S. Perezas: mano adaptacija kiek užtruko (29)

S. Perezas: mano adaptacija kiek užtruko
logo Gegužės 09 d. 22:27, Red Bull Content Pool / Getty Images

Prieš šÄ¯ sezoną į „Red Bull“ atvykęs Sergio Perezas kol kas negali prilygti komandos lyderiui Maxui Verstappenui.

Meksikietis per pirmąsias ketverias lenktynes pelnė vos 32 taškus, kai jaunasis olandas jų turi net 80 ir atsilieka tik nuo Lewiso Hamiltono.

Po Ispanijos GP lenktynių, kuriose S. Perezas finišavo penktas, meksikietis pripažino, kad jo adaptacija užsitęsė.

„Mano adaptacija kiek užtruko, tačiau, manau, kad pamažu einame teisinga linkme ir man reikia vieno sėkmingo savaitgalio.

Kiekvieną lenktynių savaitgalį man tenka iš naujo prisitaikyti prie bolido. Akivaizdu, kad mÅ«sų potencialas yra didžiulis ir mes jį privalome išnaudoti.

Kaskart vis labiau pasitikiu savo bolidu. Kiekvieno lenktynių savaitgalio pabaigoje pagalvoju, kad taip norėčiau jaustis nuo pat penktadienio.

Noriu kuo greičiau pamiršti šias lenktynes ir jau laukiu pasirodymo Monake“, – kalbėjo S. Perezas.

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2021 sezono taškai: 174
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau
Sergio Perezas
Pilotas: Sergio Perezas 2021 sezono taškai: 69
Komanda: Red Bull Amžius: 31 m.
Plačiau

Komentarai (29)
bmw v8
IP: 59a066c | 05/14 00:15 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 16:49

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?

Tik norėjau atkreipti dėmesį, kad skirtumas labiau panašus į 2 dešimtasias 😉
FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 21:30 Atsakyti
.F666
05/10 20:52

barselona, o ypac 3 sektorius parodo, kiek yra gera vaziuokle, ir siemet ferrai tikrai turi gera vaziuokle ir berods problemas su padabgu edimu issisprende, nes barselona reikli padangoms. tad, skirtingai nei tech, manau, kad si trasa parode, jog ferru bolidas geresnis nei makliu, ir jiems bedu kils kovojant su makliais tik motoru trasose, nes jiems iki mersu apie 20 zirgu truksta ir sito jie siemet jau niekaip nepanaikins. as net speju, kad monake ir vengrijoje ferrai bus zymiai arciau buliu ir mersu ir kvaloje (nenustebciau, jei monake Q LEC butu P3) ir lenktynese ir maklarenams visiskai nebus pasiekiami.

Jo, ir man panašu į tai, kad problemas su padugnių perkaitinimu išsprendė... ar bent stipriai patobulėlo. Tiek skirtingų stabdžių bei gaubtų su nukreipimais išbandė per testus :))
Dėl bendro greičio Binotto linkęs tau paprieštarauti, man pritarti (vėliau perskaičiau > https://www.f1news.ru/interview/binotto/152684.shtml ) Tik manau, kad blefuoja šiek tiek.
Matosi pagal laikus, kad lėtų posūkių trasose McL turi reikalų...

Monace - kvala ir yra varžybos. Dar ten svarbus faktorius - lenktyninko savybės. Galima ir silpnesniu bolidu išauti, ką istorija parodo.

P3 - ir aš statyčiau už monakietį Monaco trasoje, su 3÷4 pagal pajėgumą bolidu. Neatimkim šanso ir kitiems iššauti.
.F666
IP: c633518 | 05/10 20:52 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 16:49

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?

barselona, o ypac 3 sektorius parodo, kiek yra gera vaziuokle, ir siemet ferrai tikrai turi gera vaziuokle ir berods problemas su padabgu edimu issisprende, nes barselona reikli padangoms. tad, skirtingai nei tech, manau, kad si trasa parode, jog ferru bolidas geresnis nei makliu, ir jiems bedu kils kovojant su makliais tik motoru trasose, nes jiems iki mersu apie 20 zirgu truksta ir sito jie siemet jau niekaip nepanaikins. as net speju, kad monake ir vengrijoje ferrai bus zymiai arciau buliu ir mersu ir kvaloje (nenustebciau, jei monake Q LEC butu P3) ir lenktynese ir maklarenams visiskai nebus pasiekiami.
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 17:22 Atsakyti
tech
05/10 17:16

cia tik laiko klausimas, kad Ricciardo nubus is savo sastingio, kaip ir Renault buvo :) realus skirtumas tarp ju gali buti 0.1-0.2 s , o ne 0,5 ir +. tiesiog butu sunku paaiskinti toki nuosmuki. kas del tu simtuju, palyginime, tai cia isvis neverta apsikrauti, nes kiekviena trasa su savais kampais, reguliavimais ir tt. tai ziuresim ka turim toliau Monake, :) Q bus labai idomi

Jap.
Kvala tikrai turėtų būti įdomi, ypač dėl "naujokų" ir senbuvių, ar kaip ten viens išsireiškė, - "vidutiniokų" - santykių :))
tech
IP: bfb2e24 | 05/10 17:16 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 16:49

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?

cia tik laiko klausimas, kad Ricciardo nubus is savo sastingio, kaip ir Renault buvo :) realus skirtumas tarp ju gali buti 0.1-0.2 s , o ne 0,5 ir +. tiesiog butu sunku paaiskinti toki nuosmuki. kas del tu simtuju, palyginime, tai cia isvis neverta apsikrauti, nes kiekviena trasa su savais kampais, reguliavimais ir tt. tai ziuresim ka turim toliau Monake, :) Q bus labai idomi
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 16:49 Atsakyti
tech
05/10 14:52

kazkaip nepamenu, kad Norisas butu vaziaves ilga laika i kazka atsiremes :) ir kiek maciau skirtumas buvo virs 30 s gale race, tai arba as kazka praziurejau arba tu nedaziurejai :)

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?
Norge logo rėmėjas
IP: a3d82f6 | 05/10 15:10 Atsakyti
Sharingan
05/10 14:44

Rimtai? Debiutinį sezoną laikai atskaitos tašku? Kalba labiau eina apie tai kad Perez (nebe debiutiniame sezone ir su pakankamai patirties) nepavažiuoja, kaip ir kiti (su mažiau patirties) nepavažiavo. Klausimas kiek pats Maxas pavažiuotų jei dabar reikėtų switchinti komandą.

Kuo čia dėtas atskaitos taškas? Pataisiau, kad važiavo ir su kita technika. Taškas. O kaip pavažiuos pamatysim kai switchins.
tech
IP: bfb2e24 | 05/10 14:52 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 13:53

Atsikrapštau už 2 pastraipą, neperskaičiau tamstos - "kad ir lenktynėse užvežė" ;)

Nei jis nuo Perezo apsisaugojo, bei nuo Leclero/Botto tolo... Gerai, kad bent Sainzui sugebėjo nepasiduoti. Laikai, varžybų metu, lyginant su Norriso buvo apčiuopiamai prastesni... Stebėjausi, kaip tai galima - juk prieš save tuščia trasa. Norris beveik visas varžybas važiavo įsirėmęs į ką nors. Laikas, kai galėjo laisvai judėti - panašus su Leclero. Paleidžia, priartėja... Šansų pakilti neturėjo.

Aš nenoriu vertinant šiuos du pilotus tuose varžybuose kaip nors vieną išaukštinti, kitą pažeminti. Tiesiog tokia buvo realybė :))

kazkaip nepamenu, kad Norisas butu vaziaves ilga laika i kazka atsiremes :) ir kiek maciau skirtumas buvo virs 30 s gale race, tai arba as kazka praziurejau arba tu nedaziurejai :)
Sharingan
IP: fa3679c | 05/10 14:44 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/10 11:49

yra vairaves. key kurta toro roso. ir uzkrove sainzui budamas visiskai vaikas.

Rimtai? Debiutinį sezoną laikai atskaitos tašku? Kalba labiau eina apie tai kad Perez (nebe debiutiniame sezone ir su pakankamai patirties) nepavažiuoja, kaip ir kiti (su mažiau patirties) nepavažiavo. Klausimas kiek pats Maxas pavažiuotų jei dabar reikėtų switchinti komandą.
Norge logo rėmėjas
IP: 522df2a | 05/10 13:59 Atsakyti
tech
05/10 12:55

bet ziurek, si savaitgali tiek Q tiek varzybose Norisusi uzveze ryskiai :) ir netgi stebejau data, kaip su padangu misniais dirbo abu gryname ore, tai Ricciardo stabiliai kapojo i vienus vartus :) gal ar Norisui netiko nustatymai trasai, ar Ricciardo pagaliau save rado . matysim kaip toliau bus :) bet ir pats manau supranti, kad negali tokia buti tarp ju praraja, kokia buvo iki ispanijos

Ziuriu, Kęstutis jau išsamiai atsake ;) matysim, aisku, kad sekunde nerealu
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas