Dar karta apie dyzelius..

2003 Rugsėjo 12 d. 15:05

Vyrukas su nicku db visai idomia tema sukure,tik apipavidalino ja nekaip.Juk seniau reglamente buvo galima kurt skirtingus variklius.Dideles kubaturos atmosferinius,bei 1,5L turbininius.BMW pries kelis metus su turbodyzeliu Niurburgringa 24h laimejo.Juk butu tikrai idomu,jei butu leidziama priespastatyt pvz.5L turbodyzeli pries 3 litru atmosferke,tuo labiau kad taisykles keisis ant ilgaigrojanciu varikliu.
P.S.Tuo labiau kad del dyzelio naudojimo atsirastu daug nauju pitstopu taktiniu panaudojimu.
Ka jus manote..?

2003 Rugsėjo 12 d. 15:15

Sunkiai isivaizduoju dyzeli besisukanti 20000rpm greiciu. Manau per daug aukstos apsukos butu tokiam varikliui Be to dabar leidziamas tik vienas degalu tipas.

2003 Rugsėjo 12 d. 15:28

Salerka pigiau turbut iseitu...

2003 Rugsėjo 12 d. 16:14

Minzz> :) Jo as ir taip sakau svarbiausia kaina.

2003 Rugsėjo 12 d. 17:24

Nieko nebus. FIA neleis turbodyzeliu del ju traktorinio garso :)

2003 Rugsėjo 12 d. 18:13

Andrejus>Turbodyzeliui ir nereiktu 20000rpm,uztektu ir 5000 panasiai galiai pasiekti,bent sukimo momenta tai tikrai virs 1000 isvystitu,del degalu,tai taisykles galima keisti.
Minzz>Pigiau nebutu,bet taupiau tai tikrai.
Tranzenziuzex>Galingu TDI garsas oj koks gali buti,ypac kai duslintuvo nera.:)

2003 Rugsėjo 12 d. 19:47

Sakot pigiau :), o dar pridekit tas islaidas kurios butu isleistos visiskai naujam varikliui idomu ar dar bus pigiau :D

2003 Rugsėjo 13 d. 10:31

F-1, greiciau prie vandenilio, nei prie dizelio pereis...

2003 Rugsėjo 13 d. 21:16

Gal vis delto galetu istobulinti rotorini varikli? O dyzelinis irgi manau nera sprendimas. Reikia ieskoti kitokiu kuro rusiu.

2003 Rugsėjo 13 d. 22:43

SenisBS> geriausiai tiktu raketinis kuras :D:D

2003 Rugsėjo 13 d. 23:40

Tai Ishvis Dar Leiskim Dujom Varomus, Arba Malkom Kurenamus :-))

2003 Rugsėjo 28 d. 22:16

Jac> manai bus pigiau? ;)

2003 Spalio 27 d. 12:46

2 Vytia>>na gal ir isvystytu toki sukimo momenta prie 5000rpm, bet manau kad jis nebutu toks lankstus kaip benzininis ir toks greitai atsilikinetu tiek greitose gal kiek maziau letesnese trasose. be to jo pagreitis tikrai butu mazesnis nei kad su benzu varomo.

2003 Spalio 27 d. 15:10

Nelabai isivaizduoju auksto slegio degalu siurbli. Siuolaikinei Toyota Avensis su 1.8 Ltr varikliu Jo slegis yra apie 45 atmosferas. T.y variklio, max sukancio 6000 apsuku, su apie 120 arkliu galios varikliu, plius turbina. Tai F-1 bolido varikliui tikriausiai reiketu kokiu 200 atmosferu min. Kokio dydzio butu pats siurblys, kaip ji reiketu ausinti ir kiek reiketu turbinu, norint pasiekti 800 arkliu su dyzeliniu varikliu? Nekalbu apie saibas, kurias reiketu sudeti tyrinejimamas, ir t.t. Plius dumingumas, aplinkos apsauga irmase kitu problemu.

2003 Spalio 27 d. 19:05

geriausiai ant saules energijos pigu ir ekologiska :)

2003 Spalio 27 d. 20:09

Andrejus>Butent didelis sukimo momentas prie mazu apsuku,ir duoda variklio lankstuma,pagreitis taip pat priklauso tik nuo sukimo momento.Negaliu tiksliai teigti,kokios kubaturos TD butu lygiavertis atmosferiniam,bet paskaiciuot galima.
Kekstas>Kaip tau atrodo,kiek s...do ismeta F1 variklis,kuris kramto po puse litro neaiskios kilmes benzino kilometrui?:)Nesuprantu,prie ko a.s siurblys ir turbina.Siurblys tik tam,kad uzkurt dizelina be kibirksties,o turbina tik oro misiniui dadeda.Jokiu problemu nematau,isskyrus didesnes kubaturos variklio mase,kuria taip pat galima reguliuot varzybu reglamentu.

2003 Spalio 29 d. 11:10

Nu mano tema tai tikrai niekuo napasizymi:ripeer:

2003 Spalio 29 d. 11:11

Nu mano tema tai tikrai niekuo napasizymi :ripeer:

2006 Rugpjūčio 08 d. 17:49

Audi Lemane nugalejo su V10 dyzeliu,jeigu ka

2008 Birželio 05 d. 14:17

ne nu as nesuprantu ko cia visi varo ant tu dyzeliu tos jusu ag ura niekas svarbiau prie kokiu apsuku koki Nm paima kaip ir sake jam nereiketu vyniotis 20k uztektu 5k bet jei padarytu 10-13k taigi tas benziniukas dulkes uostitu

2008 Birželio 05 d. 14:40

Vytia>> tas F-1 kuras yra ne kazkokios neaiskios kilmes, bet labai panasus i tavo naudojima - skiriasi tik medziagu proporcijos, bet jokio kostmoso tenai nera. Dyzeliniai varikliai yra patys neekologiskiausi. ;)

Nepane>>o tai kodel tavo manymu DTM`e Audi ne su dyzeliu vaziuoja? Le Manas yra visai kas kita nei lenktynes paprastame ziede.

Pulkiss>> o isivaizuoji, kiek reiketu inkist pinigu i tokio kosminio dyzelio, kuris suktusi iki 10-13k, kurima. Nesu sitoj vietoj kompetentingas, bet kazkodel manau, kad siu dienu salygom anas tiek suktis negaletu

2008 Birželio 05 d. 18:17

as tik sakau jei taip galetu padaryti o siap tai jam uztenka ir maziau rmp

2008 Birželio 05 d. 18:43

Ne vien tik po Nm viskas slypi. Gali tu tai suvokt?

2008 Birželio 05 d. 23:11

Teoriskai, jei keltum dizelio apsukas, reiktu mazint stumuoklio eiga, ko pasekoje mazetu Nm- taip nieko ir neislostum (cia mano spejimas). Neesu dyzeliu zinovas, o tuo labiau gerbejas, bet kiek suprantu tik turbininis ir tik didesnio darbinio turio prilygtu atmosferiniam benzininiui (kalbu apie lenktyninius auto).
O del variklio lankstumo tai irgi reiktu pasigincyti. Mano supratimu kuo tolygiau kyla Nm kreive kylant variklio apsukom tuo pranasesnis auto trasoje, bet jei apsuku mazai (kaip pas dyzeli) tai tas lankstumas kaip ir prastesnis.

2008 Birželio 05 d. 23:41

Dyzelis ne lenktynems skirtas yra, o zu, pramonei, ir kitai sunkiajai technikai. Pagrinde dyzeliai daromi 6 cilindru vienaeiliai (jei virs 6 litru, iki 4,75 litro dar eina 4 cilindru). Pvz kalnakasybos sunkvezimiai kad ir 100 litru darbinio turio, bet bus 6 cilindrai ir vienoj eilej.
O kad bando is dyzelio padaryt lenktynini varikli tai nezinau ar is to kas gausis. Dyzelio elestingumas zymiai mazesnis, reikia zymiai tobulesnes greiciu dezes, galbut CVT padetu isgaut gerasias dyzelio savybes.

2008 Birželio 06 d. 21:05

edgharenas> bet kodėl Audi tuomet laimi? Peugeot taip pat su dyzeliu irgi visus daro. Aš terandu tik vieną priežastį, kodėl dyzelis geriau lentynėse, nes jo reikia mažiau, be to dyzeliniai varikliai ilgiau tarnauja, taigi išlošiama ant patikimumo.Dar žinau, jog dyzelinis variklis ne taip kaista, nes kai su dyzeliu važinėju, dar niekad nebuvo ventiliatorius įsijungęs,o benzinui tik nedaug tereikia ir jau veikia ventiliatorius.

2008 Birželio 11 d. 18:44

Tas kas nori tos prakeiktos ekonomijos ziurekit Le mana arba vyksta ekologiskiausi raliai.. ipila kelis litrus ir varo kas ilgiau... Del ilgesnio tarnavimo tai, bent is paprastu auto, dyzeliniai varikliai nera patikimesni uz benzinini, dyzeliam vien turbina reikia keisti kas 200-300 tukst. km, tuo tarpu bendradarbio Honda jau 600 tukst km. prabegus ir variklis idealiam stovyje.

2008 Birželio 20 d. 00:53

shumaz2003 nebesvai su tais savo vienaeiliais visur eina 8 cilindru v formos arba v6

2008 Birželio 20 d. 00:53

krazam kai kuriem mazam ir tt v12

2008 Birželio 20 d. 07:45

Dyzeliniai varikliai teoriskai yra pranasesni, ju naudingumo koeficientas yra didesnis bei benzininio. Tai reiskia kad geriau isnaudojamas kuras, turedamas maziau kuro, nuvaziuoji daugiau ir maziau sildai aplinka. Kazkas minejo kad dyzeliniai varikliai neekonomiski, tai bent kolkas tuo netikiu, nebent kas galetu itikint

2008 Birželio 20 d. 08:30

Iš normalių žiedinių lenktynių SEAT su TDI važiuoja WTCC čiampionate, BMW, HONDA ir CHEVROLET (jei neklystu) su benzais. Vaizdelis ne koks kai SEAT'ai apipila juodais dūmais!
A_M_D dyzelio sunaudojama tai mažiau bet kokį brudą išmeta iš dusliko bent jau senieji dyzeliniai varikliai.

2008 Birželio 20 d. 18:53

A_M_D as tau galiu pasakyti visi varikliai tampa nebeekonomiski kai spaudi be nuomones ir kuras teka pilnu vamzdeliu taciau dyzelis tokiom pat salygom visada bus ekonomiskesnis uz benza

2009 Sausio 26 d. 17:50

tikra teisybe.dizelis ne tik ekonomiskesnis,bet ir ekologiskesnis.nesvarbu kad juodi dumai virsta,bet juose daug maziau brudo negu dumuose is benzininio variklio

2009 Sausio 26 d. 21:03

Nemanau ,kad dyzelis f1 imanoma,jei neleidziama tobulinti varikliu,beto esant tokiai padeciai pasaulyje,nemanau,kad nors vienas gamintojas imtusi sio variklio projekto f1,nes tai paprasciausia butu pinigu svaistymas

2009 Sausio 26 d. 22:19

Arunasa as pilnai tikiu kad F1 gali atsirati dyzeliniai varikliai.pas dyzelinius variklius sukimo momentas didesnis(Trauka paprastai sakant).AS turiu BMW 2.5tds 105kW pagal arklius nusileidzia 2.0 plytai(110kW) bet del traukos jei pavaros perdavimo skaicius vienodas butu tai statytu 2.0 plyta.taip primeciau 2.5tds prilygsta 2.3 doch varikliui benzinui.a dar audi R8 gaminamas su dyzeliniu varikliu 500AG turi kiek zinau V10

2009 Sausio 27 d. 09:26

tomas198205> ten V12, be to sukimo momentas įspūdingas 1000 Nm

2009 Sausio 27 d. 12:00

taip dyzeliniai motorai, pranasesni uz benzininius, kiekvienas suprantantis sutiks, bet ju ateities asmeniskai as F-1 nematau, visu pirma, del ekonomines padeties, kai siekiama, kad isvis f-1 isliktu, antra del pasaulines energetikos padeties, t.y. vyraujancios alternativiuju saltiniu ieskojimu ir tokiu kuru varomu automobiliu kurimo, o kadangi F-1 laikoma technologiju kurimo lydere, tai manau kad, jei ekonomine padetis greitu laiku atsistatys, tai galime kad ir po 5 - 7 metu isvysti F-1 varoma vandeniliu

2009 Sausio 27 d. 16:20

Ziuriu atgaivinta jau mirusi diskusiju tema....
Vilkytis>>> as turbut busiu is tu kurie nesupranta. Gal galetum man paaiskinti kuom atmosferinis dyzelinis variklis pranasesnis uz atmosferini benzinini?

2009 Sausio 27 d. 23:30

jo ziuriu vyru lolu cia yra toks kaip tomas198205 atrodo bicui jau 25metai bet ne bum bum ir interneta turi bet zyniu nulis ir dar Vilkytis :)

2009 Sausio 27 d. 23:34

ojei cia stipriau aki uzmeciau tai lolu pilna skaitykit daugiau normalius straipsnius o ne patys savo nevykuses zinias demonstruokit juk turit interneta