TOP 10: didžiausią atstumą įveikiantys elektromobiliai (25)

TOP 10: didžiausią atstumą įveikiantys elektromobiliai
logo Vasario 19 d. 12:00, Pexels.com

6. Hyundai Kona Electric

7. Mercedes-Benz EQC

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 417 kilometrų su pilnai įkrauta 84 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikia 13 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 5,1 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 180 km/h. 

Kaina: 75 tūkst. EUR

8. Audi e-tron

Tai pirmasis „Audi“ masinės gamybos elektromobilisSu šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 385 kilometrai su pilnai įkrauta 95 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikia 9 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 5,7 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 200 km/h. 

Kaina: 68 tūkst. EUR

9. Nissan Leaf e+

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 384 kilometrai su pilnai įkrauta 62 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikia 6 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 7,1 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 157 km/h. 

Kaina: 41 tūkst. EUR

10. BMW i3

Su šuo automobiliu turėtų būti įveikiami 311 kilometrų su pilnai įkrauta 45,5 kWh baterija. Pilnam įkrovimui reikia 4 valandų. 100 km/h greitis pasiekiamas per 6,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis - 150 km/h. 

Kaina: 43 tūkst. EUR

2020-iais populiariausi lengvieji elektromobiliai Lietuvoje

Elektromobiliai Lietuvoje pamažu skinasi kelią: vien per 2020 metus pirmą kartą šalyje buvo įregistruota 1 184 tik elektra varomų lengvųjų automobilių,o iš viso jų praėjusių metų pabaigoje buvo registruota 2 496 elektromobilių – 1,8 karto daugiau nei prieš metus. 

Griežtėjantys reikalavimai dėl taršos skatina pereiti prie elektrinių automobilių.
Pagal pirmą kartą per 2020-uosius įregistruotų naujų elektromobilių skaičių Lietuvoje pirmoje pozicijoje buvo „Volkswagen“ markės elektromobiliai (190 vnt.). Po jo sekė „Hyundai“ (45 vnt.), „Renault“ (37 vnt.), „Nissan“ (35 vnt.), „Porsche“ (30 vnt.), „Peugeot“ (23 vnt.) ir kiti. Populiariausiųjų naudotų ir pirmąkart šalyje registruotų elektra varomų transporto priemonių dešimtuke buvo „Nissan“ (221 vnt.), „Tesla“ (184 vnt.), „BMW“ (93), „Hyundai“ (47 vnt.), „Chevrolet“ (37 vnt.), „Kia“ (31 vnt.) bei kiti automobilių gamintojai.

Populiariausio Lietuvoje lengvojo elektromobilio titulas atitenka „Nissan“ – Lietuvoje buvo iš viso registruota 867 šio gamintojo elektromobiliai. Japonijos gamintojo „Nissan Leaf“ elektromobiliui atiteko lyderio pozicijos ir tarp populiariausių elektromobilių modelių Lietuvoje (561 vnt.). Antrąją vietą užima „Tesla“ (378 vnt.), trečiąją vietą – „Volkswagen“ (323 vnt.), o toliau rikiuojasi „BMW“ (233 vnt.), „Hyundai“ (166 vnt.), „Kia“ (76 vnt.), „Renault“ ir „Chevrolet“ (po 74 vnt.), „Fiat“ (60 vnt.) ir „Peugeot“ (36 vnt.).


Komentarai (25)
ohoho
IP: ae918c1 | 03/03 08:05 Atsakyti
Jei galit sau leisti turėti keletą automobilių ir turite kur ta elektromobilį krauti, tai tikrai verta.
Bet jei esate eilinis vidutiniokas tai nieko geriau nei hibridas nerasite. Juolab, kad hibridų pasirinkimas šiai dienai labai platus. Ir eksploatacija pigesnė nei dizelinio.
Pit Crew
IP: eb726f6 | 03/01 07:28 Atsakyti
TomTom
02/24 20:44

Deja ne mano ideja cia :) tiesiog kazkur panasia minti girdejau. Be taip, gali but netgi ir degalines formoje - atvaziavai, "elektrines" darbuotojas iseme, idejo, uz pakeitima ir elektra prie kasos 5eur sumokejai ir varai toliau.
As inzineriskai neesu tiek pazenges :) todel palieku sia ideja igyvendint tiems kas supranta kaip tai padaryt.

TomTom
IP: d1cf999 | 02/24 20:44 Atsakyti
Lexxus
02/24 09:43

Užpatentuok idėją šitą - dėl baterijų keitimo. Realiai super - išėmei porą blokų, įdėjai, ličio batarkės nėr sunkios - ir voulia, varai toliau. Ne ką ilgiau nei benzo įsipilt. Jei neskubi - kraunies. Sakiau, kad kažkas sugalvos kaip.

Deja ne mano ideja cia :) tiesiog kazkur panasia minti girdejau. Be taip, gali but netgi ir degalines formoje - atvaziavai, "elektrines" darbuotojas iseme, idejo, uz pakeitima ir elektra prie kasos 5eur sumokejai ir varai toliau.
As inzineriskai neesu tiek pazenges :) todel palieku sia ideja igyvendint tiems kas supranta kaip tai padaryt.
Lexxus
IP: 909efe4 | 02/24 09:43 Atsakyti
TomTom
02/23 18:48

Tai kiekvienas ziuri is savos varpines. Tu nuosavam name gyveni, tau dzin, grizai i garaza, ar ziema ar vasara, prijungei laida ir masina ryte 100% pakrauta. Bet privaciuose namuose gyvena kiek, 25-30% zmoniu? Ka daryt gyvenantiems chrusciovkese ir pan? Tie nuajos statybos gales but pritaikyti jei pozemines aiksteles normalios yra.
Be to teisingai pastebeta del ikrovimo stoteliu skaiciaus kelyje. Aisku ju dauges, bet ar bus tiek, kad kiekvienas galetu atvaziaves palikt masina net ir 1h? Eileje gi nestovesi 3h vaziuodamas prie juros.
Del bateriju krovimo - nebent padarys jas standartines ir bus tokie punktai: atvaziavai, vienu judesiu isemei savo bateriju bloka, idejai i "krovimo spinta" o pasiemei pakrauta, viskas uztruko 5 min ir vaziuoji toliau. Bet unifikuotos baterijos manau yra nerealu. Kur dar pavojai, nes atsiras tokiu kurie nusitrenks.

Užpatentuok idėją šitą - dėl baterijų keitimo. Realiai super - išėmei porą blokų, įdėjai, ličio batarkės nėr sunkios - ir voulia, varai toliau. Ne ką ilgiau nei benzo įsipilt. Jei neskubi - kraunies. Sakiau, kad kažkas sugalvos kaip.
TomTom
IP: d1cf999 | 02/23 18:48 Atsakyti
Lexxus
02/23 14:01

Taip šitam pritariu - aš privačiam name gyvenu, tai man super būtų naktį krauti. O dėl to įsipylimo greičio... na technologijos tobulės ir atsiras kažkas naujo. Palyginus su visais elektromobilių privalumais, šis trūkumas pakenčiamas.

Tai kiekvienas ziuri is savos varpines. Tu nuosavam name gyveni, tau dzin, grizai i garaza, ar ziema ar vasara, prijungei laida ir masina ryte 100% pakrauta. Bet privaciuose namuose gyvena kiek, 25-30% zmoniu? Ka daryt gyvenantiems chrusciovkese ir pan? Tie nuajos statybos gales but pritaikyti jei pozemines aiksteles normalios yra.
Be to teisingai pastebeta del ikrovimo stoteliu skaiciaus kelyje. Aisku ju dauges, bet ar bus tiek, kad kiekvienas galetu atvaziaves palikt masina net ir 1h? Eileje gi nestovesi 3h vaziuodamas prie juros.
Del bateriju krovimo - nebent padarys jas standartines ir bus tokie punktai: atvaziavai, vienu judesiu isemei savo bateriju bloka, idejai i "krovimo spinta" o pasiemei pakrauta, viskas uztruko 5 min ir vaziuoji toliau. Bet unifikuotos baterijos manau yra nerealu. Kur dar pavojai, nes atsiras tokiu kurie nusitrenks.
Marius
IP: 794a723 | 02/23 17:42 Atsakyti
Lexxus
02/23 14:01

Taip šitam pritariu - aš privačiam name gyvenu, tai man super būtų naktį krauti. O dėl to įsipylimo greičio... na technologijos tobulės ir atsiras kažkas naujo. Palyginus su visais elektromobilių privalumais, šis trūkumas pakenčiamas.

Tikrai nepakenčiamas yra gyvenimas degalinėse. Jei tau nors 30 min reikia įkrauti, bet kur kelyje tai yra visiškas nonsensas. Plius jei dabar masiškai pradėtų pirkti elektromobilius, kaip galvojat kokios eilės būtų prie įkrovimo stotelių. Šiai dienai elektromobilis yra labiau pasirodymo reikalas. Su praktiškumu, ekonomija, ekologija nėra nieko bendra. Pirmos vietos auto kainuoja 90K EUR. 80 procentų žmonių per visą savo gyvenimą tiek dyzelio nesudegina.
Lexxus
IP: 909efe4 | 02/23 14:01 Atsakyti
kart
02/23 01:28

Skirtumas tik tas, kad benzo aš prisipilu per kelias minutes be jokių stoviniavimų ir kebabų. Tas ypač aktualu butų savininkams, kurie po darbo grįžę namo neturi kur krautis. Jeigu patinka gyventi degalinėje, tai prašau, jokių problemų.

Taip šitam pritariu - aš privačiam name gyvenu, tai man super būtų naktį krauti. O dėl to įsipylimo greičio... na technologijos tobulės ir atsiras kažkas naujo. Palyginus su visais elektromobilių privalumais, šis trūkumas pakenčiamas.
kart
IP: ff4c1cb | 02/23 01:28 Atsakyti
Lexxus
02/22 13:03

Labai įdomu heiteriai- kiek jūs vidutiniškai nuvažiuojat su savo VDV 99% atvejų? Tikrai iki 200 km. Neskaičiuojam kas dirba kurjieriais ar pan. Tai, kad 99% žmonėm tų 300-400 km nuvažiuojamų per akis užtenka. Spec. atvejais galiu greito įkrovimo dasimest dar 100-200, kol kebabą valgau. Taip arklys turi daug pranašumų prieš auto - gali ir 2000-3000 nuvažiuot, bet atėjo laikas naujom technologijom.

Skirtumas tik tas, kad benzo aš prisipilu per kelias minutes be jokių stoviniavimų ir kebabų. Tas ypač aktualu butų savininkams, kurie po darbo grįžę namo neturi kur krautis. Jeigu patinka gyventi degalinėje, tai prašau, jokių problemų.
tdm
IP: dbc5501 | 02/22 16:26 Atsakyti
Lexxus
02/22 13:03

Labai įdomu heiteriai- kiek jūs vidutiniškai nuvažiuojat su savo VDV 99% atvejų? Tikrai iki 200 km. Neskaičiuojam kas dirba kurjieriais ar pan. Tai, kad 99% žmonėm tų 300-400 km nuvažiuojamų per akis užtenka. Spec. atvejais galiu greito įkrovimo dasimest dar 100-200, kol kebabą valgau. Taip arklys turi daug pranašumų prieš auto - gali ir 2000-3000 nuvažiuot, bet atėjo laikas naujom technologijom.

Faktas, kad 300-400 km užtenka. Tik bėda tame, kad dar mažokai elektromobilių, galinčių tokį atstumą nuvažiuoti realiomis sąlygomis. Sorry, bet juokas ima, kai matai brangų elektromobilį vairuojantį žmogų, apšalusiais langais, su kepure, šaliku ir pirštinėmis, bijantį priliest akseleratorių. Be to, kaip ir kažkas čia jau minėjo, praktiškai tokių atvejų, kai važiuoji nuo 100% iki 0% - nebūna. Taip kad elektromobiliai vis dar pilnai negali pakeisti VDV, nors sparčiai judama į priekį. Šiuo metu jie tinka tik tam tikroms vairuotojų grupėms arba kaip antras automobilis šalia VDV.
Lexxus
IP: 909efe4 | 02/22 13:03 Atsakyti
Labai įdomu heiteriai- kiek jūs vidutiniškai nuvažiuojat su savo VDV 99% atvejų? Tikrai iki 200 km. Neskaičiuojam kas dirba kurjieriais ar pan. Tai, kad 99% žmonėm tų 300-400 km nuvažiuojamų per akis užtenka. Spec. atvejais galiu greito įkrovimo dasimest dar 100-200, kol kebabą valgau. Taip arklys turi daug pranašumų prieš auto - gali ir 2000-3000 nuvažiuot, bet atėjo laikas naujom technologijom.
×

TOP naujienos