skrydis virs gegutes lizdo
skrydis virs gegutes lizdo
tai iseina, kad del koncentracijos (sutinku) +1,2 ir lenkimu +2 (kvaloj nelabai ir reikia lenkti) iveikia kvalifikacijoje, bet kadangi kvala labai daug reiskia, gal net virs 50% sekmes, gal reiketu persvarstyti santykini svaruma kiekvienos savybes bendram overalui, kad tikslesne butu prognoze bendram rezultatui. cia matau 7 rodiklius, kiekvieno ju maximalus 14? iseina sumoj 98, schumio 2004 maximumas, tai taip iseina 100 overalo nera??? taigi shcumis buvo dievas su maximaliu 98 overalu. galbut reiktu dar kokiu 3 savybiu, isskirti greiti letose ir greitose trasose (+1 lv), prie lenkimu prideti pozicijos gynyba (+1 lv) ir dar koky psichologinis tvirtumas esant lemiamoms kovoms (LH butu pirmuose sezonuose mazokas, barstant persvara)(+1 lv). va gaunasi 10 lv po 10 taskeliu ir max 100, kas galetu buti PC:) cia manau yra dar kur tobuleti sioje srityje ir dirbti su vyrais taip, kad fanai cia apsilanke galetu bent 70% tikslumu prognozuoti varzybas ir statyti pinigelius...
SCHUMIS F-1> Odes tau dainuoja visi fanai, kuriuos tu nušvietei savo visažiniškumu. Tačiau mažas pastebėjimas: pas tave žodelyje Experence maža klaida isivėlė. Jis rašomas su i raidele: Experience ;)
Dar vienas pastebėjimas: Pasakodamas apie savo idėjinius bendražygius pametėjai man vieną mintį. Tu su savo vyrais man labai primeni brolius šaunuolius iš sindikato dainos :) Aišku, daina visai ne apie tokius keistuoliuos kaip tu, tačiau šįkart manyčiau galima interpretuoti savaip. "Broliai šaunuoliai, viskas normaliai,
Be abejones jum prie krutines prisuks medalį,
Barbes pacypčios, reiks-ir patrypčios nuogi karaliai
Broliai gudruoliai- viskas normaliai! " :D
Dekui, jau anksciau minejo kazkas, pataisysiu greit, visose lentelese pas mane ta pati klaida. O kitam vyrui kuris cia raso del santykinio svarumo (pas mane kazkas su interneto langu nutiko, neraso nicku salia jusu komentaru), tai galiu atsakyt, jog formule, pagal kuria dirbama prie overolu yra atkeliavus is profesionalu, kurie sudarineja fultbolininku overolus ir kadangi ji pasitvirtinus, nes ir jie skiria ta pati santyki ir tarkim dribling ir long shoots ir mental sritims ir kitam, tad ir mes privalom laikytis patento ir neiskraipyt metodikos savaip. As irgi sutinku, kad vienos sritys yra svarbesnes uz kitas, bet formule taikoma visiems vienoda.
O maximalus galimas (lv) yra (14,2), o ne 14. Cia tam vyrui kuris del sudarinejimo formules komentavo. Maximalus galimas 99,4 = 99. Futbole tox pats gaunasi maximalus overolas, 100 nebuna.
SCHUMIS F-1> tu gal su tais "profesionaliais" is futbolo pazysti. Kaip atradai tuos overolus, kazkokia kibirkstele tai buvo juk nuo kazko pradejai. Atrodo kad cia gyvenimas ir mirtis, overolai viskas kas gyva, juk tai nelegalus paprasciausiais mulkinimas zmoniu, pasakius kad tai tikslu ir laikykites to... Tai panasu i religija. i fanatizma, vieni skaiciai daugiau nieko, nudurnet gali.
Liam pro> nesinarvuok, viskas bus gerai :))))) niekas neliepia tu overall'u laikytis, tiesiog idomu kazkada veikt :))
Jei jo overaluose būtų pirmas ne L.H o koks F.M 100% čia tokiu isišokėliu nebūtų. :)
Noriu atsakyt, jog overolai nera joks fanatizmas ar religija. Tai paprasciausi pilotu pajeguymai nustatomi empyriskais faktais. Tad to prilygint religijai nereiketu. Yra daugelis reitingavimu visame pasaulyje. Ekonomikos reitingavimai, sporto ir taip pat autosporto. Tarkim fifa rinktiniu reitingai, arba european club power rankings futbolo klubams. Yra overolai sudarinejami futbolininkams. Yra castrol reitingai autosportui (pazanga atsizvelgiant i tai, kad to anksciau nebudavo) ir yra overolai. Dirbam sioje srityje, nes paprasciausiai niekas anksciau nesieme sio sudetingo darbo, o kiekvienas fanas nori zinot kuris pilotas siuo metu geriausias ir uz kuri geriausia statyt pinigus arba tiesiog zinot ar laimi savo meistriskumu ar del greitesnio bolido. O pradejom darbuotis sioje srityje ne del fanu, o paprasciausiai del saves, nes buvo be galo idomu giliau pazvelgt i F-1. Aisku dabar jau galiu pasidalint darbo vaisiais ir su fanais.
Naujausias N. Rosbergo overolas (91).
SCHUMI, kaip su tavim susisiekt? Labai įdomi išsamesnė informacija apie overolų sudarinėjimo metodiką.
SCHUMIS F-1> ar nors kiek pasiteisina rezultatai overolu?
Visiskai. Nepykit vyrai, kad tik dabar cia apsilankiau, bet siek tiek atsipalaidavau savaitgali. Nezinau gal skype geriausia? Jei kazkas neaisku atsakysiu. O siaip visa tiksli sudarinejimo metodika yra aprasyta pirmuose diskusiju puslapiuose, netingekit pavartyt, nes is naujo aiskint tikrai nenoreciau. Beje, nuo paskutiniu overolu paskelbimo niekas nepasikeite.
Paskaiciuokit pilotu atlyginimus overolu , komandu. Per kelerius metus gal ir ten giliau gales ilisti, ne vien i f-1 "gilesne puse". Vistiek neturit ka veikt oveolus darinejat.
man pavyzdziui tas "visiskai" nieko neitikina. Tai kaip pasiteisina overolu rezultatai?
Zinojimu. As siek tiek nesuprantu ko klausi. Pvz. Kaip pasiteisina Castrol reitingai? Kol nebus isvestas chassis efficiency, tai apie pinigini pelna nera jokios prasmes net kalbet. Aisku statyt galima, bet tai negarantuoja sekmes, nes nezinoma bolidu pajegumu puse. O siaip mums uz tai pinigu niekas nemoka, ne taip kaip kolegoms is futbololo pasaulio.
SCHUMIS F-1> tai nori pasakyt kad dabar nera tiksi informacija tavo overolu cia dedamu, kol nebus isvestas chassis efficiency? Overalai tai juk nelegalus dalykas, del to futbolo rezultatu sudarinetojai gauna lelegalius pinigus. ar tos kolegos jau yra isivede futbole chassis efficiency? papasakok ka nors smulkiau
Na, vyruti. Tu siek tiek maisai :D Bet bent jau pralinksminai. Chassis efficiency futbole neegzistuoja, tai kitaip tariant bolido pajegumo nustatymas. Sitie overolai visiskai objektyviai parodo pilotu pajeguma ir yra uzbaigti. Bet neturtint chassis efficiency mes nezinom atskiru komandu paciu vaziuokliu pajegumu. Tad sunku patiket dideles sumas bukmeikeriams, kai nezinai kuris bolidas kaip tobuleja ir kokio pajegumo yra siuo metu. Statant juk neuztenka vien tik pilotu pajegumo nustatymo, nes nuo jo siais laikais mazai kas priklauso.
galetumet nufotkint savo darbo vieta, juk toks didelis ivykis. norisi is sono daugeliui pamatyt, ar ne? kodel neidejus nuotrauku ;]
:D Linxmuolis. Nieko neipatinga ta darbo vieta, stacionarus kompiuteris pas mane ir pas kiekviena vyra namuose, juk ne vienoj patalpoj darbuojames ;)
tai netu ir santykiaujat?
SCHUMIS F-1, sakai Skype gali santykiauti, o jei realiai noretume jus aplankyti, tai vis tik - koks palatos numeris? O jei rimtai - kaip ir kokiu butu nustatote konkretaus piloto konkrecius lv - kava, šamanai, aiskiaregiai, ateiviai padeda? ar patys lubose nuskaitote? Masa jums geriau rulina uz Sumi??? Tas, kuris puse savo karjeros tiesiojoje nesugebedavo bolido islaikyti? Vyrai, jei jus tikrai - vyrai, nebeuostykit...
SCHUMIS F-1 > ar jūs, vyrai, rengiate kokius nors susitikimus? Galbūt po sezono visi kur nors susirenkate pabendrauti gyvai, atsigerti alaus?
Jau pradedat mane pykdyti. Bet pabandysiu susikaupt ir atsakyt nepaisant visko. Taip, internetu dazniausiai vienas kitam siunciam (lv) naujinimus. O del "Schumio": taip, jis siuo metu zymiai, pabreziu ZYMIAI silpnesnis nei Massa. Nes visgi (-3) overolo skirtumas nemenkas. O dabar atsakysiu kodel. Ne Massa pasieke "Schumio" lygi ir ji pranoko, o "Schumis" po 3 metu pertraukos nebeturi (96) overolo, koki turejo anksciau. Viskas labai paprasta. Jei lygintume "Schumi" 2006 metais ir dabartini Massa, tai "Schumis" butu kur kas stipresnis ir (+2) overolo pakopom lenktu Massa, galbut lenktu net ir tuo atveju, jei nebutu praleides tu 3 sezonu. Bet dabar yra kaip yra, M. Schumacher overolas (92) ir tenka visiem su tuo susitaikyt. Palyginimui L. Hamilton (96). "Schumis" pagal pajeguma siuo metu uzima 5 vieta rikiuotej. Ateiti tikimes spartaus overolo kylimo, nes kitu atveju kovot del podiumo, o juo labiau pergaliu bus labai sudetinga.
Saunuolis Shumi keep on going :) salti nervai pas zmogu.. pila pila ant jo cia susirinke, bet jis saltai ir ramiai atsakineje visiems nekreipdamas demesio i visokius "uzgaauliojimus" ir tie "uzgauliotojai" patys pradeda atrodyti labai kvailai... pavyzdziui del to chassis efficiency ir futbolo :D gryna nesamone
O vyrai nenoretu pakalkuliuoti Kazimo overolo?
Noretume, bet neturim tokiu galimybiu. Tai visai kita klase prie kurios mes nedirbam. Ten galbut net reiketu atskiros skaiciavimo metodikos. Jei kadanors Kazimas vairuos F-1, tai turedami pakankamai medziagos analizei aisku sudarysim jo overola.
Gera zinia fanams, atnaujinom darbus prie J. Trulli overolo.
padirbėkite prie Algersuario overolo, Šumacherio pamokos jam pridėjo experience ir concentration.
db >>> Deje neturim tiek zmogiskuju istekliu. Baige darbus prie J. Trulli overolo nauju pilotu overolu nesudarinesim, nes ir taip darbo uzsikrovem per akis, teks pastoviai naujint net 12 overolu, nezinau kaip spesim... Pirmas sezonas taip :/
Gal pajuokavom ir uztenka? :)
Tai reikia plest vyru gretas... is forumu pasisakymu matome, kad netruksta cia expertu, tai manau butu norinciu prisideti prie rimto reikalo... gal tik ne kiekvienam pagal galimybes sis darbas.
valiux >>> Tiek norinciu, kad jau kelis menesius intensyviai prasau, jog kas nors pradetu darbuotis prie chassis efficiency, bet negaunu atsakymo arba sulaukiu "aciu, bet ne".
Ir negausi kitokio atsakymo :-) "chassis efficiency"... Kurk F-1 menedzeri, arba parduok savo "overolu" skaiciavimo technologija zaidimu kurejams (jeigu tik jiem bus tai idomu), nes realiame gyvenime visi tie jusu skaiciavimai ir skaiciukai turi 0% efficiency :-)
Visu demesiui naujausi overolai! Nuo paskutinio overolu paskelbimo niekas nepakito:
1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (92)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. R. Barrichello (88)
12. J. Trulli (?) – sudarinejamas (tikimasi kazkur po savaites).
P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 11 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Trulli nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.
SCHUMIS F-1
SCHUMIS F-1> Primmink su kokia programa dabar dirbat su savo vyrais?
Liam pro> pamirsk, jis i konkrecius klausimus neatsakineja. Perskaiciau diskusija praktiskai nuo pradziu, ir kiek buvo uzduota Schumis F-1 konkreciu klausimu is taves (Liam pro), McNerkos, bei smailo, nei i viena (pabreziu - nei i viena) klausima nebuvo konkreciai atsakyta :-)
SCHUMIS F-1 >>> Kodel overolai pateikiami tik vienetu tikslumu? Anksciau pastebejau, kad skaiciuojama lyg ir per kableli, tai kodel jie yra suapvalinami... 95.6 ir 95.4 juk labai artimi ivertinimai, o kritikam jie pateikiami kaip labai besiskiriantys. jei vyrai nori islikti iki galo objektyvus, tai pateikite visa tiesa ir bus maziau gincu del musu dievuku fanu :)
Arunis> reikia isklausineti, vis kazka pasako itaigesnio, nors ir ne i konkretu uzduodama klausima. visokiu zmoniu yra, ne visi sugeba atsakyti i tiesu klausima. rba siuo atveju ir nenori noreti:)
valiux >>> Del paprastumo fanams. O cia asmeniskai tau. Prasymas ispildytas:
1. L. Hamilton 95,9 = 96
2. F. Alonso 94,4 = 94
3. S. Vettel 94,3 = 94
4. F. Massa 93,7 = 94
5. M. Schumacher 92,4 = 92
6. N. Rosberg 91,3 = 91.
7. R. Kubica 90,8 = 91.
8. J. Button 89,8 = 90.
9. M. Webber 89,5 = 90.
10.H. Kovalainen 88,6 = 89.
11.R. Barrichello 87,7 = 88.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |