada jis važiavo geroje vietoje ir turėjo neabejotinai potencijos kovoti dėl podiumo. Tas įvertinta.
Maklaren - 162,1 Čia yra didelis paradoksas. Gal būtų bent 167, tačiau vyksta neįsivaizduojami dalykai - Butono važiuoklės/padangų suderinamumas atrodo yra tobulas, o Hamiltono padangos pareina iš karto. Ir jei ne Butono pasirodymai ir padangų stovio po varžybų lygis, tai Maklarenai galėjo būti labai žemai. Beje keista, kad Oro kanalas visgi neduoda tokio efekto kiek čia eskaluojama.
Ferari - 154,0 ir dabar aišku kodėl Masa, būdamas beveik tobulas pilotas, o juoba ir praėjęs paties šumio mokyklą, todėl dar labiau įnešantis patikimumo, taip slidinėja. Labai didelis nesuderinamumas tarp aerodinamikos, pakabos, variklio ir elektronikos! Todėl toks rezultatas. Geras dalykas kad bolidas labai padangoms friendly ir net su labai skirtingais derinimais ir net su pasireiškiančiu defektu kurioj nors sritį pajėgia išspausti viską iš padangų nesvarbu kokios rūšies padangas tuo metu sudėsi.
Toro Roso - 128,7 ir čia būtent galime palyginti kaip be galo panašus į Red Bull bolidas praranda efficiency dėl variklio ir elektronikos nesuderinamumų.
Force India - 111,9 labai nestabilus padangų dėvėjimasis ir sunkai pagaunamas derinimas net labai panašioms padangų rūšims, kaip pvz tiek super mikštoms ir minkštoms.
Williams - 99,8 taip galima apibendrinti, kad nenusisekus važiuoklė pagal aero dinamiką. Kaip ir reikalauja agresyvaus vairavimo, kontravimo, šokinėjimo per kampus, bet bet aerodinamika neleidžia padaryt tokių derinimų.
Lotus HRT ir Virgin neskaičiuoti nes yra žemiau nei 75. Kai pakils aiškinsimės.

Nežinau ar pataikėm, jei manot kad ne tai pasakykit ir gal atsiras kažkas labiau išmanantis. O jei panašu tai po truputį gilinsimės ir gal suderinsim metodiką.

2010 Balandžio 23 d. 11:50

1_Protingas o tavo skaiciavimus itakoja aptarnavimo zonos personalo brokas bei ju darbo trukme ?

2010 Balandžio 23 d. 12:25

1_Protingas, o sauberis kur? :)
ar skaiciavime isivele klaida ir mes su nekantrumu turesim laukt kol vyrai paskelbs sauberio čeisis efišienty.

2010 Balandžio 23 d. 13:42

Babnikas>butent taip ir buvo Sumio overolas kazkada didziausias per visa istorija 1_Protingas puikus darbas sauniai padirbejot su vyrais :)

2010 Balandžio 23 d. 13:53

Chebra - SCHUMIS F-1 suteikė galimybę ir pabandėm. Nu negalima visko iš karto tobulai. Dar reikia sulaukti ir paties ŠUMIO F-1 pastabų...

2010 Balandžio 23 d. 15:43

fawar> aaa, dabar man aišku, reiškiasi prasidedant kiekvienam sezonui visi pilotai būna lygūs, o sezono eigoje dėl mechaniko klaidų, lietaus, neteisingai pasirinktų padangų arba taktikos lenktynininkų overolai vistiek kyla :) Nu nice nice, tikri (ne)tynginiai tavo vyrai :)

2010 Balandžio 23 d. 22:33

Aciu ivodafone stengiames del jusu ir del saves juk svarbu kokie pilotu overolai labai lengva tam statyti dar plius kai atsiranda tokiu kurie skaiciuoja Chassis efeciency

2010 Balandžio 24 d. 12:01

Dar tokia mintis kilo... O Weather Forecast irgi galetumet pradet skaiciuot kiekvienai trasai. Mano manymu reiketu i skaiciavimus itraukti trasos vietoves metines meteorologijos informacija (tikimybem), praeitu etapu oro istorija. Viska kartu sudejus su objektyviom oro prognozem, butu galima gauti tikslesne oro salygu prognoze etapui. Viska sudejus su overolais ir chassis efficency, gaunam nenugincyjamus etapo rezultatus, kurie daug maz nesiskirtu nuo realybes.

2010 Balandžio 25 d. 22:36

000000 >>> Neskleisk ereziju, 'Schumio' overolas neapvirto ir dabar siekia (93).

2010 Balandžio 25 d. 23:19

Yes >>> Zinai, as nustebes ir pritrenktas, kad turi tokia nuostabia sistema ir per tiek laiko nesusipazinom cia lazybu klausymu! Tu darai butent tai ko mes siekiame ir dirbi fantastiskai tiksliai itraukdamas kaip matau labai daug ir svarbiu kriteriju! Klausyk, man tik atsakyk del oru prognoziu kaip nustatai? Mes stengiames statyt pries pat vaziavima, prognozem nelabai galima tiket. As jau perdaviau vyram ka sakiai, jie taip pat susidomeje. Beje del skirtingo pajegumo skirtingose trasose, tai musu (lv) experience gali parodyt kuris pilotas geriau prisitaikys prie senesniu trasu. O del pinigu paketurgubejimo esu suzavetas ir manau, kad tavo sistema tikrai veikia! Del chassis efficiency darom ka galim, mastom, stai prisidejo ir 1_Protingas, galbut jo sistema irgi gali but tinkmama, bet cia dar su juo issiaiskinsiu artimiausiu metu, nes nesuprantu kaip jis taip greit ja su draugais atrado, kai mes nesukuriam jau kelis metus, nors nepraleidziam progos apie tai mastyt. Zodziu daug nezinomuju, bet taip pat daug kas darosi aiskiau ir darbai juda i prieki.

2010 Balandžio 25 d. 23:22

fewer >>> Vyruti, kodel tersi eteri, juk matom mes kairej puset tavo 'overolus' :/

2010 Balandžio 25 d. 23:36

1_Protingas >>> Visu pirma malonu, kad jau pradejot darbuotis. As pastaruoju metu buvau gana uziemes, tad tik dabar turiu laiko perziuret jusu atlikta darba. Aisku, cia dar tik pradzia, todel klaidu gali but isties nemazai, nes tarkim mes 2000 metais ju priveldavom pastoviai per kiekviena overolu atnaujinima. Antras ir manau svarbiausias dalykas labai noreciau, kad chassis efficiency butu matuojamas 100-balej sistemoj, kas mums lei overola galiausiai sujungt su chassis efficiency. Ar tai imanoma? O sis bandymas apskaiciuot chassis efficiency yra pagirtinas ir aciu jums, kad emetes to, tik norejau paklaust koks maximalus balas yra imanomas dabartineje jusu sistemoje? O del 'Renaunlt' ir 'Ferrari' chassis efficiency skirtumu pasitikrinkit ar jusu metodikoj greitis ir bolido patikimumas uzima teisingas chassis efficiency apimties dalis.

2010 Balandžio 25 d. 23:40

Kitiems vyrams atsakysiu rytoj, nes kaip zinote turejau sunkia savaite del mokslu, o savaitgali laiko reikia skirt ir moteriskei, bei asmeniniu problemu sprendimui, tad tikiuosi mane suprasit. Beje jau nuo rytojaus gryztam prie overolu naujinimo, prie kuriu nedirbam jau antra savaite. Todel reikia pailseti. Gero vakaro visiems.

2010 Balandžio 28 d. 00:05

1. F. Massa (95)
1. L. Hamilton (95)
2. S. Vettel (95)
3. F. Alonso (93)
4. N. Rosberg (93)
6. M. Schumacher (92)
6. R. Kubica (92)
6. J. Button (92)
7. A. Sutilas (90)
7. V. Petrovas (90)
8. V. Liuzzi (89)
8. J. Alguersuari (89) Vertas šio Overolo juk po sumio spaudimo važiuoti išmoko
8. N. Hulkenbergas (89)
12. R. Barrichello (87)
12. M. Webber (87)
13. J. Trulli (86)
14. H. Kovalainen (84)
15 S. Buemi (83)
16 P. de la Rosa (82)
17 K. Chandhokas (79)
18 L. di Grassi (78)
19 B. Senna (76)

Taigi Si karta jau normalus overolai labai stengemes su vyrais kol apskaiciavom ypac sunku buvo su Chassis Efeency,bet turime labai issilavinusi zmogu kuris skyre tam labai daug laiko :)

2010 Balandžio 28 d. 11:09

Jum viskas gerai su galvom? gal jus savo bukumo overolus sudarykit.

2010 Balandžio 28 d. 11:23

Suprasčiau, keletą kartų su tom pačiom nesąmonėm pakliedėt, bet kai jau tiek laiko, tai žiauru. Bet kol neatsiras tinklapio f1 fanams su psichine negalia, matyt, teks kentėt čia visiems.

2010 Balandžio 28 d. 11:54

Tai kam cia uzeini ir kenti? As tai cia uzeinu nuotaikos pakelt, kai visi bando Schumi "uzparinti". ;)

2010 Balandžio 28 d. 14:39

na va turim nauja ooolu geniju - 1 protinga. Sumiui reik pasitempti bo aplenks. Nors nerimtas priesininkas - vyru tikrai maziau turi, skaciavimo metodika dar mazai isbandyta, o ir tikrojo sumio nekencia (cia didziausias trukumas). Bet vis tiek manau, kad sumis turetu susirupinti konkuruojancia firma.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983