Naujienos, gandai...

2021 Kovo 01 d. 22:44

bb su pirstu palyginai sitoje sferoje, bet nieko naujo - iprate mes jau, kad kazkuriuo momentu atvingiuosi ir bandyti visur Alonso ikisti.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Alonso team readijo buvo vieni is idomiausiu momentu tame sezone. Tik jauciu kad tokio malonumo daugiau nebesulauksim.

2021 Kovo 01 d. 22:44

gana informatyvu straipsneli matuskinas sukurpe. bijau, AF1, kad tau nepatiks, nes visai nesutinka jis su tavo spelionemis :)
https://ru.motorsport.com/f1/news/who-is-sir-jim-ratcliffe-and-why-is-he-linked-to-the-mercedes-f1-team/4876201/

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

gana informatyvu straipsneli matuskinas sukurpe. bijau, AF1, kad tau nepatiks, nes visai nesutinka jis su tavo spelionemis :)
https://ru.motorsport.com/f1/news/who-is-sir-jim-ratcliffe-and-why-is-he-linked-to-the-mercedes-f1-team/4876201/

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-ineo-shares-jim-ratcliffe/4875831/ - man angliškai geriau, nei vertimą skaityt.

Straipsnis įdomus, ir straipsnio gale keliamas klausimas taip pat įdomus. Kuriam matau vieną atsakymą, kad ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui. Kita vertus Mercedes gali lengvai šitą klausimą išspręsti – komandą pervadinti į HWA lenktyniaujančią su AMG motorais ir didžiajai daliai žmonių tai niekaip nesisies su Mercedes. Tokiu atveju Ineos gali įsigyti pvz. Lauda ir Toto akcijų dalis, ir tapti komandos tituliniu rėmėju ir taip vietoj Mercedes-AMG Petronas atsirastų Ineos HWA AMG. Čia, žinoma, spekuliacijos.

Bet kuriuo atveju visgi kažkas vyksta Mercedes garaže, ar nelabai? Nebūtų gal tiek dūmų be ugnies?

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-ineo-shares-jim-ratcliffe/4875831/ - man angliškai geriau, nei vertimą skaityt.

Straipsnis įdomus, ir straipsnio gale keliamas klausimas taip pat įdomus. Kuriam matau vieną atsakymą, kad ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui. Kita vertus Mercedes gali lengvai šitą klausimą išspręsti – komandą pervadinti į HWA lenktyniaujančią su AMG motorais ir didžiajai daliai žmonių tai niekaip nesisies su Mercedes. Tokiu atveju Ineos gali įsigyti pvz. Lauda ir Toto akcijų dalis, ir tapti komandos tituliniu rėmėju ir taip vietoj Mercedes-AMG Petronas atsirastų Ineos HWA AMG. Čia, žinoma, spekuliacijos.

Bet kuriuo atveju visgi kažkas vyksta Mercedes garaže, ar nelabai? Nebūtų gal tiek dūmų be ugnies?

ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui - cia kuo taip kenks? :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

ilgainiui Mercedes įsitraukimas savo vardu į sportą kenks pačios kompanijos įvaizdžiui - cia kuo taip kenks? :)

Nes dabartinė epocha pasižymi meile elektrai, o ne vidaus degimo varikliui. Reiškia, kad po truputį tampi blogiuku, jeigu degini kurą. Nesvarbu, kad ir sintetinį, CO2 neutralų, nes tarša, seneliukai. O dar lenktynėse, kurios yra tik pramoga. Hibridas dabar dar yra passa***, bet už kelių metų, bijau, kad to nebepakaks. Tiesiog keičiasi visuomenė. O prekės ženklai krypsta ten, kur pinigai. Na, aš taip matau.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Nes dabartinė epocha pasižymi meile elektrai, o ne vidaus degimo varikliui. Reiškia, kad po truputį tampi blogiuku, jeigu degini kurą. Nesvarbu, kad ir sintetinį, CO2 neutralų, nes tarša, seneliukai. O dar lenktynėse, kurios yra tik pramoga. Hibridas dabar dar yra passa***, bet už kelių metų, bijau, kad to nebepakaks. Tiesiog keičiasi visuomenė. O prekės ženklai krypsta ten, kur pinigai. Na, aš taip matau.

ai tai cia tu labai jau toki i ateiti uzgriebei :) bet as manau, kai ateis tas laikas, tai ir f1 prisitaikys reglamenta taip, kad islaikytu gamintojus banginius. taip kad cia tokie sakem per vandeni pasvarstymai musu :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

ai tai cia tu labai jau toki i ateiti uzgriebei :) bet as manau, kai ateis tas laikas, tai ir f1 prisitaikys reglamenta taip, kad islaikytu gamintojus banginius. taip kad cia tokie sakem per vandeni pasvarstymai musu :)

Žalioji ekonomika dabar yra trendas. Jei F1 tinkamai pozicionuosis, tai taip. Bet FE dabar yra gamintojų žaidimų aikštelė. Jau rašiau kažkur kodėl dabar F1 palankesnė egzotiniams / nišiniams brandams, nei meinstrymui, tai nesikartosiu ;)

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Žalioji ekonomika dabar yra trendas. Jei F1 tinkamai pozicionuosis, tai taip. Bet FE dabar yra gamintojų žaidimų aikštelė. Jau rašiau kažkur kodėl dabar F1 palankesnė egzotiniams / nišiniams brandams, nei meinstrymui, tai nesikartosiu ;)

ne, f1 yra glusiu kompanija ir pozicionuosis taip, kad sunaikintu savo versla :) atsakymas i tavo antraji sakini - reno, mb, ferari, honda - py....ec kokie nisiniai brendai ir kokia f1 nepalanki dabar jiems. kad net nauja konkorda visi pasirase :) tu A85 esi galvotas vyras, bet reikia skirti tai kas yra dabar, nuo tolimos ateities fantaziniu prognoziu ;) arba tiesiog issireiskiant, atidziau rinktis zodzius "dabar", "cia" nuo to, kas gal bus o gal nebus po 5m. nostradamais pabut visi cia galim, tam nereikia labai daug koses, uztenka loginio mastymo ;)

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

ne, f1 yra glusiu kompanija ir pozicionuosis taip, kad sunaikintu savo versla :) atsakymas i tavo antraji sakini - reno, mb, ferari, honda - py....ec kokie nisiniai brendai ir kokia f1 nepalanki dabar jiems. kad net nauja konkorda visi pasirase :) tu A85 esi galvotas vyras, bet reikia skirti tai kas yra dabar, nuo tolimos ateities fantaziniu prognoziu ;) arba tiesiog issireiskiant, atidziau rinktis zodzius "dabar", "cia" nuo to, kas gal bus o gal nebus po 5m. nostradamais pabut visi cia galim, tam nereikia labai daug koses, uztenka loginio mastymo ;)

Konkordą pasirašė, nes naudingiau jį pasirašyti, nei nepasirašyti. Juo labiau, kad jis 1+1+1+1+1 principo, jei tikėti kalbomis. Tai gali bet kada išeit ir nieko neprarast.

Renault brandas išeina, vietoj jo ateina nišinis Alpine. Kaip ir ateina nišinis Aston Martin. Ferrari yra nišinis/egzotinis gamintojas. Honda yra Japonijos gamintojas, kur biškį kitaip jie žiūri, nei europiečiai, ir tai kalbėjo, kad yra įsipareigoję tik iki kitų metų RBR. Apie Mercedes irgi visokių gandų yra. Plius, traukiasi/ateina brandai, o ne gamintojai. Pvz., Alfa Romeo - jie yra entuziastų markė, būtent dėl to ir grįžo brandas (ir tik brandas, o ne gamyklinė komanda), kad kažkiek pritempti prie racing pedigree, nors pardavimams tai nepadeda, nepaisant puikių apžvalgų.

O žaliosios ekonomikos trendas prasidėjo jau keli metai atgal ir vis kyla, kai ES aktyviai ėmėsi reguliuot šitą sritį. Nuo visokių vienkartinių maišelių iki vidaus degimo variklių uždraudimo ir elektrinių statybų. Ir tik kils aukštyn. Ir pati F1 apie tai kalba. Tai kaip pažaliuos F1 aš nežinau, bet pažaliuot turės. Ir vien tik hibridų nepakaks, nes jie Europos gamintojams greitai taps neaktulūs.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Konkordą pasirašė, nes naudingiau jį pasirašyti, nei nepasirašyti. Juo labiau, kad jis 1+1+1+1+1 principo, jei tikėti kalbomis. Tai gali bet kada išeit ir nieko neprarast.

Renault brandas išeina, vietoj jo ateina nišinis Alpine. Kaip ir ateina nišinis Aston Martin. Ferrari yra nišinis/egzotinis gamintojas. Honda yra Japonijos gamintojas, kur biškį kitaip jie žiūri, nei europiečiai, ir tai kalbėjo, kad yra įsipareigoję tik iki kitų metų RBR. Apie Mercedes irgi visokių gandų yra. Plius, traukiasi/ateina brandai, o ne gamintojai. Pvz., Alfa Romeo - jie yra entuziastų markė, būtent dėl to ir grįžo brandas (ir tik brandas, o ne gamyklinė komanda), kad kažkiek pritempti prie racing pedigree, nors pardavimams tai nepadeda, nepaisant puikių apžvalgų.

O žaliosios ekonomikos trendas prasidėjo jau keli metai atgal ir vis kyla, kai ES aktyviai ėmėsi reguliuot šitą sritį. Nuo visokių vienkartinių maišelių iki vidaus degimo variklių uždraudimo ir elektrinių statybų. Ir tik kils aukštyn. Ir pati F1 apie tai kalba. Tai kaip pažaliuos F1 aš nežinau, bet pažaliuot turės. Ir vien tik hibridų nepakaks, nes jie Europos gamintojams greitai taps neaktulūs.

traukiasi/ateina brandai, o ne gamintojai - susivelei visiskai is to rasto :) o brandu savininkai tai kas? ne gamintojai? ne didieji banginiai auto koncernai? kam ta ferari priklauso? kas alpine gaivins? tai tol kol jiems yra ta naudinga platforma, tol jie ir dalyvauja. ir nesimato, kodel neturetu dalyvauti. aston martin ne prie ko sitoj diskusijoj. strolas pervadino nupirkta bankrutuojancia komanda, kuri, kaip ir wiliams tavo asmenine prognoze turejo isnykti is F1 zemelapio. kartu su toro ir romeo taip paliekant apokaliptinio scenarijaus 6 komandu f1 cempionatui :) neturiu tikslo nei tave kazkuo peritikint, nei menkint, tiesiog reaguoju i teksta, kuriam truksta elementarios logikos ;)

2021 Kovo 01 d. 22:44

O jei ne paslaptis kodėl jūs vietoje "prekės ženklas" rašot "brandas" ar vietoje "tendecijos" rašot "trendas". Skaitant nepalieka įspūdis, kad nelabai gaudotės ką tai reiškia ir tik naudojat įmantrius žodelius savo nuomonei užtvirtinti :D

2021 Kovo 01 d. 22:44
tuberkolioze
2021 Kovo 01 d. 22:44

O jei ne paslaptis kodėl jūs vietoje "prekės ženklas" rašot "brandas" ar vietoje "tendecijos" rašot "trendas". Skaitant nepalieka įspūdis, kad nelabai gaudotės ką tai reiškia ir tik naudojat įmantrius žodelius savo nuomonei užtvirtinti :D

Kai durnas esi tai ir nepalieka ispudis.

2021 Kovo 01 d. 22:44
tuberkolioze
2021 Kovo 01 d. 22:44

O jei ne paslaptis kodėl jūs vietoje "prekės ženklas" rašot "brandas" ar vietoje "tendecijos" rašot "trendas". Skaitant nepalieka įspūdis, kad nelabai gaudotės ką tai reiškia ir tik naudojat įmantrius žodelius savo nuomonei užtvirtinti :D

Brandas yra plačiau nei prekės ženklas ir tiesioginio pakaitalo lietuvių kalboje jam nėra, na ar bent aš nežinau. O trendas sutinku, kad gali būti keičiamas tendencija, nors man atrodo, kad tai ir ne tas pats, kas tendency. Ir čia ne Google translate reik žiūrėt žodžių reikšmes ;) Ir ponas darot argumentavimo klaidą, kai argumentą bandot paneigti ne kontr-argumentu, o menkinant oponentą ;)

2021 Kovo 01 d. 22:44

Mano visos spekuliacijos apie Toto vadovavimą F1 eina šiukšlinėn:
https://www.racefans.net/2020/09/22/ex-ferrari-boss-domenicali-to-take-over-as-formula-1-ceo/

2021 Kovo 01 d. 22:44

O čia visai įdomios įžvalgos apie Mercedes ateitį (vokiškai, bet deepl.com labai gražiai į anglų verčia, nepalyginsi su google translate):
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/mercedes-f1-team-ausgaben-wm-titel-2019-gewinnzone-2022/

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Mano visos spekuliacijos apie Toto vadovavimą F1 eina šiukšlinėn:
https://www.racefans.net/2020/09/22/ex-ferrari-boss-domenicali-to-take-over-as-formula-1-ceo/

Toto jau matavosi kabineta, bet ji uzvetavo.

O dabar jo Ego itrypiamas i zvyra. Domenicali yra ok, islaikytas, ramus, protingas. Bet ne Wolffo lygio.

Kita vertus, todel Wolffo ir nenorejo F1 valdant. Pernelyg "austriskas" tokiai pozicijai.

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

Toto jau matavosi kabineta, bet ji uzvetavo.

O dabar jo Ego itrypiamas i zvyra. Domenicali yra ok, islaikytas, ramus, protingas. Bet ne Wolffo lygio.

Kita vertus, todel Wolffo ir nenorejo F1 valdant. Pernelyg "austriskas" tokiai pozicijai.

Tai lieka dar FIA prezidento postas, bet kažkaip lyg ne Toto natūrai, bent jau ne šiuo momentu.

2021 Kovo 01 d. 22:44

FIA postas yra daugiau politika, nei valdzia.
O Carey pozicija yra labai idomi. Labai.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Kažkas Reddite atkasė šitą interviu: https://www.motorsport.com/f1/news/interview-with-paul-stoddart/112550/

Čia ta ištrauka, kuri man labiausiai įstrigo.

Q: To follow on what you just said, Paul, about seven laps behind Michael Schumacher in one of the Minardi two-seater cars, and you did an appraisal of him. Firstly, how did this come about that you were doing seven laps behind Michael Schumacher in one of your two-seater cars and, secondly, did he do any appraisal of your car?

PS: Yes to both. Let's go back to the beginning, and it has a very Melbourne-orientated flavour this. When we scored those two points everybody saw we were all in tears, but basically Ferrari pulled me and Mark in as we were coming back off the podium into their garage to just say, 'Well done and congratulations, etcetera', and Michael at that point - I jokingly invited him to our party that night and he said: 'Yeah, I'll come, I'll bring my wife'. And he did, true to his word. He actually had another function he was supposed to go to. He didn't go to it, he came to our party. And so did 660 other people from the pit lane, from every team in the pit lane - it was that popular. And that night we were just sitting at the bar talking and Michael's wife, Corinna, said to me, 'I would love to feel what it's like to be in the car with Michael', and I said, 'Why don't you? We will do it at the end of the year'. And it was the best kept secret in Formula One, when you consider all the media attention we had throughout the year. Nobody knew right up until the day we did it. And we did a whole day. Michael put his wife, he put (Ferrari team chief) Jean Todt and many other Ferrari people through, and the car did over a race distance. And I think I can only summarise it like this: Michael at the end said, 'Thank you'. He gave me a little memento and he said, 'Thank you', written on the side of it, 'for a most fantastic, really relia*** and fast, underlined, car'. And I will tell you now that Michael Schumacher "qualified" a two-seater Minardi within 107 per cent - and those of you that understand exactly what that means will know what I'm saying. And that's why no one is going to beat him.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Speedweek.com reports: “Now it is circulating: Sergio Perez has signed a preliminary contract to be a Haas driver from 2021, but the team has not confirmed this.”

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

Speedweek.com reports: “Now it is circulating: Sergio Perez has signed a preliminary contract to be a Haas driver from 2021, but the team has not confirmed this.”

Nebūtų protinga, jei Haas pagaliau ištrenktų Magnusseną ir Grožaną, o pasirašytų su Hulku ir Checo?

2021 Kovo 01 d. 22:44
Fonsvinkunas
2021 Kovo 01 d. 22:44

Nebūtų protinga, jei Haas pagaliau ištrenktų Magnusseną ir Grožaną, o pasirašytų su Hulku ir Checo?

jeigu butu vadovaujamasi vien protu, tas butu padaryta jau pries pora metu

2021 Kovo 01 d. 22:44

“The next aim is for me, if I do make the step [to F1] is to break that [record] again.” Mick Schumacher

https://formulascout.com/mick-schumacher-aiming-to-win-back-f1-win-record-from-lewis-hamilton/68579

Skambūs žodžiai. Net labai. Pažiūrėsim ar virs į darbus. Nes užsikelti sau tokią kartelę net nestartavus nė vienų lenktynių F1. Uf. Suprantu, kad gal dar nelabai gerai moka su spauda bendrauti. Bet šauti tokią citatą. Kiti pagal ją irgi lygins. Ir kažin ar jam pačiam bus malonu, kai jam bus primenama apie tai, jei jam to nepavyks pasiekti.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

“The next aim is for me, if I do make the step [to F1] is to break that [record] again.” Mick Schumacher

https://formulascout.com/mick-schumacher-aiming-to-win-back-f1-win-record-from-lewis-hamilton/68579

Skambūs žodžiai. Net labai. Pažiūrėsim ar virs į darbus. Nes užsikelti sau tokią kartelę net nestartavus nė vienų lenktynių F1. Uf. Suprantu, kad gal dar nelabai gerai moka su spauda bendrauti. Bet šauti tokią citatą. Kiti pagal ją irgi lygins. Ir kažin ar jam pačiam bus malonu, kai jam bus primenama apie tai, jei jam to nepavyks pasiekti.

Sorry, akylųjų erelių akių turėtojų, pirma papostinau, paskui pasitikrinau. Naujiena apie tai jau yra. Dar kartą, sorry.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Nei naujiena, nei gandas.

Realybe: https://i.imgur.com/BX23ds1.jpg
Pasamone: https://twitter.com/AlertaF1/status/1309928847618568192

2021 Kovo 01 d. 22:44

The word in Maranello is that Ferrari recently attempted to lure Domenicali back, this time as replacement for CEO Louis Camilleri, reporting directly to chairman John Elkann. Domenicali gave the offer short shrift – if they didn’t value him last time, why would they genuinely do so again in times of crisis? This should silence those who falsely and unfairly jumped to the conclusion he remains a Tifoso to the core.

Indeed, his appointment was brokered not by Ferrari as variously mooted, but by ex-Audi colleague Luca de Meo, now in charge at Renault. The fellow Italians grew close during spells at Fiat/Ferrari and Audi – de Meo was CEO of Seat and thus sat at board tables with Domenicali – and when the former switched to Renault in July amongst his first sporting tasks was renaming the team “Alpine” and committing it to the 2021-25 Concorde Agreement.

De Meo grew twitchy about the lack of clear succession planning under Liberty. Simultaneously Domenicali heard rumours that Lamborghini and Bugatti were to be offloaded as part of VW’s electrification drive, and did not hear the coherent denials he sought from management. De Meo therefore proposed Domenicali to F1’s board.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Lewis Hamilton is close to signing a new three-year deal – worth up to £40million ($50m) a season – to continue his history-breaking association with Mercedes.

2021 Kovo 01 d. 22:44

The Formula 1 race stewards have dropped the penalty points awarded to Lewis Hamilton for his practice start infringements ahead of the Russian Grand Prix, giving Mercedes a fine instead (motosport.com)

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.youtube.com/watch?v=3tQ7zu3sOQ0

apie 1:30 kazkaip verbaline ir neverbaline zinute pasako daugiau, nei visi glotnus lygsioliniai interviu.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Former F1 driver and FIA race steward Mika Salo – on duty in Sochi on Sunday – has weighed in on the ‘allegations’ that the reigning World Champion is being victimised.

Speaking to Ilta Sanomat, Salo said Hamilton’s claims were, “Full of shit. This is by no means true. Everyone has the same rules.”

And added that the rules left no room for interpretation, “That’s pretty clear. Hamilton made his start from the section of the track and he did it twice. Hamilton made his last practice start at the white line that almost ends at the pit exit,” added Salo.

The Finn, a regular FIA appointed F1 steward, is no stranger to controversy, and recalled, “Whenever people don’t like decisions, shit happens. When we took Max Verstappen off the podium, I got death threats for a year.”

2021 Kovo 01 d. 22:44

Bent snekejime consistency islieka. Teisejavime - ne.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Mick Schumacher (Alfa Romeo) & Callum Ilott (Haas) will get their first chance to drive in an FP1 session at the Nurburgring.

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.youtube.com/watch?v=Lc0y7lgcvtk - čia gal nelabai naujiena, bet gana išsamiai, paprastai ir nenuobodžiai apie tai, kaip veikia F1 bolidas. Šiuo konkrečiu atveju Mercedes. Kūrė amerikiečiai, bet labai gerai. Atrodo, kad Liberty po truputį atrakina JAV rinką.

2021 Kovo 01 d. 22:44

jeigu kas mokate rus. kiek dar turesime laukti profesionaliu teiseju....
https://www.f1news.ru/news/f1-147901.html

2021 Kovo 01 d. 22:44

Plot twist: Haas evaluating F2 racer and former Force India test driver Nikita Mazepin for 2021 (metropolitanmagazine.it)

2020 Spalio 01 d. 08:48

Na, cia toks twist su rubliais, oj, su doleriais. Sitas ponaitis su tevuku po padoka vaiksto, tarsi butu jo seimininkai. Cia yra pieniu-pienius. Arogancijos lvl 80. Ir visai gali but, kad kazka sutars.

Nes butent Schwartzmano (kuris ir taikomas i Haas) padetis yra silpniausia, kalbant apie to-be-promoted F2 vaikinus.

2020 Spalio 01 d. 13:40
AF1
2020 Spalio 01 d. 13:40

Na, cia toks twist su rubliais, oj, su doleriais. Sitas ponaitis su tevuku po padoka vaiksto, tarsi butu jo seimininkai. Cia yra pieniu-pienius. Arogancijos lvl 80. Ir visai gali but, kad kazka sutars.

Nes butent Schwartzmano (kuris ir taikomas i Haas) padetis yra silpniausia, kalbant apie to-be-promoted F2 vaikinus.

O Schwartzman neturi kažkokio finansinio užnugario?
Matant kaip Mazepin sunkiai sekasi įlįst į paddocką, panašu, kad Liberty nelabai juos nori matyt. Nes nei Force India nepaėmė, nei Williams, nors, kiek skaičiau, abiem aktyviai domėjosi. O teismas dėl Force India dar lyg ir tęsiasi? Ar jau baigėsi?

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983