Nu pabandžiau įvertint chassis efficiency su vyrais ryte. Bet čia ne ryto darbas - kiekvienas labai ilgai dirbo savarankiškai ir tik ryte susumavom rezultatus. Tai apibendrinant:
Reno - 168,2 Čia labai keista, daug įtakos turėjo 2 lietūs šymet. Ir jų labai gera aerodinamika ir jei dar padirbus ties varikliais tai manau būtų visi 170.
Red Bull - 167,9 Keista kad Reno neaplenkė, bet čia ir paradoksas, ba būtent Reno varikliai ir neleidžia Red Buliam išnaudot viso potencialo. Gal ateitį bus galima išdirbti metodiką kad sulyginti vieną bolidą su kito varikliu, bet kol kas situacija tokia. Nebent Toro Rosso kažką gali pasufleriuot.
Merkedes - 167,5 Ir čia vienas svarbus veiksnys yra šumio gedimas. Nes tada jis važiavo geroje vietoje ir turėjo neabejotinai potencijos kovoti dėl podiumo. Tas įvertinta.
Maklaren - 162,1 Čia yra didelis paradoksas. Gal būtų bent 167, tačiau vyksta neįsivaizduojami dalykai - Butono važiuoklės/padangų suderinamumas atrodo yra tobulas, o Hamiltono padangos pareina iš karto. Ir jei ne Butono pasirodymai ir padangų stovio po varžybų lygis, tai Maklarenai galėjo būti labai žemai. Beje keista, kad Oro kanalas visgi neduoda tokio efekto kiek čia eskaluojama.
Ferari - 154,0 ir dabar aišku kodėl Masa, būdamas beveik tobulas pilotas, o juoba ir praėjęs paties šumio mokyklą, todėl dar labiau įnešantis patikimumo, taip slidinėja. Labai didelis nesuderinamumas tarp aerodinamikos, pakabos, variklio ir elektronikos! Todėl toks rezultatas. Geras dalykas kad bolidas labai padangoms friendly ir net su labai skirtingais derinimais ir net su pasireiškiančiu defektu kurioj nors sritį pajėgia išspausti viską iš padangų nesvarbu kokios rūšies padangas tuo metu sudėsi.
Toro Roso - 128,7 ir čia būtent galime palyginti kaip be galo panašus į Red Bull bolidas praranda efficiency dėl variklio ir elektronikos nesuderinamumų.
Force India - 111,9 labai nestabilus padangų dėvėjimasis ir sunkai pagaunamas derinimas net labai panašioms padangų rūšims, kaip pvz tiek super mikštoms ir minkštoms.
Williams - 99,8 taip galima apibendrinti, kad nenusisekus važiuoklė pagal aero dinamiką. Kaip ir reikalauja agresyvaus vairavimo, kontravimo, šokinėjimo per kampus, bet bet aerodinamika neleidžia padaryt tokių derinimų.
Lotus HRT ir Virgin neskaičiuoti nes yra žemiau nei 75. Kai pakils aiškinsimės.
Nežinau ar pataikėm, jei manot kad ne tai pasakykit ir gal atsiras kažkas labiau išmanantis. O jei panašu tai po truputį gilinsimės ir gal suderinsim metodiką.