Austrijoje vykusioje kvalifikacijoje varžovus greičiu pranoko C. Leclercas (51)

Austrijoje vykusioje kvalifikacijoje varžovus greičiu pranoko C. Leclercas
logo Birželio 29 d. 17:02, Ferrari

Austrijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje varžovus greičiu pranoko ir „pole“ poziciją iškovojo „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas. Tuo tarpu antrasis italų ekipos pilotas Sebastianas Vettelis susidūrė su techninėmis problemomis ir paskutinėje kvalifikacijos dalyje į trasą neišvažiavo.

C. Leclercas įsiveržė į priekį sportininkams įveikus pirmuosius greitus ratus paskutinėje važiavimų dalyje. Vėliau „Ferrari“ sportininkas važiavo dar greičiau. Pačioje kvalifikacijos pabaigoje pilotas vieną ratą įveikė per 1 min. 03,003 sek. ir pagerinęs trasos rekordą iškovojo „pole“ poziciją - antrąją šių metų sezone.

L. Hamiltonas įveikęs savo pirmą greitąjį ratą buvo ketvirtas. Vis dėlto vėliau dar kartą trasoje pasirodęs britas pagerino savo rezultatą ir pakilo iki antrosios pozicijos. Tiesa, sportininkas ją praras, jei teisėjai nuspręs, jog pirmoje kvalifikacijos dalyje „Mercedes“ pilotas sutrukdė „Alfa Romeo“ atstovui Kimi Raikkonenui.

Paskutiniuoju savo bandymu tarp dviejų „Mercedes“ pilotų įsiterpė „Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas, užfiksavęs trečią rezultatą. Nubaudus L. Hamiltoną, olandas pakiltų į antrą vietą ir lenktynes pradėtų iš pirmosios startinės eilės.

Ir vėl kvalifikacijoje blankiai pasirodė antrasis „Red Bull“ pilotas Pierre‘as Gasly. Jei M. Verstappenas kovojo dėl vietos pirmoje startinėje eilėje, tai prancūzas buvo lėčiausias paskutinėje važiavimų dalyje. P. Gasly užfiksavo devintą rezultatą.

Greičiu nustebino „Haas“ atstovas Kevinas Magnussenas, kvalifikacijoje iškovojęs penktą poziciją. Tiesa, už pavarų dėžės keitimą, danui bus skirta penkių starto pozicijų bauda.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Charlesas Leclercas

1:04.138

1:03.378

1:03.003

19

2.

Lewisas Hamiltonas

1:03.818

1:03.803

1:03.262

27

3.

Maxas Verstappenas

1:03.807

1:03.835

1:03.439

18

4.

Valtteri Bottas

1:04.084

1:03.863

1:03.537

25

5.

Kevinas Magnussenas

1:04.778

1:04.466

1:04.072

20

6.

Lando Norrisas

1:04.361

1:04.211

1:04.099

19

7.

Kimi Raikkonenas

1:04.615

1:04.056

1:04.166

23

8.

Antonio Giovinazzi

1:04.450

1:04.194

1:04.179

22

9.

Pierre'as Gasly

1:04.412

1:03.988

1:04.199

18

10.

Sebastianas Vettelis

1:04.340

1:03.667

9

11.

Romainas Grosjeanas

1:04.552

1:04.490

18

12.

Nico Hulkenbergas

1:04.733

1:04.516

12

13.

Alexanderis Albonas

1:04.708

1:04.665

15

14.

Danielis Ricciardo

1:04.647

1:04.790

12

15.

Carlosas Sainzas

1:04.453

1:13.601

12

16.

Sergio Perezas

1:04.789

8

17.

Lance'as Strollas

1:04.832

9

18.

Daniilas Kvyatas

1:05.324

8

19.

George'as Russellas

1:05.904

12

20.

Robertas Kubica

1:06.206

11

Komentarai (51)


LewisDNF
| Birželio 30 d. 11:22
Tai realiai HAM nieko neprarado, aišku su Maxu bus sunkiau bet manau įveikiamas tiesiojoje
Stinger
| Birželio 30 d. 10:59
Rokas1
| Birželio 30 d. 09:47

Pagal f1 atstovų paaiškinimą, iš pradžių buvo Mag bauda pritaikyt, bet pagal reglamentą pritaikius baudą "laisvos" vietos lieka neužpildytos, kol nelieka pritaikytos visos kitos baudos, todėl Hamis užima Mag vietą p5, bet kadangi p2 dėl jo paties atsilaisvina, visi pakyla per 1 poziciją aukštyn. Žodžiu, visa situacija gerai apibūdina dabartinį F1 perdėtą sudėtingumą :D

Nu jo. Tik tiek kad gaunasi HAM pats pakyla per 1 poz. nes pats atlaisvino P2 slotą :D
Fekkalli
| Birželio 30 d. 10:38
Rokas1
| Birželio 30 d. 09:47

Pagal f1 atstovų paaiškinimą, iš pradžių buvo Mag bauda pritaikyt, bet pagal reglamentą pritaikius baudą "laisvos" vietos lieka neužpildytos, kol nelieka pritaikytos visos kitos baudos, todėl Hamis užima Mag vietą p5, bet kadangi p2 dėl jo paties atsilaisvina, visi pakyla per 1 poziciją aukštyn. Žodžiu, visa situacija gerai apibūdina dabartinį F1 perdėtą sudėtingumą :D

Nu nieko cia sudetingo, cia kaip tik paprasciausias imanoma variantas, uzuot stumdzius visa peletona lentelej po kiekvienos baudos, jas gauna tie kam priklauso, o po to visas traukinys pasistuma i prieki.
Rokas1
| Birželio 30 d. 09:47
Stinger
| Birželio 30 d. 09:39

Aha rimtai, sorry. Vakar dar buvo P5 tam pačiam oficialiam saite. Logika sakytų, MAG anksčiau gauna bauda, Lando kyla į P5. HAM gauna bauda po to, krenta į P5, Lando kyla į P4. Bet čia kažkoks fokusas iš kito galo pritaikyta. Pirma HAM bauda, po to MAG, tokiu būdu sėdi P4.

Pagal f1 atstovų paaiškinimą, iš pradžių buvo Mag bauda pritaikyt, bet pagal reglamentą pritaikius baudą "laisvos" vietos lieka neužpildytos, kol nelieka pritaikytos visos kitos baudos, todėl Hamis užima Mag vietą p5, bet kadangi p2 dėl jo paties atsilaisvina, visi pakyla per 1 poziciją aukštyn. Žodžiu, visa situacija gerai apibūdina dabartinį F1 perdėtą sudėtingumą :D
Stinger
| Birželio 30 d. 09:39
Rokas1
| Birželio 30 d. 09:08

Oficialias starto pozicijas pasižiūrėk ir tada apie matematiką ateik papasakot ;)

Aha rimtai, sorry. Vakar dar buvo P5 tam pačiam oficialiam saite. Logika sakytų, MAG anksčiau gauna bauda, Lando kyla į P5. HAM gauna bauda po to, krenta į P5, Lando kyla į P4. Bet čia kažkoks fokusas iš kito galo pritaikyta. Pirma HAM bauda, po to MAG, tokiu būdu sėdi P4.
Rokas1
| Birželio 30 d. 09:08
Stinger
| Birželio 30 d. 07:56

Mokat kas nors sudėt 2+3 HAM atveju ? :)

Oficialias starto pozicijas pasižiūrėk ir tada apie matematiką ateik papasakot ;)
Stinger
| Birželio 30 d. 07:56
Rokas1
| Birželio 30 d. 07:47

Apsigavau, iš tiesų antras variantas, kadangi Magnusenas anksčiau baudą gavo :)

Mokat kas nors sudėt 2+3 HAM atveju ? :)
Rokas1
| Birželio 30 d. 07:47
LewisDNF
| Birželio 30 d. 01:34

Tai rikiuotė tokia? LEC, VER, BOT, NOR, HAM? Ar LEC, VER, BOT, HAM, NOR?

Apsigavau, iš tiesų antras variantas, kadangi Magnusenas anksčiau baudą gavo :)
Rokas1
| Birželio 30 d. 02:14
LewisDNF
| Birželio 30 d. 01:34

Tai rikiuotė tokia? LEC, VER, BOT, NOR, HAM? Ar LEC, VER, BOT, HAM, NOR?

Pirmas variantas
LewisDNF
| Birželio 30 d. 01:34
Tai rikiuotė tokia? LEC, VER, BOT, NOR, HAM? Ar LEC, VER, BOT, HAM, NOR?
×

F-1.lt pulsas