SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 17 d. 16:47

Visu demesiui naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (93)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. J. Trulli (88)
12. R. Barrichello (88)

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 12 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 17 d. 17:01

Dar paklausiu vieno dalyko ir man uzteks... Kaip prasideda naujo piloto ivertinimas? Sakykim norime surasti NH overola. Dabar neturim pakankamai info, bet po 5m pradesim skaiciuot. kokie pradiniai lv bus, nes pagal sistema nuo kazko reikia prideti ar atimti tuos nelemtus 0.01?

2010 Balandžio 17 d. 17:08

valiux >>> Reikia perskaiciuot maziausiai 142 ratus kiekvienoje (lv) srityje, tad seno piloto dauguma laiku mes paliekam ir dadedam tik kelis naujus, tarkim 10-15, o jei piloto laikai ansciau neskaiciuoti ir reikia viska pradet nuo nulio, tai ieskom zaliavos ir tuomet darbuojames nuo 0, tai uztrunka apie 2 savaites. O naujoku pilotu, kurie neturi pakankamai zliavos tyrimams mes overolu nustatyt negalim.

PS. Su vyrais db isvaziuojam i gamta trumpam atsipalaiduot pries "Chelsea" rungtynes su Totenhamu, tad jei kils klausymu rasykit viska cia, o vakare atsakysiu. !!! Beje, visi, kas noretu pradet darbuotis ir kurt chassis efficiency apskaiciavimo metodika rasykit sitam forume !!!

2010 Balandžio 17 d. 17:22

1. Kas do velnias tas overolas
2. Kas tie "vyrai" (bendradarbiai arba... khem)

2010 Balandžio 17 d. 18:22

SCHUMIS F-1> kodel tavo vyrai patys neparaso ka nors?

2010 Balandžio 17 d. 18:27

SCHUMIS F-1>>> kaip galejo buti vertinamas tas antras rato sektorius jeigu jo isviso nerode per TV? Hamiltono vaziavimo antrame sektoriuje isviso neuzfiksavo kameros!Tai vadinasi sitos visos teorijos yra tik isgalvotos pasakos.Stai ir prigavau tave, haha.

2010 Balandžio 17 d. 19:09

Liam pro >>> Vienas yra cia uzsiregistraves ir diskutuotu cia su mumis jei jus butumet bent kiek tolerantiski. Bet ne, jus juokiates is vyru kurie dirba. Vardan jusu mes net nesivargintume tai daryt, bet darom tai tik del saves ir veliau zadam sujungt overolus su chassis efficiency, o jau tada musu darbas prades atsipirkinet, aisku jei isvis pavyks tai padaryt.
Erase444 >>> As tau kelinta karta aiskinu, pateikiau skaicius, pasakiau, kad meistriskumo (lv) vertinamas pagal 3 kriterijus, ne vien trajektorija, nes piloto meistriskumas vertinamas objektyviai! Kitiem dviem k visiskai nereikia stebet trajektoriju, o tik sekt sektoriu laikus ir poziciju kaita, ka vyras ir padare vertindamas sake nuo 1 iki 8 rato! Nejau tau vis nedaeina ka parasiau? Jeigu tavo tikslas kazka prigaut, tai galiu pasakyt, jog esi juokingas, nes ieskai ten kur niekad nerasi ko tikiesi. Viena isaiskinu vel ta pati klausi. Cia vyksta nuosirdus vyru darbas, kuris perkepia i antra desimtmeti. Maniau tu giliniesi noredamas prisidet prie musu ar suprates sistema padesi mums kurt chassis efficiency meotodika? Ar tau tai visai neidomu?

2010 Balandžio 17 d. 19:13

Sub7 >>> Overolas yra skaiciais nusakomas piloto pajegumas ivertinamas pasitelkiant empyriskai patikrinamus faktus. Vyrai yra mano draugai, o vadinu vyrais, nes labai juos gerbiu del poziurio i F-1 ir futbola, bei statymus. Beje jei ne jie, tiksliau vienas is ju, per kuri pradejom darbuotis sioje srityje, tai niekad overolai nebutu atsirade. Aciu vyrui. Gal megsti skaiciuot? Noretume kurt chassis efficiency apskaiciavimo metodika, jei nori cia apsitarsim detaliau.

2010 Balandžio 17 d. 19:13

'As tau kelinta karta aiskinu, pateikiau skaicius, pasakiau, kad meistriskumo (lv) vertinamas pagal 3 kriterijus, ne vien trajektorija' - nu tai gerai, kiti du kriterijai tegu buna, mes ju dabar nelieciam. Imam tik ta viena kriteriju kuris yra susijes su trajektoriju stebejimu.Ir vat ant to vieno kriterijaus tu ir susimovei nes sakei kad stebite trajektorijas o dabar bandai issisukti kad jau nebestebite trajektoriju (kai paaiskejo kad TV kameros nerodo antro sektoriaus).Tu jau sakei kad stebite trajektorijas, o dabar bandai viska neeigti? Nu viskas cia aisku, susimovei nes melas anksciau ar veliau lenda i virsu.Tau atrodo kad tu budamas toks jaunas gali visus apgauti bet patikek manim, matosi akivaizdziai kad tu cia viska esi issigalvojes, nera jokiu vyru jokiu draugu ir jokiu skaiciuotoju.Tu pats susigalvojai sau sistema kuri visiskai neteisinga ir zaidi dabar sita zaidima.Kaip sakoma vienoje laidoje, BUSTED.

2010 Balandžio 17 d. 19:25

SCHUMIS F-1>> didziausia beda sioje diskusijoje, kad tu vienas zinai, ka konkreciam gebejimui reikia turet. Pasakai A, bet nepasakai B ir C arba tai reikia sifruot is ilgiausio pasisakymo. tad as siulau paprastai ir aiskiai apibrezt kriterijus, apibudinancius kiekviena is 7 gebejimu:
Meistriskumas - trajektorijos(tik vaizdine); sektoriu laikas(timing); poziciju kaita.
Greitis - kvalifikacija(timig); greiciausias ratas(timing); greitis pilnu baku...
and so on...

2010 Balandžio 17 d. 19:52

SCHUMIS F-1> ar tiem vyram taves negaila, kad cia kankinies rasinedamas? esi per daug emociju prisikaupes. as tik paklausineju, bet neizeidineju, ziurint ka turejai omeny kalbedamas apie visus ivardines ir mane

2010 Balandžio 17 d. 19:54

Erase444 >>> Ne as vyruti, o tu susimovei, nes nesugebi suprast ka tau aiskinu arba nenori suprast. Tad dar karta kartoju (aukodamas laika per kuri tureciau stebet fules varzybas). As tau parasiau viska su skaiciais, parasiau kur dave kiek balu ir kur x, to apskaiciuot negalija. As visiskai atsakiau i uzduotus klausymus. Trajektorija vyrai tik tuomet skaiciuoja, kada pilotas vaziuoja neidelia trajektorija. Kai trajektorija ideli meistriskumo (lv) nekyla ir ten dedamas x. Lygiai tas pats vyksta kai tarkim vienas is pilotu sugenda lenktynese, tai jo greiciausio rato paprasciausiai nebuna ir nera vertinama bei lyginama, visi ratai brokuojami! Ar tau daeina ka as sakau? Juokingiausia yra tai, kad aklas zmogus nemato ko nenori matyt. Tikriausiai tavo pilotas yra vienas is tu kuris gana zemai overolu lentelej, kad taip nervuojiesi! O tu nemenkink musu vyru darbo, nes jis per tiek metu visiskai pasiteisines. Tad jei nori kazka suzinok klausk tiksliai, o nesakyk tai ko nezinai. Beje as ne jaunas ir vyrai ne tokie jau jauni, gal tu net jaunesnis. O metodika musu visiskai oblektyvi ir nepriekaistinga. Aiksu buvo klaidu, bet pakankamai senai, kai mes dar nebuvom atidirbe overolu skaiciavimo.

2010 Balandžio 17 d. 19:56

gal tiesiog pailsek ir atsikvepes pagalvok ar verta cia tiek rasineti. Kiek tu cia tepailsejai toj gamtoj. 2 valandas ir vel merdeji rasinedamas

2010 Balandžio 17 d. 20:00

valiux >>> Trajektorijos ne tik vaizdine, bet ziurima ar tas ratas greitesnis ir tai galioja tik tarpinem salygom! Ok, po Chelsea maco aprasysiu tiksliai kiekviena (lv) ir atkopinsiu postus kurie jau parasyti, nes kartotis labai tingiu.
Liam pro >>> Jie zvengia is manes, nes as esu pazadejes, kad tikrai surasiu vyru kurie kartu imsis ir sudarys chassis efficiency apskaiciavimo metodika. Jie netiki tuo, nes jau keli metai mes aktyviai apie tai mastem, bet nesugebejom nieko ismastyt. Lengva kai overolu metodika buvo galima perimt visiskai sukurta ir tik reikejo pritaikyt F1, o cia viska reikia kurt nuo 0, bet esu isitikines, kad tikrai pavyks, jei visi kartu to imsimes, nes tada bus isvestas bendras bolido+piloto pajegumas ir bus drasiai galima statyt pinigus ir nuspet varzybu baigti!

2010 Balandžio 17 d. 20:02

Liam pro >>> Privalejau gryzt del Chelsea rungtyniu, niekad nepraleidziu premier lygos macu!!! Veliau susirasysim.

2010 Balandžio 17 d. 20:09

SCHUMIS F-1>> biski ne i tema, bet uz uz ka premier lygoj? Chelsea? :D Na, o apie overolus, manyciau gana idomus dalykas, tik vat yra zmoniu kurie i visa tai ziuri pro pirstus, man asmeniskai idomu suzinoti, kurie lenktynininkai yra laikomi vieni is stipriausiu pagal overolus, tad taip ir toliau, lauksim atnaujintu overolu ;)

2010 Balandžio 17 d. 20:39

SchumisF1>> Tai buvo vertinamos trajektorijos kazkurio sektoriaus ar nebuvo jos vertinamos? Atsakyk taip arba ne

2010 Balandžio 17 d. 21:50

fan of ferrari >>> Privalau prisipazint, kad taip, uz melynuosius, sugadintas vakaras :/ ir dar Mancesteris nevertai paskutine minute laimejo, tragedija! Dekui uz pagarba, deje greitai jie nesinaujina, bet kai tik bus nauju paskelbsiu.
Erase444 >>> Del taves visa diena nervuoju vyrus, nes kaip puikiai zinai prie meistriskumo (lv) as nedirbu. Taip, meistriskumo (lv) buvo vertinamos trajektorijos ir ne tik jos, o visi k, kurie tenka meistriskumui, nes vertinant visi k veikia sinergistiskai. Tuo tarpu sio (lv) sritys yra trys. Pirma mes vertinam slystancio bolido gaudymas ir koregavimas, trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis ir bolido gaudymu slystanciomis salygomis, kuri mes vertinam rato iveikimo laikais ir stebedami lenktynes, bei kvalifikacija, taip pat yra lenkimai ir ginybines trajektorijos k vertinamas rato iveikimo laiku ir stebint lenktynes bei kvalifikacija. ir yra ratu apvaziavimas atsizvelgiant i sugebejimu stampuot vis geresnius ratus atitinkamai lengvejant bolidui, bei sunkaus bolido vadomumu. Tad mes vertinam visus kriterijus kartu, negalim nezymet vieno ir palikt. Mes privalom duot ivertinima nuo + - 0,1 iki 0,3 arba isvis anuliuot rezultata, jei svariai ivertinus viena k, kito k neimanoma ivertint del nesvaraus ar sugadinto sektoriaus, arba trukstamos informacijos. Tad vyras vertino visu 8 ratu (lv), bet trajektoriju k ivertino x, kadangi niekad nebuna, jog imanoma matyt 8 ratus viena pilota, net ziurint is skirtingu saltiniu, o mums ir nera butina matyt visus k, nes. Tad vertinama viskas kartu, o ne atskirai, bet tam paciam rate le viska iseina ivertint del nesvariu kitu sektoriu ar info trukumo. Analizuojami visi empyriskai patikrinami faktai. Todel kas tau neaisku? Pasiskaityk mano diskusijos pradzia, ten visa tai esu puikiai aptares, aiskiai. Ko nesupranti?

2010 Balandžio 17 d. 21:54

SCHUMIS F-1> ar esat buve su vyrais nors vienam Grand prix? ;)

2010 Balandžio 17 d. 22:01

Liam pro >>> Vyras vienas yra, as niekada :(

2010 Balandžio 17 d. 22:05

kas cia do svaiciojimai ir skaiciavimai, kad metodika klaidinga matoma vien is to, kad daugiausia klaidu ir nesamoniu darantis pilotas virsuje :D

2010 Balandžio 17 d. 22:25

Juokas ima, kokie dar overolai, atsigaukit, is kur jus gaunat tiek info kad sudarytumet tuos overolus. is paprasciausio lenktyniu iraso? juk ten kiek daug visko ir nesimato.... dar su tais savo vyrais :D o tu kas boba? :D

2010 Balandžio 17 d. 22:35

SCHUMIS F-1>> kodel tu rasineji daug visko ko nereikia? As neklausiu kaip sudaromi kiti skaiciavimai, as klausiau tiktai apie trajektorijas ir nieko daugiau. As juk paprasiau atsakyti TAIP arba NE. Kam tu cia tuos rasinelius rasineji? Nereikia man ju, nereikia.

Taigi tu sakai kad per Australijos GP pirma rata buvo analizuojamos Hamiltono trajektorijos.Tavo dar viena nauja citata tai patvirtina:

'Taip, meistriskumo (lv) buvo vertinamos trajektorijos'

Bet tai yra MELAS nes jus negalejot vertinti trajektoriju kadangi TV kameros ju nerode.

2010 Balandžio 17 d. 22:40

Dar vienas tavo MELAS:

'Tad vyras vertino visu 8 ratu (lv)'

Tavo tas 'vyras' negalejo vertinti visu 8 ratu (lv) kadangi PER AUSTRALIJOS GP NUO 2 IKI 5 RATO BUVO SAFETY CAR STADIJA. O gal vertinat piloto (lv) kai yra safety car stadija? :):):) Tu susimauni pastoviai, zingsnis po zingsnio, viska ka pasakoji - to niekas nedare, tai yra melas.

2010 Balandžio 17 d. 22:51

GiPsas >>> Taip, informacijos surinkimas mums uztrunka didziaja laiko dali.
Erase444 >>> :D Prie ko saugos automobilis? Vyras vertino 8 ratus, o tu klausei apie trajektorija konkreciai, tai cia yra ne (lv) o kofas!!! Skirk du dalykus. Kofai yra 3 ir jie tik sudaro meistriskumo lv. Tad trajektoriju apie kurias kalbam t srityje buvo padetas x, nujo ko bendras skaicius nepakito, bet viskas ivertinta kartu, kad isvesti (lv).
P.S. Ir nevadink manes melagiu, nes esu labai teisingas zmogus!

2010 Balandžio 17 d. 22:57

SCHUMIS F-1> mano dvi zinutes reiske kad kalbu apie du skirtingus dalykus.Sakei kad buvo vertinami pirmi 8 ratai, poto pasakei kad per tuos 8 ratus buvo ziurimas (lv) bet nuo 2 iki 5 rato buvo SafetyCar todel jus negalejot nei laiku nei trajektoriju, nieko daryti per tuos pirmus 8 ratus.Tik nepradek pasakoti kad dabar tie 8 ratai jau nebe pirmi o siaip is lenktyniu vidurio.Susimovei ir cia, nu akvaizdu.Kam dar kvailai gintis? :)
Dabar kas liecia trajektorijas, tai visiskai nesvarbu kad bendras skaicius nepakito, vertinti (ziureti i trajektorijas) vistiek turejot, net jeigu skaicius ir nepakito.Nepakitimas irgi yra vertinimas.O jus to daryti negalejot nes TV trajektoriju nerode.Ir vel susimovei.
Taigi manau jau galima daryti isvada kad SchumisF1 overolai nera pagristi jokiais faktais.O jeigu tai nera faktu vadinasi tai yra isgalvota pacio zmogaus (SchumisF1).Nuo siol visiems bus aisku kad tai tik tavo sugalvoti skaiciai "is lempos" ir ta mes galime matyti is visos pastaruju dvieju dienu diskusijos. P.S. Daugiau gali nerasineti visokiu dalyku ne i tema, jie tau nepades.

2010 Balandžio 17 d. 23:04

Erase444 >>> Ne is vidurio, skaityk ka parasiau, zmogau. Vertinami 8 ratai, kol trasoje buvo vandens ir reikejo ieskot trajektoriju! Kai trasa isdziusta sitie meistriskumo (lv) negali but skaiciuojami. o skaugos automobilio ratai brokuojami tiriant bet kuria (lv) sriti.

2010 Balandžio 17 d. 23:07

Erase444 >>> O del isgalvojimo, tai dabar galiu kad ir paviesint savo skype asmenini susirasinejima jei nori, bet bijau gaut raudona kortele,ten pamatysi kaip rimtai viskas vyksta ir kaip sunkiai dirbama. Tad jei dabar iskart skaitysi galiu paviesint, nes veliau istrins adminai.

2010 Balandžio 17 d. 23:10

SCHUMIS F-1>>> sakiau tau nerasyk nesamoniu.Kam tie skaipai ir visokie pokalbiai ir kiti nukrypimai? Melavai del trajektoriju, melavai del ratu.Viskas, tai yra uzfiksuota, juodu ant balto.Kiekvienas tavo 'medziagos' ar 'zaliavos' patikrinimas baigiasi tavo susimovimu.Tai apie kokius overolus gali eiti kalba? Jau viskas aisku, ner cia ka daugiau kalbeti.

2010 Balandžio 17 d. 23:16

Erase444 >>> As i visus tavo klausymus atsakiau. O tu iskraipydamas mano zodzius bandei paneigt metodika, kuri jau gyvuoja nuo 2000 metu ir yra visiskai objektyvi, o galiausiai nusprendei, jog sistema netgi neegzistuoja :D Cia jau tavo reikalas, man tai nera svarbu. Tiesiog zmogus ko nenori matyti nemato ;) O as maniau, kad padesi mums visiems burt vyrus ir darbuotis prie chassis efficiency.

2010 Balandžio 17 d. 23:17

Erase444 >>> P.S. Ir nevadink manes melagiu, nes esu labai saziningas zmogus i savo mokslus, darba, overolus ir lazybas ziurintis be galo rimtai.

2010 Balandžio 18 d. 09:08

Naxrena tu skelbi tuos overolus, jeigu jie nebesikeičia kažin kiek laiko ir nebesikeis?

2010 Balandžio 18 d. 09:56

db >>> Nuo manes tai nepriklauso. Kiekvienas vyras atsakingas uz savo (lv) sriti naujina ja kai tik surenka reikiamam pilotui pakankamai zaliavos (svariu rato laiku). Tad patys (lv) keiciasi gana letai, o ka jau kalbet apie overolo pasikeitima... Visada taip buvo ir yra, tiesiog skaiciavimo metodika gana sudetinga.

2010 Balandžio 18 d. 09:56

Visu demesiui naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (93)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. J. Trulli (88)
12. R. Barrichello (88)

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 12 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 18 d. 11:10

SHUMIs F-1>> koks Shumacherio prisitaikymas prie bolido???:D

2010 Balandžio 18 d. 11:40

grishka >>> Siuo metu (12lv).

2010 Balandžio 18 d. 14:01

kaip LH ir toliau kraunasi nuo JB kai jo overalas didesnis net 6 punktais, ziauriai tikslus overalai ivertindami pilotus

2010 Balandžio 18 d. 14:41

Idomu, kiek dar Rosbergo overolas bus aukstesnis uz Shumio.

2010 Balandžio 18 d. 14:42

t.y. zemesnis.
Rosbergas 4 lenktynes is eiles daro M.S tiek kvalifikacijoj, tiek lenktynese, bet overola vis tiek turi zemesni.

2010 Balandžio 18 d. 16:29

koeficientas rasosi su e ne su a, kaimieti

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983