Pirmuose ekranuose seka ar neatnaujino SCHUMIS F-1 overalu savo, o paskutiniam ekrane siaip kazka ziurineja.
Pirmuose ekranuose seka ar neatnaujino SCHUMIS F-1 overalu savo, o paskutiniam ekrane siaip kazka ziurineja.
slcf1 >>> Linksmuolis matai. O jei prie reikalo einant, tai va ka tik vyrai atsiunte Rosbergo koncentracijos (lv), kuris siekia (13,3), cia aisku giliau besidomintiems. Po keliu dienu bus sudarytas pilnas Nicko overolas, pagal kuri gales kiekvienas lengvai orentuotis. Laukiu nesulaukiu :/
Radau tavo toki komentara viena :)
SCHUMIS F-12010-04-04 12:26:37
Na stai. Massa padare Buttona, o Alonsas su zymiai geresnes bukles padangomis nei Massa sitiek laiko to nesugeba padaryt. Stai ir irodymas, jog Massa daug geresnis pilotas uz Alonsa ;)
Kvaileli, nematei, kad Alonso su bolidu techniniu bedu turejo? :)
ekspertas blyn :D
Va pateikiu naujausius Overalus,kad galėtumetė staty ir užsidirbti pinigus
1 F. Massa 39
2 F. Alonso 37
3 S. Vettelis 37
4 J. Buttonas 35
5 N. Rosbergas 35
6 L. Hamiltonas 31
7 R. Kubica 30
8 M. Webberis 24
9 A. Sutilas 10
10 M. Schumacheris 9
11 V. Liuzzi 8
12 R. Barrichello 5
13 J. Alguersuari 2
14 N. Hulkenbergas 1
15 S. Buemi 0
16 P. de la Rosa 0
17 H. Kovalainenas 0
18 K. Chandhokas 0
19 J. Trulli 0
20 L. di Grassi 0
21 B. Senna 0
- T. Glockas 0
- V. Petrovas 0
- K. Kobayashi 0
O čia ir komandu
1 Ferrari 76
2 McLaren 66
3 Red Bull 61
4 Mercedes 44
5 Renault 30
6 Force India 18
7 Williams 6
8 Toro Rosso 2
9 Sauber 0
10 Lotus 0
11 HRT 0
12 Virgin 0
Schumi jei kažkas blogai pataisyk tu juk Specas :)
idiotizmas uzkreciamas :)
Jjulius >>> Prasyciau be "kvaileli". Sitoj diskusijoj laukiu tik aukstos kulturos besigilinanciu giliau F-1 fanu. Technines bolido problemos nesutrukde uzfiksuot antro greiciausio rato rikiuotej. Skirk kada technines problemos suletina bolida keliom sekundem per rata arba isvis sustabdo pilota ir problemos, kurios apsunkina piloto darba, be papildomu pasekmiu. Pats Alosnas iki galutinio sugedimo sake, kad tam tikromis atkarpomis turejo problemu, tam tikromis viskas buvo gerai. Antras dalykas skirk overolu svarba nuo mano asmeniniu pasisakymu. Massa nera geresis uz Alonso pagal overola. Ju overolai lygus, o gilinantis giliau siuo metu Massos overolas siekia 93,7, tuo tarpu Alonso 94,4. Tad Alonso pagal overola imant smulkiau kaip matai geresnis uz Massa. Tad nenustebk jei kur rasi, kad man "Schumis" geriausias is visu ar Alonso su Hamiltonas patys blogiausi rikiuotej. Yra overolai, prie kuriu dirba rimti vyrai ir kurie objektyviai parodo pilotu pajeguma siuo metu ir yra asmeniniai mano kaip fano pasisakymai, kurie atspindi mano subjektyvia nuomone apie lyderius ar "dievus"!
Shumis f-1 i darzeli rytoj tau :) savo kartos busimas genijus ir kas kad jam 5 metukai, ir kas kad vyrai dar pietu miega, tai Lietuvos ateitis auga :)
Jai rimtai tu rysi su lazybomis bandai suvesti, ir rysium su tuo pajeguma statai, tai nzn :) vyrai pietu miego nemiegoje tikriausiai viska dare :|
fewer >>> Siuo metu Massa nera stipriausias plotas rikiuoteje, o geriausia bolida mano manymu turi "Red Bull". Beje visu demesiui jau rytoj turetu but baigtas Rosbergo overolas!!!
Massa 0,513
Alonso 0,487
Vettelis 0,61
Buttonas 0,53
Rosbergas 0,795
Hamiltonas 0,47
Kubica 1,00
Webberis 0,393
Schumacheris 0,205
Idomiausia, kad pranasiausi pries savo komandos draugus yra Kubica ir Rosbergas, cia pateikti iskovotu tasku santykiai.
MS overalas nuo 2004 maximumo pagal autoriu, apvirto manau - is 96 liko 69 :)
000000 >>> Aciu uz info. Bet sita lentele labiau panasi i bendra svajoniu piloto + bolido pajegumo koficianta. Nes tarkim po Malaizijos Vettelio santykis yra puikus, bet uztektu parukt jo motorui, kaip Alonso atveju ir stai Massa ji lenkia, kaip lenktu vokieti Webberis. P.S. MS overolas krenta iki 92. Lentele paskelbsiu veliau, jei siandien bus baigtas Rosbergo overolas.
Visu demesiui pirma karta overolu istorijoj sudarytas, ka tik gautas N. Rosbergo overolas (91). Veliau pakomentuosiu placiau, nes dabar lekiam su vyrais ziuret cempionu lygos maco.
SCHUMIS F-1 kieno messi ar c.ronaldo didesnis overolas?
wudas >>> Futbolininku overolus sudarineja profesionalus specialistai anglijoj, kurie uz tai gauna atlyginima. Tad gali juos rasti. As neprisimenu kurio didesnis, bet galeciau pasidomet jei pats nerasi.
Arsenalas gauna po 1 kėlinio 3 - 1:(, Messi incredi***...
malcov >>> Man ir ziauriai liudna del to :( Nemegtu nei vieno is situ klubu, bet si vakara palaikau Arsenala, nes jie silpnesni ir siaip nesinori jog Barsa vel laimetu CL, bet viskas panaseja i tai :/ P.S. Vyrai palaiko Barsa :/
Visu demesniui naujas N. Rosbergo overolas: (91).
reik tiketis rytoi United laimes ;)
Visu demesiui naujausi overolai: pagaliau sudarytas Rosbergo overolas! Krenta “Schumio” ir kyla Kovalaineno overolas.
1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. F. Alonso (94)
4. S. Vettel (94)
5. M. Schumacher (92) –1 (krenta, ankstesnis 93).
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91) – naujas (sudarytas pirma karta).
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89) +1 (kyla, ankstesnis 88).
11. R. Barrichello (88)
12. J. Trulli (?) – sudarinejamas (tikimasi kazkur po savaites).
P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 11 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Trulli nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.
SCHUMIS F-1
na va, ir verzle itakoja MS overola.. :(
то >>> Ne verzle ne verzle. Tiesiog vyrai atsiunte tam tikru (lv) atnaujinima ir gaunasi siuo metu (92,4) kas reiskia (92), bet truksta tik 0,1 kad vel overolas sokteltu iki 93. To ir palinkekim "Schumiui"!
SCHUMIS F-1> kodel sakai kad Schumis geriausias bet overolai rodo ka kita? is ko sprendi kad jis geriausias? ar tavo jausmai sumiui itakoja ir overolus?
SCHUMIS F-1> ar alaus isgeriat pries sudarinedami overolus su vyrais? ogal ka stipresnio darot? :)
Manyciau, kad ikvepimo vyrai semiasi vartodami ka stipresnio, bo alaus neuztenka potenciajai nustatyt. Be kokiu tai haliucinogenu ar miltuku ooolu nustatyt manau neimanoma. Bet ka jau padarysi, toks tai sunkus darbas, kad net krastutiniu priemoniu reikalauja.
Liam pro >>> Nes taip manau. Aisku siuo metu jam dar reikia apsiprast prie najos technikos. O skaiciai sako ka kita, nes jie yra tvarkomi pagal taisykles ir yra objektyvus. Jie rodo, kad "Schumis" pagal pajeguma rikiuotej tik penktas.
pirmynkimi >>> Nusiraminkit, jokiu haliucinogenu cia nera vartojama. Yra tik krupstus darbas kuris kiekvienam is musu nesa dziaugsma, kitaip to nedarytume. Kitaip po sunkiu dienos darbu neprisesciau prie Trulli overolo, ka dabar ir zadu daryt. Aisku mes ir taip sito nebutume emesi, jei tarkim rimta kompanija sudarinetu overolus ir galetume juos zinot ir jais pasikliaut. Deje kadangi niekas nesiima sio darbo, tai atliekam mes. Ir kartu laukiam kada rimti eksprertai tarkim Anglijoj uzsiims situ darbu uz pinigus, kaip kad su fule. Tuomet mes overolu sudarinejima baigsim. Gero vakaro visiems.
Išsivystė tau ir tavo įsivaizduojamams vyrams paranoja, statistika mažai ko verta.
malcov >>> Viskas yra vertinga kas daroma nuosirdziai ir atsidavus. Verciau pradetum darbuotis prie chassis efficiency, tai bent visiem nauda butu. Ok, einu paziuret Trulli overolo, tad dabar siek tiek neatsakysiu i jusu klausymus.
SCHUMIS F-1> kas tave supazindino su tais overolais, papasakokok kokia aplinka ten pas jus su vyrais, ar jus visi nuosirdus esat vienas kitam ir del to taip gaunat cia energijos atsakyt i izeidziancius komentarus?
Čia kažkoks atvirkštinis trollininmas gaunas. Visi kaip įmanydami provokuoja SCHUMĮ, tačiau jis atsilaiko. Pagarba :D
Kaip su tavim susisiekt, SCHUMI?
spyxter, siaip kiek skaiciau, tai jis nei vieno cia rasancio zmogaus neizeide, nors ji cia izeidineja kas antras. Del to tikrai pagarba jam, kaip zmogui. Bet mano ir jo nuomone nesutampa labai stipriai. Na as ne toks kantrus. Be izeidimu neapsejau, tai del to geda stipriai.. Siaip maladiec SCHUMIS F-1, tik pagal mane, nesamones sneka. Bet cia jau kiekvieno asmeninis reikalas.
Jjulius> gerai jaustis turetum kad issilieji pats sau. ispazinti sau atlikai, pirmakart nuosirdu komentara parasei :)
Vyrai, nepykit kad tiek laiko neatrasiau, tiesiog Baern patvarke MU ir tai yra fantastika!!! Dabar su didziuliu dziaugsmu nors ir visa nakti galesiu darbuotis prie Trulli overolo, nes nuotaika nereali!
P.S. Dekui uz pagarba. Tiesiog noriu, kad sitoj diskusijoj rinktusi tik rimti vyrai, kurie nori dometis F-1 giliau, o ne siaip pavaryt vieni ant kitu. Dazniausiai taip elgiasi tokie, kurie patys nieko nedaro, tingi arba nesugeba, o is kitu, kurie stengiasi tiesiog is pavydo pasijuokia. Tik jiems nedaeina, kad sitaip jie juokiasi patys is saves. Tad viskas ok, visokiu buna, visokiu reikia ;)
Nežinau ką reiškia chassis efficiency, bet dėkui ne, atsisakau, nes turiu ką veikt.:D, P.s Futbole net už skirtingas komandas sergam!!!
schumis ir tu tiki tais visais overalais? :D
DavidVilla >>> Kaip galima tiket ar netiket jei prie ju pats dirbu? Jie objektyviai nusako pilotu pajeguma siuo metu.
Beje turiu nuliudint daugeli fanu, nes iskilo dideles problemos det Trulli overolo ir dabar jau nebeaisku kada jis bus baigtas sudarinet. Galim ir visai atsisakyt jo paskelbimo :/
SCHUMIS F-1> itikink kad jusu darbas yra teisingas?
Liam pro >>> Tuoj, isspausdinsiu lentele su naujausiais overolais ir liudna zinia fanams.
Visu demesiui naujausi overolai:
1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. F. Alonso (94)
4. S. Vettel (94)
5. M. Schumacher (92)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. R. Barrichello (88)
12. J. Trulli (?) – sudarinejimas sustabdytas (neribotam laikui).
P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 11 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Trulli nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.
SCHUMIS F-1
Rosbergo overolas mažesnis už shumio, nors taškų turi 4 kartus daugiau, tikrai logiška.
Life >>> Skaityk paaiskinima diskusijoj "Ar ilgai dar kraus Nicko?". nenoriu kartotis. Trumpai : tai del zymiai mazesnio (lv) experence su nauja technika srityje.
O dabar fanams >>> Kadangi kai kurie fanai gali susinervint pamate, jog Trulli overolo sudarinejimas yra atidedmas neribotm laikui, tai as privalau pasiaiskint. Visgi buvau parases, jog galit jo tiketis jau po savaites, o zodzio megstu laikytis. Deje planai keiciasi del vieno is vyru priveltu klaidu. Jis buvo atsakingas uz koncentracijos ir staminos (istvermes) (lv). Tad tenka braukt geros savaites darba ir sitas sudetingiausias sritis sudarinet is naujo, ko nei vienas is musu nesiima. Atlikciau si darba pats, bet esam pasiskirste uz atskiras sritis ir niekad nesu dirbes prie staminos, tad ir si karta nesidarbuosiu sitoje srityje. Paprasciausiai Trulli overolas nera toks reikalingas zinot, o darbas ji sudaryt butu pernelyg sunkus, tad galim atsisakyt planu apskritai sudarinet Jarno overola, arba jo sudaryma atkelt daug velesniam laikui. Dar karta atsiprasau :/
O dabar siek tiek publicistikos. Kadangi po life pasisakymo dar karta tenka isitikint fanu neismanymu overolu srityje, tad privalau parasyt straipsniuka "overolu veikimas...", nors pirmuose sios diskusijos puslapiuose apie tai esu jau kalbejes. Bet prisiimu atsakomybe uz jusu neismanyma sau, kadangi gaudytis overolu veikime ne taip paprasta. Tad...
"Overolu veikimas kvalifikacijoj ir lenktynese":
Piloto greitis kvalifikacijoj nebutinai priklauso nuo overolo dydzio. Dabar duosiu pavyzdi x piloto, kuris nors ir turetu aukstesni overola uz komandos drauga, bet kvalifikacijoj ji iveiktu labai retai, o mazesni overola turintis ji iveiktu lengvai. Kaip tai imanoma?
Pilotas x
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,9lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (12,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,5lv)
Meistriskumas: (12lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (10lv).
Koncentracija: (13lv)
= 88,4 = 88.
Pilotas y
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (14,1lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,8lv).
Stamina: (12,5lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,5lv)
Meistriskumas: (13,5lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,5lv).
Koncentracija: (11,8)
= 89,7 = 90.
Stai, isigilinkit i siu dvieju pilotu (lv) pavyzdzius ir bus aisku kodel pilotas x turintis -3 mazesni overola nei pilotas y lengvai iveiktu aukstesni overola turinti pilota y kvalifikacijoj. Bet tarkim prasidejus lietui lenktynese aukstesni overola turintis pilotas butu stipresnis nei pilotas x, kadangi jo (lv) toje srityje kurioje reikia sugebejimu sioms salygoms aukstesnis. Lygiai tas pats vyksta tarkim su "Schumiu". Jis pagal overola geresnis uz Nicko, bet del tam tikru (lv) sriciu kol kas nesugeba jo iveikt kvalifikacijoj, kas veliau itakoja lenktyniu rezultatus. Tad overolai sudetingas dalykas. Neuztenka pasiziuret i skaiciu ir jau zinot kas ka aplenks. Viskas priklauso nuo daugybes kintamuju. Vieni pilotai turi vienas stiprias sritis, kiti kitas, kas sudaro bendra piloto pajeguma (overola). Tai skirtingai veikia kvalifikacijoj, sausose lenktynese, slapiose ar iveikinejant pastovius arba greiciausiu ratus. Todel klauskit ko nesuprantat ir maloniai atsakysiu.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |