P.S. beje, jei pameni, pirmasis "ispranasavau" beprotiska, bet logiska ricardo perejima i reno ;)
P.S. beje, jei pameni, pirmasis "ispranasavau" beprotiska, bet logiska ricardo perejima i reno ;)
Manau, 2021 klausimas labai atviras visose komandose. Vettelis gali susikeisti su Hamiltonu, jei abiems reikes nauju issukiu, Ricciardo gali kazkur nueiti, jei nebus uzmirstas Renault pakampiuose + bus Verstappenas ir jaunimas gali pet ta laika kazka parodyti.
Del ko pritarciau - nuomones, kad siemet nelaimejes Vettelis ziures i Alonso istorijos pakartojima tiek Ferrari, tiek apskritai F1 - kai jaunas laimi titulus, o po to baladojasi kazkur be rezultatu. Aisku, laikas parodys kaip bus - viskas tik speliones dabar
... ir visi vel pasakos kaip paskutini Ferrari titula laimejo neturintis motyvacijos, neuztarnaves pijokas. Ir vel bus taip linksma viso to klausytis :)
Grosjean has said he doesn't have a contract (yet) for next season.
And he he won't accept a "reserve role". If he loses out he will move on.
Stoffel Vandoorne about to sign for HWA AG (Mercedes-affiliate team) in Formula E.
The three-year contract signed last year in Belgium for 2018-2020 does not provide the opportunity to get rid of at the end of this season neither for the German nor for the team, even if Vettel should lose the title. Possi*** termination clauses will start from next year, when other important drivers could return to the market by exploiting some exit clauses in the contract (Verstappen, Ricciardo, perhaps even Hamilton himself). Only then can Ferrari decide whether to continue betting on Seb for 2020.
honda patvirtino, kad likusioje sezono dalyje padarys toro roso bandomaisiais triusiais
https://ru.motorsport.com/f1/news/honda-protestiruet-idei-dlya-2019-goda-v-ostavshikhsya-gonkakh-sezona/3183587/
Ricciardo is expected to bank $70-million in a two-year deal with the French manufacturer.
Ricciardo is expected to bank $70-million in a two-year deal with the French manufacturer.
kadangi eilini karta pletku saltini patingi nurodyti, greiciausia kalba eina apie australietiskus baksus :)
Yra gandas, kad Raikkonenas su Leclercu gali dar šiemet susikeisti paskutinėms kelioms lenktynėms. Gandas kilo po to kai Raikkonenas iškarto po Singapūro lenktynių išvyko tiesiai į Šveicariją, tipo pasimeruot sedynės Sauber bolidui
Yra gandas, kad Raikkonenas su Leclercu gali dar šiemet susikeisti paskutinėms kelioms lenktynėms. Gandas kilo po to kai Raikkonenas iškarto po Singapūro lenktynių išvyko tiesiai į Šveicariją, tipo pasimeruot sedynės Sauber bolidui
Jeigu ferrariams nebus šansų laimėti konstruktorius, gal ir realu. Kitu atveju nematau logikos.
Karaliux, ne tipo pasimeruot, o namo + pasimeruot. jis gyvena uz 30 min kelio nuo Hinwilo.
Norge, ten kalba aspie USD, tai grubiai 30mEUR/metus (simet jo ir Pieniaus honorarai RBR yra 12mEUR).
Primenu tvarkaraščio meniu punkte rasite Rusijos GP laikus https://www.f-1.lt/tvarkarastis
Karaliux, ne tipo pasimeruot, o namo + pasimeruot. jis gyvena uz 30 min kelio nuo Hinwilo.
Norge, ten kalba aspie USD, tai grubiai 30mEUR/metus (simet jo ir Pieniaus honorarai RBR yra 12mEUR).
netikiu ne per kur :) visiskas kosmosas. jokios logikos moket tokius pinigus 100% zinant kad tuos ateinancius 2m net del jokio podiumo nekovos, o po to utiutiu i ferari arba mersa. prasom pateikt sutarties kopija kur taip parasyta :))))
abu red bull taip pat startuoja is galiorkos
https://ru.motorsport.com/f1/news/red-bull-podtverdila-vozvrashchenie-k-staroj-versii-motora/3184353/
netikiu ne per kur :) visiskas kosmosas. jokios logikos moket tokius pinigus 100% zinant kad tuos ateinancius 2m net del jokio podiumo nekovos, o po to utiutiu i ferari arba mersa. prasom pateikt sutarties kopija kur taip parasyta :))))
Abiteboule per spaudos konferenciją sakė, kad DR yra brangus draiveris, bet Renault gali sau tai leisti. Tai nemanau, kad jiems brangus yra 10M, kad dėl to reiktų Ghosn pritarimo.
They are already preparing in Toro Rosso to confirm the return of Kvyat for 2019. It could be made public tomorrow.
Amusing moment from @alo_oficial earlier. Asked how he would change the Sochi circuit to improve overtaking, he took a pen and drew a massive oval over the existing layout:
https://pbs.twimg.com/media/DoG3EWaWkAEBx9C.jpg
Haas lieka Grosjenas ir Magnusenas.
Haas lieka Grosjenas ir Magnusenas.
O tai reiškia, kad RPFI lieka Perez. Man visai tikėtina atrodė, kad Perez keis Grosjean, nes Amerika, bendros rinkos ir etc., bet Gene, matau, vertina lojalumą ir atsidavimą komandai, o Ferrari jaunimo atsikando su gerb. Gutierrez. Šiaip abu greiti draiveriai, Grosjean, gal net vienas greitesnių rikiuotėj, bet abiem labai trūksta stabilumo, ypač tam pačiam Grosjean.
Labai idomus pasirinkimas - ne vienas draiveris nera izymus vaziavimu ar rezultatais - viena lydi nuolatiniai crash’ai, kita - road rage stiliaus pasirodymai. Aisku, parodo jie geru rezultatu - nepaneigsi, bet stabilesni pilotai leistu sedeti auksciau rikiuoteje, o ne rupintis, kad iki lapkricio daugiau baudu ir diskvalifikacijos negautu
usocius atsistatydins
https://ru.motorsport.com/f1/news/tsetshe-ujdet-s-posta-glavy-daimler-ag-chto-ob-etom-dumayut-v-komande-mercedes/3185010/
Kvyatas mazgotė :D grįžta ten iš kur buvo dvigubai išspirtas
Kvyatas mazgotė :D grįžta ten iš kur buvo dvigubai išspirtas
Koks jausmas buti prastesniu uz mazgote?
Is Toro Rosso buvo isspirtas tik karta.
https://ru.motorsport.com/f1/news/toro-rosso-motory-honda-uzhe-operedili-renault/3186208/
se tau boba ir devintines. gal kart ir teisus buvo apie lektuvus ir medinius ratus :) bet net nebelaukiant kaip ten kitamet bus, aisku, kad mclaren padare baisia klaida atsisake "iskenteti" dar metus. prarasti maisai pinigu, greiciausia uz reno konkurencingesnis pu ir potencialios svajones kovos del titulo. buna ir taip.
Labai jau desperatiskai atrodo Tosto, Marko, Hornerio ir Verstappeno pastangos slovinti Honda.
Viskas taip fantastiska tik vienas upgrade’as per sezona iki siol, antras istrauktas ir padetas i stalciu iskart - tik ditirambai speti sugiedoti choru. Plius Tostas pasake apie nauja architektura motoro - suprask, kazkas tikriaus Red Bull netinka ir speju, kad su ausinimu. Laukiam to stebuklo kitamet.
Labai jau desperatiskai atrodo Tosto, Marko, Hornerio ir Verstappeno pastangos slovinti Honda.
Viskas taip fantastiska tik vienas upgrade’as per sezona iki siol, antras istrauktas ir padetas i stalciu iskart - tik ditirambai speti sugiedoti choru. Plius Tostas pasake apie nauja architektura motoro - suprask, kazkas tikriaus Red Bull netinka ir speju, kad su ausinimu. Laukiam to stebuklo kitamet.
kiek suprantu sita tosto ejakuliacija susijus su penktadienine hondos versija, kuria iseme dadirbimui iki japonijos. as tik galvoju, ar gali tas tostas buti tokiu bebenciuku, kad vadinti fantastika visiska suda?
McLaren irgi tris metus save drasino, nes neturejo kitos iseities - kas Tostui lieka? Idejo motora ir iseme “pritaikymui” geresniam - teko girdeti, kad Mercedes ar Ferrari taip darytu?
kiek suprantu sita tosto ejakuliacija susijus su penktadienine hondos versija, kuria iseme dadirbimui iki japonijos. as tik galvoju, ar gali tas tostas buti tokiu bebenciuku, kad vadinti fantastika visiska suda?
Mano supratimu Tost nieko nesprendžia STR, jis toks operacijų direktorius - užtikrina, kad komanda dirbtų ir tiek. Visam RBR projektui vadovauja Mateschitz per Marko, o tiek Horner, tiek Tosdt tėra pieškos. Na, Horner dar kažkiek nuomonės klausosi, o Tost gauna tiek pilotus, tiek variklius, tiek bolido konstravimo kryptį iš viršaus ir tiek žinių. Tai, atsakant į klausimą, manau, kad taip - jis sako tai, ką jam reikia sakyt.
McLaren irgi tris metus save drasino, nes neturejo kitos iseities - kas Tostui lieka? Idejo motora ir iseme “pritaikymui” geresniam - teko girdeti, kad Mercedes ar Ferrari taip darytu?
McLaren sau melavo, o ne drąsino. Čia du skirtingi dalykai. Mercedes ir Ferrari neturi bandymų poligono dukterinės komandos pavidalu lenktynėse, jie turėjo deliverint iš karto. Ir deliverino. Jeigu būtų taip blogai kaip Honda, tikriausiai kažkuri klientinė komanda už paramėlę atliktų STR funkcijas bandant naujas versijas. Ir Honda atnešė dafiga $$$ į McLaren, nemokamus variklius ir Alonso. Dabar McLaren sėdi prie skilusios geldos ir čiulpia pirštą. Tai galima nemėgt Hondos, bet jei McLaren nėra didžiausi skystagalviai rikiuotėj tiek finansiniu, tiek sportiniu atžvilgiu, tai nežinau kas yra. Primenu, kad šitai šutvei prireikė atsisakyt Hondos pinigų, kad pamatytų, kad geriausias bolidas rikiuotėj yra koks 7-as pagal gerumą.
https://ru.motorsport.com/f1/news/toro-rosso-motory-honda-uzhe-operedili-renault/3186208/
se tau boba ir devintines. gal kart ir teisus buvo apie lektuvus ir medinius ratus :) bet net nebelaukiant kaip ten kitamet bus, aisku, kad mclaren padare baisia klaida atsisake "iskenteti" dar metus. prarasti maisai pinigu, greiciausia uz reno konkurencingesnis pu ir potencialios svajones kovos del titulo. buna ir taip.
Rusas parase - tu patikejai. Tiketi ka rusu zurnalistai sako/raso - saves negerbti. Fantazuotojai jie didieji.
keisti gandai kažkokie..
https://thesportsrush.com/arrivabene-to-leave-ferrari-for-juventus-internal-politics-rampant-in-ferrari/
McLaren sau melavo, o ne drąsino. Čia du skirtingi dalykai. Mercedes ir Ferrari neturi bandymų poligono dukterinės komandos pavidalu lenktynėse, jie turėjo deliverint iš karto. Ir deliverino. Jeigu būtų taip blogai kaip Honda, tikriausiai kažkuri klientinė komanda už paramėlę atliktų STR funkcijas bandant naujas versijas. Ir Honda atnešė dafiga $$$ į McLaren, nemokamus variklius ir Alonso. Dabar McLaren sėdi prie skilusios geldos ir čiulpia pirštą. Tai galima nemėgt Hondos, bet jei McLaren nėra didžiausi skystagalviai rikiuotėj tiek finansiniu, tiek sportiniu atžvilgiu, tai nežinau kas yra. Primenu, kad šitai šutvei prireikė atsisakyt Hondos pinigų, kad pamatytų, kad geriausias bolidas rikiuotėj yra koks 7-as pagal gerumą.
Primenu, kad lygini skirtingu metu bolidus, kurie turejo mazai bendro, bet jo - skystagalviai - STR ir Honda siemet vaziuoja geriau, nei McLaren ir Renault. Galejo dar penkis metus palaukti, kol atsives motora, visus isgasdins ir vel issives. Nu bet va va uzsienio forumai kalba apie pole pozicija Suzukoje - iskart patikejo ta didele Hondos galia. Stabdziai vakar irgi dideles galios neatlaike?
Primenu, kad lygini skirtingu metu bolidus, kurie turejo mazai bendro, bet jo - skystagalviai - STR ir Honda siemet vaziuoja geriau, nei McLaren ir Renault. Galejo dar penkis metus palaukti, kol atsives motora, visus isgasdins ir vel issives. Nu bet va va uzsienio forumai kalba apie pole pozicija Suzukoje - iskart patikejo ta didele Hondos galia. Stabdziai vakar irgi dideles galios neatlaike?
Tai ar perėjimas prie Renault padėjo pasiekt podiumus, koks ir buvo tikslas perėjimo prie Renault variklių, atsisakant 200M Eur naudos per metus? Man tai akivaizdus atsakymas, kad ne. Jeigu tu matai finansinę ir sportinę naudą šiemet, prašau parodyk kur, nes aš nematau. Ir jeigu tai nebuvo akivaizdus savo jėgų pervertinimas tai aš tada nežinau kas tai buvo.
McLaren irgi tris metus save drasino, nes neturejo kitos iseities - kas Tostui lieka? Idejo motora ir iseme “pritaikymui” geresniam - teko girdeti, kad Mercedes ar Ferrari taip darytu?
gali ir taip buti, bet gal dar kas paaiskes iki sezono galo, dar yra like etapu. bet kita vertus, jei kiekviena etapa keis i nauja pu tai nieko mes ir nesuprasim. as turiu omeny net ne galia, o patikimuma. nes 1 etapa atlaikyti tai ne 7is. bet is kitos puses, reno sudai irgi luzineja ir ne is tolo neturejo red bull sansu su 3im PU siemet suvaziuoti. turiu omeny, ar gali buti stipriai xujoviau nei keistojo is metu i metus gaminamas slamstas?
Primenu, kad lygini skirtingu metu bolidus, kurie turejo mazai bendro, bet jo - skystagalviai - STR ir Honda siemet vaziuoja geriau, nei McLaren ir Renault. Galejo dar penkis metus palaukti, kol atsives motora, visus isgasdins ir vel issives. Nu bet va va uzsienio forumai kalba apie pole pozicija Suzukoje - iskart patikejo ta didele Hondos galia. Stabdziai vakar irgi dideles galios neatlaike?
galbut tik 1metus, o ne 5 ;) o dabar vistiek gavosi, kad ir kumyra prasiko, ir komandos protai issilakstys jei ne dabar tai po dar vieno pravalno sezono.
Mano supratimu Tost nieko nesprendžia STR, jis toks operacijų direktorius - užtikrina, kad komanda dirbtų ir tiek. Visam RBR projektui vadovauja Mateschitz per Marko, o tiek Horner, tiek Tosdt tėra pieškos. Na, Horner dar kažkiek nuomonės klausosi, o Tost gauna tiek pilotus, tiek variklius, tiek bolido konstravimo kryptį iš viršaus ir tiek žinių. Tai, atsakant į klausimą, manau, kad taip - jis sako tai, ką jam reikia sakyt.
sitas suprantama, bet sakyti, kad nauja versija cituoju "fantastika"....supranti as apie ka? tokio lygio kalbu dar ne vienas makaronu kabintojas nebuvo pasiekes...jei, aisku, tai yra netiesa ;)
Tai ar perėjimas prie Renault padėjo pasiekt podiumus, koks ir buvo tikslas perėjimo prie Renault variklių, atsisakant 200M Eur naudos per metus? Man tai akivaizdus atsakymas, kad ne. Jeigu tu matai finansinę ir sportinę naudą šiemet, prašau parodyk kur, nes aš nematau. Ir jeigu tai nebuvo akivaizdus savo jėgų pervertinimas tai aš tada nežinau kas tai buvo.
Nepataike su bolidu? Nepateike ir ka? Renault irgi nepataike gamykline komanda. Suprask geriau reikejo tureti Honda slamsta nesvarbu su kokiu bolidu? McLaren tikslas judeti i prieki ar ieskoti finansines naudos? Patark jiems likti su Honda ir uzdirbineti pinigus Q1 iskrentant jei jau patys to nesusivokia.
McLaren dabar zino, kad turi podiumus galinti imti motora ir patiems reikia dirbti, kad tie podiumai butu tuo tarpu 3 metus nezinojo nieko, nes tik starto poziciju baudas rinko. Pamatuok tu 720 starto poziciju baudu nauda - kiek cia eitu uzdirbti? Toro Rosso, tuo tarpu gyvena McLaren gyvenima tik iskreiptame PR pasaulyje - kai nesiseka tai kaltas bolidas, kai pasiseka - kokia puiki Honda. Honda metus ekspermentuoja, bet sugeba atvezti tik antra upgrade ir ji iskart issivezti - much wow cia yra.
As Hondos fanas nuo mazu dienu, vazineju TypeR ir S2000 bet man geda ziureti i Honda F1
galbut tik 1metus, o ne 5 ;) o dabar vistiek gavosi, kad ir kumyra prasiko, ir komandos protai issilakstys jei ne dabar tai po dar vieno pravalno sezono.
Protai kolkas pritraukiami. Kaip bus toliau - ziuresim.
McLaren rizikavo, bet kazkiek prasove - faktas. Apie Honda kalbesim, kai bus rezultatai
Protai kolkas pritraukiami. Kaip bus toliau - ziuresim.
McLaren rizikavo, bet kazkiek prasove - faktas. Apie Honda kalbesim, kai bus rezultatai
nezinau, nezinau kokius protus jie gali pritraukti i merdincia komanda, kuriai pats zakas tik per 5m atsigavima prognozuoja
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |