SCHUMIS F-1 > Visa statymu sistema pagrista maziausios rizikos ir didziausio galimo laimejimo kombinacijos isskaiciavimu. Pagal gautus rezultatus atlieki statymus su maziausia rizika bei didziausiu galimu laimejimu. Plius, rizikos sumazinimui, sistema atrenka is atskiru statymu optimaliausia etapo statymu portfeli, kur rizikingesni statymai su didesniu galimu laimejimu derinami su konservatyvesniais statymais rizikos sumazinimui. Esme – bet kokiu atveju tu nepralosi statytu pinigu. Del to ir rasiau, kad per siu metu etapus, i mano sistema kaip pagrinda suvedus tavo vyru apskaiciuotus overolus, statoma suma butu pasiketurgubinusi (kas nera labai daug), taciau su minimalia rizika.
Mano sistemos esme – ivertinti kaip imanoma daugiau su rezultatais ir statymu rizika susijusiu faktoriu, juos paverciant konkreciais skaiciais ir sustacius i mano sudarytas formules gaunant statymu rekomendacijas. Sudarydamas formules ir kurdamas sita sistema, as ivertinu lazybu organizatoriu nustatytus koeficientus, oru prognozes, komandu pajeguma ir pasiruosima, treniruociu rezultatus, imu netgi trasu skirtumus. Is stebejimu esu sudares pilotu pajegumo rodiklius skirtingose trasose. Akivaizdziausias pavyzdys yra pernai metu Ferrari – Massa labai pajegus naujojo tipo trasose (Kinijos, Malaizijos ir t.t.), o Kimis – senosiose Europos trasose. Todel netgi jusu su vyrais apskaiciuotus overolus idedamas i savo sistema as perleidziu per trasu tinkamumo koeficienta, kuris atitinkamai dar tiksliau atspindi piloto pajeguma konkrecioje trasoje.
Tai visus situos ir dar keleta kitu (nenoriu per daug atskleisti, nes matau, kad tavo overolus seka labai daug kitu zmoniu, kurie nieko neskaiciuodami ir nedirbdami paskui gali pasinaudoti musu informacija, ir tada jau lazybu organizatoriai bus priversti mazinti koeficientus arba apskritai nebepriims statymu) faktorius as paverciu skaiciais, sustatau i formules, ir idejes tavo su vyrais paskaiciuotus overolus gaunu geriausiu statymu kombinacijas. Be overolu nieko nesigautu, nes overolai yra kertinis faktorius, apie kuri sukasi visi kiti skaiciavimai.
Bet svarbiausia, kad kol nera chassis efficiency duomenu, statymai didelemis sumomis dar per daug rizikingi! As manau tu be reikalo trukdai vyrus, kai prasai atsakineti i cia kitu, kurie nesupranta overolu esmes, uzduodamus klausimus. Reikia, kad vyrai imtusi chassis efficiency, nes dabar sitoje vietoje mano sistemoje yra per didele skyle, kad butu galima daryti didelius statymus be rizikos. Apskaiciavau, kad reikia bent 5 skirtingu komandu chassis efficiency, kad sudejus i sistema su esamais 12 pilotu overolais, gautume patikimas statymu rekomendacijas. Geriausia butu, kad chassis efficiency butu pilotu su overolais vairuojamiems bolidams. Jeigu tavo vyrai gali sita padaryti – mainais pasidalinciau savo sistema. Tada tik reikes susitarti, kad statymus darytume skirtingose vietose ir ne per daug didelemis sumomis, kad organizatoriai nesuuostu :) Ir netrukdyk vyru del smulkmenu, dabar reikia koncentruotis ties prioritetais. Jei gali, perduok Mindaugui, ka sakiau, manau, jus mastantys vyrai, jis tikrai supras.