R. Brawnas nesutinka, kad F-1 nereikia permainų (3)

R. Brawnas nesutinka, kad F-1 nereikia permainų
logo Spalio 12 d. 21:33, F-1

F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas nesutinka, kad dabar, kai matome tokią atkaklią kovą dėl čempiono titulo, sportas turėtų pagalvoti apie naujo reglamento atidėjimą.

Iki sezono pabaigos liko šeši etapai, o dėl čempiono titulo kovojančius Lewisą Hamiltoną ir Maxą Verstappeną skiria mažiau nei 10 taškų.

Baiminamasi, kad kitąmet įsigaliojus naujam reglamentui, komandas vėl skirs didesni laiko skirtumai, o sirgaliai nebematys atkaklios kovos. Todėl imta kalbėti apie galimą naujo reglamento įsigaliojimo atidėjimą. Bet R. Brawnas su tokiomis mintimis kategoriškai nesutinka.

„Praėjusį savaitgalį išgirdau keletą komentarų apie tai, ar tikrai kitiems metams sportui reikia naujo reglamento, atsižvelgiant į tai, kad šiuo metu mėgaujamės tokiu puikiu sezonu. Nors kova dėl čempiono titulo šiemet ir yra jaudinanti, sportininkams vis dar sunku sekti vienas kitą trasoje ir susikurti galimybes lenkimui“, - teigė R. Brawnas.

„Nors naujas reglamentas nepakeis situacijos per vieną naktį, manau, kad jis yra daug geresnė platforma lenktynėms trasoje gerinti. Esu tikras, kad kai naujosios taisyklės nusistovės, ateityje išvysime neįtikėtinų lenktynių ir kovų dėl čempionų titulų, kuriuose bus dar daugiau veiksmo.“

R. Brawnas mano, jog kai kurie sporto savininkės „Liberty Media“ įgyvendinti pokyčiai, tokie, biudžeto lubos, prisidėjo prie to, kad šiemet matome tokią atkaklią kovą.

„Kovos dėl titulų greičiausiai tęsis iki sezono pabaigos, kuri gali bÅ«ti viena įdomiausių, kokios jau seniai nematėme. F-1 turi tikrai kuo džiaugtis iš mėgautis. Kodėl mes turime tokį puikų sezoną? Neabejoju, kad biudžetų lubos ir įgyvendinti taisyklių pakeitimai turi teigiamos įtakos intensyviai kovai dėl titulų.“

„Nėra galimybių komandai mesti didžiulius išteklius ir bandyti pabėgti nuo varžovų. Dabar ištekliai yra riboti, be to, komandos daug dėmesio skiria kitų metų automobiliams, o tai reikalauja daug laiko ir išteklių. Visa tai prisideda prie to, jog šiemet matome tokią atkaklią kovą.“

R. Brawno teigimu, labai svarbu, jog taisyklės vis dėlto leistų geriausioms komandoms ir lenktynininkams kovoti dėl aukšÄiausių rezultatų, o ne paverstų viską loterija.

„Mes vis dar norime meritokratijos. Norime, kad laimėtų geriausia komanda. Tačiau nenorime, kad ji laimėtų tik todėl, kad turi didesnį biudžetą nei kiti. Džiugu matyti, kaip viskas klostosi. Nė viena iš komandų negali nutolti nuo varžovų šioje atkaklioje kovoje, kurią matome.“


Komentarai (3)
giedriusx3
IP: a1b37e3 | 10/13 11:33 Atsakyti
fnatic
10/12 23:30

Permainu reikia tokiu kad bolidai pavaziuotu normaliai ant lietaus kaip senais 2007.

Tai ir dabar su Wet padangom pavažiuotų, tiesiog neleidžia jiems prisimyžę teisėjai, nors saugumo lygis daug didesnis, nei 2007
Omikroni
IP: 1048f65 | 10/13 02:33 Atsakyti
fnatic
10/12 23:30

Permainu reikia tokiu kad bolidai pavaziuotu normaliai ant lietaus kaip senais 2007.

Deja manau kad padidintas ground effect tik padidins keliama dulksna, mazinant matomuma. Nepamenu reglamento, bet atrodo aukstis bolido nesikeis, tai akvaplanavimas toliau liks padangu reiksme.
fnatic
IP: 62f17bf | 10/12 23:30 Atsakyti
Permainu reikia tokiu kad bolidai pavaziuotu normaliai ant lietaus kaip senais 2007.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas