SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 17 d. 09:26

Hamltonas vel vaziuoja kitam lygyje :/

2010 Balandžio 17 d. 09:47

SCHUMIS F-1>>> tu vel neatsakai i mano klausima konkreciai.Man neidomu is kur tu siuntiesi, man idomi konkreti vaizdo medziaga kuria jus naudojote Malaizijos kvalifikacijoje stebint trajektorijas.Sakai kad siunciama is torrent.lt tai koks to failo pavadinimas kuri naudojote is torrent.lt ? Laukiu konkretaus atsakymo.Nekisk cia linkomanijos ir kitu linku.Sakei torrent.lt vadinasi atsakyk dabar uz savo zodzius ir duok konkretu iraso linka is torrent.lt arba bent jau to iraso pavadinima.Laukiu.

2010 Balandžio 17 d. 09:54

Erase444 >>> Ar tu toks rimtai ar apsimeti? Kas tau yra? Spausk ant nuorodos, ten torrentas tau. Cia as ir vienas is mano vyru sincias per torrent, o kitas kuris irgi dirba prie meistriskumo srities (as nedirbu prie jos) siuncias is linkomanijos, tad ir tau rekomenduoju, nes paprasciau. Nestebi dabar kvalos tiesiogiai? http://www.torrenthound.com/hash/4952b67a1dd39d42dd4d21f0ac7e7783f6c6060b/torrent-info/F1-Malaysian-GP-2009-Race-DaRmEtH-mkv

2010 Balandžio 17 d. 09:55

Schumis F-1>> y tavo tuos overolus yeina koks nors piloto psichologinio patvarumo rodiklis ar ne?

2010 Balandžio 17 d. 10:05

SCHUMIS F-1>>> gerai, as atsisiunciau ta irasa is linkomanijos kuris pas jus buvo naudojamas malaizijos kvalifikacijoje, meistriskumo nustatymui.Tai dabar man sakyk kaip jus tame irase stebejote trajektorijas, nustatinejant meistriskuma.Koki pilota emete ir kokius jo ratus ziurejote (nuo kokios iki kokios iraso minutes ziurejote).Laukiu atsakymo.

2010 Balandžio 17 d. 10:08

Erase444 >>> Mes Malaizijos kvalifikacijos neanalizavom meistriskumo (lv) isvedimui, del nepastoviu salygu ir padangu dylimo brokavom ratus. Su Malaizijos GP medziaga mes dirbom prie greiciausiu ratu ir koncentracijos (lv).

2010 Balandžio 17 d. 10:10

Tiesto >>> Sudarinejant overolus nesiremim jokia psichoanalize, o tik jos itakojamais ratu iveikimo laikais. Tad kiek piloto vaziavime tai atsispindi, tai vertinam.

2010 Balandžio 17 d. 10:11

SCHUMIS F-1>> tai su kokio etapo kvalifikacija (ar lenktynem) jus dirbote paskutini karta, stebint trajektorijas?

2010 Balandžio 17 d. 10:21

Australijos GP lenktynese, ir ne jus, nes ne mes visi, o du vyrai dirbo, kurie atsakingi uz (lv) meistriskumo sriti. Jei visi dirbtume prie kiekvieno (lv), tai viena overola sudarytume ne greiciau, nei per gera menesi, kas yra neprotinga.

2010 Balandžio 17 d. 10:33

SCHUMIS F-1>>> gerai, tai as turiu Australijos GP lenktyniu irasa. Kokiuose lenktyniu ratuose ir kokio piloto trajektorijas jus stebejote? Laukiu atsakymo.

2010 Balandžio 17 d. 10:40

Erase444 >>> Ne mes, o vyrai kurie dirba prie tos srities, jie daug metu jau dirba prie meistriskumo (lv) apskritai visu pilotu, mano sritys kitos, prie kuriu darbuojuosi. Tuoj paklausiu kokiuose ratuose kuriu Autralijoj stebejo.

2010 Balandžio 17 d. 10:41

Ok, laukiu.

2010 Balandžio 17 d. 10:41

"Jie visiskai atitinka realybe ir yra absoliuciai objektyvus"
Reiketu su tokiom frazem atsargiau, nes niekas nei patvirtino, nei paneige. Vien savo isitikinimu teigti "absoliuciai" yra tiesiog beprasmiska.

SCHUMIS F-1>> Kodel negali pateikti kokio nors vieno koeficiento (kad ir lengviausiai surandamo) skaiciavimo plano su naudojamais duomenim ir metodika? Nejaugi cia didziausia paslaptis ar baime, kad nukopins kiti?

2010 Balandžio 17 d. 10:48

Erase444 >>> Nu va, ka tik atrase, sake nuo starto iki 8 rato ir dar klause kam man reikia, nes as jam nesakau, kad cia diskutuoju su vyrais, labai supyktu, jie niekad nepritare overolu skelbimui cia :D

2010 Balandžio 17 d. 10:49

valiuxn >>> Praeitam puslapi atkopinau ir pateikiau ;)

2010 Balandžio 17 d. 10:50

SCHUMIS F-1>> o koki pilota stebejo?

2010 Balandžio 17 d. 10:58

man jau matosi, kad tie overalai tai tik schumio simpatijos ir antipatijos. noreciau paklaust vyru ar bobu kaip batonas krauna super duper overala turinciam ir daugiau patirties su mclaren technika turinciai liusytei??? is vis tie overalai turetu kazka atspindet, o cia tik vyru ir bobu fantazijos, ar nelaikas perskaiciuot schumi f-1 tavo favorito overala, kuris net 3 punktais didesnis uz kitu lyderiu ir kraunasi nuo nulinio batono. gal dar truksta psichologinio lvl, kuris pas LH butu maziausias rikiuote...kitaip paaiskinti jo overalo isputimo neturiu

2010 Balandžio 17 d. 11:08

Erase444 >>> Nu va kito vyro paklausiau dabar, nes sitas nelabai turi laiko atsakinet, tai sake L. Hamiltono.

2010 Balandžio 17 d. 11:13

000000 >>> Blogai atrodo, vyruti. Nebandyk izeidinet vyru ir vadint bobom, nes jei jie kada perskaitys tai cia mes labai susipyksim, tad... Viskas yra paaiskinta pirmuose puslapiuose, kodel vel to pacio klausi? Kad overola turi didesni dar neeiksia, kad visada aplenks, lygiai tas pats vyksta ir simuliatoriuose ir lazybose. Ok, del taves paieskosiu kur apie tai esu rases dar diskusiju pradzioj.

2010 Balandžio 17 d. 11:14

Ir atsiminkit! Pagal overolus nereikia sprest apie sezono baigti (ir gerai, juk butu labai neidomu, jei pagal overola visi laimetu atitinkamas vietas lenktynese ar kvalifikacijoj). Viskas priklausys nuo daugybes kintamuju: bolidu pajegumu, sekmes, oro salygu. Cia tik pilotu pajegumai, kurie siuolaikineje F-1 lemia pakankamai nedidele dali sekundes dalies per lap. Gero sezono visiems! Sekmes geriausiam visu laiku F-1 vilkui ir aciu jam uz sugryzima!

Su pagarba, SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 17 d. 11:15

Stai tas mano komnentaras piruose puslapiuose, netingekit pasiskaityt, nes man uz pastovu atsakinejima i tuos pacius klausymus niekas pinigu nemoka.

2010 Balandžio 17 d. 11:17

SCHUMIS F-1>> Ir kokia isvada-analize padare per pirmuosius 8 Australijos gp ratus apie Hamiltona?Cia turbut kiekvieno rato analize dare, kaip Hamiltonas kovojo pirmame,antrame,treciame ir t.t. ratuose ar kaip? Kaip tos Hamiltono trajektorijos buvo vertinamos per pirmus 8 ratus?

2010 Balandžio 17 d. 11:21

"Praeitam puslapi atkopinau ir pateikiau "
turi omeny sita skaitmenu kratini: Mark Webber RBR-Renault 53 17:32:18 205.605 1:37.054 +0,01...?? Ir ka cia galima pamatyt? rata, dienos laika, vid greiti, rato laika, mistini skaiciu 0.01. ka jis reiskia? kodel butent toks? mano nuomone cia turetu buti +0.03

2010 Balandžio 17 d. 11:33

Erase444 >>> Sake pirmam rate kazkoki bolido gaudyma stebejo, nes tai irgi sudaro viena is (lv) koficiantu.

2010 Balandžio 17 d. 11:36

valiux >>> 0,03 yra k dalis, o lv tie 3 k sudaro 0,01, isvada is greitesnio rato iveikimo laiko identiskomis salygomis. kur x sudeti brokuoti rezultatai, nes ne lygios salygos.

2010 Balandžio 17 d. 11:37

SCHUMIS F-1>> Ir kokios isvados buvo padarytos is Hamiltono bolido gaudymo pirmame rate?Kaip pasikeite skaiciai?

2010 Balandžio 17 d. 11:42

Erase444 >>> Paklausiu jo, kai tures laiko, dabar kazka skaito, studijuoja...

2010 Balandžio 17 d. 11:47

OK, lauksiu.Paklausk.

2010 Balandžio 17 d. 12:12

Erase444 >>> Nu va, atrase, kad (lv) nepakito ;)

2010 Balandžio 17 d. 12:15

Supratau, kad visa metodika remiasi subjektyviu poziuriu i surinktus duomenis. duomenu analize ir is jos sekancios isvados niekaip nesusietos matematine prasme... tokius ivertinimus +0.01 ar -0.01 as galiu daryti ziuredamas tiesiogines transliacijas ir tai bus mano subjektyvi sistema. Lauksim issamesniu isvadu apie sistema "Overolas" is Erase444 :)

2010 Balandžio 17 d. 12:19

valiux >>> Visiskai objektyvus rezultatai, nes pasirenkam (lv0 itakoja ne subjektyvi nuomone, o obektuyvi zaliava (ratu laikai), su kuriais mes ir darbuojames.

2010 Balandžio 17 d. 12:25

Schumis f-1 >> tu sakai kad šitie overolai yra visiškai objektyvus , bet tai tu pamiršti vieną labai svarbų dalyką , tai kad visi bolidai turi visiškai skritingas charakteristikas , skaičiuojant ten kažkokį Lewiso bolido sugaudymą ir tipo jei blogai sugaudo tai jau mažėsnis jo lvl ? o jeigu jis važiuotų kitu bolidu kurio charakterisitkos yra daug geresnės ir jam sekasi geriau valdyt bolidą tai jau jo lvl didesnis ? briedas visiškas , jau seniai visi yra išsiaiškinę kad pilotų gabumų neįmanoma palyginti jei jie važiuoja skirtingose komandose , gali eit skaičiuot GP2 arba F-2 pilotų overolus , tada bent kažkiek atspindės realybę tie overolai

2010 Balandžio 17 d. 12:28

pilotų trajektorijos trasoje taip pat labai priklauso nuo bolido charakteristikų , ir vertint pilotų trajektorijas taip pat yra nesąmonė , nes vienu bolidu jis viename posukyje gali važiuoti vienaip , kitu bolidu visiškai kitaip

2010 Balandžio 17 d. 12:29

Karaliux >>> Kaip tu nesupranti, jau kelinta karta aiskinu ta pati ir vistiek, pasiskaityk diskusijos archyva, ten taip placiai esu aprases. Niekas skirtingu komandu pilotu ratu laiku nelygina, cia jau priklauso nuo chassis efficiency, todel si sritis neimama tyrimams. Mes imam tik ratu laikus visiskai neatsizvelgdami kaip vaziuoja konkurentai su skirtingo pajegumo ar derinimo bolidais, skaityk archyva, tingiu aiskint.

2010 Balandžio 17 d. 12:34

As nesakau, kad jusu zaliava neobjektyvi, nes kiekviename modelyje duomenys turi buti objektyvus. Taciau veliau objektyvumas padaro "dingau", nes nei kalkuliatorius, nei exelis, nei kas kitas, kaip zmogus paraso +0.01.

Objektyvi zaliava -> ..... -> lv koeficientai

Parasyk vietoj daugtaskio, kas toje vietoje jusu sistemoje figuruoja(logiski pamastymai; spejimai; matematiniai veiksmai su zaliava, tiesiogiai duodantys koeficientus; mociutes pasakojimai). Parodyk kokia matematine formule(apie galutinio overolo skaiciavima jau zinom), kuri duoda objektyvu koeficienta.

2010 Balandžio 17 d. 12:42

valiux >>> Tai vel man reikes ieskot archyve ar pats susirasi? Tuoj, paieskosiu. O dabar atsakau tau i klausyma, ar supranti kad Objektyvi zaliava -> ..... -> lv koeficientai vidury yra rezultatas kuris yra gaunamas stebint rato iveikimo laikus ir is to isplaukia koficiantas, skaiciavimo pagalba kuri yra visiems vienoda, todel visiskai oblektyvi!!!

Archyvas:

2010 02 11 20:43:42

McNerka >>> Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis ir bolido gaudymu slystanciomis salygomis, bei sugebejimu stampuot vis geresnius ratus atitinkamai lengvejant bolidui, bei sunkaus bolido vadomumu. Karols >>> Gerai, imam konkretu dalyka koncentracija. Dirbama taip: Imami ratu iveikimo laikai ir ziurima atitinkamai i bolido svori kaip lenvejant bolidui gereja rato iveikimo laikai. Ziurimi tik svarus ratai, be kliuciu (ratu atsilikusiu pilotu lenkimas ar pan.). Taip pat neimami laikai kurie buvo pilotui nenaudingi: ginybine trajektorija vaziavimas arba rizikuojant vyjimasis lenkimui varzova. Tie svarus ratai surasomi i serijas, is viso (142), po kuriu galima daryt isvadas. Isvados daromos po kiekvienos serijos ratu. tarkim imami gerejimo tvarka laikai ir stebima kiek pilotas klysta staiga keliomis desimtosiomis pablogindamas tendencinga laika. Tarkim 2 desimtosiomis arba tumpas keliais ratais islekimas is trasos gali kainuot net 1,2 sekundes ar pan. Klaidu laikas uzrasomas ir is jo daromas koficiantas. keli kokiciantai sudaro (Lv), o po to dar paemus is viso 7 (lv) su savo atiinkamais koficiantais sudaromas bendras overolas. Ir yra labai skaudu, kai sitoks ilgas vyru darba buna nuvertinamas, kaip nereikalingas. Tai kiekvieno F-1 fano ar bukmeikerio svajone. Aisku be chassis efficiency sitie overolai mazai teverti statant dideles pinigu sumas. Aiku net tada tarkim oro salygos galetu viska sujaukt, bet bent jau butu aiskus vaizdas rikiuotes sausame ore. Tad prasau, vyrai kurie turi drasos ir ziniu, bei laiko pradekit dirbt prie chassis efficiency visu musu labui!

2010 Balandžio 17 d. 12:59

aš nesuprantu prie ko tu čia man parašei tuos ratų įveikimo laikus jei aš apie juos visiškai nekalbėjau ? tu sakai kad jūs vertinat kaip pilotas moka suvaldyt slystanti bolida , kaip jo rato įveikimo laikai gerėja mažėjant kuro kiekiui ir kai jam niekas netrukdo ,kaip vairuotojas sugeba susitvarkyt su sunkaus bolido valdomumu bet ar tu supranti kad tai lemia ne tik terpė tarp vairo ir sedynės ? jeigu formulės būtų identiškos , tai galima būtų tikrai skaičiuot tuose overolus , žiūrėt kaip gerėja ratų įveikimo laikai lengvėjant bolidui , kaip pilotas sugeba sureguliuot savo bolidą

2010 Balandžio 17 d. 13:03

Karaliux >>> todel ir yra lyginami tik ta pacia technika vairuojancio oiloto laikai, tuo tarpu kuro sanaudos ir visa kita mum nera reiksmingos, bet atsizvelgiama tarkim del sunkesnio bolido krentantis greitis ir tolygiai gerejantis, tuo tarpu mums jau tampa reiksminga kiek nuo tolygaus gerejimo pilotas nukrypsta darydamas savo asmeniskas klaidas, is to isvedam koficiantus.

2010 Balandžio 17 d. 13:04

Visu demesiui naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (93)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. J. Trulli (88)
12. R. Barrichello (88)

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 12 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 17 d. 13:09

Tai būtų daug reikšmingiau sugrupuot tuos overolus pagal komandas , pvz :
Mclaren
Butonas (kažkoks overolas)
Hamiltonas ( kitoks overolas)

Ferrari
Alonso (kažkoks overolas)
Massa ( kitoks overolas)

ir t.t
nes kuomet jie yra surašyti bendroj lentelėj mažėjimo tvarka tai tikrai nesąmonė gaunasi ;)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140