TOP 10: didžiausią atstumą įveikiantys elektromobiliai (23)

TOP 10: didžiausią atstumą įveikiantys elektromobiliai
logo Vasario 19 d. 12:00, Pexels.com

Elektromobiliai jau tapo kasdienėmis transporto priemonėmis. Apie juos jau nekalbame kaip apie ateities technologijas – jie yra dabartis. Elektromobilių pardavimas auga ir žmonės vis dažniau svarsto įsigyti ekologišką transporto priemonę. Prieš penkerius metus elektromobilis buvo įsivaizduojamas tik kaip antras šeimos automobilis, dabartinės jų galimybės leidžia tapti pagrindine transporto priemone. Didžiausias dvejones kelia tai, kiek iš tiesų galima nuvažiuoti pilnai įkrovus tokios transporto priemonės akumuliatorius. Tiesa, kilometrų skaičius gali kisti priklausomai nuo vairavimo stiliaus, krovinio svorio, važinėjimo mieste ir užmiestyje.

Pristatome daugiausiai kilometrų įveikiančių elektromobilių dešimtuką.

1. Tesla Model S Long Range

Su šiuo Tesla automobiliu turėtų būti įveikiami 609 kilometrai su pilnai įkrauta 85 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikalingos 7 valandos. 100 km/h greitis pasiekiamas per 3,8 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 250 km/h. 

Kaina: 90 tūkst. EUR

2. Tesla Model 3 Long Range 

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 560 kilometrų su pilnai įkrauta 82 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikalinga 11 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 4,6 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 233 km/h. 

Kaina: 54 tūkst. EUR

3. Tesla Model X Long Range

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 505 kilometrai su pilnai įkrauta 95 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikalingos 6,5 valandos. 100 km/h greitis pasiekiamas per 2,6 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 250 km/h. 

Kaina: 94 tūkst. EUR

4. Jaguar I-Pace

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 470 kilometrų su pilnai įkrauta 90 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikia 13 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 4,5 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 200 km/h. 

Kaina: 74 tūkst. EUR

5. Kia e-Niro

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 454 kilometrai su pilnai įkrauta 64 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikia 10 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 7,8 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 167 km/h. 

Kaina: 40 tūkst. EUR


Komentarai (23)
Pit Crew
IP: eb726f6 | 03/01 07:28 Atsakyti
TomTom
02/24 20:44

Deja ne mano ideja cia :) tiesiog kazkur panasia minti girdejau. Be taip, gali but netgi ir degalines formoje - atvaziavai, "elektrines" darbuotojas iseme, idejo, uz pakeitima ir elektra prie kasos 5eur sumokejai ir varai toliau.
As inzineriskai neesu tiek pazenges :) todel palieku sia ideja igyvendint tiems kas supranta kaip tai padaryt.

TomTom
IP: d1cf999 | 02/24 20:44 Atsakyti
Lexxus
02/24 09:43

Užpatentuok idėją šitą - dėl baterijų keitimo. Realiai super - išėmei porą blokų, įdėjai, ličio batarkės nėr sunkios - ir voulia, varai toliau. Ne ką ilgiau nei benzo įsipilt. Jei neskubi - kraunies. Sakiau, kad kažkas sugalvos kaip.

Deja ne mano ideja cia :) tiesiog kazkur panasia minti girdejau. Be taip, gali but netgi ir degalines formoje - atvaziavai, "elektrines" darbuotojas iseme, idejo, uz pakeitima ir elektra prie kasos 5eur sumokejai ir varai toliau.
As inzineriskai neesu tiek pazenges :) todel palieku sia ideja igyvendint tiems kas supranta kaip tai padaryt.
Lexxus
IP: 909efe4 | 02/24 09:43 Atsakyti
TomTom
02/23 18:48

Tai kiekvienas ziuri is savos varpines. Tu nuosavam name gyveni, tau dzin, grizai i garaza, ar ziema ar vasara, prijungei laida ir masina ryte 100% pakrauta. Bet privaciuose namuose gyvena kiek, 25-30% zmoniu? Ka daryt gyvenantiems chrusciovkese ir pan? Tie nuajos statybos gales but pritaikyti jei pozemines aiksteles normalios yra.
Be to teisingai pastebeta del ikrovimo stoteliu skaiciaus kelyje. Aisku ju dauges, bet ar bus tiek, kad kiekvienas galetu atvaziaves palikt masina net ir 1h? Eileje gi nestovesi 3h vaziuodamas prie juros.
Del bateriju krovimo - nebent padarys jas standartines ir bus tokie punktai: atvaziavai, vienu judesiu isemei savo bateriju bloka, idejai i "krovimo spinta" o pasiemei pakrauta, viskas uztruko 5 min ir vaziuoji toliau. Bet unifikuotos baterijos manau yra nerealu. Kur dar pavojai, nes atsiras tokiu kurie nusitrenks.

Užpatentuok idėją šitą - dėl baterijų keitimo. Realiai super - išėmei porą blokų, įdėjai, ličio batarkės nėr sunkios - ir voulia, varai toliau. Ne ką ilgiau nei benzo įsipilt. Jei neskubi - kraunies. Sakiau, kad kažkas sugalvos kaip.
TomTom
IP: d1cf999 | 02/23 18:48 Atsakyti
Lexxus
02/23 14:01

Taip šitam pritariu - aš privačiam name gyvenu, tai man super būtų naktį krauti. O dėl to įsipylimo greičio... na technologijos tobulės ir atsiras kažkas naujo. Palyginus su visais elektromobilių privalumais, šis trūkumas pakenčiamas.

Tai kiekvienas ziuri is savos varpines. Tu nuosavam name gyveni, tau dzin, grizai i garaza, ar ziema ar vasara, prijungei laida ir masina ryte 100% pakrauta. Bet privaciuose namuose gyvena kiek, 25-30% zmoniu? Ka daryt gyvenantiems chrusciovkese ir pan? Tie nuajos statybos gales but pritaikyti jei pozemines aiksteles normalios yra.
Be to teisingai pastebeta del ikrovimo stoteliu skaiciaus kelyje. Aisku ju dauges, bet ar bus tiek, kad kiekvienas galetu atvaziaves palikt masina net ir 1h? Eileje gi nestovesi 3h vaziuodamas prie juros.
Del bateriju krovimo - nebent padarys jas standartines ir bus tokie punktai: atvaziavai, vienu judesiu isemei savo bateriju bloka, idejai i "krovimo spinta" o pasiemei pakrauta, viskas uztruko 5 min ir vaziuoji toliau. Bet unifikuotos baterijos manau yra nerealu. Kur dar pavojai, nes atsiras tokiu kurie nusitrenks.
Marius
IP: 794a723 | 02/23 17:42 Atsakyti
Lexxus
02/23 14:01

Taip šitam pritariu - aš privačiam name gyvenu, tai man super būtų naktį krauti. O dėl to įsipylimo greičio... na technologijos tobulės ir atsiras kažkas naujo. Palyginus su visais elektromobilių privalumais, šis trūkumas pakenčiamas.

Tikrai nepakenčiamas yra gyvenimas degalinėse. Jei tau nors 30 min reikia įkrauti, bet kur kelyje tai yra visiškas nonsensas. Plius jei dabar masiškai pradėtų pirkti elektromobilius, kaip galvojat kokios eilės būtų prie įkrovimo stotelių. Šiai dienai elektromobilis yra labiau pasirodymo reikalas. Su praktiškumu, ekonomija, ekologija nėra nieko bendra. Pirmos vietos auto kainuoja 90K EUR. 80 procentų žmonių per visą savo gyvenimą tiek dyzelio nesudegina.
Lexxus
IP: 909efe4 | 02/23 14:01 Atsakyti
kart
02/23 01:28

Skirtumas tik tas, kad benzo aš prisipilu per kelias minutes be jokių stoviniavimų ir kebabų. Tas ypač aktualu butų savininkams, kurie po darbo grįžę namo neturi kur krautis. Jeigu patinka gyventi degalinėje, tai prašau, jokių problemų.

Taip šitam pritariu - aš privačiam name gyvenu, tai man super būtų naktį krauti. O dėl to įsipylimo greičio... na technologijos tobulės ir atsiras kažkas naujo. Palyginus su visais elektromobilių privalumais, šis trūkumas pakenčiamas.
kart
IP: ff4c1cb | 02/23 01:28 Atsakyti
Lexxus
02/22 13:03

Labai įdomu heiteriai- kiek jūs vidutiniškai nuvažiuojat su savo VDV 99% atvejų? Tikrai iki 200 km. Neskaičiuojam kas dirba kurjieriais ar pan. Tai, kad 99% žmonėm tų 300-400 km nuvažiuojamų per akis užtenka. Spec. atvejais galiu greito įkrovimo dasimest dar 100-200, kol kebabą valgau. Taip arklys turi daug pranašumų prieš auto - gali ir 2000-3000 nuvažiuot, bet atėjo laikas naujom technologijom.

Skirtumas tik tas, kad benzo aš prisipilu per kelias minutes be jokių stoviniavimų ir kebabų. Tas ypač aktualu butų savininkams, kurie po darbo grįžę namo neturi kur krautis. Jeigu patinka gyventi degalinėje, tai prašau, jokių problemų.
tdm
IP: dbc5501 | 02/22 16:26 Atsakyti
Lexxus
02/22 13:03

Labai įdomu heiteriai- kiek jūs vidutiniškai nuvažiuojat su savo VDV 99% atvejų? Tikrai iki 200 km. Neskaičiuojam kas dirba kurjieriais ar pan. Tai, kad 99% žmonėm tų 300-400 km nuvažiuojamų per akis užtenka. Spec. atvejais galiu greito įkrovimo dasimest dar 100-200, kol kebabą valgau. Taip arklys turi daug pranašumų prieš auto - gali ir 2000-3000 nuvažiuot, bet atėjo laikas naujom technologijom.

Faktas, kad 300-400 km užtenka. Tik bėda tame, kad dar mažokai elektromobilių, galinčių tokį atstumą nuvažiuoti realiomis sąlygomis. Sorry, bet juokas ima, kai matai brangų elektromobilį vairuojantį žmogų, apšalusiais langais, su kepure, šaliku ir pirštinėmis, bijantį priliest akseleratorių. Be to, kaip ir kažkas čia jau minėjo, praktiškai tokių atvejų, kai važiuoji nuo 100% iki 0% - nebūna. Taip kad elektromobiliai vis dar pilnai negali pakeisti VDV, nors sparčiai judama į priekį. Šiuo metu jie tinka tik tam tikroms vairuotojų grupėms arba kaip antras automobilis šalia VDV.
Lexxus
IP: 909efe4 | 02/22 13:03 Atsakyti
Labai įdomu heiteriai- kiek jūs vidutiniškai nuvažiuojat su savo VDV 99% atvejų? Tikrai iki 200 km. Neskaičiuojam kas dirba kurjieriais ar pan. Tai, kad 99% žmonėm tų 300-400 km nuvažiuojamų per akis užtenka. Spec. atvejais galiu greito įkrovimo dasimest dar 100-200, kol kebabą valgau. Taip arklys turi daug pranašumų prieš auto - gali ir 2000-3000 nuvažiuot, bet atėjo laikas naujom technologijom.
ezekas
IP: 38ef34e | 02/21 23:32 Atsakyti
Įkrovimo laikai čia pateikti kraunant namuose. Kraunant greitojo įkrovimo stotelėse - įkrovimo laikas žymiai greitesnis. Tiems kam įdomu realus pasaulis, nueikit į Bjørn Nyland youtube kanalą ir kiekvieno video aprašyme yra nuoroda į google docs, kur yra surašyta informacija apie jo ištestuotus automobilius realiom gyvenimo sąlygom. Ir tiems, kas sako, kad elektromobilis labiau taršus tai turiu nuvilt. Elektromobilį pagamint, taip, yra taršiau, nei paprastą benzinu varomą. Bet net jį kraunant panaudojus anglių elektrinėse pagamintą elektrą (kurių Lietuvoje net nėra, kiek žinau), jo ekologinis pėdsakas bus žymiai mažesnis, nei net pačio našiausio benzininio automobilio. Jei kalbant skaičiais, elektromobilio vidutinis ekologinis pėdsakas bus apie 28 tonos CO2 (įskaitant automobilio su baterija gamybą ir anglies elektrinėse pagamintą elektros energiją). Benzininio - 57 tonos CO2. Jei elektra, naudojama įkrauti elektromobilį yra išgaunama naudojant atsinaujinančius šaltinius, tai manau patys galit paskaičiuot, kiek sumažėja elektromobilio įtaka aplinkai.
×

TOP naujienos