VVK pranesimas (GP6)

2004 Sausio 08 d. 10:21

AF1> tik del galimu nesusipratimu pakeiskim formuluote _ iki etapo _ o parasykim, "iki etapo, t.y. diena pries etapa iki 24.00 h" .

Sunku pasakyti tiksliai tai pasakyti, bet noriu paakcentuoti, kad nebutu suprantama "iki etapo", atsikeliai etapo diena is ryto, 10.00 parasei prewiev, ir atvaziavai i etapa.

:D

Expertas

2004 Sausio 08 d. 10:42

Expertas> ok

beje, Yes> kiekvieno etapo data turetu butu paskelbta likus dviem savaitem iki etapo (kad nebutu problemu just like DH GP)

2004 Sausio 08 d. 10:45

Expertas> biski kitaip parasiau:
Likus vienai savaitei iki kito etapo, F-1.LT svetainėje yra rengiama ateinančio etapo “preview”, kur privalo pasisakyti kiekvienos komandos atstovas (bent vienas). Sudalyvauti privaloma ne vėliau, kaip likus 24 val. iki etapo pradžios.

2004 Sausio 08 d. 10:49

AF1 > OK!

benis > ne sotus, bet atsigere :) Oziais neisvadinti, tad dar ir laimingi :D

2004 Sausio 08 d. 10:57

Man tai liko neaišku dėl preview - kas baudžiamas Q1 ir kada. Jeigu nei vienas komandos atstovas nesudalyvavo, tai baudžiami abu? Jei nors vienas sudalyvavo, tai nebaudžiamas nei vienas, ar kaip?

2004 Sausio 08 d. 11:00

O man tai neaisku kaip bus kompensuota nepagristai skirta Arusui nuobauda. Ar ten jus alumi jau atsiskaitete?

2004 Sausio 08 d. 11:08

Testarossa>
Jei _bent_vienas_ sudalyvauja - niekas nebaudziamas.
Jei nesudalyvauja nei vienas - abiems po Q1.

TaBu>
kazkaip negirdejau apie jokios nuobaudos _nepagristuma_. Pagal galiojancias taisykles ji privalejo buti paskirta, o kad mes neturejome galimybes tiesiog ispeti, arba taikyti svelnesne - tai jau kita kalba.
O nuobaudos nepritaikius, galetu kilti dar didesne sumaistis, nes tai butu ivardinta, kaip "nuolaidziavimas stipriausiai komandai" ar kazkas tokio.
Pats esi principingas zmogus, turetum zinoti tokius atvejus.

2004 Sausio 08 d. 11:25

Na, nenoriu vel astrinti situacijos, bet apie pagristuma-nepagristuma kaip ir kitos nuomones buvo prieita...

2004 Sausio 08 d. 11:34

Yes> buvo prieita nuomones, kad ji turejo buti paskirta.

2004 Sausio 08 d. 11:36

Yes> gal dar nori i bara? :)

2004 Sausio 08 d. 11:39

AF1 > ... :confused:

2004 Sausio 08 d. 11:39

AF1>> matai, YESas per vėlai prisijungė, tad mažai išgerti gavo :beer:

2004 Sausio 08 d. 11:47

I bara noriu :), o :confused: - atsakymas i tavo ankstesni post'a.
Matyt pamazinom vakar, kad siandien vel nebesusisnekam...

2004 Sausio 08 d. 12:39

AF1, taisyklese juk [b]nebuvo parasyta[/b], kad priesetapineje konferencijoje reikia sudalyvauti per 3 paras. Todel neimanoma i ja veluoti, galima tiktai sudalyvauti arba ne.

2004 Sausio 08 d. 13:17

Nuobauda neturejo buti paskirta. Nors klaida ir ivyko, dabar jau nieko negalima atitaisyti. Si situacija tik priverte atidziau pazvelgti i taisykles ir istaisyti spragas.

2004 Sausio 08 d. 15:35

na biski aiskiau :-) kiekviena komanda gali tureti ir savo atskira prisiregistravima (kai kurios ir turi)..

2004 Sausio 08 d. 16:10

Sveikiname visa GO-1 kolektyva galu gale subrandinus tikrai saunia ideja del "preview"! :goodjob:
Isties paskutiniu metu jau buvo nusibode stebeti, kaip musu komandos pilotai, vietoje to, kad treniruotusi bei kitaip ruostusi lenktynems, buvo priversti malti liezuviais, ar dar blogiau - buvo ivelti i beprasmiskas diskusijas. Dziugu, kad pagaliau bent jau bendravime su tais landziaisiais spaudos darbuotojais galesime pavaduoti savo sauniuosius pilotus. Esame tikri, kad del to ju rezultatai tik geres. Is kitos puses, komandos vardu i klausimus atsakines profesionalus, visus ziniasklaidos principus kiaurai perkande musu darbuotojai, tad visuomenes informavimas apie komandos gyvenima tik geres.
Iki susimatymo!

Pagarbiai,
Mediafon YEAR racing

2004 Sausio 08 d. 16:14

Kas cia vyksta?

2004 Sausio 08 d. 16:21

Dar vienas klausimasiskilo: ar preview privalo pasisakyti pats pilotas, ar uztenka kas pasisakytu komanda ( pvz vabalai press ar mediafon yr team) ?

2004 Sausio 08 d. 16:38

Tapdami F-1.LT vartotoju, Jūs sutinkate, kad šis, registruojamas vartotojo vardas yra [b]vienintelis[/b] Jūsų naudojamas F-1.LT vartotojo vardas.

Taip kad nenoreciau matyti jokiu cia Mediafon YR team ar TEAM LJ killers representitive. Spaudos konferencijose pries etapa tures dalyvauti bent [b]vienas is komandos pilotu[/b], naudodamasis sau priklausanciu vartotojo vardu.

2004 Sausio 08 d. 16:42

jaudrius > :D, drasiai galiu pasakyti - musu komandai dalyvaus "Vabalai Press", nes nebus uzduodami klausimai pilotams, o bus komandu pasisakymai pries artejanti GP, tai as ar pumba uz abu po savo nick namu nepasisakinesim ;).

Jaudriau> o kodel nenori matyti :confused:

2004 Sausio 08 d. 16:49

As esu is tu zmoniu, kurie, jeigu turi taisykles, tai is paskutiniuju stengiasi nedaryti jokiu isimciu, nes isimtys griauna sistema.

Siuo atveju elementarus dalykas - papildomi vartotojai man pjauna visus marketingo duomenis, jus nesat isimtis.

2004 Sausio 08 d. 16:58

Musu giliu isitikinimu, turetu pakakti bet kurio komandos atstovo pasisakymo. Galu gale juk vienas pilotas, pasisakydamas priesetapiniame preview gali tureti labai nedaug informacijos apie kito piloto tikslus bei siekius, tuo tarpu komandos press release'as butu zymiai issamesnis. Dabar zodi suteikiu musu komandos vyr. juristui:
Sveiki!
Atsizvelgiant i anksciau musu komandos atstovo spaudai bei gerbiamo GO-1 VT 'bassvoice' issakytas mintis, noreciau kreiptis i gerbiama GO-1 VVK 'AF1' su, mano giliu isitikinimu, ivairiapusiskai pagristu prasymu: pakoreguoti GO-1 BT 6-aji punkta, kuriame reglamentuojama spaudos konferenciju rengimo bei atsakymu i jose uzduotus klausimus tvarka, nustatant galimybe pries etapa rengiamuose "preview" pasisakyti vienam ar kitam kiekvienos komandos pilotui ir/arba tos komandos atstovui, prisiregistravimu www.f-1.lt tinklapyje igijusiam teise komentuoti straipsnius bei dalyvauti virtualiosiose diskusijose, zinoma, jei jis laikosi www.f-1.lt nustatytu taisykliu. Komandos atstovo pasisakymo "preview" atveju taisyklese numatytas dalyvavimas privaloma tvarka butu uzskaitomas visai komandai.
Aciu uz demesi ir tikiuosi, kad mano nuomone bus ivertinta ir i ja deramai atsizvelgta.

Pagarbiai,
Mediafon YEAR racing

P.S. Taupydami gerbiamo www.f-1.lt projekto vadovo 'jaudriaus' laika bei stengdamiesi neiskraipyti marketingo duomenu, mes, t.y., tiek komandos vadovas, tiek technikos direktorius, tiek atstovas spaudai, tiek vyr. juristas, tiek dar visa galybe musu komandos personalo pasisakysime vienu - komandos vardu.

2004 Sausio 08 d. 18:11

Negausus mūsų komandos būrys taip pat palaiko Vabalų bei Mediafonų iniciatyvą priešlenktyniniuose "preview" dalyvauti komandos, o ne atskirų jos komandos narių vardu.

Su didžiausia pagarba
Team ARMA atstovas spaudai

2004 Sausio 08 d. 21:01

psb> tavo mintis vercia prisiminti Michelin ir FIA skandaliuka... Pas mus siuo atveju beveik tas pats... :)

2004 Sausio 08 d. 21:04

Yes> nebeparinkis, viskas ok
me dar karta gali pripazinti, kad padare klaidu, me tikisi, kad klaidu nebus arba bus kuo imanoma maziau, me yra simply zmogus, turintis didele atsakomybe, me priimti sprendimus yra bent jau dukart sunkiau, nei surasti taisyklese spraga ir uzsipulti...
Pats ta puikiai atsimeni.

Vakar Arus pasiule superminti del preview, dabar eskaluosim tokia tema.

2004 Sausio 08 d. 21:56

AF1, na jo, kazkas panasaus :) Jame, beje, palaikiau Michelin puse ;)
Musu atvejis siek tiek kitoks tuo, kad taisyklese yra (t.y. jau buvo) minimos 2 spaudos konferencijos, is kuriu 3 paru terminas buvo nustatytas tik vienai. Butu galima gincytis, jei butu kaip nors abstrakciai parasyta, kad spaudos konferencijoj (neminint kurioj) reikia sudalyvauti per 3 paras. Taciau juk buvo parasyta konkreciai, kad per 3 paras privaloma sudalyvaut spaudos konferencijoj po etapo.
Ai tiek to, cia paskutinis mano pasisakymas sia tema :) Sekmes visiems trasoje!

2004 Sausio 09 d. 06:42

AF1 > ladna, :goodjob:

Nebeparinsiuosi (bent jau del tos f#ckin' nuobaudos), suprantu, kad kartais galiu buti kaip didele rakstis ... - tu esi principu kamuolys, me too ;)
Turbut viskas bus paprasciau, kai (jei) nebedalyvausiu GO-1'ame kaip pilotas.

Anyway, pavyzdziu lengva rasti visose sferose: skandalais galima labai greitai padidinti aplinkiniu susidomejima ar aktyvuma; GO-1 ne isimtis (ka rodo zinuciu skaicius sioje diskusijoje). O tai mano, kaip GO-1 VK (atstovo rysiams su visuomene) tiesiogine pareiga :D

O kalbant apie "review" - tikrai noretusi, kad bent kartais apie komandos tikslus pries etapa galetume pasisakyti ne tik as arba Arus, bet ir zmogus, kuri skirtume tam kartui (arba visiems etapams) atstovauti mus. Tai juk velgi butu papildomas fun'as. O po sezono netgi butu galima balsavimu isrinkti geriausia komandos atstova ;)

2004 Sausio 09 d. 08:37

As visiskai pritariu jaudriui.. Nes dabar yra taip, kad kazkuris vienas zmogus is komandos yra aktyvesnis f-1.lt dalyvis, o kitas netoks aktyvus. Tikslas ir yra, kad visi butu aktyvus ir diskutuotu, o ne keli pavieniai asmenys prisidenge komandos nikais. Tie keli pavieniai ir dabar diskutuoja pakankamai aktyviai.

2004 Sausio 09 d. 08:49

psb> ok :)
Yes> jo, tik as labai nenoreciau, kad Tu pasitrauktum is GO-1 (bent artimiausiais sezonais) :D

2004 Sausio 09 d. 08:54

AF1 > tai va budamas principo zmogumi as kaip saka ir principingai paziurejau i si manes neliecianti reikala. Bent jau daugeliui turbut taip gali atrodyti "ko cia tas TaBu lenda su savo nuomone?".

Akivaizdu, kad taisykles nebuvo, nera ir niekada nebus visiskai tikslios ir issamios ir jose visada bus galima rasti kazkur nedidele spraga, kaip ir dabar. Manau, kad tiesiog reikia priimti VVK nutarima kaip vieninteli teisinga. Nesvarbu ar kazkam taip nepatiks ar kazkas del to nakti nemiegos ir prades nemegti VVK, taciau VVK cia yra ne tam, kad ji kazkas megtu. Jis yra tam, kad organizuotu. Ir kolkas manau darba atleika puikiai, o kaip saka "klysti zmogiska" :)

TACIAU jeigu buciau as Aruso vietoje, tai nebutu tiek alaus jokiame Vilniaus bare, kuris galetu mano nuomone pakeisti ir atsisakyti pretenziju. :)

Go YEAR racing! :D

2004 Sausio 09 d. 09:01

Ai dar uzmirsau parasyti, kad nors ir graziai atrodo komandu pasisakymai "xxxxxx press" vardu, taciau juk galima tiesiog zinutes virsuje parasyti: "Mediafon YEAR Racing Press" ir pasirasyti abieju (visu) komandos nariu vardais.

Tokiu budu F-1.LT nebus sukurtas nereikalingas precedentas, kuris ateityje leistu kitiems vartotojams reiksti mums pretenzijas del daromu isimciu kokiai nors vartotoju grupei, nes ivede gana grieztas diskusiju ir zinuciu rasymo taisykles, kurios nepatinka nevienam riebesni keiksmazodi zinanciam vartotojui, mes turime visus vartotojus laikyti lygiais ir visiems taikyti tas pacias taisykles.

Dekui visoms komandoms uz supratima.

2004 Sausio 09 d. 09:07

benis > o kokie tau labiau patinka - aktyvus ar ne tokie (pasyvus)? :D
O jei rimtai - koks skirtumas? Nejaugi siulai taisyklese irasyti, kiek kartu review turi dalyvauti vienas, kiek kartu - kitas pilotas? Be to, ka tai keistu - juk review svarbiausia yra _komandos_ pasisakymas?

AF1 > as sakiau _kaip_pilotas_ ;)

TaBu > :goodjob: ir LOL del alaus kiekiu :D
Beje, siaip gal ir suklydai - vietoj GVB atsidare alaus baras su 100 rusiu alaus meniu. Tad gal net Arus'ui pakaktu :)

2004 Sausio 09 d. 09:13

TaBu>>>>>>>>>>>>>Atsiprasau uz si isiterpima, bet noriu pasitikslinti del tavo pasisakymo: "del daromu isimciu kokiai nors vartotoju grupei". Net nesuprantu, kokiais kriterijais vadovaujasi administratoriai duodami ispejimus. Zodis "asilas" man atnese geltona kortele!Esu mates ir stipresniu zodeliu...Gal cia futbolo aikste?Ir dar, jei visiems lygybe, tai patys- JUS (adminai- dabar nenoriu konkreciai ka isskirti)be isimciu patys dekit sau ispejimus!kai kurie is jusu jau seniai pagal esama sistema butu isbaninti, bet...visuomet yra lygiu ir lygesniu, taip?

2004 Sausio 09 d. 09:18

virgisss>>lendi ne i savo diskusija. 105 karta pakartosiu: esi nepatenkintas rasyk e-mailus.
Yes>> Nu nesinori, kad kartotusi Elygos atvejai ir tiek. Lenktynese pabendraujam kiek iseina, taip kad cia noretusi diskutuot su visais..

2004 Sausio 09 d. 09:23

Be abejones, esu pries tai, kad kazkuriai vartotoju grupei taisykles negaliotu arba galiotu kitaip. Taisykles yra taisykles. Taciau, esant reikalui, su Arus'u galetume atvesti ir visiems norintiems parodyti asmeni, neturinti jokio kito nick'o siame tinklapyje, kuris rasytu musu komandos pranesimus. Zinoma, tai nebutu etiskas zingsnis to asmens atzvilgiu, bet ko tik nepadarysi del skaidrumo.

2004 Sausio 09 d. 09:31

O ar negeriau butu padaryti koki nors uzklausima ar balsavima Go-1 dalyviams: ar bedras komandos pareiskimas, ar kiekvieno piloto asmeniskai? Nes as ,pavyzdziui, esu linkes pritarti benio nuomonei...

2004 Sausio 09 d. 09:34

Yes> jei tai yra tikrai fiziskai kitas asmuo, o ne kieno nors asmenybes susidvejinimo pasekme, kas trukdo tam kitam asmeniui susikurti vartotojo varda F-1.LT?

Charles> visiskai tau pritariu. pvz., man isvis kazkokiu preview rasinejimai apie bandymus kalnuose ir t.t. nelabai prie sirdies, spaudos konferencija su konkreciais klausimais buvo pats tas!

2004 Sausio 09 d. 09:42

Apie ka jus cia kalbat !!!

Jei komandos nori rasyti etapo prewiev, tegu ir raso komandos vardu. Jokiu isimciu nera, nes aisku kas uz to nickneimo stovi. Bet kada galima uzdeti geltona kortele visai komandai. Ar net uzbaninti visus ju pasisakymus (iki kitos spaudos konferencijos :D ).

Svarbiausia, kad nors viena komanda parasytu ir sudalyvautu etapo prewiev.
Ar ne taip beni ?
Juk kolkas parasydavo preview tik max 4 komandos: entuziastai YR Racing, W-V komanda, Fast&Furios, Team Arma, daugiau tikrai nepamenu (Team Patrick dar buvo keleta kartu)...

Taigi ieskoti bedos kokiu vardu rasoma - nesamone !
Tik tai neliecia jaudriaus ishsakyto sakinio apie marketingo skaiciavimus, kad griauna - su tuo nepasigyncisim. Jei jaudrius pasakytu, zmones sorry taip tikrai nieko nebus, tada komandu nickus tex visiems pamirsti.

2004 Sausio 09 d. 09:45

Beje, beni, reikia suprasti ir pripazinti tai, jog nenorinciu diskutuoti nepriversi to daryti. Jei kazkurios komandos pilotai netures noro/laiko diskutuoti, jie teparasys "Siame etape mes stengsimes is paskutiniuju. Sekmes visiems, pasimatysim GP metu" ir formaliai savo pareiga bus atlike. Taciau tikroji preview prasme, jei as teisingai suprantu, yra pagrindas sukelti tikras diskusijas, o cia jau jokio skirtumo, ar komandos vardu pareiskima padarys pilotas, ar pilotu vardu komandos tam reikalui skirtas asmuo. O jau i ivairias diskusijas, galimai kilsiancias po komandos pareiskimo, aisku, isivels pilotai.

TOP naujienos