Sezonas #3. Pagrindiniai pakeitimai.

2003 Balandžio 16 d. 22:34

Sveiki,

pabandziau dar karta susumuoti jusu pasiulymus, bei aptariau juos su VT, tad siam laikui susipazinkime su situacija.

Taigi pradekime nuo svarbiu klausimu:
- kiek sezone#3 planuoja dalyvauti komandu (bent apytiksliai)?
- kada noretume lenktyniauti (vasara'03-ziema'03, ziema'03-pavasaris'04, kitas variantas)?

Tuo tarpu pakalbekime apie tai, kas tikrai (99%) bus [b]sezone #3[/b]:
+ sezone – 10 GP,
+ balta veliava (ar kitas ispejimas) pries paskutini lenktyniu rata,
+ formation lap – privalomas,
+ kvalifikacija pagal pilotu iskaita,
+ gokartai pasirenkami iskart po kvalifikacijos,
+ uz kvalifikacija taskai neskiriami,
+ kvalifikacijos tvarka kinta 1/2 atveju (pvz. lyginiais GP – pagal iskaita, nelyginiais – atvirkstine tvarka),
+ kvalifikacijos Out Lap metu t.y kai lenktynininkas tik tik pajuda is vietos i apsilimo rata, kol jis nepasiekia starto-finiso linijos jam draudziama sildyti padangas, bei vaziuoti dideliu greiciu (nes jo suktukas pries paskutini trasos posuki galetu rimtai pakenkti tuo metu trasoje esanciam ir FL iveikianciam lenktynininkui), beto OL metu draudziama lenkti kita lenktynininka.
+ apskaiciuoti savo OL+FL+IL yra lenktynininko atsakomybe,
+ atsarginiai lenktynininkai yra bendri visoms komandoms t.y. pries sezona sudaromas ju sarasas is kurio veliau gali rinktis komandos,
+ tasku sistema:
1-22, 2-20, 3-18, 4-17, 5-16, 6-15,
7-14, 8-12, 9-11, 10-10, 11-9, 12-8,
13-7, 14-5, 15-4, 16-3, 17-2, 18-1.

[b]Kvalifikacija ir lenktynes
A variantas[/b]
Kvalifikacijos nugaletojas lenktynese patenka i TOP vaziavima ir startuoja paskutinis: 6,
2 kvalifikacijoje patenka i TOP vaziavima ir startuoja priespaskutinis: 5,
3 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 4,
4 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 3,
5 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 2,
6 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 1,
7 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 6 (12 bendrame sarase),
8 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 5 (11 bendrame sarase),
9 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 4 (10 bendrame sarase),
10 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 3 (9 bendrame sarase),
11 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 2 (8 bendrame sarase),
12 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 1 (7 bendrame sarase),
13 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 6 (18 bendrame sarase),
14 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 5 (17 bendrame sarase),
15 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 4 (16 bendrame sarase),
16 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 3 (15 bendrame sarase),
17 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 2 (14 bendrame sarase),
18 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 1 (13 bendrame sarase),
19 ir 20 kvalifikacijoje nedalyvauja vaziavimose.
[b]Gokartai pasirenkami iprastine tvarka[/b], o starto rikiuote yra [b]atvirkstine[/b].

[b]B variantas[/b]
Kvalifikacijos nugaletojas lenktynese patenka i TOP vaziavima ir startuoja: 1,
2 kvalifikacijoje patenka i TOP vaziavima ir startuoja: 2,
3 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 3,
4 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 4,
5 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 5,
6 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 6,
7 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 1 (7 bendrame sarase),
8 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 2 (8 bendrame sarase),
9 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 3 (9 bendrame sarase),
10 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 4 (10 bendrame sarase),
11 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 5 (11 bendrame sarase),
12 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 6 (12 bendrame sarase),
13 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 1 (13 bendrame sarase),
14 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 2 (14 bendrame sarase),
15 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 3 (15 bendrame sarase),
16 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 4 (16 bendrame sarase),
17 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 5 (17 bendrame sarase),
18 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 6 (18 bendrame sarase),
19 ir 20 kvalifikacijoje nedalyvauja vaziavimose.
[b]Gokartai pasirenkami atvirkstine tvarka[/b], o starto rikiuote lieka tokia, kaip ir iki siol.

[b]C variantas[/b]
Kvalifikacijoje 1-6 vietas uzeme lenktynininkai patenka i TOP vaziavima ir startuoja pagal sarasa,
7-12 vietas uzeme lenktynininkai patenka i A vaziavima ir startuoja pagal sarasa,
13-18 vietas uzeme lenktynininkai patenka i B vaziavima ir startuoja pagal sarasa,
19 ir 20 kvalifikacijoje nedalyvauja vaziavimose.
[b]Gokartai pasirenkami pagal sarasa.[/b]

Pries sezona sudaromas sarasas, kuriame aprasyta pirmenybe pasirinkti gokartus.
Pirmenybe vienai komandai suteikiama viena karta, antrai komandai – viena karta ir t.t.
Pirmenybe pasirinkti gokarta antriems vienai komandai – viena karta, antrai komandai – viena karta ir t.t.

Paskutine pasirenka gokarta viena komanda – viena karta, kita komanda – viena karta ir t.t. (tokiu atveju kiekviena ekipa tures vienoda skaiciu pasirinkimu tam tikru eiliskumu.)
Sarasas sudaromas pries sezona ir padalinamas i 10 atskiru variantu. Pries kiekviena GP is saraso burtais istraukiamas vienas variantas pagal kuri ir vyksta gokartu pasirinkimai. Isnaudotas variantas daugiau nebenaudojamas.

[b]Nuobaudos[/b]
Pagrindines mintys, bet tai dar negalutinis variantas:
- DQ1: bus ne Stop-Go, bet minus 1-5 poziciju zemiau nuo uzimtos finiso metu (falstartas, smulkus nusizengimai),
- DQ2: kaip ir buvo – bauda, kai lenktynininkas ‘nukrenta’ i vaziavimo pabaiga,
- DQ3: kaip ir buvo – kai klasifikuojamas paskutineje GP vietoje,
- SDQ: kaip ir buvo t.y. ypatingu ar siurksciu nusizengimu atvejais,
- Q5: lieka su tomis paciomis reiksmemis,
- Q3: minus 3 pozicijos kvalifikacijoje, jei i GP paveluota maziau, nei 3 min,
- Lenktyniu restartas t.y. jei startas ivyko, bet ivyko Teiseju klaida (pvz. lenktynininku rikiuote neteisinga) arba yra pavojus trasoje (masine avarija, susizeidimas) ir pan. Tokiu atveju iveikus pirma rata visi lenktynininkai bus sustabdyti ir ivyks pakartotinas startas.
Jei bus iveikta daugiau nei vienas ratas, restarto metu lenktynininkai stoves taip, kokia tvarka jie paskutini karta iki lenktyniu sustabdymo kirto finiso linija.

Komentarai R welkam.


Rgds,
VVK

2003 Balandžio 16 d. 23:17

[b]gokartai pasirenkami iskart po kvalifikacijos[/b]

Cia yra negerai, nes korupcijai palankiu salygu atsiradimo galimybiu didinimas mazina pasitikejima valdzia ;)

2003 Balandžio 17 d. 00:15

sorry, bet... galbūt kas nors vis dėlto galėtų man paaiškinti, kam iš_viso reikia kažkokių pakeitimų?

2003 Balandžio 17 d. 08:12

Sveiki,

turiu 1 pasiulyma, kad neatsitiktu taip pat kaip su praeita diskusija :

Komandos savo viduje aptaria pakeitimus, ir komandos atstovas(valdytojas) paskelbia uz kuriuos komanda palaiko, kuriuos NE.

Pvz.: 'W-V'
+ sezone – 10 GP, [b]Ne[/b], norim 16
+ balta veliava (ar kitas ispejimas) pries paskutini lenktyniu rata, [b]TAIP[/b]
+ formation lap – privalomas, [b]TAIP[/b]
ir t.t.t.t.

Taip sutaupysim daug diskusijos laiko :). Matydami kur daugiausia minusi, ta punkta brauksim lauk.

Expertas
Pilotu Atstovas

2003 Balandžio 17 d. 08:16

Gyvate> nors as ir ne salininkas situ visu pakeitimu, taciau ir as manau, kad kai kada Yes laimi tik delto, kad kvalifikacijoje jo kartingas buvo lengviausias, is startuodamas is pirmos vietos jis gauna geriausia kartinga.
Aisku as nenoriu nuvertinti Yes gabumu. Jis tikrai velniskai greitas.

2003 Balandžio 17 d. 09:05

Expertas> jo, cia butu gerai, bent jau patenkinamai.
Tik vot ten kur + (pliusai) sudeti balsuoti nelabai reikia.
Reikia ten, kur A,B,C arba ten, kur - (minusai).

2003 Balandžio 17 d. 09:40

Gangas> gal placiau papasakotum korupcijos galimybe?

2003 Balandžio 17 d. 09:43

Man visi pakeitimai labai prie širdies, gal galėčiau pasiūlyti aptarti ir tokį mažmožį kaip dalies prizinio fondo (ar kitų papildomų lėšų) skyrimą bent minimaliai aprūpinti GO-1 būtiniausiu inventoriumi, nes nors pilotai labai dažnai 'išsikalinėja' reikalaudami iš teisėjų vos ne F-1 lygio, bet dauguma jų visiškai nesuvokia mūsų darbo sąlygų- daugelio gerų taisyklių punktų mes negalime taikyti praktikoje, nes paprasčiausiai neturime tam inventoriaus. Pavyzdžiui, kaip jūs įsivaizduojate lenktynių stabdymą ekstra atveju- išbėga 'bassvoice iš skeryčiojasi trasoje, tikėdamasis, kad dalyviai supras jo norus iš akių? Juolab, kad 'Alonso' stiliaus lenktynininkų pas mus netrūksta.

T Teisutis

2003 Balandžio 17 d. 09:46

AF1> aha, čia nežinau, ar Gangas tai turėjo omeny, bet visi žinome, kad kai kurių komandų kai kurie pilotai palaiko labai gerus santykius su žmonėmis, tiesiogiai atsakingais už kartingų būklę ir priežiūrą, kas šiems pilotams vėl suteiktų milžinišką techninį pranašumą prieš paprastus sąžiningos kovos trasoje norinčius GO-1 lenktynininkus.

2003 Balandžio 17 d. 09:57

2 AF1: Ankstesnio vaziavimo metu sugadines kartinga, zinosi, kas nukentes.

2003 Balandžio 17 d. 10:39

2 Gangas>>> Nelabai tikisi, kad taip imanoma... Taigi ner taip lengva ta karta specialiai sugadint..

2003 Balandžio 17 d. 10:42

Sakyciau kad visi pasiulymai kur su + tai net nereikia aptarinet.. Priimtina, kad griezta AF1 ranka ten butu nepajudinama.. O as tai uz 2 varianta.

2003 Balandžio 17 d. 10:42

Ash uzh varianta A.

2003 Balandžio 17 d. 11:29

Teisutis> sitas dalykas irgi svarstytinas ir as apie ji masciau.
Reikes ir ji aptarti.

2003 Balandžio 17 d. 11:32

Gangas> bet tai ne korupcija, gi :) Tai atsitiktinumas.
Ir kas tai yra 'sugadines'? Jei jis vaziuoja, stabdo, variklis negest, 'visi' cilindrai veikia :) , ratai sukasi ir t.t. ir pan. Tai viskas gerai.
Jei ne - jis keiciamas atsarginiu ir psio.

2003 Balandžio 17 d. 13:09

Nuomone is salies:) : pasisakau uz C varianta, bei kad GO-1 #3 sezono metu kuo maziau etapu vyktu ziema! Sekmes priimant optimaliausia sprendima;)

2003 Balandžio 17 d. 14:16

..na del taisykliu pakeitimu-as dar negaliu nieko komentuoti, kol negavau komandos leidimo :-(
Teisucio idejai pilnai pritariu-dalis prizinio fondo privalo buti skiriama Teiseju darbui palengvinti. Jie daro tikrai daug, kad musu renginys butu puikus, tad ir mes privalom jais pasirupinti.
HamLet> as suprantu tavo paniska nora nugaleti Yes. Bet manau, kad ne ten ieskai ... Juk kvaloj Yes ir tu vaziuojate tais paciais kartais. O Yes visvien pasiima pole su puses sekundes pranasumu. Taip, kad tikrai gali pabandyti ji aplenkti kvalifikacijoje, o paskui pirmas pasirinkti technika.
Manau, kad taisykles turi buti orentuotos i tai, kad jei tu greiciausias-renkiesi pirmas, nes antraip man primena neprigijusia ideja deti papildoma svori lyderiui :-)....nors pilotu svorius sulyginti butu tiesiog puiku....

2003 Balandžio 17 d. 14:24

Arus> lol, del svorio ;)

2003 Balandžio 17 d. 14:33

ROTFLMAO del svorio sulyginimo, teks pasirupinti svarstyklemis ir svarmenimis pries kiekviena etapa

Taciau pagal kuri svori bus derinama? Didesni, mazesni (kirvukas kazkur voliojosi)

2003 Balandžio 17 d. 15:03

Arus,bass>>>LOL :D.. Reik dietu programa pradet...

2003 Balandžio 17 d. 15:13

2 AF1: korupcija tame, kad komandos gali tartis, o kaip pagerinti kartingo charakteristikas per kelias sec, papasakosiu po kito sezono, jei jame dalyvausiu, jei ne, tai parduosiu tam, kas sumokes daugiausia :D

2003 Balandžio 17 d. 15:41

Gangas> na, uz tokius pareiskimus galima ir SDQ...

2003 Balandžio 17 d. 15:54

Gangas> anokia cia paslaptis - pasodini Yes'a ir pagreiteja kartas keliom sec. ;)

2003 Balandžio 17 d. 16:31

Hehe, gangas teisybe sako, zinomi bajeriai :D

2003 Balandžio 17 d. 16:38

2 AF1: didelis klausimas uz ka galima man butu pritaikyti SDQ? Tokia realybe, o siaip jei bandysi slept realybe po lapais, tai pats supranti kaip baigsis :D

2003 Balandžio 18 d. 09:58

kadangi nrvz rodo prastus rezultatus, tai komanda nusprende, kad jis kitame sezone nedalyvaus..

2003 Balandžio 18 d. 10:37

Idomus pareiskimai prasideda..

2003 Balandžio 18 d. 11:40

Tikrai labai idomus !!! :confused:

2003 Gegužės 05 d. 22:04

Po GO-1 komandu balsavimo paaiskejo, jog dauguma pasisako uz A varianta ir sezona, kuris vyks kaip ir simet t.y. nuo vasaros pabaigos (rudens pradzios) iki kitu metu vasaros pradzios.

Primenu A varianta:
Kvalifikacijos nugaletojas lenktynese patenka i TOP vaziavima ir startuoja paskutinis: 6,
2 kvalifikacijoje patenka i TOP vaziavima ir startuoja priespaskutinis: 5,
3 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 4,
4 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 3,
5 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 2,
6 -- '' -- -- '' -- -- TOP vaziavima ir startuoja: 1,
7 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 6 (12 bendrame sarase),
8 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 5 (11 bendrame sarase),
9 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 4 (10 bendrame sarase),
10 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 3 (9 bendrame sarase),
11 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 2 (8 bendrame sarase),
12 -- '' -- -- '' -- -- A vaziavima ir startuoja: 1 (7 bendrame sarase),
13 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 6 (18 bendrame sarase),
14 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 5 (17 bendrame sarase),
15 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 4 (16 bendrame sarase),
16 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 3 (15 bendrame sarase),
17 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 2 (14 bendrame sarase),
18 -- '' -- -- '' -- -- B vaziavima ir startuoja: 1 (13 bendrame sarase),
19 ir 20 kvalifikacijoje nedalyvauja vaziavimose.
Gokartai pasirenkami iprastine tvarka, o starto rikiuote yra atvirkstine.

rgds,
AF1

PS Smulkense informacija apie kita sezona bus pateikta veliau.

2003 Gegužės 06 d. 08:56

O tai, kad atsirado galimybe viename vazhiavime vazhiuoti 9 kartais.... Ar jau pozdno?

2003 Gegužės 06 d. 09:48

ir komandu skaicius lieka tas pats?

2003 Gegužės 06 d. 11:56

Del vaziavimu, komandu skaiciaus ir kitu dalyku dar tvarkysimes.
Jei pastoviai bus galimybe lenktyniauti 2x9 tai ir atitinkamai darysime tasku skaiciavima ir gokartu pasirinkima, bet sistema greiciausiai bus pagal si, A varianta.

2003 Gegužės 06 d. 13:41

Kiek siuo metu vidutiniskai kainuoja gokartas?Ir ar ju yra Lietuvuoj isigijamu?

2003 Gegužės 06 d. 14:40

Nu velniai griebtu, vel sezono grafikas nesikeis: dauguma lenktyniu- ziema....negaliu patiket...nesamone!

2003 Gegužės 06 d. 15:43

Charles> cia ne dauguma lenktyniu ziema, cia Lietuvos ziema ilga, jei dar nepastebejai iki siol ;)

2003 Gegužės 06 d. 15:43

gi pvz siame sezone ziema vyko vos 4 etapai is 12

2003 Gegužės 06 d. 17:16

Zhiema lenktyniauti yra jega... ;)

2003 Gegužės 06 d. 17:24

Jega tai jega, bet salta...

2003 Gegužės 07 d. 12:20

cia buvo issakyta tokia originali mintis: gal kita sezona komandai atstovautu 3 pilotai?

2003 Gegužės 07 d. 12:59

Nieko as cia jegisko lektyniavime ziema nematau. Jeigu jums taip patinka ralio stilius (kalbu butent apie sniega ir leda), tai nusipirkit "ziagus" ir draskykit tam pritaikytose trasose kiek tik norit...

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Giriby 1354
2. Tadas Misevičius 1347
3. Darius Linkevicius 1336
4. Kęstutis Šimkus 1334
5. f1a 1332