Man skaudu žiūrėt, kaip McLaren ritasi Williams keliu, o tu čia gini kažką. Zak sakė, kad podiumai garantuoti su Renault varikliu, kalsis su RBR dėl geriausios Renault klientės vardo, o gavosi taip, kad sėkmės dėka susirinko daugiau taškų nei pernai. Aš jau pavargau tikėt šituo šūdmaliu. Atsisakyt 200M tik dėl to, kad likt ten pat yra beprotybė. O sakė, gi, kad va blin McLaren ims podiumai ir pinigai patys tekės. Vietoj to reikėjo komandos akcijas parduot. Such finance, such wow.
Renault ant Lotus nustekentos bazės sukūrė komandą, kuri trečiais metais su tuo pačiu motoru daužo didingą McLaren, kuri nepertraukiamai jau bbz kiek metų veikia. Tai jei čia ne McLaren krizė, tai nežinau kas tuomet tai yra. Nežinau ar ji su pasenusia Dennis vizija prasidėjo, ar dar kas, bet McLaren negeba sukurt greito bolido ir taškas. Ir jau kelinti metai. Jie tėra midfielderiai, ypač dabar, kai ir biudžetas susitraukė iki midfield, ir pilotai midfield paliko, ir iš viso... tuoj McLaren technology centre galės tik muziejų palikt kaip automobilių gamyklos puošmeną.
Dėl Honda, nu taip, prastas variklis. Bet, manau, japonai nemes šito reikalo, kol jo neužbaigs. RBR, tiesa, reiklesnis partneris, tai įdomu kaip jiems seksis. Bet jei ir šitie per keturis metus nieko neišmoko, tai soriukas, McLaren ir Honda tuomet match made in heaven buvo – abu ultra ambicingi, bet per durni suprast, kur jų klaidos.