SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Balandžio 16 d. 18:28

"Pilotas gali vaziuot kokiomis nori trajektorijomis, bet svarbiausia, ar tai pagreitina laika. Jei pilotas renkasi skirtinga nei dauguma pilotu trajektorija ir tai pagerina rata, tuomet jo koficiantas kyla."

o per kiek kyla? +2, +0.5? ir kokiu pagrindu butent per tiek?

2010 Balandžio 16 d. 18:29

SCHUMIS F-1>>> "Jei pilotas renkasi skirtinga nei dauguma pilotu trajektorija ir tai pagerina rata, tuomet jo koficiantas kyla" - o is kur tu zinai kad pilotas renkasi skirtinga nei dauguma pilotu trajektorija, jeigu tu neturi to piloto irasu kuriuose pamatytum tas kitokias trajektorijas?

2010 Balandžio 16 d. 18:39

valiux >>> Po koficianto (0,03), kas (lv) dalyje sudaro (0,01lv). Erase444 >>> Kaip tai neturiu irasu? Mes neturim nuosekliu keliu ratu is eiles yrasu, o paprastus irasus, kuriuose rodomi pilotai mes ir analizuojam.

2010 Balandžio 16 d. 18:45

SCHUMIS F-1>>> net ir is paprastu irasu tu negali surinkti pakankamai informacijos apie vieno piloto trajektorijas kadangi onboard ratas rodomas per visas lenktynes tik is poros pilotu ir tai nepilna rata.Tu juk imi rato laika ir lygini su trajektorijomis tame rate, vadinasi imdamas vieno rato laika tu turi imti viso vieno rato trajektorijas.Kitaip tu negali pamates dvieju posukiu trajektorijas nuspresti ar jos itakojo rato laika ar ne nes galbut per likusius posukios tos trajektorijos buvo visai kitokios bet tu to nezinai nes ju nematei.Taigi jau desimta karta matome kad tu negali pateikti svariu argumentu ir negali apginti tavo sistemos.Ar tu dar bandysi ir toliau ginti sistema be faktu ir konkreciu argumentu o tik tusciais zodziais, negaledamas atsakyti i nei viena is mano konkreciu klausimu?

2010 Balandžio 16 d. 18:50

Stai du, vienas kitam priestaraujantys teiginiai: "Pokutis yra nesvarbus" ir "Pilotas gali vaziuot kokiomis nori trajektorijomis, bet svarbiausia, ar tai pagreitina laika" Norint suzinoti ar ratas yra pagerintas ar ne, tu turi ta rata palyginti su kazkokiu priestai nuvaziuotu ratu.O kai tu lygini viena rata su kitu ratu, tu ir gauni pokyti - tai kas tau svarbu. Tuo tarpu rasoma kad pokytis nesvarbu.Priestaravimas paciam sau. Del tokiu dalyku sistema ir matosi kad klaidinga....:/

2010 Balandžio 16 d. 19:05

Erase444 >>> tu neiskripyk mano zodziu. Sakydamas teigini "Pilotas gali vaziuot kokiomis nori trajektorijomis, bet svarbiausia, ar tai pagreitina laika" as kalbejau apie sausa trasa ir koncentracijos bei stamonos matavima. Tad neiplak to i musu tiskusija apie meistriskumo (lv) nustatyma. O mes stebim live timinga ir irasus visiskai matom objektyvia situacija ir trajektorijas. Mums sarbiausia svarus ratai, kuomet meistriskumas ir atsiskleidzia, todel prioritetas yra kvalifikacija. Kai kvalifikcijos formatas buvo pilotai vaiuojantys po viena mes daniau naujindavom (lv). Tuo tarpu tarpines oro salygos buna ne kiekviena GP, tad imam paskutiniu metu tarpinemis padandoomis vaziuojanciu pilotu zaliava (ratu laikus ir vaizdine medziaga). taip pat nustatinejam sugebejimo prisitaikyt prie trasos prasidejus lietui (lv), kai trasa visiskai slapia.

2010 Balandžio 16 d. 19:11

Erase444 >>> O del trajektoriju imimo, tai analizuojam atskirus sektorius, ir lyginam tik tuos kuriuos parenkam analizei.

2010 Balandžio 16 d. 19:12

SCHUMIS F-1>>> tai kodel tu vis kalbi apie ta sausa trasa? Nekalbek apie ja dabar visai.Kalbekime dabar apie intermediate oro salygas.Tu pats sakei auksciau kad kalbejai ne apie sauso o apie intermediate oro salygas ir trajektorijas intermediate oro salygomis.O kai as taves klausiu kaip tu matuoji tas trajektorijas intermediate oro salygomis (nes vaizdines medziagos normalios nera), tu man pradedi rasyti apie sausa ora.Tai tu nerasyk apie sausa ora, tu man papasakok kaip tu stebi skirtingu trajektoriju atsiradima intermediate oro salygomis (tavo citata "Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis")

2010 Balandžio 16 d. 19:12

Erase444 >>> O del pokycio aisku, kad visiskai nesvarbu. nekurk savo metodikos, vyruti. okytis svarbus tik tuomet, kai matuomjama stamina ir koncentracija.

2010 Balandžio 16 d. 19:13

Erase444 >>> Tu pats apie tai kalbi. Paimi sakini is mano aiskinimo apie sausa trasa ir pateiki man kauip aiskinima apie meistriskumo (lv), tai du skirtingi dalykai, nesuplak visko i viena.

2010 Balandžio 16 d. 19:13

"O del trajektoriju imimo, tai analizuojam atskirus sektorius, ir lyginam tik tuos kuriuos parenkam analizei." - kaip tu ziuredamas i atskirus sektorius gali 'imti trajektorijas' ? Is livetimingo trajektoriju nepaimsi, is vaizdines medziagos trajektoriju nepaimsi (per mazai vaizdines medziagos), tai is kur tu imi tas trajektorijas?

2010 Balandžio 16 d. 19:18

Erase444 >>> Del meistriskumo (lv). Vienas is mano vyru, kuris atsakingas uz meistriskuma ima trasa kurioje kvalifikaciniai vaziavimai vyko tarpinemis salygomis, surenka zaliava ir tuomet tiria pasitelkdamas svarbiausia faktoriu rato laikus ir trajektorija, kuria pilotas iveikia trasa. Vieno piloto trajektorija lyginamas su kito, o ne su savo pacio.

2010 Balandžio 16 d. 19:20

Erase444 >>> ai as tau ir aiskinu jau kelinta karta, kad ne visada vaizdineje medziagoje mes galim matyt nuolatinias trajektorijas, todel tiriam atskirus ratu sektorius, nes paprasciausiai kitaip truktu zaliavos. o butent info trukumasd daznai ir suletina overolu naujinima ar sudarinejima. Vaizdines medziagos ir svariu ratu yra, bet ne tiek, kad uztektu daznam naujinimui, ar naujoku overolu sudarinejimui.

2010 Balandžio 16 d. 19:22

SCHUMIS F-1>>> kaip jis, per ta kvalifikacija (tarpinemis salygomis) gali palyginti vieno piloto trajektorijas su kito piloto trajektorijom, jeigu jis neturi nei vieno nei kito piloto pilno rato is onboard kameros?

2010 Balandžio 16 d. 19:23

"o butent info trukumasd daznai ir suletina overolu naujinima ar sudarinejima" - informacijos trukumas ne suletina overolu sudarinejima, bet iskraipo ir suklaidina overolo sudaryma.T.y. overolas sudaromas neteisingai, neturint pilnos informacijos.Todel sistema ir yra klaidinga.

2010 Balandžio 16 d. 19:28

Erase444 Si sistema yra visiskai tobula ir obektyvi. Taip, suletina, o neiskraipo. nes lyginami tie patysn sektoriai. Todel ir nereikia pilno rato, nes kitam rate mes palyginam to dektoriaus laika, kurio neturejom ankstesniame rate. Dar nebuvo valifikacijos, kad mes nepalygintume visu triju sektoriu laikus.

2010 Balandžio 16 d. 19:35

SCHUMIS F-1>>> tai jus paimat pvz Rosbergo kvalifikacijos tarpinemis oro salygomis pirma sektoriu ir palyginate su Hamiltono kvalifikacijos tarpinemis salygomis pirmuoju sektoriumi (pvz 27.458sec vs 28.128sec).Ir kas tada?Ka jus su tais skaiciais darote? Tarkim trajektorijos Rosbergo dviejuose posukiuose uzfiksuotos, likusiuose sektoriaus posukiuose neuzfiksuotos. O Hamiltono trajektoriju visiskai nera per visa tokia kvalifikacija (ir tas pats per puse sezono).Ir kaip jus nustatot tada Rosbergo ir Hamiltono meistriskumus is tokios vat informacijos? Jus nematote 90% to kaip vaziuoja Hamiltonas savo greita rata ir nematote 80% to kaip vaziuoja Rosbergas ir viska ka jus turite tai laikus.Tai sprendziat viska tik pagal laikus ir nieko daugiau?

2010 Balandžio 16 d. 19:54

Erase444 >>> Ci jau tu kalbi apie tai kaip mes sudarinejam prisitaikymo prie besikeicianciu oro slygu (lv). Meistriskumo nustatymui tai neglioja. Meistriskumas stebimas tik trajektoriju pasirinkimu tarpinemis salygomis. Ziurima ar vaziuojama idealia ar pasirinkta individualiai trajektorija ir is to isvedam koficianta. O apie tai ka dabar minejai, tik ne visai tiksliai taip mes isvedam prisitaikymo prasidejus lietui (lv). Cia pagrindine zaliava rato laikai, kaip ir visiem kitiem (lv) nustatyt. Imam svarius rato laikus prasidejus lietui ir matuojam juos lygindami su kitais atsizvelgiant i tai ar tas pacias padangas naudoja. Nes tarkim kai rinkoj buvo padangu karas, tai daznai "Bridgestone" turedavo geresnius lietaus ratus, nei :Michelin", tad lygindavom tik tu paciu padangu naudotoju laikus. Dabar sios problemos jau nebera.

2010 Balandžio 16 d. 20:13

Erase444 >>> Klausyk, gal kartais noretum pradet darbuotis prie chassis efficiency? Nu tiksliau but atsakingas uz sia sriti ir suburt patikimus vyrus metodikos kurimui? Mes bendradarbiautume visi kartu. Gal dar prisidetu Liam pro, nes jis irgi giliau besidomintis F-1 fanas.

2010 Balandžio 16 d. 20:28

Kokia prasmė skaičiuoti šituos overolus jei jie neatininka realybės ????

2010 Balandžio 16 d. 20:35

Karaliux >>> Jie visiskai atitinka realybe ir yra absoliuciai objektyvus, kadangi tiriami pasitelkiant empyriskus faktus. Gal tu, vyruti, nelabai supranti ka reiskia overolas? Apibrezimas: Overolas yra skaiciais isreiksti zmogaus, dazniausiai sportininko, lenktynininko gabumai.

2010 Balandžio 16 d. 21:44

Nežinau koks "protinguolis" sugalvojo tuos tavo overolus , bet skaičiukas piloto gabumai nėra matuojami ;)

2010 Balandžio 16 d. 22:43

Schumis f1>>> ir kaip tu ziuri Live Timingo lakus lygindamas su video irasais?! Nori pasakyti per teisiogine transliacija sugebi analizuoti laikus ir dar stbeti video per telika? :D

2010 Balandžio 17 d. 07:54

rinnasNr1 >>> Tiesiogiai mes nieko neanalizuojam, vieno overolo apskaiciavimas uztrunka apie 2 savaites, o naujinimas kelias dienas priklausomai keliese naujinam. Taip anksti siandien keltis teko del pirmu treniruociu, greiciau F-1 gryztu i Europa :/

2010 Balandžio 17 d. 07:55

Karaliux >>> Visas pasaulis sutvertas remiantis skaiciais, kada tai suvoksi, tai suprasi ir overolu prasme.

2010 Balandžio 17 d. 08:17

SCHUMIS F-1>>> vadinasi priejome liepto gala: tu negali atsakyti nei i viena mano klausima, ir kiekvienas sekantis klausimas lygiai taip pat tave pati suglumina ir supainioja ir visa sita tavo pasaku salis griuna.Supratau. Nuo siol galima bus taip ir zinoti, kad tavo overolai yra sudaromi grynai is lempos, bandant prisidengti keletu livetimingo ratu skaiciumi.Kitaip tariant nieko bendro su realybe.

2010 Balandžio 17 d. 08:21

SCHUMIS F-1>>> "Meistriskumas stebimas tik trajektoriju pasirinkimu tarpinemis salygomis. Ziurima ar vaziuojama idealia ar pasirinkta individualiai trajektorija ir is to isvedam koficianta." - tai as taves jau gal penkta karta klausiu kaip tu ziuri ar vaziuoja idealia ar individualia trajektorija jeigu tu neturi pakankamai vaizdo medziagos? Mes sukames dabar ratu, tu pasakai nesamone - as paklausiu taves paaiskinimo, tada tu to padaryti negali ir vel sakai ta pacia nesamone.As vel klausiu paaiskinimo ir tu vel negali paaiskinti ir kartoji ta pacia nesamone.Tenka daryti isvada kad su tavim nieko nebus - tu negali paaiskinti sistemos.Vadinasi ji nera teisinga ir tavo overolai nieko nereiskia.

2010 Balandžio 17 d. 08:21

Erase444 >>> Vadinasi tu priejai liepto gala, nes i visus uzduotus klausymus atsakiau ir tai tave suglumino ;) Tad tavo noras sugriaut "pasaku sali" neisdege. O musu overolai visiskai atspindi realybe ir yra issamiai paaiskinta kaip sudaromi, tad patinka tau ar ne, bet teks su tuo susitaikyti.

2010 Balandžio 17 d. 08:25

Erase444 >>> Musu overolai greit zengia i antra desimeti ir yra pasiekia toki profesionalumo lygi, kad galetu pirk sia info kazkokia rimta kompanija, tik gaila, kad lietuvoje tokiu nera. O del trajektoriju ar tu specialiai mane erzini ar esi aklas? pasiskaityk komentarus i kuriuos atsakiau. Medziagos yra ir nemazai (vaizdines), bet svariu ratu vaizdines medziagos kalbant apie trajektorijas yra gana maza, todel overolu sudarinejimas ir uztrunka nemazai laiko. O naujint tas (lv) sritis galim irgi tik tuomet ki surenkam pakankamai naujos zaliavos tyrimams.

2010 Balandžio 17 d. 08:30

SCHUMIS F-1>>> tu pilnai neatsakei nei i viena mano klausima, ir tai yra juodu ant balto sioje temoje parasyta.Ir visi ta mato ir gali perskaityti.Tu gali aisku uzsimerkti ir rasyti nesamone kad neva tu atsakei pasakydamas "turim pakankamai zaliavos", bet toks atsakymas nera atsakymas.Kur ta tavo medziaga? Duok konkrecia medziaga man, kuria naudojai paskutinio piloto overolo sudarymui.Pacio paskutinio kuri darei.Laukiu.

2010 Balandžio 17 d. 08:38

Erase444 >>> Konkretus klausymas? nematau nei vieno i kuri neatsakiau? Medziaga yra (vaizdine) apie kuria kalbam analizuojamos lenktynes, o laikus sekam http://www.formula1.com/reg/login?redirect_url=%2flive_timing%2f is ko isvedam (lv) koficiantus.

2010 Balandžio 17 d. 08:40

"Medziaga yra (vaizdine) apie kuria kalbam analizuojamos lenktynes" - kokia ta vaizdine medziaga? Duok man pacia vaizdine medziaga kuria naudojai overolo sudarymui.

2010 Balandžio 17 d. 08:56

Erase444 Per ka man atsiust tau tas malaizios GP lenktynes? Gali is torrent parsisiust jei turi arba per skype gal siust tokios apimties? Juokdarys :D
O stai cia detali info kaip matavom paskutinius greicio (lv) skirtumus):

Mark Webber RBR-Renault 53 17:32:18 205.605 1:37.054 +0,01
Fernando Alonso Ferrari 41 17:13:07 205.230 1:37.231
Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 32 16:58:04 204.151 1:37.745 +0,01
Felipe Massa Ferrari 48 17:24:32 204.070 1:37.784 -0,01
Sebastian Vettel RBR-Renault 53 17:32:12 204.009 1:37.813 -0,01
Robert Kubica Renault 55 17:35:54 203.466 1:38.074 +0,01
Nico Rosberg Mercedes GP 53 17:32:33 203.352 1:38.129 x
Jenson Button McLaren-Mercedes 49 17:26:18 202.584 1:38.501 -0,01
Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 51 17:30:10 201.311 1:39.124 +0,01
Rubens Barrichello Williams-Cosworth 46 17:22:35 200.695 1:39.428 -0,01
Michael Schumacher Mercedes GP 9 16:18:59 195.474 1:42.084 x
Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 44 17:33:49 194.299 142.701 x
Jarno Trulli Lotus-Cosworth 31 16:59:13 192.329 1:43.753 x

2010 Balandžio 17 d. 08:58

SCHUMIS F-1>>> tai as ir pats galiu atsisiusti Malaizijos GP irasa.Cia kokio kanalo irasas? BBC?

2010 Balandžio 17 d. 08:59

O cia po to leiciam situ (lv) kofus:

M. Schumacher
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (12,0lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (12,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,5lv)
Meistriskumas: (14lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (14lv).
Koncentracija: (13lv)
= 92,5 = 93.

F. Massa
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (12,8lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14lv).
Stamina: (13,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,8lv)
Meistriskumas: (13lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios traos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,3lv).
Koncentracija: (13,6)
= 93,7 = 94.

L. Hamilton
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,2lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14,1lv).
Stamina: (13,7lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (14lv)
Meistriskumas: (13,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,4lv).
Koncentracija: (13,8)
= 95,9 = 96.

R. Kubica
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,4lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (13lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,3lv)
Meistriskumas: (11,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13lv).
Koncentracija: (13,6)
= 90,8 = 91.

J. Button
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,8lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,3lv).
Stamina: (13,1lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,4lv)
Meistriskumas: (11,6lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,7lv).
Koncentracija: (12,9)
= 89,8 = 90.

S. Vettel
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (12,8lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,9lv).
Stamina: (12,9lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,6lv)
Meistriskumas: (13,8lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,9lv).
Koncentracija: (13,4lv)
94,3 = 94.


R. Barrichello
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (14,1lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,8lv).
Stamina: (12,5lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,5lv)
Meistriskumas: (11,5lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,5lv).
Koncentracija: (11,8)
= 87,7 = 88.


F. Alonso
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,7lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,8lv).
Stamina: (13,2lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,5lv)
Meistriskumas: (13,2lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13,5lv).
Koncentracija: (13,5lv)
= 94,4 = 94.

H. Kovalainen
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,2lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,4 lv).
Stamina: (13,1lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,7lv)
Meistriskumas: (11,3lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,6lv).
Koncentracija: (13,3)
= 88,6 = 89.

M. Webber
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,7 lv).
Greitis atitinkamose trasose: (13,2lv).
Stamina: (12,8lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,5lv)
Meistriskumas: (11,8lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,4lv).
Koncentracija: (13,1lv)
89,5 = 90.

N. Rosberg
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (13,4).
Greitis atitinkamose trasose: (13,5lv).
Stamina: (12,7lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (12,8lv)
Meistriskumas: (12,7lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (13lv).
Koncentracija: (13,2lv)
= 91,3 = 91.


T.Trulli
Experence (bendra ir sukaupta su nauja technika): (14lv).
Greitis atitinkamose trasose: (12,8 lv).
Stamina: (12,5lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (11,5lv)
Meistriskumas: (11,2lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (12,6lv).
Koncentracija: (13,4)
= 88,0 = 88.



2010 Balandžio 17 d. 09:03

Erase444 >>> nea, vienas is mano vyru kuris atsakingas uz meistriskumo (lv) sriti siuncias per torrent.lt is uzsienio puslapiu.

2010 Balandžio 17 d. 09:05

Visu demesiui naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (93)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. J. Trulli (88)
12. R. Barrichello (88)

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 12 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 17 d. 09:08

SCHUMIS F-1>>> tai gerai, as irgi galiu atsisiusti is torrent.lt.Vistiek irasa daro ne torrent.lt o kazkokia televizija.Tai kokios televizijos Malaizijos irasa jus naudojote? Arba torrento failo pavadinima pasakyk irgi.Na, laukiu.

2010 Balandžio 17 d. 09:17

Visu demesiui naujausi overolai:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Alonso (94)
3. S. Vettel (94)
4. F. Massa (94)
5. M. Schumacher (93)
6. R. Kubica (91)
7.N. Rosberg (91)
8. J. Button (90)
9. M. Webber (90)
10. H. Kovalainen (89)
11. J. Trulli (88)
12. R. Barrichello (88)

P.S. Atkreipkite demesi! Cia ne butinai visi 12 pajegiausiu pilotu. Kitu pilotu overolai, nebuvo ir tikriausiai jau nebus skaiciuojami (nebent sezono eigoje matysim, kad tai reikalinga), nes tai uztrunka labai daug laiko ir tam nera prasmes. Tad kazkuris pilotas galbut isiterptu i sia lentele, nors tai ir sunkiai tiketina.

SCHUMIS F-1

2010 Balandžio 17 d. 09:25

As daznjiausiai per torrent, jei nori parsisiust lenktynes linkas tau http://www.torrentroom.com/torrent/2625634-03-F1-Malaysian-GP-Race-2010-PL-DVDRip-XviD-TVM4iN-avi.html#b3
O vyras kuris dirba prie meistriskumo (lv) kvalifikacijas ir race siunciasi is linkomanijos. Netrukdyk ziuret kvalos!!! Po to pabendrausim.

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140