SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 14 d. 21:00

Arunis >>> Tai perskaityk antra karta, visiskai konkreciai esu atsakes. Bet neatsakineju, kai tie patys klausymai uzduodami daugybe kartu. Tam yra pirmi diskusijos puslapiai, kuriuose rasit visus atsakymus i kuriuos neatsakau pakartotinai. Bet jei paklausi kazko naujo esu pasiruoses atsakyt dabar. Man uz tai pinigu niekas neduoda. Dziaukites, kad overolus skelbiu nemokamai, nes mes sunkiai dirbam, o jus cia viska gaunat kaip ant lekstutes. Beje vyrai net nepritaria overolu skelbimui sitame saite, tad galvokit ka snekat.

2010 Balandžio 14 d. 21:04

Liam pro >>> Excel 2003 suvedam, o pagrinde skaiciuokle.

P.S. Beje dziugi zinia fanams, J. Trulli overolas eina i pabaiga ;)

2010 Balandžio 14 d. 22:15

is kur mum zinot ka tie vyrai galvoja :)

2010 Balandžio 14 d. 22:54

Kaip pries praeita F-1 etapa placiau nagrinejau R. Kubicos overola ir isskyriau stipriasias jo puses, tai si vakara ta pati padarysiu su L. Hamiltonu, kadangi sis vyrukas to nusipelno ir gali but stipus sio savaitgalio GP.

L. Hamilton
Experience (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,2lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14,1lv).
Stamina: (13,7lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (14lv)
Meistriskumas: (13,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,4lv).
Koncentracija: (13,8)
= 95,9 = 96.

Kaip isskirtine savybe pabrezciau jo ispudinga greiti, kuris siekia (14,1lv). Trumpai tariant pagal si rodikli jis lenkia bet ka ir per visa overolu skaiciavimo istorija tik keli pilotai turejo toki pati (lv) sioje strityje. M. Schumacher 2001 metais greicio (lv) pasieke maksimalu (14,2lv), tad tai vienintelis pilotas overolu istorijoj pagal si rodikli pranokes greitaji L. Hamiltona. Gero vakaro visiems.

SCHUMIS F-1


2010 Balandžio 15 d. 11:39

tai jo, pasieke maximalu 14,2 MS greiti del elektronikos kaltes?

2010 Balandžio 15 d. 11:40

isvis maximalus, tai su simuliatorium susimuliuotas laikas, to pilotas pasiekti tik teoriskai gali, tai nori pasakyti, kad ms 2001 buvo ideali programine???:)

2010 Balandžio 15 d. 11:59

000000 >>> Vyruti, susikaupk. Idealus, tobulas ar kaip sakai su simuliatorium suprojektuotas pilotas yra vertas tobulo 100 overolo, nes tai maksimumas pagal pasirinkta skaiciavimo matu sistema. O kaip zinai overolas daugiau nei 99 negalimas. (14,2lv) padaugink is 7 (visu piloto pajegumu sriciu). Ka gauni? 99,4. Stai cia ir yra maksimalus imanomas zmogiskojo faktoriaus sugebejimas. 0,6 paliekami kazkam kas zmogui neimanoma, kaip sakai simuliatoriui ar pan... Taip ir (lv) sritis pas mus yra maksimali (14,2), nors tobulas greitis kuriuo galetu lekt kompiuterine programa galetu siekt beveik (14,3lv) - nors pas mus auksciausias imanomas ivertinimas (14,2lv). Ir tai ne paciu sugalvotos lubos, o is futbolo overolu sudarinetoju perimta ismintis. Jie vadovaujasi ta pacia metodika.

2010 Balandžio 15 d. 13:00

"Vyrai" nepritaria ooolu taplpinimu f-1 puslapyje. Na blogai, tai kur dar jus ooolus talpiname idomu butu suzinot? Gal "Kitur" jus esat tikros zvaigzdes. Tik cia visi visiskai neivertina jusu darbo.

2010 Balandžio 15 d. 14:00

pirmynkimi >>> Taip ir viskas per jusu nesupratinguma ir izeidinejimus. Jei butumet bent kiek tolerantiski zmoniu darbui, tai cia sulauktumet ir idomesniu diskusiju, nes prisidetu vyrai ir gal net visi kartu sukurtume chassis efficiency skaiciavimo metodika. O del overolu skelbimo, tai mes ne tam juos sudarinejam, kad kazkam skelbt, o del saves paciu. Tuo tikslu jau nuo 2000 metu vadovaujames.

2010 Balandžio 15 d. 15:11

SCHUMIS F-1, kaip ir zadejau, paieskojau, ir pateiksiu tau dar sitoj diskusijoj vieno zmogaus uzduotus klausimus, i kuriuos tu neatsakei. Cituoju "smile_": "taigi norejau paklausti kaip tai buvo patikrinta ir isbandyta, is kur zinai kad cia sistema veikia ir tam tikri koeficientai parinkti teisingai?" I sita klausima tu atsakei, jog jusu skaiciavimo sistema yra teisinga todel, kad ji taikoma visiems pilotams vienodai ir gaunami objektyvus rezultatai. Papildomas klausimas tau nuo manes: O jeigu as sukursiu savo overolu skaiciavimo sistema pagal visai kitus parametrus ir kriterijus, bei taikysiu ta sistema visiems pilotams vienodai, ar toks skaiciavimo metodas bus tikslesnis, nei tavasis? Taigi karoju originaluji klausima: "Kaip jusu sistema buvo patikrinta ir isbandyta, is kur zinai, kad cia sistema veikia ir tam tikri parinkti koeficientai yra teisingi?"

2010 Balandžio 15 d. 15:13

To paties zmogaus (smile_) antras klausimas, i kuri tu taip pat neatsakei. Cituoju: "kokie argumentai tau leido pervesti sistema is futbolo i f-1, ir tiap pat, kokie argumentai leido padaryti tuos pakeitimus sistemoje kuriuos turejote padaryti?" Pabreziu - noriu isgirsti argumentus (galbut jus keisdami sistema is futbolo skaiciavimo i F-1 skaiciavima viska supainiojot?)

2010 Balandžio 15 d. 15:27

Arunis >>> Antram komentare ir parasei pirmo klausymo atsakymo uzuomina. As jau esu minejes, kad formule pagal kuria skaiciuojam yra is futbolo overolu sudarinetoju (kurie uz tai gauna pinigus) perimta metodika. Mes jos neiskraipem. Islaikem visus reikalavimus. Tiesiog F-1 egzistuoja maziau (lv). O (lv) skaiciu imam maksimalu imanoma empyriskiems tyrimams. Jei butu tarkim imanoma patikrint sugebejima reguliuot bolida, tai atsirastu dar vienas (lv), o maksimalus (lv) skaicius kristu zemiau (14,2lv). O i antra klausyma atsakau, jog si formule tinka bet kuriai sporto sakai, kurios medziaga galima tirt objektyviai pasitelkus medziaga (tarkim kaip F-1 rato iveikimo laikus, lenkimus... ir t.t.). Beje apie visa tai tikrai esu kalbejes, nes prisimenu. Bet suprantu, juk jau tiek puslapiu sitoj diskusijoj, sunku surast nujiems fanams reikiamus komentarus.

2010 Balandžio 15 d. 15:30

Visu demesiui naujausi overolai (nuo paskutinio overolu paskelbimo niekas nepakito):

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (92)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. R. Barrichello (88)
12. J. Trulli (?) – sudarinejamas (tikimasi kazkur po savaites).

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 11 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Trulli nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 15 d. 15:32

Is ko jus sprendziat, jog si sistema tinka bet kuriai sporto sakai? Kur motyvai?

2010 Balandžio 15 d. 15:35

Dar vienas klausimas, sekantis is tavo komentaro: Kodel jus neitrauket piloto sugebejima reguliuoti bolida? Nes to ismatuoti neimanoma? Bet jis juk irgi itakojo piloto overola, taip? Vadinasi, yra ir daugiau parametru, kurie _turetu_ buti itraukti i overolo skaiciavima, taciau jus negalit ju itraukti del duomenu stokos. Tokiu atveju jusu overolai visiskai neatitinka tikroves, teisingai?

2010 Balandžio 15 d. 15:47

Arunis >>> Vyruti, kiek kartu ta pati galiu kartoti? Jau aptari dalykai keleta sykiu. Musu overolai visiskai objektyviai nusako pilotu pajeguma. Bolido derinimas priklauso ne tik nuo piloto, bet ir nuo mochaniku ir ju vadovo. Tad mes kaip jau esu ne karta minejes nesivadovaujam jokia Froido psichoanalize ar kitais psichologiniais budais nustatyt overola. Imam tik empyriskai patikrinamus faktus. Noredamo, kad overolai visiskai atspindetu grynaji pilotu pajeguma imam tik empyriskai patikrinamus faktus, kad butu galima nustatyt objektyvu overola. Tad musu overolai patikimi, nesaliski ir nenukrypstantys nuo faktu. Aisku butu smagu ilyst is smegenis ir patikrint piloto morale pries kiekvienas lenktynes, nes tai sudarytu dar viena (lv), bet i smegenis dar niekam nebuvo pavyke ilyst ir tai nustatyt. Aisku mes tai galetume padaryt kitu budu, pasiusdami psichologus pas kiekviena pilota (jei butu galimybes) pries GP, bet ir tai nebutu patikima. Tad imam tik visiskai rimta medziaga tyrimams ir nustatom piloto overola. O bolido derinima ramiai paliekam chassis efficiency sriciai. Mes sudarinejam tik piloto pajeguma! Chassis efficiency yra absoliuciai kita sritis, kuria mes paliekam ateiciai, nes kol kas neturim metodikos pagal kuria galima ja istirti.

2010 Balandžio 15 d. 15:54

Beje del pirmo klausymo. Nes vyrai i anglijos sia formule sudare butent sporto varzybu dalyviams (zmonems, ne technikai) tirti. Vieni pagal ju formule sudarineja krepsininku overolus, kiti dviratininku. O mes apsiemem F-1 sriti, kadangi ji yra visiskai zalia overolu srityje. Jei profesionali kompanija uz pinigus sudarinetu F-1 pilotu overolus, tai mes net nesivargintume darbuotis sioje srityje, o paliktume tai jiems, patys tik megautumes ant lekstutes padetais rezulatatais ir daugiau laiko skirt savo moteriskems.

2010 Balandžio 15 d. 15:56

Klysti, "vyruti". Jus i overolo skaiciavima itraukiat tik tuos duomenis, ir tuos kriterijus, kuriuos galit matematiskai apskaiciuoti (ir tai dar klausimas, ar jus teisingai juos skaiciuojat). O tu duomenu, kuriu negalit apskaiciuoti i savo sistema ir neitraukiat. Tokiu atveju, jusu skaiciai tera tik skaiciai, ir jokios realybes, pabreziu REALYBES jie neatitinka. Kaip ir pats paminejai, yra daugeli kitu, nematematiniu kriteriju, kurie itakojo piloto overola. Tai ne tik morale, bet ir motyvacija (kuri yra viena is svarbiausiu daliu!!!), fizinis pasiruosimas (tai ne stamina ir ne koncentracija). Ar tu sutinki, kad be siu, svarbiu zmogaus, kaip piloto savybiu, nustatyti tikslaus overolo neimanoma?

2010 Balandžio 15 d. 15:59

Tuomet dar paklausiu. Kokiu tikslu overolai yra sudaromi dviratininkam? Ka tie overlai nusako ten?

2010 Balandžio 15 d. 16:03

Tada galima daryti isvada, kad jus esat genijai, tik visi kiti jusu neivertina. Tikroji jusu darbo verte isryskes po jusu mirties. Na, kaip pvz., atsitiko su Van Gogu. Tik po ausi nusipjaukit, kad genialumo pridet.

2010 Balandžio 15 d. 16:08

Cia jau reiktu ju klaust, manau sudarineja atsizvelgdami i fizinius duomenis pagrinde, bet cia ti mano nuomone. O del overolu. As tau bandau paaskint, kad butent jie visiskai tikslus ir atspindi realybe, nes tiriami patikima medziaga, kuria ir sudaro visos tos sritys, kurios empyriskai nepatikrinamos, o Tu visvien savo... As Tau dar karta kartoju, kad yra pats svarbiausias dalykas ratu iveikimo laikai. Jie yra mums aukso vertes. be ju nebutu jokiu overolu. O jau ratu laikuose atsispindi viskas... Visi patikrinami ir nepatikrinami kriterijai. Ratu laikai atspindi viska ir mus jau nereikia siust psichologu nbendraut, nors ir neturetume tokiu galimybiu.

2010 Balandžio 15 d. 16:11

pirmynkimi >>> Dekui. Bet mes ne genijai, tik paprasti, bet labai istroske domejimusi autosporto karaliene giliau fanai, kurie negaili savo laisvalaikio darbams prie overolu. O Van Gogas buvo kietas, niekam nelinkiu tokiu isgyvenimu kuriuos jis patyre savo biografijoj. Aiksu gal del to ir genialumas atsiskleide. nGenijai yra R. Brawnas, R. Byrne, P. Martinelli, M. Shumacher...

2010 Balandžio 15 d. 16:54

SCHUMIS F-1> kaip jus is futbolo overolu sudarinetoju peremet metodika?

2010 Balandžio 15 d. 17:13

Liam pro >>> Keistas klausykas, vyruti. Tiesiog peremem, pradejom lygiai taip pat skaiciuot. Nes zavejomes futbolininku itin tiksliais overolais, tad nusprendem ir mes darbutis, tik ne uz pinigus.

2010 Balandžio 15 d. 17:16

Liam pro >>> Klausyk, siaip matau esi tikras F-1 fanas, gal noretum pradet darbuotis prie Chassis efficiency? Metodika visvien sudarinetume visi kartu, mes jus konsultuotume. Galetum pradet burt vyrus.

2010 Balandžio 15 d. 17:26

SCHUMIS F-1> kaip jus zavejotes futbolininku tiksliais overoliais? Gal tai tik sutapimas tikslumo. Is kokio tikslumo zavejotes? klausiu ne kokaip susizavejot, bet kaip peremet is futbolininku overolu skaiciavimo metodika?

2010 Balandžio 15 d. 17:28

kaip jus ta metodika Chassis efficiency sudarysit? ka siulai, kas man is to kad as vyrus subursiu?

2010 Balandžio 15 d. 17:38

Ka studijuoji SCHUMIS F-1, jei ne paslaptis? Gal cia baigiamojo darbo tema? :)

Kur butu galima susipazint su futbolo overolais? Minejai, kad ten gauna litu vyrai, tai turbut oficialiai pateikiami ju darbo rezultatai...

2010 Balandžio 15 d. 17:38

Liam pro >>> Nu ta ideja labai suzavejo, kad jie skaiciuoja ir tai visiskai atitinka sugebejimus demonstruojamus aikstelej. Peremem paprastai, vienas is vyru suzinojo kaip jie darbuojasi prie futbolininku overolu, sedi net aikstelese ir dirba sus sasiuviniais, net ne kompais. O mes tada sudarem savo imanomu (lv) skaiciu ir pritaikem sia metodika F-1. Na del chassis efficiency metodikos reiketu tartis, nes jau keli metai mes svarstom su vyrais sia ideja, bet nekyla minciu kaip galima sukurt tikslia skaiciavimo metodika. Vis apmastom teorijos lygyje, bet galiausiai surandam lemiamu trukumu. Gal kazkam is tavo vyru kiltu minciu kaip galima tai pradet matuot?

2010 Balandžio 15 d. 17:50

As valiux >>> As jau baiges verslo studijas, dabar studijuoju antra karta, esu 4 Humanitariniu mokslu kurse. Vienas is vyru darbuojasi Informatikos ir matematikos fakultete, kitas socialiniu mokslu srityje, o paskutisis nebaige energetikos mokslu, bet visa tai mums netrukdo puikiai sutart ir darbuotis prie overolu. Del futbolo overolu, tai galiu pasidomet naujausiais overolais jei domina? Bijau pasakyt, bet bent jau anksciau niekas ju svetainej neskelbe, nes ne ta paskirtis. Tai rimtas darbas juk tai jie gauna pinigus, nes ju darbo rezultatus perka bukmeikeriai ir zaidimu kurejai, skirtingai nei jusu. Jei mus kas nors finansuotu, tai suburtume dar didesni rata vyru ir apskaiciuotume visu pilotu overolus, kuriuos daug aktyviau naujintume nei dabar.

2010 Balandžio 15 d. 17:52

*nei musu

2010 Balandžio 15 d. 18:09

SCHUMIS F-1> futbole kaip tie vyrai ten sedi oficialiai pirmoj kokioj eilej, ar paprasciausi fanatikai sedintys bet kur stadione? Idomu butu suzinot kaip tada tas sudarytojas is akies nuspeja futbolininku istverme, ir visus kitus dalykus pasiemes sasiuvini? juk cia tik pramoga man atrodo

2010 Balandžio 15 d. 18:12

duok linka kokia ta svetaine futbolo overolistu?

2010 Balandžio 15 d. 18:15

Liam pro >>> Mum tai pramoga, jiem tikrai ne, nes is to pragyvena. Jie sedi stadionuose ir net stebi treniruotes, kad nustatyt technikos laipsni. Fainai butu ir mums boksuose apsilankyt kada pilotu pajegumo klausymu. Noreciau, kad ir mes turetume tokia prabanga verstis overolais, bet deje Lietuva ne Anglija, rinka kita :/

2010 Balandžio 15 d. 18:20

Liam pro >>> Nera svetaines, juk jie savo sukaupta info neskelbia, o parduoda. Overolu paciu naujausiu niekaip nepavyktu suzinot, nebent menesio senumo kokio, nes tai verslas kuriame sukasi dideli pinigai. Aisku kai kuriuose naujausiuose lazybu bendroviu koficiantuose arba futbolo simuliatoriuose jau galit isvyst ju darbo rezultatus, bet ir tai tai nebus ka tik iskepti overolai, o siek tiek pasene.

2010 Balandžio 15 d. 18:21

Visu demesiui naujausi overolai (nuo paskutinio overolu paskelbimo niekas nepakito):

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (92)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. R. Barrichello (88)
12. J. Trulli (?) – sudarinejamas (jau greitai).

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 11 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Trulli nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 15 d. 18:22

Liam pro >>> Tai kaip del chassis efficiency?

2010 Balandžio 15 d. 18:25

SchumisF1>>>> visa tavo graudi problema yra tame jog tau atrodo kad rato pravaziavimo laikas tiesiogiai atspindi vairuotojo sugebejima duotu momentu.Bet deja tu nepagauni esmes jog rato laikas priklauso nuo piloto ir nuo masinos ir tas santykis gali buti skirtingas.Tam tikras rato laikas gali susideti is 20% piloto + 80% masinos, arba 75% masinos ir 25% piloto.Abiem atvejais rato laikas bus tas pats (100%) bet pilotu pajegumai skirsis.Ir sitoje vietoje griuna visa tavo sistema nes tu negali palyginti tik pacio piloto pajegumo is rato laiko.Todel visas sitas reitingavimas ir yra visiskai neteisingas.

2010 Balandžio 15 d. 18:28

Visu demesiui naujausi overolai (nuo paskutinio overolu paskelbimo niekas nepakito):

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (92)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. R. Barrichello (88)
12. J. Trulli (?) – sudarinejamas (jau greitai).

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 11 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, isskyrus Trulli nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 15 d. 18:32

Erase444 >>> Visa problema yra ta, kad neturim chassis efficiency. Jei sujungtume overola su chassis efficiency, tai butu svajoniu issipildymas! O del overolu skaiciavimo metodikos tu klysti, siulau pasiskaityt pirmuose sios diskusijos puslapiuose, ten gan aiskiai esu isdestes kaip sudaromi overolai visiskai neatsizvelgiant i bolido pajegumo santyki. Gero vakaro visiems, einu darbuotis prie J. Trulli overolo.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983