- GP11 spaudos konferencija -

2003 Gegužės 26 d. 13:47

Spectus GP (presented by Proplasta) spaudos konferencija.

Į spaudos konferenciją kviečiami:
Yes (Mediafon YEAR Racing) - 1 vieta
HaMLeT (Fast & Furious) - 2 vieta
Expertas (Wirtgen-Vabalai) - 3 vieta
TaBu (Mediafon YEAR Racing) - 7 vieta
Gyvatė (Maya) - 8 vieta
AF1 (Xtra Racing) - 11 vieta
Ycka (666) - 15 vieta
jaudrius (Team LJ) - 16 vieta
Kaili (Maya) - 19 vieta

1) Yes, eiline pergale sezone, sveikiname! Taciau noretume paklausti kodel ekipa, nutarusi pasinaudoti atsarginio lenktynininko TaBu paslaugomis, pakeite lenktynininka Arus, kuriam reikia tasku, siekiant iskopti i kuo aukstesne vieta sezono pabaigoje, o ne Jus?
Taip pat noretume paklausti dazno F-1 lenktynininkams uzduodamo klausimo – gal galetumete detaliai apibudinti viena Plytines trasos rato iveikima (“a lap with…”)?

2) HaMLeT, puikus pasirodymas ir 16 tasku. Siame etape uztikrinote sau antra vieta siame sezone. Tai isties ispudinga, nes sezone #1 buvote tik 4-je pozicijoje! Kokie ispudziai ir ar paskutinio etapo metu neisleisite vietoj saves lenktynininko Axel, kadangi Jusu pozicija cempionate jau nebejudinama?

3) Expertas, tesiate savo ‘atsigavimo’ reida – vel podiumas. Kas ivyko siame sezone, kad is pradziu ‘suklupote’, o veliau vel pradejote kovoti su top-pilotais?
Beje, Jusu prasytume papasakoti apie savo kvalifikacinio rato iveikima, jei galima – smulkiau.

4) TaBu, grizote i GO-1 gretas po neitin sekmingo Ayrton Senna da Silva GP, kuris vyko ziema. Manome, kad grizote puikiai, nes kvalifikacijoje parodete net 5-a laika, taciau klausimas ne apie tai. Oficialiame VVK pranesime teigiama, kad Jus pateikete Apeliacija, kuri buvo atmesta. Ka apie tai manote?

5) Gyvatė, ispudingai laimejote ‘A’ vaziavima – ar zadate paskutiniame etape ‘soktelti’ iki ‘TOP’ vaziavimo?

6) AF1, idomus pastebejimas – kas karta, kai pasirodote siame sezone, atstovaujate skirtingoms ekipoms :) , bet noretume paklausti del kvalifikacijos – kaip pavyko iveikti FL, nes paskutini karta vaziavote dar su ‘senais’ Plytines gokartais, tuo tarpu neseniai jie buvo pakeisti?

7) Ycka, sveikiname su debiutiniu GO-1 etapu! Iskovojote taska ir tai yra dvigubai malonus debiutas. Sakykite kas atsitiko, kad ekipa nutare pakeisti Pumba ir leisti i trasa Jus?

8) jaudrius, labai arsiai kovojote su komandos kolega. Ar tai buvo tikra kova, ar team-orders? Bet kokiu atveju kova buvo grazi ir ispudinga. Malonu matyti Jusu jauna ekipa, kuri po truputi ‘isisuka’ ir bando kopti auksciau.

9) Kaili, labia gerai vaziavote trecioje ‘B’ vaziavimo pozicijoje, bet Gyvates posukyje Jus aplenke Ycka, o Jus isslydote is trasos. Papasakokite kas tuomet ivyko ir kodel palikote trasa?



Primename, kad pagal GO-1 BT lenktynininkai privalo išsamiai atsakyti į klausimus per 3 paras nuo jų paskelbimo.

Laukiame Jūsų atsiliepimų ir kitų diskusijų dalyvių klausimų „from the floor“.

Taip pat primename, kad spaudos konferencijos metu draudžiamos bet kokios žinutės, nesusijusios su užduotais klausimais.

GO-1 press

2003 Gegužės 26 d. 14:45

2) HaMLeT, puikus pasirodymas ir 16 tasku. Siame etape uztikrinote sau antra vieta siame sezone. Tai isties ispudinga, nes sezone #1 buvote tik 4-je pozicijoje! Kokie ispudziai ir ar paskutinio etapo metu neisleisite vietoj saves lenktynininko Axel, kadangi Jusu pozicija cempionate jau nebejudinama?

Aciu uz sveikimus. Nors lenktyniauti tokiomis karstomis oro salygomis buvo isties sunkoka, taciau pavyko uzsitikrinti antraja vieta cempionate. Tai yra labai smagu. Lyginant sio ir praeito sezono rezultatus nemanau, kad tapau daug greitesnis. Tiesa, igijau daugiau patirties, taciau mano antraja vieta sezone daugiau salygojo ne mano puikus vaziavimas, bet pagrindiniu konkurentu labai nepastovus rezultatai.
Del artejancio GP dar neapsiprendziau...noretusi paskutini etapa uzbaigti pergale, ko nepavyko praeito sezono paskutiniame GP, kur pergale buvo ranka pasiekiama:]

2003 Gegužės 26 d. 15:06

Kadangi Ycka dar nespejo prisiloginti f-1, tai jo atsakyma idesiu ash:

7) Ycka, sveikiname su debiutiniu GO-1 etapu! Iskovojote taska ir tai yra dvigubai malonus debiutas. Sakykite kas atsitiko, kad ekipa nutare pakeisti Pumba ir leisti i trasa Jus?

Dekoju uz sveikinimus ir suteikta galimybe startuoti GO-1 etape! Puiki rungtyniu organizacija bei informacija apie jas.
Net nemaniau, kad man reikes lenkti kelis varzovus del vienintelio tasko, bet juk pirmasis taskas visada sunkiausias. Kiek gaila, kad labai nepavyko su kvalifikacijos laiku. Tikejausi, kad 666-iems atvesiu daugiau taskeliu.

Del Pumbos - tai koks tikras lietuvis be "puloko" (medzioklinio sautuvo liet.)?! Net pats tiksliai nezinau ar tai buvo pagrindine priezastis, bet panasu, kad Pumba ruosiasi tapti rimtu medziotoju ir kartingu vaikima asfalto trasa derins su vargshu zvereliu vaikymusi po Lietuvos miskus ir krumus :) Smulkmenu siulau klausti paties
busimo "giriu siaubo".

Mielai sudalyvauciau ir kitame etape ar visame GO-1 sezone, taciau komandoje 666 jau vaziuoja du atkaklus lenktyninkai, kurie siekia kuo geriau pabaigti si sezona ir savo vietas sunkiai uzleidzia. Taigi, jei jusu komandai reikia patyrusio lenktyninko ( 1-nas taskas kas be ko :) ), tai prasome kreiptis - visada esu pasiruoses pakaitinti padus kartodromo senbuviams !

Su pagarba
Ycka

2003 Gegužės 26 d. 16:00

Gyvatė, ispudingai laimejote ‘A’ vaziavima – ar zadate paskutiniame etape ‘soktelti’ iki ‘TOP’ vaziavimo?

****************************

Tikrai labai džiaugiuosi savo pasirodymu šiame etape. Panašu, kad pastangos pagerinti bendrą fizinę būklę ir treniruotės trasoje pagaliau davė rezultatus. Manau, jog mano pergalė A važiavime įrodo: norint “išlipti” iš B važiavimo reikia stengtis ir kažką daryti, o ne kaltinti prastą techniką ar netikusias taisykles... (na va, neiškenčiau nepabandžiusi įkąsti... ką padarysi, gyvatė - visada gyvatė) :)

Paskutiniame etape šoktelti iki TOP važiavimo būtų labai miela. Bet... nieko nežadu ir nešūkauju. O kaip bus - pažiūrėsim...

2003 Gegužės 26 d. 16:47

[b]Expertas, tesiate savo ‘atsigavimo’ reida – vel podiumas. Kas ivyko siame sezone, kad is pradziu ‘suklupote’, o veliau vel pradejote kovoti su top-pilotais?
Beje, Jūsų prasytume papasakoti apie savo kvalifikacinio rato iveikima, jei galima – smulkiau.[/b]
--------------------------------------------------
Sveiki, ačiū už sveikinimus, tikrai labia malonu. Ypač esu dėkingas komandos ‘med. seselei – Neringai’, ji per šeštadienį sugebėjo mane iš negyvelio pastatyti ant kojų ir įtikino komandos vadovybę leisti dalyvauti etape. Džiaugiuosi jog pavyko užlipti ant podiumo, nes likus 4-5 ratams iki finišo ‘dusau’ tiesiogine prasme, SARS’as vėl siaute mano kūne.
[b]Apie sezono bangavimus:[/b]
Deja esu iš tokių žmonių kurie kai kurias bėdas ar gyvenimo ritmą, atsineša ir į sportines(megėjiškas) varžybas. Tai ir vyko šio sezono pradžioje, sukrėtimai sekė vienas po kito. To pasekoje, GO-1 man tapo tiesiog lyg darbas L. Nejutau jokio noro parodyti jog esu greitas, moku lenkti ar ginti poziciją, nesinorėjo jokios veiklos susijusios su komanda ir pan. Na, bet visiems yra žinoma – Pasiekus dugną, žmogui lieka tik vienas kelias – Į VIRŠŲ. Tai kas turėjo įvykti, galima sakyti jau įvyko: sportinė forma grižo, 3 podiumai iš eilės, pole pozicija, pergalė, lenkimai, pozicijos gynyba (kova su Bole praetą GP). Manau su artimu draugu Pumba, paskutiniame etape labai gražiai ir įspūdingai pakovosim (fanai nepraleiskite tokios kovos).
[b]Kvalifikacinis ratas:[/b]
Ši kart tai bus nestandartinis atsakymas:
Pilna akseleracija, jau ‘warm-up’ rato pabaigoje. Nuspaudus ‘greičio pėdalą’ iki dugno įveikiamas “Čempionų” posūkis, tiesioji – laikas pradedamas skaičiuoti, galva palenkiama žemiau, jog būtų kuo mažesnis oro pasipriešinimas įveikiant “Dugno” posūkį, veliau užimama kaip galima daugiau išorinė dalis, prieš “Gyvatės” posūkį labai vėlyvas ir trumpas stabdžio pėdalo nuspaudimas, vėliau staigi ir stipri akseleracija (bet ne per didelė, kad neatsirastų slydimas) man to nepavyko išvengti, buvo prarastas greitis. Akseleratorius nuspaustas iki dugno, važiuojama idealiaja (išorine) trasos dalimi, pilnu ‘gazu’ įveikiamas “F1savaitės” posūkis, čia deja mano kartingas vėl slystelėjo, ko pasekoje praradau greitį važiuojant “Lašo” posūkyje, “Lašo viduryje” užimamas trasos viduriukas, trumpam atleidžiamas akseleratorius(nors nevisada), veliau glaudžiamasi į kairę trasos dalį (prieš “Hairpin” posūkį) ir sukama I dešinę, į patį “Hairpin” posūkį. Deja mano kvalifikaciniame rate čia neteisingai įveikdamas slystelėjau, ko pasekoje vėl praradau greitį išvažiuojant iš posūkio. Įveikus “Hairpin” posūkį, pilnas akseleratoriaus nuspaudimas ir važiuojama pro sekančius “Bus Stop” posūkius, laikomasi įdealios trajektorijos įveikiant “Senna” posūkį, galva šiek tiek prilenkiama norint, kad būtų kuo mažesnis oro pasipriešinimas ir maximaliu greičiu būtų įveikiamas “Čempionų” posūkis, kūnas šiek tiek ar bent šalmas pasvirsta į kairę, ir pasinaudojant maximaliai trasa ir išspaudžiant iš to max greitį nesiekiant ‘kerbų’ įveikiamas “Čempionų” posūkis. Galva vėl maximaliai nuleidžiama ir kertama finišo linija. Laikas stabdomas. Ratas baigėsi.

Taigi 6 startinė pozicija buvo maksimum ką galėjau pasiekti, nes greičio praradimas (slystelint) ypač sausoje trasoje, yra labai reikšmingas ir didelis. Na ir truko fizinės jėgos (ligos paseka). Toks tai buvo mano kvalifikacinis ratas.

Su pagarba
Expertas

2003 Gegužės 26 d. 20:52

[b]4) TaBu, grizote i GO-1 gretas po neitin sekmingo Ayrton Senna da Silva GP, kuris vyko ziema. Manome, kad grizote puikiai, nes kvalifikacijoje parodete net 5-a laika, taciau klausimas ne apie tai. Oficialiame VVK pranesime teigiama, kad Jus pateikete Apeliacija, kuri buvo atmesta. Ka apie tai manote?[/b]

Esu itin patenkintas savo kvalifikaciniu pasirodymu, ir jau baigdamas rata zinojau, kad parodytas laikas bus neblogas. Nauja "gyvates" posukio iveikimo technika nors ir nera pranasesne greicio paziuriu, taciau ji leidzia geriau pasiruosti F-1 savaites ir laso posukiams, o tai yra labai svarbu kvalifikacijoje, kur menkiausias slystelejimas kainuoja brangias sekundes dalis, o antro sanso NERA. Zinau, kad "hairpine" praradau nemazai laiko, mat jame kartas slystelejo, o tai yra labai svarbu, mat nuo tos vietos iki finiso tik akseleracija ir greitis lemia parodoma laika. matyt galejau pakovoti del 3-ios startines pozicijos, taciau ir 5-aja esu NEPAPRASTAI PATENKINTAS, vis delo ant ledo ir slapios trasos dangos mano pasirodymas buvo labai prastas ir Ayrton Senna da Silva GP, kuris vyko ziema man ir gal daugeliui kitu isimins labai dideliu suktuku skaiciumi, bei kartingo valdymu, kuris netinka tokiai trasos dangai. Sausoje trasoje jauciuosi zymiai geriau, nei ant slapio asfalto kovodamas su labiau patyrusiais savo konkurentais.

Dekoju komandos man suteikta galimybe ir matau, kad tobuleti man dar yra kur, taciau planas minimum (TOP vaziavimas) buvo ivykdtas ir nebus baisu paziureti pagrindiniam komandos pilotui Arus i akis :)

Mano apeliacija turbut nebuvo netiketa mane pazistantiems, taciau jos motyvai buvo kiek kitokie nei turbut daugelis mane. Tiesiog daug testuodamas Kanados uzdaru patalpu trasose as esu iprates vengti bet kokio kontakto su varzovais, mat pats esu nekarta uz tai nubaustas labiausiai neitiketinose situacijose (kliudes tiesiojoje stabdziusi sportininka ar pan.) Todel as ir cia tikiuosi to pacio taisykliu traktavimo. Esu dekingas etapo teisejams uz ju nuveikta darba, taciau man atrodo, kad vaizdas is kartingo ir vaizdas is salies yra labai skirtingas. Greicio praradimas hairpine yra vienas svarbiausiu faktoriu itakojanciu letesni ivaziavima i Cempionu, dugno ir gyvates posukios, o butent del incidento hairpine as praradau galimybe ginti savo pozicija siuose posukiuose. Manau, kad bet kuris lenktyninkas pasakytu, kad paaiskinimas: "nes lenkimas ivyko ne iskart po incidento, o net po 4 posukiu" yra mazu maziausiai "neatspindintis trasos ir situacijos ypatumu", mat butent tai leme lenkimo manevro gyvates posukyje nepalankia man baigti.

Pripazystu savo kalte starte, kur nepatyrimas ir labai blogos kartingo akseleracijos sukelta frustracija leme mano "draudziamus veiksmus pajudant i starta t.y. stumiamuosius kuno judesius". Taciau soktlelejes vos kelis kartus prisiminiau taisykles ir pazadu sio "naujokams", turbut, budingo iprocio atsikratyti, bei dar karta perskaityti taisykles :)

Dekoju visiems lenktyniavusiems bei komandos sirgaliams uz palaikyma, bei pazadu ir toliau tobuleti arba bent jau nesusirgti "Zvaigziu" liga patekes i "TOP" vaziavima, kuris buvo tikras isbandymas mano sugebejimams, taciau tikiu, kad pasikeitusi kartingu pasirinkimo tvarka kitame sezone siame etape man butu leidusi uzimti NEprastesne vieta.

Iki kitu susitikimu trasoje,
TaBu - Mediafon YEAR Racing

2003 Gegužės 27 d. 19:45

AF1, idomus pastebejimas – kas karta, kai pasirodote siame sezone, atstovaujate skirtingoms ekipoms , bet noretume paklausti del kvalifikacijos – kaip pavyko iveikti FL, nes paskutini karta vaziavote dar su ‘senais’ Plytines gokartais, tuo tarpu neseniai jie buvo pakeisti?
-
:D nieko negaliu padaryti, 'mano' komandos lenktynininkai pavyzdingai dalyvauja ir kovoja kiekviename GO-1 etape, o man tenka 'salutiniai' darbai t.y. atstovauti tam tikra prasme konkurentams ir tiesiogine prasme varzovams.
Bet kokiu atveju visada bandau isspausti maximuma is savo pasirodymo, neatsizvelgiant i tai kokiai komandai atstovauju.
O FL buvo prastas, OL ir IL metu labai puikiai iveikiau Gyvates posuki, tuo tarpu FL metu bandziau pernelyg velai stabdyti ir isslydau akseleruodamas. Praradau minimum 0,5s :( apmaudu, bet tai buvo mano klaida, tad dabar jau velu apie tai kalbeti.
Nauji gokartai zenkliai skiriasi nuo 'senienu' ir as jau esu su jais susipazines. Man jau teko lenktyniauti KTU IT&T varzybose geguzes 11-a diena, tad jau 'apciupinejau' atnaujinta Promokarto gokartu parka.

rgds,
AF1

2003 Gegužės 27 d. 19:50

QFTF:

Expertas, labai idomiai papasakojote apie savo FL iveikima, manau spaudai, fanams ir varzovams bus tikrai idomu tai perskaityti! Noreciau paklausti ka turite omeny, kalbedamas apie kovas su Pumba paskutiniame GP?

TaBu, ar Jusu uzuominos reiskia, kad galime Jus pamatyti lenktyniaujant Nigel Mansell GP metu?

2003 Gegužės 27 d. 20:06

[b]TaBu, ar Jusu uzuominos reiskia, kad galime Jus pamatyti lenktyniaujant Nigel Mansell GP metu?[/b]

Esu beveik tikras, kad taip. Siuo metu derinamos mano pasirodymo salygos su YR komandos vadovybe, mat komandos remejai liko patenkinti mano pasirodymu ir savaime suprantama noretu savo remiama sportininka isvysti ir Nigel Mansell GP metu, taciau neesu tikras kokios komandos kombinzona devesiu. Dar kelios komandos domisi mano atstovavimu jiems ir jeigu ivykiai klostysis palankiai, netrukus busiu tikras del savo dalyvavimo paskutiniame metu GP.

Manau del to niekas labai nenusivils, mat abu kartus savo pasirodymu dziuginau ziurovu minias. Pirma karta meistrisku pasirodymu "a la Drobiazgo ir Vanagas" ant ledo ir taip irodziau, kad jie nevieninteliai lietuvoje ant ledo gali atlikti penkiaguba suktuka, o antraji karta puikia ir nuozmia kova su Charles.

2003 Gegužės 27 d. 20:12

[b]Yes, eiline pergale sezone, sveikiname! Taciau noretume paklausti kodel ekipa, nutarusi pasinaudoti atsarginio lenktynininko TaBu paslaugomis, pakeite lenktynininka Arus, kuriam reikia tasku, siekiant iskopti i kuo aukstesne vieta sezono pabaigoje, o ne Jus?
Taip pat noretume paklausti dazno F-1 lenktynininkams uzduodamo klausimo – gal galetumete detaliai apibudinti viena Plytines trasos rato iveikima (“a lap with…”)?[/b]

Aciu uz sveikinimus bei klausimus. TaBu pakeite pilota Arus, nes as labai prasiau jo ir komandos vadovybes leisti man dalyvauti siame etape. Tiesiog buvau labai istroskes lenktyniu, be to, buvau kaip reta puikiai pasiruoses psichologiskai.
O dabar - [b]Lap with 'Yes' (dry track)[/b] :)
Kiek imanoma sumazine oro pasipriesinima (t.y. pasilenkus) kertame starto/finiso linija ir skriejame dugno posukiu, laikydamiesi desiniosios trasos dalies. Tik ji kirtus, palaipsniui artejame prie kairiosios trasos dalies, kuria tik pasiekus prasideda trumpas, bet staigus stabdymas pries Gyvates posuki. Paprastai stengiuosi stabdyti kiek anksciau, nei reikalinga "isimti" siam posukiui, kad tureciau kuo ankstesnia akseleracija bei geresni isvaziavima. Beje, tai vienas is dvieju-triju Plytines trasos posukiu, kur galimas nedidelis gokarto slydimas, t.y. nedidelis slydimo pakoregavimas kontruojant neturi didesnes itakos greiciui velesniuose posukiuose. Isnaudojant visa trasos ploti iveikus Gyvates posuki, pilna akseleracija "prasokam" F-1 savaites posuki, tuomet vidiniu kairiuoju trasos pakrasciu ivaziuojame i Lasa. Iveikus mazdaug trecdali, priklausomai nuo "bolido" reguliavimo, renkuosi dvi alternatyvas: arba trumpas pristabdymas, arba tiesiog akseleratoriaus atleidimas, po ko vairu bei akserelatoriaus pedalu "gaudant" slysciojanti gokarta uzbaigiam Laso posuki. Velgi, reikia labai jausti ta "aukso viduriuka", nes stipriau slystelejus, desines puses ratais galima uzkabinti dulketa trasos dali, o tuomet geriausiu atveju prarandi ~0.3-5 sekundes. Trumpai pristabdes pries Hair-pin'a ji iveikineju palei pat "kerbus", del ko siek tiek placiau isvaziuoju sio posukio pabaigoje ir i Bus stop'a ivaziuoju jau kairiojoje jo puseje. Sausoje Bus-stop posukio iveikimas praktiskai niekam nesukelia didesniu sunkumu, tad belieka palenkti galva, idealia trajektorija iveikti Senna bei Cempionu posukiu kompleksa ir pergalingai kirsti finiso linija ;)

2003 Gegužės 27 d. 20:54

[b]8) jaudrius, labai arsiai kovojote su komandos kolega. Ar tai buvo tikra kova, ar team-orders? Bet kokiu atveju kova buvo grazi ir ispudinga. Malonu matyti Jusu jauna ekipa, kuri po truputi ‘isisuka’ ir bando kopti auksciau.[/b]

Kova tarp manes ir lando buvo tikra, aš nelabai suprantu kaip gali buti kova vadinama team-orders, mes gi NE Ferrari!!! :D Šiaip man kova buvo įspūdinga, tikiuosi ji patiko ir žiūrovams ;) Nuo lando buvau gana daug atsilikęs lenktynių pradžioje, nes daug laiko praradau bandydamas aplenkti KAILI, tačiau po to nedarydamas klaidų pasivijau landą ir jį aplenkiau. Visgi, lenktynių pabaigoje atsiliepė tai, kad kartą buvo labai sunku valdyti ir to pasekoje praradau daug jėgų ir pavargau, tad komandos draugas manęs vos neaplenkė ;)

Ir mums malonu, kad po truputį progresuojame. Esame mažo biudžeto ekipa, negalinti sau leisti prabangos bandyti savo bolidų tarp etapų, tad patirtį kaupiame tik etapų metu. Sausoje trasoje aš važiavau bene tik antrąjį kartą "karjeroje", o landas - tik trečiąjį. Man asmeniškai labai nepasisekė kvalifikacijoje - daug laiko praradau statydamas pilis smėlio dėžėje Gyvatės posūkyje ir klaidos hairpine :D Visgi lenktynėse likau daugiau nei patenkintas savo rezultatu!

Beje, sklinda gandai, kad viena kompanija labai susidomėjo vienu iš perspektyviųjų Team LJ pilotų ir parems jį apmokėdama intensyvių bandymų programos išlaidas! Kol kas nenorime atskleisti, kuriam pilotų taip nuskilo, bet tikimės, kad šios paramos rezultatus išvysite jau kito GO-1 etapo arba ateinančio sezono metu!

2003 Gegužės 27 d. 22:18

ohohho:] kad man taip butu...:[

2003 Gegužės 27 d. 22:42

HaMLeT> PR nesamones ir mes pradėsim varyti ;)))

2003 Gegužės 28 d. 08:18

[b]Expertas, labai idomiai papasakojote apie savo FL iveikima, manau spaudai, fanams ir varzovams bus tikrai idomu tai perskaityti! Noreciau paklausti ka turite omeny, kalbedamas apie kovas su Pumba paskutiniame GP?[/b]
-------------------------------------------------
Aciu uz klausima, ka as turiu omenyje apie busima kova su Pumba? Ta puikiai atspindi dabartine pilotu iskaita : [b]3 vieta – Pumba 109 taskai, 4 vieta – Expertas 105 taskai[/b].
Keturiu tasku skirtumas nera toks didelis, tai supranta ir Pumba, su kuriuo jau aptareme sia susidariusia situacija. Nusimato gera, idomi ir garbinga kova iki paskutinio rato. ;)

2003 Gegužės 28 d. 08:23

Expertas> supratome, bet siaip noreciau jus nuliudinti, nes ne tik Pumba pretenduoja i 3-a vieta sezone. Kiek teko susipazinti su lenktynininku iskaita, i 3-a vieta dar gali soktelti: bole (99 taskai), Aurielka (93 taskai) ir nrvz (90 tasku).
Taigi kova tikrai bus nuozmi ir netik tarp Jusu ir Pumba'os.
Be to, padoke sklando gandai, kad siame sezone Administracija paruose labai grazias taures ir prizus top3 sezono pilotams, tad pasistengti tikrai verta! ;)

2003 Gegužės 28 d. 08:59

AF1> nenuliudinote manes, anaiptol ;). Netgi bus labai idomu. Tiesiog mes su Pumba esam realiausi kandidatai siuo metu, kokia situacija bus kai pasibaigs kvalifikacija nezinau, bet manau paskutinis GP bus nerealus :).

2003 Gegužės 28 d. 10:02

AF1> Expertas uzh saves esanchiu pilotu jau nebemato => mazhiau kaip antros vietos kitam etape uzhimti neplanuoja. ;)

2003 Gegužės 28 d. 10:13

QFTF:
jaudrius, ar tai reiskia, kad kitame sezone ekipos sudetis gali pasikeisti, nes remejai galbut nores i komanda infiltruoti 'savo' lenktynininka?
Ar eina kalba tiesiog apie remima - t.y. investicija i Team LJ ateiti?
Beje, gal ir ekipos pavadinimas keisis?

2003 Gegužės 28 d. 10:44

Aurielka> Jei tai buvo klausimas, tada atsakymas yra toks:
Jusu klausimas ir yra atsakymas, atgal nebesidairau ir nesibaiminu konkurentu kurie stovi uz manes, noriu uzimti 3 vieta galutineje iskaitoje, o ja pasiekti geriausia butu finisuojant antroje vietoje ir tikintis , kad Pumba bus tik 4 :D. Skaiciavimai ...
Manau sis klausimas tik irodo - INTRIGA jau yra:).

2003 Gegužės 30 d. 22:58

Expertas> skystai, skystai :(... As is tokio meistriskumo piloto tikejausi, kad geriausia yra finisuoti pirmoje vietoje taip laimint ir paskutini etapa, ir ta graziaja taure uz trecia vieta, apie kuria gandus paskleide musu Shefas.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Giriby 1354
2. Tadas Misevičius 1347
3. Darius Linkevicius 1336
4. Kęstutis Šimkus 1334
5. f1a 1332