SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 17 d. 13:14

SCHUMIS F-1>> 'Nu va, atrase, kad (lv) nepakito' - o kaip jis ziuredamas i Hamiltono Australijos GP pirmo rato vaziavima, nusprende kad (lv) nepakito?

2010 Balandžio 17 d. 13:16

SCHUMIS F-1>> 'Nu va, atrase, kad (lv) nepakito' - o kaip jis ziuredamas i Hamiltono Australijos GP pirmo rato vaziavimo trajektorijas, nusprende kad (lv) nepakito?

2010 Balandžio 17 d. 13:18

Karaliux >>> Kadangi mes turime kai kuriuos net 10 metu senumo (lv) ir nuolat juos koregavom metai is metu, turim baze, ant kurios galim surikiuot pilotus pagal pajeguma visiskai atkiriant chassis efficiency. Todel tarkim naujoku overolu mes negalim paskaiciuot, nors kai kas labai praso :/

2010 Balandžio 17 d. 13:19

Erase444 >>> Tuoj atkopinsiu, visvien nieko nesuprasi ka sako...

[10:58:48] SCHUMIS sako: kuriuose ratuose analizavai Australijoj trajektorijas?
[11:00:48] Mindaugas sako: kam tau reik nes as skaitau ir nenoriu trugdytis
[11:00:55] SCHUMIS sako: siaip
[11:00:57] SCHUMIS sako: ??
[11:00:59] SCHUMIS sako: :)
[11:01:08] Mindaugas sako: man atrodo nuo starto kazkur iki 8
[11:20:01] SCHUMIS sako: kokio piloto?
[11:20:18] Mindaugas sako: nu kam tau reik?
[11:21:55] SCHUMIS sako: nu noriu paziuret
[11:22:19] Mindaugas sako: Hamiltono
[11:25:55] SCHUMIS sako: kuriam rate?
[11:27:59] Mindaugas sako: pirmam slystancio bolido kontroliavima
[11:48:55] SCHUMIS sako: gal gali siek tiek apie kitima pasakyt po Autralijos Hamio?
[12:10:49] Mindaugas sako: ratas iveiktas visai normalus siaip, ka :) +0,03 - x +0,01, bet lvas nepadidejo, nes truko dar, sekorius iveiktas idelia t, jo dabar 13,7, o kas tau yra?

2010 Balandžio 17 d. 13:19

Kiek galima pastint ta pacia beletristika, kurios mes(budami buki kaip bambukai) nesuprantam... mes norim bent dalele pamatyt tas pastraipas iliustruojanciu skaiciu, veiksmu, bet ne kratini zodziu, is kuriu pasaliniai asmenys nesusidaro jokio vaizdo.

Be to, tokie zodziai kaip "gaunamas, isplaukia, isvados daromos" tik patvirtina fakta, kad visa metodika yra pamastymu lygyje (isrinkom, pamatem, vadinasi bus taip).

"Klaidu laikas uzrasomas ir is jo daromas koficiantas";"...vidury yra rezultatas kuris yra gaunamas stebint rato iveikimo laikus..." Tai kaip jis gaunamas? Konkretumo jokio... turiu serija, kas toliau: traukiu sakni is klaidu, atimu, keliu kubu? ar uztenka pasakyt: rat userija nestabili, gebejimas A nukrito per 0.01

O del metodikos objektyvumo kaip kandes matematikos mokslu pasakysiu taip: lokaliai jus esat teisus, bet globaliai absoliuciai klystat.

P.S. kam tuos overolus vis kartoji, jei niekas nesikeicia?

2010 Balandžio 17 d. 13:21

Erase444 >>> Tas x visuri tai reiksia, kad (lv) viena is 3 k daliu brokuojama kaip negalima skaiciavimui.

2010 Balandžio 17 d. 13:22

'ratas iveiktas visai normalus siaip, ka +0,03 - x +0,01, bet lvas nepadidejo, nes truko dar' - ko dar truko?

2010 Balandžio 17 d. 13:27

Erase444 >>> Nu gavosi (0,04) tai nekeicia (lv) skaiciaus po kablelio.

2010 Balandžio 17 d. 13:33

Gavosi 0.04 ziurint i Hamiltono pirmo rato trajektorijas?

2010 Balandžio 17 d. 13:34

valiux >>> Ar tu apsimeti ar nenori girdet kas yra aiskinama? As daugybe komentaru parasiau ne tam, kad vel is naujo rasyciau. Viskas detaliai iki smulkmenu yra paaiskinta kaip sudaromi musu overolai, joks is mano vyru nebutu turejes tiek kantrybes kartotis. As visada sakau klauskit ko nesuprantat ir paaiskinsiu ir visad paaiskinu. Bet kai vel ta pati klausia ir dar nepatenkinti, kad atkopinu archyva, tai kas kaltas? Metodikai jau 10 metu! Ji yra ne musu sukurta, o is futbolo overolu sudarinetoju perimta. Beje jie uz tai gauna pinigus, tad yra profesionalai, tuo tarpu mes uz tai pinigu negaunam, bet dirbam del saves, nes si sritis ir pries 10 metu ir dabar yra zalia. Beje kaip tai nepateikiu iliustruojanciu skaiciu? Paskutini karta kopinu archyva, o veliau patys ieskokit, nes jau nusibodot su savo tingejimu:

SCHUMIS F-1
2010 04 17 08:38:39
Erase444 >>> Konkretus klausymas? nematau nei vieno i kuri neatsakiau? Medziaga yra (vaizdine) apie kuria kalbam analizuojamos lenktynes, o laikus sekam http://www.formula1.com...ive_timing%2f is ko isvedam (lv) koficiantus.
Pranešti moderatoriams
Erase444
2010 04 17 08:40:48
"Medziaga yra (vaizdine) apie kuria kalbam analizuojamos lenktynes" - kokia ta vaizdine medziaga? Duok man pacia vaizdine medziaga kuria naudojai overolo sudarymui.
Pranešti moderatoriams
SCHUMIS F-1
2010 04 17 08:56:50
Erase444 Per ka man atsiust tau tas malaizios GP lenktynes? Gali is torrent parsisiust jei turi arba per skype gal siust tokios apimties? Juokdarys
O stai cia detali info kaip matavom paskutinius greicio (lv) skirtumus):

Mark Webber RBR-Renault 53 17:32:18 205.605 1:37.054 +0,01
Fernando Alonso Ferrari 41 17:13:07 205.230 1:37.231
Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 32 16:58:04 204.151 1:37.745 +0,01
Felipe Massa Ferrari 48 17:24:32 204.070 1:37.784 -0,01
Sebastian Vettel RBR-Renault 53 17:32:12 204.009 1:37.813 -0,01
Robert Kubica Renault 55 17:35:54 203.466 1:38.074 +0,01
Nico Rosberg Mercedes GP 53 17:32:33 203.352 1:38.129 x
Jenson Button McLaren-Mercedes 49 17:26:18 202.584 1:38.501 -0,01
Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 51 17:30:10 201.311 1:39.124 +0,01
Rubens Barrichello Williams-Cosworth 46 17:22:35 200.695 1:39.428 -0,01
Michael Schumacher Mercedes GP 9 16:18:59 195.474 1:42.084 x
Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 44 17:33:49 194.299 142.701 x
Jarno Trulli Lotus-Cosworth 31 16:59:13 192.329 1:43.753 x
Pranešti moderatoriams
Erase444
2010 04 17 08:58:33
SCHUMIS F-1>>> tai as ir pats galiu atsisiusti Malaizijos GP irasa.Cia kokio kanalo irasas? BBC?
Pranešti moderatoriams
SCHUMIS F-1
2010 04 17 08:59:02
O cia po to leiciam situ (lv) kofus:

M. Schumacher
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (12,0lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (12,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,5lv)
Meistriskumas: (14lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (14lv).
Koncentracija: (13lv)
= 92,5 = 93.

F. Massa
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (12,8lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14lv).
Stamina: (13,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,8lv)
Meistriskumas: (13lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios traos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,3lv).
Koncentracija: (13,6)
= 93,7 = 94.

L. Hamilton
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,2lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14,1lv).
Stamina: (13,7lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (14lv)
Meistriskumas: (13,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,4lv).
Koncentracija: (13,8)
= 95,9 = 96.

R. Kubica
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,4lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (13lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,3lv)
Meistriskumas: (11,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13lv).
Koncentracija: (13,6)
= 90,8 = 91.

J. Button
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,8lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,3lv).
Stamina: (13,1lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,4lv)
Meistriskumas: (11,6lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,7lv).
Koncentracija: (12,9)
= 89,8 = 90.

S. Vettel
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (12,8lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,9lv).
Stamina: (12,9lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,6lv)
Meistriskumas: (13,8lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,9lv).
Koncentracija: (13,4lv)
94,3 = 94.


R. Barrichello
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (14,1lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,8lv).
Stamina: (12,5lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,5lv)
Meistriskumas: (11,5lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,5lv).
Koncentracija: (11,8)
= 87,7 = 88.


F. Alonso
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,7lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (13,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,5lv)
Meistriskumas: (13,2lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,5lv).
Koncentracija: (13,5lv)
= 94,4 = 94.

H. Kovalainen
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,2lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,4 lv).
Stamina: (13,1lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,7lv)
Meistriskumas: (11,3lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,6lv).
Koncentracija: (13,3)
= 88,6 = 89.

M. Webber
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,7 lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,2lv).
Stamina: (12,8lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,5lv)
Meistriskumas: (11,8lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,4lv).
Koncentracija: (13,1lv)
89,5 = 90.

N. Rosberg
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,4).
Greitis atitinkamose trasose: (13,5lv).
Stamina: (12,7lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,8lv)
Meistriskumas: (12,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13lv).
Koncentracija: (13,2lv)
= 91,3 = 91.


T.Trulli
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (14lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,8 lv).
Stamina: (12,5lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,5lv)
Meistriskumas: (11,2lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,6lv).
Koncentracija: (13,4)
= 88,0 = 88.




2010 Balandžio 17 d. 13:39

SCHUMIS F-1> eik geriau pailsek iseik i gamta, nes visur tavo komentarai, daugiau ner ko skaityt visur

2010 Balandžio 17 d. 13:39

Erase444 >>> Taip, tik ne rate, o vienam sektoriui.

2010 Balandžio 17 d. 13:42

Liam pro >>> Nu pasistengsiu. Bet matai, siuo metu overolu neskaiciuojam ir nebenaujinam, o savaitgalis, tai turiu laiko vyrams paaiskint ko nesupranta, gal jei isigilins tai prades darbuotis prie chassis efficiency. O tu jau apsisprendei? Mes jus konsultuotume, pradziai turim sukurt skaiciavimo metodika.

2010 Balandžio 17 d. 13:45

tai kokia ta skaiciavimo metodika? as tai pvz patirties is vis neturiu

2010 Balandžio 17 d. 13:47

Del galutines overolo reiksmes gali buti ramus, nes as sudet 7 skaicius moku kaip ir kiekvienas pirmokas, tad gali nepastint visos litanijos. Apsistokim ties vienu pilotu ir vienu lv(greicio):
Felipe Massa Ferrari 48 17:24:32 204.070 1:37.784 -0,01
Greitis atitinkamose trasose: (14lv).
Konkreciai: kaip siejasi tas -0.01 ir 14(lv)?

2010 Balandžio 17 d. 13:48

Prieš kvalifikaciją buvau nusprendęs Svajonių komandai pirkti Webberį, bet pamačiau šią temą ir pasižiūrėjęs į overolus nusprendžiau imti Hamiltoną, be reikalo. Tikiuosi nors lenktynėse aplenks Webberį.

2010 Balandžio 17 d. 13:49

SCHUMIS F-1>>> Australijos Gp vienas sektorius (pirmas) susideda is 6 posukiu, tuo tarpu per Australijos GP lenktyniu pirma rata, Hamiltonas vaizdo kamerose ziurovams buvo parodytas TIK DVIEJUOSE POSUKIUOSE.Vadinasi galima buvo stebeti Hamiltono trajektorijas tik dviejuose posukiuose, kai isviso ju yra sesi.Reiskiasi kituose keturiuose posukiuose Hamiltono trajektorijos galejo buti smarkiai kitokios ir smarkiai itakoti visa sektoriu.O jus viso Hamiltono sektoriaus trajektoriju negalejote analizuoti nes ju TV kameros paprasciausiai NERODE. Vadinasi jusu 0.04 skaiciavimas yra visiskai neteisingas nes paimta tik 2 posukiai is 6.

2010 Balandžio 17 d. 14:03

Liam pro >>> Reikia kurt bolido pajegumo nustatymo metodika, reikia ideju labai.
valiux >>> Kai 0,01 pasiekia 0,10, o tiksliau 0,1, tai kyla bendro (lv) skaiciu po kablelio, tarkim nuo (13,7lv) iki (13,8lv).
sanomis >>> Nepyk vytuti, lazybos yra lazybos, "Red Bull" si savaitgali per greiti :/
Erase444 >>> Butent, todel ir yra nevertinama tam tikra k dalis kur padetas x. Bet ivertinamos kitos dvi (lv) dalys.

2010 Balandžio 17 d. 14:10

Tai sakykim dabar turim 13.7lv, suradote 10 ratu tinkamos zaliavos kaip Felipe Massa Ferrari 48 17:24:32 204.070 1:37.784 -0,01. Vadinasi, naujasis greicio ivertis bus 13.6lv?

2010 Balandžio 17 d. 14:14

SCHUMIS F-1> pasiulyk savo chassis efficiency metodika, pasidalink su visais. gal kam kils daugiau minciu siuo reikalu.

2010 Balandžio 17 d. 14:16

SCHUMIS F-1>>> Kas butent? Tu ir vel pats priestarauji sau: is pradziu sakai kad kadangi KAZKO TRUKSTA, tai jus emet ne pilna rata o tik viena sektoriu (ir tame sektoriuje gavote 0.04), bet poto kai as pasakiau jog net ir vienas sektorius nesuteikia pakankamai informacijos, ir todel negalima visa sektoriu ivertinti kaip 0.04, tu sakai kad tas sektorius ir yra ta dalis kurios truksta ir kuri yra nevertinama? Tai kuri sektoriu jus tada vertinote ziuredami ta pirma rata? Tu apsispresk, ar pirma sektoriu vertinai ar nevertinai.Ir jeigu pirmo sektoriaus nevertinai nes jis yra ta x trukstama dalis, tai kuri sektoriu tada vertinot?

2010 Balandžio 17 d. 14:17

valiux >>> Taip, 10 ratu minusas - 0,01 pamazintu (lv) iki 13,5, o vien pliusiniai +0,01 pakeltu iki 13,7.

2010 Balandžio 17 d. 14:20

Erase444 >>> Ne, nu isiskaityk i mano komentarus, 3 dalys, tai ne 3 sektoriai, o 3 (lv) koficiantai, kurie sudarinejami atskirai. Kur padeta x, uz tai pilotas negauna nei balo, o kur yra vertinimas po kablelio ten pilotas gaun atitinkama bala, maksimalus 0,3.

2010 Balandžio 17 d. 14:23

Tai as ir neklausiu taves visu triju daliu rezultato, o klausiu tik vienos dalies: 0.04. Is kur ji atsirado.Tu sakei kad ziurint trajektorijas.Tai ir klausiu kurias trajektorijas ziurint.Konkreciai kurias (posukiais arba rato sektoriais).Laukiu ats.

2010 Balandžio 17 d. 14:24

O kodel kinta per 0.01? susitarimo reikalas?

Ir kas nulemia siuo atveju (Felipe Massa Ferrari 48 17:24:32 204.070 1:37.784 -0,01) kad butent -0.01? laikas tai vienas, nematau su kuo net palygint ir nusprest...

2010 Balandžio 17 d. 14:25

!!! Beje, visi, kas noretu pradet darbuotis ir kurt chassis efficiency apskaiciavimo metodika rasykit sitam forume !!!

2010 Balandžio 17 d. 14:37

Erase444 >>> Skaicius meistiskumo (lv) srityje (0,1) susidaro is triju 0,03 k. Kiekvienas k yra tam tikram sektoriuje vertinamas (jei tai imanoma). Sitoje situacijoje vyras ivertino tai, kad pilotas neisleke is trasos ir apvaziavo rata, kitas k yra sudarinejamas uz lenkimus ir gyvybine trajektorija. Tuo tarpu Hamiltonas vaziaves idealia trajektorija, kurios nevertino ir paliko x.

2010 Balandžio 17 d. 14:38

valiux >>> Nes tai yra sistem, kuri visiems taikoma vienoda, todel yra visiskai objektyvi. Tai jau ne musu, o futbolo overolu sudarinetoju nuopelnai ;)

2010 Balandžio 17 d. 14:43

Kaip susinervinau dabar, nerandu niekur lazybu internetines korteles su pin kodais ir negaliu padet pinigu uz Pramier lyga, tuoj Man city los su Man unt, ot nesiseka, per tas diskusijas dabar nepastates likau :/

2010 Balandžio 17 d. 14:48

Bet futbolo "overolistai" rato laiku neturi, tad i antra klausimo dali atsakymo nesulaukiau. turbut ir reiks sustot sioj vietoj ties pliusu/minusu sistema...

2010 Balandžio 17 d. 14:52

'Tuo tarpu Hamiltonas vaziaves idealia trajektorija, kurios nevertino ir paliko x.' - o is kur tu (ar tas kas sudarinejo) zinai kad Hamiltonas vaziavo idealia trajektorija jeigu tu nematei jo vaziuojancio nes kameros jo nerode??

2010 Balandžio 17 d. 15:00

valiux >>> Ka nori suzinot? Klausk nes nematau jokios antros klausymo dalies. Beje atsakysiu po fules maco, eikit ir jus ziuret, nes nerealu, Mancesterio derbis, vyrai!

2010 Balandžio 17 d. 15:05

"Ir kas nulemia siuo atveju (Felipe Massa Ferrari 48 17:24:32 204.070 1:37.784 -0,01) kad butent -0.01? laikas tai vienas, nematau su kuo net palygint ir nusprest..."

Kodel nuskriaudet FM su -0.01? Cia buvo blogas laikas? Ar jusu manymu turejo but geresnis laikas?

2010 Balandžio 17 d. 15:07

Erase444 >>> Vyruti, as tau dar karta kartoju, nevertinom tos dalies, o bolida Hamio is kokpito rode, ir Hamiltonas vaziavo idealia trajektorija, bet jis neatrado jokios kitos trajektorijos ir jo bolida rode ne pilna sektoriu, nes galbut tame posukyje jis ir vaziavo kita trajektorija, bet mums truksta vaizdines medziagos.

2010 Balandžio 17 d. 15:09

valiux >>> Paaiskinsiu placiai po maco ;)

2010 Balandžio 17 d. 15:12

Juokini tu mane :). F.Massa prisitaikymas prie besikeisiancios dangos net 13.3 lvl? Kaip pagalvoju apie Albert parka praito sezono lenktynes tai gal tik 11 duociau na siuliau tau uzdaryti sia tema ir nedaryti sau gedos. Palik overalus kur profesionalams :). Nes visiskai neisanalizuoji pilotu kur jie stipresni kur silpnesni.

2010 Balandžio 17 d. 15:20

SCHUMIS F-1>> Tai gerai, to sektoriaus jus nevertinot.Tai KURI sektoriu tada vertinot? Nes tu pats sakei kad vertinot Hamiltono trajektorijas, cituoju tave:

'Erase444>Gavosi 0.04 ziurint i Hamiltono pirmo rato trajektorijas?'

SCHUMIS F-1>>> 'Taip, tik ne rate, o vienam sektoriui.'

Vadinasi jus kazkuriame viename sektoriuje vertinote trajektorijas ir paraset kazkoki skaiciu to vertinimo.Tai arba tu dabar pasakai koks tai buvo sektorius arba visiems bus aisku kad SCHUMIS F-1 didziausias melagis visoje f-1.lt portalo istorijoje.

2010 Balandžio 17 d. 16:34

Gal vyrai apskaiciuotu F-1.lt vartotoju Overolus ?
Idomu butu suzinoti kas yra kas :).

2010 Balandžio 17 d. 16:44

Ot, buciau laimeje, ot nesiseka, nespejau pastatyt uz MU :( Erase444 >>> "Arba tu dabar pasakai koks tai buvo sektorius arba visiems bus aisku kad SCHUMIS F-1 didziausias melagis visoje f-1.lt portalo istorijoje" :D Zvengiam is taves db su vyrais, nes kaip tik visi pas mane nuostabu maca ka tik suziurejom. Jie sake tau perduot, jog esi didziausias detektyvas visoje f-1.lt portalo istorijoje :D Ok, db prie manes kaip tik tas vyras, kuris darbavosi prie meistriskumo (lv). Tad klausk ko tik nori. Sake antro sektoriaus laika vertino i jo 2 k nustate. Neivertintas liko tik 3 k, kadangi Hamiltonas is vaizdines medziagos vaziavo idealia trajektorija. O ka konkreciai nori suzinot?
Raikkon >>> Tai prisimink 2008 Monaca, gal palengves, mes su vyrais dar db puikiai pamenam kaip stebejomes Massos rato laikais.
valiux >>> Sis ratas priespastatomas greiciausiai ivektam savaitgalio ratui su lengvu ir sunkiu bolidu ir pagal tai lyginama. tarkim, jei greiciausias ratas buvo 1.30:585, tai jis ir yra atskaitos taskas, tuo tarpu kvalifikacijoj greitis matuojamas tiriant greicio (lv), kaip ir greiciauisu ratu.

2010 Balandžio 17 d. 16:46

Expertas >>> Nesityciok is vyru, nes jie mato ka tu cia parasei siuo metu :/

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140