fan of ferrari >>> Privalau prisipazint, kad taip, uz melynuosius, sugadintas vakaras :/ ir dar Mancesteris nevertai paskutine minute laimejo, tragedija! Dekui uz pagarba, deje greitai jie nesinaujina, bet kai tik bus nauju paskelbsiu.
Erase444 >>> Del taves visa diena nervuoju vyrus, nes kaip puikiai zinai prie meistriskumo (lv) as nedirbu. Taip, meistriskumo (lv) buvo vertinamos trajektorijos ir ne tik jos, o visi k, kurie tenka meistriskumui, nes vertinant visi k veikia sinergistiskai. Tuo tarpu sio (lv) sritys yra trys. Pirma mes vertinam slystancio bolido gaudymas ir koregavimas, trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis ir bolido gaudymu slystanciomis salygomis, kuri mes vertinam rato iveikimo laikais ir stebedami lenktynes, bei kvalifikacija, taip pat yra lenkimai ir ginybines trajektorijos k vertinamas rato iveikimo laiku ir stebint lenktynes bei kvalifikacija. ir yra ratu apvaziavimas atsizvelgiant i sugebejimu stampuot vis geresnius ratus atitinkamai lengvejant bolidui, bei sunkaus bolido vadomumu. Tad mes vertinam visus kriterijus kartu, negalim nezymet vieno ir palikt. Mes privalom duot ivertinima nuo + - 0,1 iki 0,3 arba isvis anuliuot rezultata, jei svariai ivertinus viena k, kito k neimanoma ivertint del nesvaraus ar sugadinto sektoriaus, arba trukstamos informacijos. Tad vyras vertino visu 8 ratu (lv), bet trajektoriju k ivertino x, kadangi niekad nebuna, jog imanoma matyt 8 ratus viena pilota, net ziurint is skirtingu saltiniu, o mums ir nera butina matyt visus k, nes. Tad vertinama viskas kartu, o ne atskirai, bet tam paciam rate le viska iseina ivertint del nesvariu kitu sektoriu ar info trukumo. Analizuojami visi empyriskai patikrinami faktai. Todel kas tau neaisku? Pasiskaityk mano diskusijos pradzia, ten visa tai esu puikiai aptares, aiskiai. Ko nesupranti?