SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 16 d. 16:01

SCHUMIS F-1>>> kaip tu nustatai piloto overola is svariu ratu laiku.Parasyk smulkiai nuo A iki Z su konkreciais skaiciais.Gali paimti koki nors paskutini skaiciavima.Laukiu. Neparasysi - vadinasi tavo sistema klaidinga.Ir visa tai muilo burbulas.(temos pradzia perskaiciau, ten neparasyta kaip is rato laiku nustatai overola).Laukiu

2010 Balandžio 16 d. 16:05

Erase444>> nenurimsti:)

2010 Balandžio 16 d. 16:06

Liam pro >>> Suskaiciavo tik J. Trulli overola. M. Schumacher overolas neperskaiciuotas, tik po siandienos treniruociu nuo 92,4 tapo 92,5 = 93, ka itakojo pravaziuotu ratu skaicius. Tai turejo ivykt dar praeitam GP, bet "Schumiui" sugedus tada experience su nauja technika (lv) nepadidejo ir overolas nepakito.

2010 Balandžio 16 d. 16:08

Erase444 >>> Tuoj atkopinsiu is pradzios diskusijos, nes jau tikrai pavargau nuo taves, ot tinginys.

2010 Balandžio 16 d. 16:09

2010 02 11 20:43:42

McNerka >>> Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis ir bolido gaudymu slystanciomis salygomis, bei sugebejimu stampuot vis geresnius ratus atitinkamai lengvejant bolidui, bei sunkaus bolido vadomumu. Karols >>> Gerai, imam konkretu dalyka koncentracija. Dirbama taip: Imami ratu iveikimo laikai ir ziurima atitinkamai i bolido svori kaip lenvejant bolidui gereja rato iveikimo laikai. Ziurimi tik svarus ratai, be kliuciu (ratu atsilikusiu pilotu lenkimas ar pan.). Taip pat neimami laikai kurie buvo pilotui nenaudingi: ginybine trajektorija vaziavimas arba rizikuojant vyjimasis lenkimui varzova. Tie svarus ratai surasomi i serijas, is viso (142), po kuriu galima daryt isvadas. Isvados daromos po kiekvienos serijos ratu. tarkim imami gerejimo tvarka laikai ir stebima kiek pilotas klysta staiga keliomis desimtosiomis pablogindamas tendencinga laika. Tarkim 2 desimtosiomis arba tumpas keliais ratais islekimas is trasos gali kainuot net 1,2 sekundes ar pan. Klaidu laikas uzrasomas ir is jo daromas koficiantas. keli kokiciantai sudaro (Lv), o po to dar paemus is viso 7 (lv) su savo atiinkamais koficiantais sudaromas bendras overolas. Ir yra labai skaudu, kai sitoks ilgas vyru darba buna nuvertinamas, kaip nereikalingas. Tai kiekvieno F-1 fano ar bukmeikerio svajone. Aisku be chassis efficiency sitie overolai mazai teverti statant dideles pinigu sumas. Aiku net tada tarkim oro salygos galetu viska sujaukt, bet bent jau butu aiskus vaizdas rikiuotes sausame ore. Tad prasau, vyrai kurie turi drasos ir ziniu, bei laiko pradekit dirbt prie chassis efficiency visu musu labui!

2010 Balandžio 16 d. 16:12

2010 02 11 21:17:19

grishka >>> Istverme matuojama stebint pilota tokiose trasose kaip Monaco, kiek jis pradda labiau klyst ir kiek krenta tolygiai tempas gale lenktyniu, is to sudaromas vienas koficiantas, o kitas sudaromas remiantis absoliuciu islekimu is trasos trumpam praradus koncebtracija del nuovargio. Sitie du koficiantai sudaro (lv). Kiek kuro ima variklis niekas nesigilina Nejuokink. Ziurima i bolido svori lenkiancio ir lenkiamo bolido paskaiciavus su kiek ratu sklidinu baku jie vaziuoja, o ne litru tikslumu! O i technikos ir reguliavimo itaka neatsizvelgiama, nes imama plati medziagos dalis, siekiant objektyviu rezultatu. Todel ir dar karta prasau, kurkit chassis efficiency tyrinetoju grupe ir dirbkit vardan bendro labo!!! Jus tik tingit viskuo uzsiimt. Bet jei pradetumet, tai greit pamiltumet savo darba ir jis trauktu labiau nei manot, pagautumet kalbli kaip mes su vyrais. O tada galbut pavyktu kazkaip (nors mazai tikiu) isvet bendra bolido - piloto pajegumo bala, kuris yra musu visu svajone.

2010 Balandžio 16 d. 16:16

Gerai, pradedam nuo pradziu: "Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis" - ir kaip gi tu suzinai kaip pilotas atranda skirtingas trajektorijas? Ziuredamas i ratu laikus pamatai piloto trajektorijas?

2010 Balandžio 16 d. 16:20

Erase444>> Gal tau jau gana dvirati išradinėti ? Nebeturi prie ko prisikabinti.

2010 Balandžio 16 d. 16:21

O dabar siek tiek publicistikos. Panarsius po sios diskusijos archyva tinginiams kopint postus kilo mintis palygint priessezoninius overolus su naujausiais, kuriu (lv) ipac experience su nauja technika stipriai paauges, bet tai itakojo ne visu pilotu overolu kitima, nes kai kuriems po kablelio dar truksta nemazos skaiciaus dalies, kad jis paaugtu.

1. Priessezoniniai overolai: 2. Naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)- (96) - nepakito
2. F. Massa (94) - (94) - nepakito
3. M. Schumacher (92) - (93) +1
4. S. Vettel (92) - (94) +2
5. F. Alonso (92) - (94) +2
6. R. Kubica (90) - (91) +1
7. J. Button (89) - (90) +1
8. M. Webber (88) - (90) +2
9. R. Barrichello (87) - (88) +1

2010 Balandžio 16 d. 16:26

Erase444 >>> Mes stebim laikus per live timing ir ziurim kiek tos trajektorijos pasteisina laiko atzvilgiu, jei yra vaziuojama skirtinga trajektorija be pranasumo laiko atvilgiu, meistriskumo (lv) nekyla. Bet jei kalbam apie tarpines oro salygas, tai cia reiktu sneket apie prisitaikymo prie trasos dangos prasidejus lietui (lv).

2010 Balandžio 16 d. 16:29

SCHUMIS F-1>>> "Mes stebim laikus per live timing ir ziurim kiek tos trajektorijos pasteisina laiko atzvilgiu" - kaip tu matai trajektorijas per livetiming? Paaiskink.

2010 Balandžio 16 d. 16:30

Va cia dar radau archyve kad nores darbuotis prie bolidu pajegumu protingo vyro komentara: Shumi seip as biski pamasciau ir kaip matau kad nu tai svelniai tariant sunku skaiciuot ta bolidu pajeguma. Nes jeigu pries lenktynes bolidas sureguliuotas kad gerai vaziuotu posukiuose tai jau negalima pamatyti kaip jis vaizuotu sureguliuotas del greicio tiesiosiose toje pacioje trasoje. todel yra labai sunku lyginti bolidus overalais. ir tie overalai baisiai sokines po kiekvienu lenktyniu. pvz: paimkim koki monaka ir Japonijos Fuji tai plyginkit greicius tiesiosiose. cia nebent galima po sezono apskaiciuot, bet jei jau po sezono naudos kaip ir nera. mano nuomone pilotu overalai yra geras dalykas jei kas nors apsiema skaiciuot, bet skaiciuot tuos bolidu pajegumus nu yra labai nemalonu. jei zmogus is to gautu pinigus ir galetu pragyvent tada gal, bet tai daryt savo norui... kazkaip nemanau kad daug savanoriu butu

2010 Balandžio 16 d. 16:33

Erase444 >>> Mes laikus stebim per live timinga :D Trajektoriju ten niekas nebraizo, tam yra vaizdine medzxiaga :D Linxmuolis :) Live timinga gali rast www.formula1.com - labai patogi sistema esamuoju laiku, isbandyk, manau tikrai patiks ;)

2010 Balandžio 16 d. 16:36

SCHUMIS F-1>>> kokia vaizdine medziaga jus naudojat tu trajektoriju stebejimui?

2010 Balandžio 16 d. 16:36

O jei visgi atsirastu savanoriu darbuotis prie chassis efficiency, tai galim burt vyrus ir bendrai bandyt kazka daryt, nes jau turiu ideja kaip galima tirt bolido pajeguma atsizvelgiant i skirtingos konfiguracijos trasas. Bet metodika kaip pilna sukurt kol kas neturiu nuovokos :/

2010 Balandžio 16 d. 16:39

Matyt LG specialiai vyrams turi linija, kad galetu on-board kiekviena pilota stebet :)

2010 Balandžio 16 d. 16:39

Erase444 >>> Lenktyniu irasus juk, nes esamuoju laiku mes tiesiog stebim lenktynes ir overolu nesudarinejam, nes tai labai ilgas ir nuoseklus darbas. Vieno piloto overola nuo nulio sudaryt uztrunka apie dvi savaites, nors esam kai kuriu sudare ir daug greiciau, bet daznai isivelia klaidos ir tenka tarkim perskaiciuot is naujo atskirus (lv), tai kartais uztrunka labai daug laiko.

2010 Balandžio 16 d. 16:41

valiux >>> o kad taip butu! jei mes dirbtume su siiek medziagos, tai overolu darbai truktu daug trumpiau, nereiktu tiek info rinkt ir naujintume daug dazniau, o dabar viskas vysta labai letai.

2010 Balandžio 16 d. 16:43

SCHUMIS F-1>>> Bet lenktyniu irasuose vienu metu ekrane rodomas tik vienas pilotas, negana to, vaizdas rodantis viena bolida trunka nuo 3 iki 15sec, t.y. net pilno rato vieno bolido neparodo lenktyniu irasas. Ka jau kalbeti apie keleta ar net keliolika ratu vienas po kito, vien tik is to pacio bolido.Taigi niekaip neimanoma pamatyti bent jau 3-5 ratu su tuo paciu bolidu toje pacioje lenktyniu stadijoje ir palyginti trajektorijas.Tai vadinasi jusu trajektoriju skaiciavimai visiskai klaidingi?

2010 Balandžio 16 d. 16:50

Erase444 >>> Butent! Todel ir sakau, kad tai labai letas darbas, nes kol surandi pakankamai svariu ratu, kuomet gali stebet bolida nuo kokpito virsaus, tai uztrunka begale laiko. praktiskai tai uzima didesne dali laiko, nei ratu skaiciavimai. Laimei slapia kvalifikacija tam stipriai pasitarnauja ir yra rato laikas suskirstytas i kelis sektorius, nes jei taip nebutu ir mes neturetume atskiru sektoriu laiku, tai butu isvis labai sudetinga. Tad pirma surenkam medziaga (rato laikus), visa imanoma vaizdine medziaga ir ne siaip, kad vienu konkreciu lenktyniu, o istisu metu, nes reikia labai daug info. tarkim "Schumio" kai kurie (lv) dar visai buvo neneujinti nuo "Ferari" laiku. O naujoku overolu mes isvis neturim jokiu galimybiu apskaiciuot.

2010 Balandžio 16 d. 16:53

Erase444 >>> Butent nepagalvokit, kad pritariau klaidingumui, nes pagal komentara mano apacioj taip atrodo :D Tiesiog pritariau mintims tavo, kad neimanoma buna viso rato is bolido matyt ar is eiles keliu ratu.

2010 Balandžio 16 d. 16:54

SCHUMIS F-1>>> bet tokiu ratu ne tai kad nepavyksta iskarto surasti, ju isviso neimanoma surasti.Net ir ziurint 10 metu i ta pati lenktyniu irasa, tu nesurasi tu ratu (su tuo paciu bolidu, su kamera is virsaus, daugiau kaip 2 ratai is eiles ir t.t.) nes tokiu irasu tiesiog NERA.Kaip tu gali stebeti trajektorijas ir daryti skaiciavimus is tokios medziagos, kurios NERA???

2010 Balandžio 16 d. 16:54

SCHUMIS F-1> Kodel ziurimi tik svarus ratai, be kliuciu (ratu atsilikusiu pilotu lenkimas ar pan.). Taip pat neimami laikai kurie buvo pilotui nenaudingi: ginybine trajektorija vaziavimas arba rizikuojant vyjimasis lenkimui varzova. Bet juk tai labai svarbi informacija, nors ir nenudinga pilotui, bet tai tikrove tokia. Jei neiskaiciuojat neigiamus piloto dalykus, prarandam teigiamus dalykus, tai yra realias piloto galimybes trasoje

2010 Balandžio 16 d. 16:56

Tai kiek per sezona tokiu ratu surandat? 2.5? Ir is to sprendziat apie piloto galimybes... tada jei jusu overolai atspindi bent 5% realaus vaizdo, as buciau patenkintas. aisku 5% pries nieko nezinojima gal ir geras rezultatas...

2010 Balandžio 16 d. 17:00

Erase444 >>> Tokios medziagos yra ir nemazai, bet svariu ratu yra labai ribotai. o analizei mes imam gerokai virs 100 ratu. Todel mes neziurim 10 metu i ta pati yrasa, o imam visus GP kuriuose tik pilotas yra daluvaves. O tarkim naujoku kiti praso sudaryt overolu. Kaip mes galim sudaryt, jei zaliavos pakankamai neturim?
Liam pro >>> Buk geras, paziurek diskusiju pirmuose puslapiuose, esu tai paaiskines kodel.

P.S. Supraskit vyrai mane, neturiu as tiek laiko, kad ta pati kiekvienam uzsimaniusiam aiskinciau. Tam ir yra archyvai, nevarginkit manes, man niekas uz tai pinigu nemoka.

2010 Balandžio 16 d. 17:01

valiux >>> 142 ratai, tad objektyvumas 100 procentu!

2010 Balandžio 16 d. 17:05

SCHUMIS F-1> ka turejai omeny "mano apacioj taip atrodo" :D

2010 Balandžio 16 d. 17:06

SCHUMIS F-1>>> "Tokios medziagos yra ir nemazai, bet svariu ratu yra labai ribotai. o analizei mes imam gerokai virs 100 ratu." - nera NEI VIENO etapo kuriame bent vienas bolidas butu rodomas onboard vaizdu, per lenktynes, daugiau kaip 2 ratus be sustojimo.Tokios medziagos NERA.Bent jau visuose viesai transliuojamuose kanaluose.Man atrodo kad tu cia pradedi meluoti ir issisukineti.....arba parodyk tokia medziaga (pasakyk konkretu irasa is kur gavai) arba panasu kad sita tavo smelio pilis stai ir pradeda griuti su pirmuoju melu apie vaizdo irasus kuriu istikruju nera.... :/

2010 Balandžio 16 d. 17:06

Gerai save vertinat, tokiu atveju nobelio premija galetumet gaut kaip pirmieji sugebeje is rato iveikimo analizes ivertint f1 piloto sugebejimus

2010 Balandžio 16 d. 17:07

Liam pro >>> Nu ten man parase, o po to as pritariau butent, tik ne tam kas gali pasirodyt.

2010 Balandžio 16 d. 17:10

SCHUMIS F-1> saket per skypa su draugais mainotes rezultatis. Is kur zinai kad tas vadinamas vyras gerai viska apskaiciavo, nors pats nematei. nejau toks didelis pasitikejimas vienas kitu, kad aklai priimi informacija?

2010 Balandžio 16 d. 17:13

Erase444 >>> Ka tu cia sneki? :D Kur as issisukineju? Mes kalbam apie prisitaikymo prie trasos prasidejus lietui (lv). Tik apie ta. Juk sausoj trasoj mums isvis neidomios trajektorijos, nes mes ju net nestebim pastoviai, mums reiksmingiausi svarus rato laikai. O ju nemazai. Mums nereikia onbord daugybes ratu is eiles kaip tu sakai nustatant slapioje trasoje prisitaikymo (lv). Bet stai koncentracijai ar staminai nustatyt mums reikia pastoviu svariu ratu sekos. man juokingai skamba tavo bandymas viska paneigt ir visiskas nenoras gilintis i tai ka mes jau darom nuo 2000 metu. Tad klausk ka tiksliai nori zinot, o ne cia ne vadink rimtus vyrus melagiais, nes as kaip niekas kovosiu uz savo vyrus.

2010 Balandžio 16 d. 17:20

Liam pro >>> Stai! Dziugu, jog esi toks mastanis zmogus ir matosi kad tikrai galetum prisidet prie musu. kad tu zinotum kiek tai anksciau keldavo problemu... Del ko as ir sakau, kad daznai isivelia klaidos. Mes tarkim 2000 metais tiek priveldavom klaidu, kad pasiziurejus i pirminius overolus ir veliau pertikrinus noredavosi verkt. Tada lyg po geru metu mes nusprendem, jog dviese sudarinesim ta pati (lv), nes visi esam atsakingi uz skirtingu (lv) sudaryma. Tada sulygindavom reultatus 9ka darom ir dabar) ir jei nesutapdavo, tai laikydavom klaida, kas daznai nutinka ir dabar, po to neaisku pas ka isivelia klaida ir tenka overolu tam tikras (lv) dalis perskaiciuot is naujo, o tai uztrunka begale laiko ir nesusipratimu, nes daznai atsitinka taip, kad perskaiciuoja tas kuris viska padare teisingai ir veliau tenka atsiprasinet, nei iki pyciu daeinam... taip ir su J. Trulli overolu nesenai buvo :/

2010 Balandžio 16 d. 17:23

SCHUMIS F-1>>> tu juk anksciau rasei kad "Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis" .Poto as taves klausiau kaip tu nustatai tas skirtingas trajektorijas tomis intermediate oro salygomis.Tu man atsakei kad ziurite i lenktyniu irasus.Bet dabar sakai kad jau nebeziurite i lenktyniu irasus ir jums lenktyniu irasai (keletas onboard ratu is to pacio bolido) jau nebereikalingi?? Tai kaip jus tas skirtingas trajektorijas intermediate oro salygomis tada nustatot?? Pats sau priestarauji?

2010 Balandžio 16 d. 17:36

Erase444 >>> Tu skaityk ka a parasau, o ne nuspresk apie mane, gerai? Taip, mes ziurim i lenktyniu irasus kai kalbama apie trajektorijas, bet sausoje trasoje mums tai nereikalinga, nes pilotas pats renkasi kaip iveikt tobula rata, o mes is to isvedm jo koficiantus. Visa sita yra aptarta diskusijos pradzioje. Meistriskumas nesusideda vien is vaziavimo intermidiate salygom, nejuokauk. pries gerus kelis menesius esu kazkam apie tai aiskines sitame foume. (lv) nesusideta tik is vieno kriterijaus! Atskiri (lv) turi savo dalis. meistriskumas susideda is daugelio sriciu (koficiantu), tokiu kaip greitesnio varzovo blokavimas, slystancio bolido koregavimas. Tu pasiskaityk pirmus puslapius, neversk manes vel eit ieskot. mes paemem meistriskumo sriti, nes pats taip sakei ir as tau aiskinu, kad tam nereikia nuosekliu ratu skaiciaus, reikia maziausiai 142 ratu skaiciaus, bet ne vieno po kito. O tarkim koncentracijos skaiciavimui mes imam ratu serijos atsizvelgiant i bangavima kitima.

P.S. Dar karta kartoju, apie visa tai esu kalbejes ir aiskines sioje diskusijoje kai tik ji atsirado.

2010 Balandžio 16 d. 17:38

SCHUMIS F-1> kaip jus pykscius isliejat, kaip susitaikot, ar labai emocionalus esat? gal iskart vel exceli skaiciuojat

2010 Balandžio 16 d. 17:46

Liam pro >>> As deje emocionalus, vyrai ne tokie. Siaip stengiuosi aisku valdytis, bet va paskutini karta taip susipykom del J. Trulli overolo, kad jau maniau tikrai nebesudarinesim jo, bet vienas is vyru atsileido ir overolas po keliu savaiciu darbo, bei pykciu pagaliau baigtas.

2010 Balandžio 16 d. 18:07

SCHUMIS F-1>>> "Taip, mes ziurim i lenktyniu irasus kai kalbama apie trajektorijas, bet sausoje trasoje mums tai nereikalinga" - o kodel tu nusprendei kad as kalbu apie sausa trasa? Ne, as nekalbu apie sausa trasa, gali nekisti tos sausos trasos. As ir kalbu apie tai apie ka tu pats kalbejai - intermediate oro salygas. As ir klausiu kaip jus intermediate oro salygomis matuojate trajektorijas (nes jus jas matuojate sudarant viena is meistriskumo apskaiciavimu.Tai yra tavo paties zodziai).Jeigu tu neturi bent dvieju pilnu onboard ratu (kad ir nevienu metu) kaip tu gali pamatyti trajektoriju pokyti? Juk pokyciui reikia bent dvieju tam tikro posukio trajektoriju kad palyginti jog jos skiriasi, vadinasi reikia bent dvieju ratu.O tu ju neturi nes nera tokiu irasu.Nu? Ir visa tai intermediate oro salygomis, ne sausomis.Nekisk tu sausu.Taigi, laukiu tavo paaiskinimo arba teks isbraukti tavo visa sistema.

2010 Balandžio 16 d. 18:10

Visu demesiui naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (93)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. J. Trulli (88)
12. R. Barrichello (88)

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 12 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 16 d. 18:19

Erase444 >>> "Teks isbraut visa sistema" :D As tau dar karta aiskinu, kad mums nereikia dvieju palyginamuju onboard ratu. Mes sudarinedami meistriskumo (lv) viena is koficiantu. Pokutis yra nesvarbus! kaip sito nesupranti? Pokytis matuojamas koncentracijai, staminai nustatyt. Pilotas gali vaziuot kokiomis nori trajektorijomis, bet svarbiausia, ar tai pagreitina laika. Jei pilotas renkasi skirtinga nei dauguma pilotu trajektorija ir tai pagerina rata, tuomet jo koficiantas kyla. Bet jo pacio trajektorijas su jo pacio trajektorijomis nera jokios prasmes. Tu neskiri paprastu dvieju dalyku, todel ir klausi to pacio daugybe kartu.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140