SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 18 d. 18:57

Jokie overallai nera ir nebus objektyvus, yra daugybe veiksniu, kurie lemia piloto pajeguma, kuriu neimanoma pamatuoti (darbo su inzinieriais kokybe etc), bet bandymas sukurti metodika, kaip nustatyti pilotu verte, yra sveikintinas. Galbut tik pati metodika tobulintina, reikia ieskoti paprastesniu, aiskesniu keliu. O kad tais overallais galima manipuliuot, tai jau tikrai. Va, tarkim, jei buciau ten koks Buttono fanas, paimciau Buttono ir Hamiltono visu kvalifikaciju greiciausius ratus, rasciau vidurkius ir paskelbciau, kad Buttonas yra greitesnis uz Hamiltona (sakyciau, kad tik kvalifikacija atspindi realu greiti, nes lenktynese nuolat pakliunama i "kamscius", tausojama technika ir panasiai), nes jo vidutinis ratu iveikimo laikas yra trumpesnis. Jei noreciau issaukstint Hamiltona, tai sakyciau, kad viska tik lenktynes parodo, paimkim greiciausius ratus ir palyginkim. Tai ten didele persvara Hamiltonas turi - tai ir paskelbciau, kad Hamiltonas geresnis uz Buttona. Objektyvaus kelio nerasim. Tai labai sudetingas procesas apskaiciuoti tuos overallus, komandu vadovybe to nedaro. Jie "is akies" ivertina pilotus.

2010 Balandžio 18 d. 19:50

su tokiu shumio sugebejimu prisitaikyt prie mersu bolido, reiktu jam taikyt zymiai zemesni koefecienta

2010 Balandžio 18 d. 22:44

000000 >>> I tavo klausyma geriausiai atsakys arcyvinis mano komentaras pirmam sios diskusijos puslapi, kuri parasiau pries si sezona. Dar karta, kartoju, netingekit pavartyt pirmus diskusiju puslapius, ten viskas issamiai paaiskinta!

Tad archyvas:

Ir atsiminkit! Pagal overolus nereikia sprest apie sezono baigti (ir gerai, juk butu labai neidomu, jei pagal overola visi laimetu atitinkamas vietas lenktynese ar kvalifikacijoj). Viskas priklausys nuo daugybes kintamuju: bolidu pajegumu, sekmes, oro salygu. Cia tik pilotu pajegumai, kurie siuolaikineje F-1 lemia pakankamai nedidele dali sekundes dalies per lap. Gero sezono visiems! Sekmes geriausiam visu laiku F-1 vilkui ir aciu jam uz sugryzima!

Su pagarba, SCHUMIS F-1

P.S. Dadedu: Vienodom salygom (ne tada kai neteisingai pasirenkama taktika ar sudyla padangos, bet vienodom) Hamis stipriai greitesnis pilotas ir tai pamatysit artimiausiu metu, kai nebus chaoso ir salygos bus vienodos, tai rodo greicio (lv).

2010 Balandžio 18 d. 22:53

Life >>> Viskas yra issamiai paaiskinta archyve, jau pervargau nuo kartojimosi, bet pasistengsiu. Visu pirma (lv) prie kuriu mes su vyrais dirbam keiciasi labai letai, praktiskai po kablelio vieno skaiciaus pasikeitimas dazniausiai neitakoja bendro overolo pasikartojimo! O naujinti galim kai surenkam pakankamai zaliavos (rato laiku). Antras dalykas yra tai, kad tam tikros (lv) dalys yra likusios nuo "Schumio" "Ferrari" laiku ir todel jo overolas yra aukstesnis. Mes privalom naudotis "Ferrari" laiku (lv), nes naujoku overolu mes isvis neturim galimybes sudaryt, tam reikia labai daug zaliavos. Tad jei ir kris "Schumio" overolas ar kils, tai vyks labai letai ir mes nieko negalim padaryt, paprasciausiai truksta empyrines medziagos tyrimams.

2010 Balandžio 18 d. 23:06

L'user >>> Overolai yra visiskai objektyvus, todel, kad vertinama visa imanoma svariu ratu zaliava kuria tik galima surinkt, tad niekas neisrinkineja palankesniu ratu. O metodika taikoma visiems vienoda, tad overolai visiskai objektyvus. Taip, darbo su inzinieriais nevertinam, nes to neimanoma padaryt empyriskai. Db kitas dalykas del Hamiltono. visu pirma mes su vyrais palaikom skirtingas komandas ir pilotus, bei esam atsakingi uz skirtingus (lv) ir visa laika prie ju dirbam, tad bunam visiskai nesaliski vertinant ir tai musu tikslas, antra tai lazybose nepasitarnautu tikrai. O Hamiltonas yra mano nemegstamiausias pilotas po Alonso F-1, skaityk mano bet kuriuos komentarus tu metu kai Hamis kovojo del titulu ir suprasi kaip jo nekenciu ir kaip man yra liudna, kad toks nemegstamas ir nesaziningas pilotas, kaip Hamis, kuris visas drebedamas ir prastai vaziuodamas nevertai tapo 2008 metu cempionu, bei taskeliu aplenke Massa. Tai buvo liudniausia sezono pabaiga mano domejimosi F-1 istorijoj! Tad neprikiskit man Hamiltono, nes man nuo jo bloga, bet privalau but objektyvus ji vertinant, kadangi gauti (lv) rezultatai mane stebina.

2010 Balandžio 18 d. 23:13

grishka >>> Oi gryska gryska. Kazkuriam puslapi esu surases visu pilotu (lv) ir tu turetum matyt, kad "Schumio" prisitaikymo prie bolido (lv) maziausias rikiuotej, o pries sezona isvis buvo toks tragiskas, kad sieke tik virs (11lv). Artimiausias tokiam zemam "Schumio" (lv) yra Massos (lv), po traumos sioje jo srityje yra (12,8). tad tiesa sakant nesuprantu apie ka kalbi :/ Kiek esu pries sezona nuogastaves, kad del to "Schumiui" mazai sansu kol nepaaugs sis (lv) ir pan. Tikrai nesuprantu ka nori pasakyt :/

2010 Balandžio 18 d. 23:22

L'user >>> >>> Nebaigiau vieno tau sakinio, cia dadedu:
O Hamiltonas yra mano nemegstamiausias pilotas po Alonso F-1, skaityk mano bet kuriuos komentarus tu metu kai Hamis kovojo del titulu ir suprasi kaip jo nekenciu ir kaip man yra liudna, kad toks nemegstamas ir nesaziningas pilotas, kaip Hamis, kuris visas drebedamas ir prastai vaziuodamas nevertai tapo 2008 metu cempionu, bei taskeliu aplenke Massa turi auksciausia overola siuo metu! Kazkas mane kaltino, kad overolai keiciasi letai, bet tokia sistema, as pats noreciau, kad kiti ji bent prisivytu greiciau. Ir kaip liudna ir pikta sitiek laiko dirbt prie overolu, kad suzinot, jog nesaziningiausia F-1 istorijoj komanda turi kol kas stipriausia rikiuotej, bet visiskai nesazininga ir melagi pilota.

2010 Balandžio 18 d. 23:37

Uztat ir sakau, kad overolai yra teisingi jusu sistemoje, bet neatspindintys (arba atspindintys labai menka dali) realios situacijos. Kaip galima skelbti MS overola, jei jis "moraliskai" pasenes, o kai atsiras pakankamai tos naudingos zaliavos(jei atsiras), tuomet MS ramiai sau ilsesis savo pilaiteje. Tas pats butu su KR, jei sugalvotu grizt...
Be to, kaip jau ne karta buvo mineta, be zaliavos nera ir overolu. Taciau zaliava kiekvenam pilotui nera vienoda, todel iskart atsiranda ivertinimo iskraipymai. kol vienas pilotas tam tikroje srityje renkasi pliusus, kitas pilotas sioje srityje negauna nieko (nera zaliavos). Vadinasi, taip galima greitai iskraipyti tikraji vaizda.
Geriausiu atveju overola galeciau pavadinti karjeros ivertinimu, bet ne esamos situacijos atspindi... nors ir tai butu per drasus pasakymas

2010 Balandžio 18 d. 23:46

valiux >>> Per viena sezona MS zaliavos turesim pakankamai, kad visiskai, arba beveik visiskai atnaujint overola vien is "Mercedes" laiku ziurint kaip viskas klostysis). Dabar darom ka galim, naujinam (lv) sritis tiek, kiek yra medziagos surinkta, nieko kito padaryt negalim. O del iskraipymu, tai ju nera, nes vertinami svarus ratai, tiesiog teisingai tu sakai, jog vieni overolai gali but "moraliskai pasene", bet jie yra naujausi is to ka turime. Mes noretume greitesnio naujinimo, bet deje yra kaip yra. Jei per tiek metu to nepavyko padaryt, tai ir dabar neiseis.

2010 Balandžio 19 d. 00:21

tai as ir sakau, kad moraliskai pasene - realios situacijos (ne sistemos) iskraipymas. paprastas pvz: mano sistemoje vienas is lv yra pole (pole +2, top3 +1). sudejus kitus 6lv vienos komandos pilotu A ir B overolas lygus 90.
Piloto A pasirodymai kvalifikacijoje: 1 1 1 1.
Piloto B pasirodymai kvalifikacijoje: 2 dns(sugedo) dns 3.
Ivertinus pole lv gauname, kad pilotu overolai: A-98;B-92.
Tai negi pilotas A tikrai objektyviai geresnis?
Tas pats galioja ir pas jus, kur keiciasi koeficientai per +0.01 -0.01 x.

2010 Balandžio 19 d. 00:29

SCHUMIS F-1> Schumio medziaga turbut bandyta rinkt nuo 2000 metu, ir tai su klaidom kaip sakei. Butu idomu pamatyt per visa karjewra jo overola. ir kitu pilotu. Jeigu Schumiui nesiseks iki karjeros pabaigos, tai overolas kris ir kris. Palei tuos overolus kas ta legenda beliks is jo?

2010 Balandžio 19 d. 00:36

Nejau jus su vyrais darbo neturit tik overolais uzsiiminejat. is ko gyvenat tada? overolai taigi neduoda maisto :)

2010 Balandžio 19 d. 08:33

sumio per lietu lvl 10 is 14??? nukrito vyro vairavimas ant lietus, po pievas dazniausiai is visu vazinejo, turejo geda but legendai

2010 Balandžio 19 d. 10:41

Man labai neramu dėl Masos overalo. Aš neabejotinai sutinku, kad tai vienas geriausių pilotų rikiuotėje ir be galo greitai tobulėjantis. Bet Kinijoj, įvažiuojant į boksus, mano galva Alonzo poziciją pelnė nesąžiningai ir bijau,kad tai gali atsiliepti Masos overalui. Ar vyrai atsižvelgs į šią situaciją ar visgi vertins tik pasirodymą trasoje? Manau būtų nesąžininga nuvertinti Masos overalą, nes Masa visiems įrodo koks tobulas pilotas yra ir kaip puikiai tvarkosi emociškai ir palaiko stabilumą net kritinėse situacijose.

2010 Balandžio 19 d. 14:29

http://www.f-1.lt/AF1/c...03.chn.09.jpg

2010 Balandžio 19 d. 14:49

1_P> pamirsai isilogint kitu nicku ;)

2010 Balandžio 19 d. 15:03

SCHUMIS F-1 2010 04 18 22:53:13 >>>>
Reiktu tada perziureti overolo sudarymo formules, nes dabar kai kuriu lenktynininku overolas nepardodo ju tikrojo pajegumo siuo metu.

2010 Balandžio 19 d. 20:14

valiux >>> Musu overolai visiskai objektyvus, bet ju santykis ne objektyviai atpindi esamojo laiko situacija. Sitoj vietoj su tavim negaliu nesutikt kalbant apie iskraipyka ju naujume. Taip, daugybe overolu prie kuriu mes esam bent kazkiek ilgiau nepadirbeje jau atsiilieka nuo realios situacijos, todel reikia skubiai naujint. Bet ne visada tai imanoma. Tad pilotai kuriu overolas yra atnaujintas ka tik sutinku jog yra realesnis, nei naujinto seniau.

2010 Balandžio 19 d. 20:23

Liam pro >>> Esu surases kazkada, taip deje visko gali but. Pries si sezona mes uzdejom jam tik preliminaru stamina (lv) ir zinoma zema experence su nauja technika (lv) buvo stipriai krites. Nieko daugiau nekoregavom, nes nera zaliavos kol pilotas neatsiseda i bolida. Na matai, del tos legendos, tai nei M. Jordonas pasiekimu niekas nepaneige del nesekmingo gryzimo, nei L. Amstrongo rekordo tiek kartu tapt geriausiu nepaneigs del antros vietos uzimtos paskutini karta. Jei pilotas kuriam 41 nori megautis lenktynes budamas zemesnio pajegumo, nei savo geriausiais laikais, tai manau nieko blogo.
P.S. Aisku studijuojam, vyrai turi darbus, overolai tik musu pramoga, idomus laisvalaikis, nejuokauk taip ziauriai. Jei gautume uz tai pinigus gal butent overolu sudarymas butu musu pagrindinis darbas, bet ne dabar :D

2010 Balandžio 19 d. 20:27

danguje >>> Ot linksmuolis, reikes parodyt sita fotke Mindei, gal bent pasijuokes atsileis ir prisijungs prie overolu skelbimo, bei diskutavimo sitam saite :D

2010 Balandžio 19 d. 20:32

Matau svarbu ir labai reikalinga darba vyrai daro. Greiciau suskaiciuokit chassis efficiency, labai reikia.

2010 Balandžio 19 d. 20:37

000000 >>> Per lietu niekas nenukrito, nepakanka medziagos perskaiciavimui, nes pilotai net nevaziavo su pilnai lietaus ratais.
1_Protingas >>> Tu labai rimtas vyras kiek pastebiu. Matai, kadangi ne as atsakingas uz meistriskumo (lv), tai del taves teko klaust savo vyro kuris prie jos dirba, bet jis nelabai noriai man atsakineja, nes zino, kad ne man paciam tai idomu, o jums cia atsakineju. Bet kiek parase, tai sake, kas Massos (lv) po Alonso aplenkimo nukrito. Overolo tai neitakojo, bet (lv) nukrito, nors nemanau, kad tai teisinga. Alonso naglas ir nesaziningas :/
P.S. Kadangi matau jog giliau domiesi F1, gal noretum tapt chassis efficiency metodikos kurimo pagridiniu vadovu ir kordinatorium?

2010 Balandžio 19 d. 20:45

Life >>> Sia metodika vienas is mano vyru pradejo naudot dar 2000 metais, aisku tada overolai buvo gana klaidingi, bet siuo metu jau gerai atidirbti. As skaiciuodamas koncentracija (nes esu atsakingas uz sia sriti) retai kada priveliu klaidu. O del pacios sistemos, tai cia kaip su demokratija politiniam lygmeni (demokratija - geriausia valdymo forma is visu egzistuojanciu). Taip ir su overolo metodika - geriausia ka turime. Daug blogiau kai metodikos isvis nera, tarkim kaip chassis efficiency :/
Yes >>> Dekui ir mums labai reikia. o gal galeciau paklaust ar del statymu taip skubi? Nes tai butu tikra aukso kasykla, jei tik pavyktu viska teisingai nustatyt.

2010 Balandžio 19 d. 21:44

SCHUMIS F-1 > o tu dar gudresnis nei maniau :)
Apskaiciavau, kad pagal tam tikra sistema statant, pasinaudojus tavo su vyrais suskaiciuotais overolais, per pirmus sio sezono etapus statoma suma be jokios rizikos butu pasididinusi x4. Dar tobulinu statymu sistema, bet jei duotumet tikslius chassis efficiency skaicius, kitamet galetume visi su vyrais skristi pirma klase ziuret Malaizijos GP gyvai.

2010 Balandžio 19 d. 22:08

SCHUMIS F-1 >>> Matai, kad ne geriausia, jei overolas neatitinka realaus pajėgumo. O del demokratijos, tai nuvaziuok i Singapura, kuris su vienpartine sistema tapo viena turtingiausiu valstybiu ir pasakyk, kad demokratija geriausia santvarka.

2010 Balandžio 19 d. 22:28

Yes >>> As ne, vyrai cia gudrus. As tik viska imu is ju, aisku prisidedu kartu pats savo darbu, bet jei ne jie nei overolu, nei lazybu nebutu. O tu mane stebini, vyruti, labai noreciau suzinot kokia tavo sistema? Mums labai svarbu mazai rizikingi statymai! Nepyk, bet mes jau kelis metus stengiames atrast chassis efficiency metodika, bet nera taip paprasta. Visos idejos galiausiai baigiasi nesekme :/ Todel prasau cia vyru, kad burtu kitus vyrus ir padetu, bet va nesulaukiu. Mes paprasciausiai nezinom kaip reiktu tirt bolidu konstrukcijas, bet manom, kad labiausiai reiktu remtis ratu laikais ir aisku kai reikia vaizdine medziaga.
Life >>> Singapuras gerai, kiekviena sistema turi pavyzdziu. Bet kalbant apie globalu pasauli tai geresnes sistemos uz demokratija nepritaikysi daugumai pasaulio saliu. O tarp ju turtingu taip pat nemazai. Del overolu: Overolas atitinka realia, bet ne butens ios minutes situacija, o tarkim savaites senumo, kai kurie menesio senumo, juk reikia laiko surinkt meziaga, analizuot. Bet ir per ta laika (lv) pakinta nedaug, tad overolas nekinta daugiau nei per viena laipteli.

2010 Balandžio 19 d. 22:35

Tame ir problema, overolas turetu buti dinamiskesnis siek tiek, nesakau, kad po kiekvienu lenktyniu viskas kardinaliai keistusi, juolab ir lenktynininku pajegumai nesikeicia, bet dabar jis per daug sustabarejes, jei puse sezono gryba pjaunantis pilotas turi auksta reitinga.

2010 Balandžio 19 d. 22:47

Life >>> Visiskai su tavim sutinku! Bet kadangi zaliava (svarus ratu laikai) surenkami ir isanalizuojami negreit, tai paspartint darbu negalim.
Problemos:
1. Zaliavos kiekis priklauso nuo piloto (jei sugenda, naujinimas nusikelia iki kito GP ir ivairiu situaciju, nuo kuriu priklauso analizuojamu ratu kiekis).
2. Mes su vyrais neturim zmogiskuju istekliu iskart ta pacia diena po lenktyniu isanalizuot surinktos info ir atnaujint visus overolus. Tad prasau kantrybes ir nestatyt lazybose remiantis musu overolais, nes kol neatrasta chassis efficiency skaiciavimo metodika tai labai rizikinga!

2010 Balandžio 19 d. 22:51

SCHUMIS F-1> a jei butu chassis efficiency, overolai naujausiu irgi menesio senumo butu panasiai? Tai ko tada belieka verta ta loterija?

2010 Balandžio 19 d. 22:57

Liam pro >>> Jei turetume chassis efficiency, tai statyt butu galima drasiai, nes keliom (lv) dalim pakites ir neatnaujintas piloto overolas nesugadintu nieko, isskyrus idealu live tiksluma. Tada jau lazinantis reiketu baimintis oro salygu, kurios viska gali sugadint arba sekmes faktoriaus, kurio nenumatysi.

2010 Balandžio 19 d. 23:08

SCHUMIS F-1> bet vistiek atsiradus chassis efficiency pailges ir skaiciavimo metodika, nes viskas susides i viena. del loterijos ar neprailgs laikas?

2010 Balandžio 20 d. 11:39

Liam pro >>> Deje gali prailgt, tai viena is didziausiu galimu problemu, bet visai neisku kokia tai butu metodika, tad kol kas sunku pasakyt kaip butu :/

2010 Balandžio 20 d. 11:56

SCHUMI F-1 > ačiū kad paklausei vyrų. Man be abejo gėda atimti jų brangų laiką bet visgi liūdna, kai dėl tokių nesąžiningų veiksmų krenta tokių meistriškų pilotų kaip Masa overalas. Gaila, kad mano baimė pasitvirtino.
Ir beje labai ačiū už pasitikėjimą ir aišku aš labai norėčiau prisijungti, bet matydamas vyrų didį darbą labai abejoju savo sugebėjimais. O klaidoms čia ne vieta - per daug svarbus dalykas overolai. Bet gal pamėginti? Kaip mes komunikuotumėm? Aš gi visai nesiruošiau tokiam didžiam iššūkiui ir nerinkau jokios info, nuo kurios būtų galim pradėti.

2010 Balandžio 20 d. 12:23

Yes, uzskaitau :D

2010 Balandžio 20 d. 12:24

šiaip preliminariai iš akies galima sustatyti bolidų pajėgumo lentelę, pagal grynąjį greitį kaip tu sakai, atsižvelgiant į pilotų kvalifikacijos laikus ir lenktynių tempą, čia turbūt būtų galima įvardinti favoritus - Red bull techniką, už jų stovėtų Ferrari su Mclaren ir galiausiai Mercedes, Renault, Force India. Tačiau yra ir kitų nežinomųjų, svarbiausi iš jų patikimumo nustatymas, važiuoklės pritaikymas atskiroms trasoms (derinimo lengvumas), važiuoklės reiklumas padangoms, ir manau kai kuriose trasose labai svarbus vaidmuo tenka variklio galingumui. Beabejo vienas iš esminių bolido kriterijų šiuolaikinėj formulėj kvalifikacinis greitis, nes kaip žinia kvalifikaciją labai daug ką lemia esant idealioms oro sąlygoms per lenktynes. Bet toki overola reiktu sudarineti tik is etapu per kuriuos buvo idealios salygos, siuo atveju turetume praktiskai tik du etapus bahreina ir australija is 4 ivykusiu. Bahreina galima irgi atmesti, nes jos buvo apzvalginio pobudzio, taigi liktu tik 1 etapas, o norint sudaryti patikimesni overola reiktu bent jau 5 savriu lenktyniu

2010 Balandžio 20 d. 12:45

naujausiais duomenimis ir vyru skaiciavimais, ms overalas pradejo drastiskai kristi, nes duomenis jo overalui buvo paimti is 2004 metu sezono, naujausiu duomenu truko, dabar ms overalas nuo 2004 apvirto ir is 96 liko 69...ypac vaziuojant slapia trasa ir su lygiom salygom komandoje...reikalui esant, bandysim perskaiciuoti overala sezono eigoje, jeigu brawnas pakoreaguos pirmojo piloto statusus, zymiai atnaujins ir pritaikys bolida arba lieps spausti stabdzius jaunikliui. lieka dar sansu 2010 m batsiuvio brendingui

2010 Balandžio 20 d. 13:10

SCHUMIS F-1 > Visa statymu sistema pagrista maziausios rizikos ir didziausio galimo laimejimo kombinacijos isskaiciavimu. Pagal gautus rezultatus atlieki statymus su maziausia rizika bei didziausiu galimu laimejimu. Plius, rizikos sumazinimui, sistema atrenka is atskiru statymu optimaliausia etapo statymu portfeli, kur rizikingesni statymai su didesniu galimu laimejimu derinami su konservatyvesniais statymais rizikos sumazinimui. Esme – bet kokiu atveju tu nepralosi statytu pinigu. Del to ir rasiau, kad per siu metu etapus, i mano sistema kaip pagrinda suvedus tavo vyru apskaiciuotus overolus, statoma suma butu pasiketurgubinusi (kas nera labai daug), taciau su minimalia rizika.
Mano sistemos esme – ivertinti kaip imanoma daugiau su rezultatais ir statymu rizika susijusiu faktoriu, juos paverciant konkreciais skaiciais ir sustacius i mano sudarytas formules gaunant statymu rekomendacijas. Sudarydamas formules ir kurdamas sita sistema, as ivertinu lazybu organizatoriu nustatytus koeficientus, oru prognozes, komandu pajeguma ir pasiruosima, treniruociu rezultatus, imu netgi trasu skirtumus. Is stebejimu esu sudares pilotu pajegumo rodiklius skirtingose trasose. Akivaizdziausias pavyzdys yra pernai metu Ferrari – Massa labai pajegus naujojo tipo trasose (Kinijos, Malaizijos ir t.t.), o Kimis – senosiose Europos trasose. Todel netgi jusu su vyrais apskaiciuotus overolus idedamas i savo sistema as perleidziu per trasu tinkamumo koeficienta, kuris atitinkamai dar tiksliau atspindi piloto pajeguma konkrecioje trasoje.
Tai visus situos ir dar keleta kitu (nenoriu per daug atskleisti, nes matau, kad tavo overolus seka labai daug kitu zmoniu, kurie nieko neskaiciuodami ir nedirbdami paskui gali pasinaudoti musu informacija, ir tada jau lazybu organizatoriai bus priversti mazinti koeficientus arba apskritai nebepriims statymu) faktorius as paverciu skaiciais, sustatau i formules, ir idejes tavo su vyrais paskaiciuotus overolus gaunu geriausiu statymu kombinacijas. Be overolu nieko nesigautu, nes overolai yra kertinis faktorius, apie kuri sukasi visi kiti skaiciavimai.
Bet svarbiausia, kad kol nera chassis efficiency duomenu, statymai didelemis sumomis dar per daug rizikingi! As manau tu be reikalo trukdai vyrus, kai prasai atsakineti i cia kitu, kurie nesupranta overolu esmes, uzduodamus klausimus. Reikia, kad vyrai imtusi chassis efficiency, nes dabar sitoje vietoje mano sistemoje yra per didele skyle, kad butu galima daryti didelius statymus be rizikos. Apskaiciavau, kad reikia bent 5 skirtingu komandu chassis efficiency, kad sudejus i sistema su esamais 12 pilotu overolais, gautume patikimas statymu rekomendacijas. Geriausia butu, kad chassis efficiency butu pilotu su overolais vairuojamiems bolidams. Jeigu tavo vyrai gali sita padaryti – mainais pasidalinciau savo sistema. Tada tik reikes susitarti, kad statymus darytume skirtingose vietose ir ne per daug didelemis sumomis, kad organizatoriai nesuuostu :) Ir netrukdyk vyru del smulkmenu, dabar reikia koncentruotis ties prioritetais. Jei gali, perduok Mindaugui, ka sakiau, manau, jus mastantys vyrai, jis tikrai supras.

2010 Balandžio 20 d. 23:53

Po CL maco kuris ka tik baigesi reikia pripazint, jog visgi Mourinijo geriausias treneris pasaulyje ir Abromovicius pasalindamas ji is "Chelsea" padare didziausia taktine gyvenimo klaida!
1_Protingas >>> Tau vieninteliam si vakara atsakysiu, nes su vyrais svesim Inter pergale ir neturiu laiko visai. Labai dziugiuos, jog prisidesi prie chassis efficiency metodikos kurimo ir tikrai nesijaudink del nieko, svarbiausia dabar suburt vyrus, ka galime bandyt daryt sitam forume, ir tada svarstyt imanomus metodikos variantus. Reikia sumastyt pagal kokius kriterijus vertinsim chassis efficiency. Ar pakankamai gaudaisi technikos srityje? Kokia tavo specialybe? Siaip ne tas reiksmingiausia, svarbiausia didelis noras ir uzsidegimas, bet cia reikia ideju kokiu principu tirt techniniu detaliu atnaujinimo itaka chassis efficiency... Tad pradedam nuo vyru burimo, ar turi draugu ne is sito portalo kurie noretu prisidet?
P.S. Nepykit vyrai, kad kitiem si vakara neatsakysiu, ryt perskaitysiu ka paraset, ipac esu dekingas Yes, kuris matau yra labai rimtai besigilinantis i F-1, o tokius vyrus as labai vertinu! Tad iki rytojaus ir su pergale Mourinijo, bei visus ji palaikancius!

2010 Balandžio 21 d. 00:02

Kam tau specialybes jei jis protingas?

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983