Naujienos, gandai...

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Nepataike su bolidu? Nepateike ir ka? Renault irgi nepataike gamykline komanda. Suprask geriau reikejo tureti Honda slamsta nesvarbu su kokiu bolidu? McLaren tikslas judeti i prieki ar ieskoti finansines naudos? Patark jiems likti su Honda ir uzdirbineti pinigus Q1 iskrentant jei jau patys to nesusivokia.

McLaren dabar zino, kad turi podiumus galinti imti motora ir patiems reikia dirbti, kad tie podiumai butu tuo tarpu 3 metus nezinojo nieko, nes tik starto poziciju baudas rinko. Pamatuok tu 720 starto poziciju baudu nauda - kiek cia eitu uzdirbti? Toro Rosso, tuo tarpu gyvena McLaren gyvenima tik iskreiptame PR pasaulyje - kai nesiseka tai kaltas bolidas, kai pasiseka - kokia puiki Honda. Honda metus ekspermentuoja, bet sugeba atvezti tik antra upgrade ir ji iskart issivezti - much wow cia yra.
As Hondos fanas nuo mazu dienu, vazineju TypeR ir S2000 bet man geda ziureti i Honda F1

Man skaudu žiūrėt, kaip McLaren ritasi Williams keliu, o tu čia gini kažką. Zak sakė, kad podiumai garantuoti su Renault varikliu, kalsis su RBR dėl geriausios Renault klientės vardo, o gavosi taip, kad sėkmės dėka susirinko daugiau taškų nei pernai. Aš jau pavargau tikėt šituo šūdmaliu. Atsisakyt 200M tik dėl to, kad likt ten pat yra beprotybė. O sakė, gi, kad va blin McLaren ims podiumai ir pinigai patys tekės. Vietoj to reikėjo komandos akcijas parduot. Such finance, such wow.

Renault ant Lotus nustekentos bazės sukūrė komandą, kuri trečiais metais su tuo pačiu motoru daužo didingą McLaren, kuri nepertraukiamai jau bbz kiek metų veikia. Tai jei čia ne McLaren krizė, tai nežinau kas tuomet tai yra. Nežinau ar ji su pasenusia Dennis vizija prasidėjo, ar dar kas, bet McLaren negeba sukurt greito bolido ir taškas. Ir jau kelinti metai. Jie tėra midfielderiai, ypač dabar, kai ir biudžetas susitraukė iki midfield, ir pilotai midfield paliko, ir iš viso... tuoj McLaren technology centre galės tik muziejų palikt kaip automobilių gamyklos puošmeną.

Dėl Honda, nu taip, prastas variklis. Bet, manau, japonai nemes šito reikalo, kol jo neužbaigs. RBR, tiesa, reiklesnis partneris, tai įdomu kaip jiems seksis. Bet jei ir šitie per keturis metus nieko neišmoko, tai soriukas, McLaren ir Honda tuomet match made in heaven buvo – abu ultra ambicingi, bet per durni suprast, kur jų klaidos.

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

nezinau, nezinau kokius protus jie gali pritraukti i merdincia komanda, kuriai pats zakas tik per 5m atsigavima prognozuoja

James Key pvz. Zakas prognozuoja situacija po taisykliu pakeitimo. Jei tokio nebus, bus graudu, nes outside top3 niekas neturi jokiu sansu ir netures

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Man skaudu žiūrėt, kaip McLaren ritasi Williams keliu, o tu čia gini kažką. Zak sakė, kad podiumai garantuoti su Renault varikliu, kalsis su RBR dėl geriausios Renault klientės vardo, o gavosi taip, kad sėkmės dėka susirinko daugiau taškų nei pernai. Aš jau pavargau tikėt šituo šūdmaliu. Atsisakyt 200M tik dėl to, kad likt ten pat yra beprotybė. O sakė, gi, kad va blin McLaren ims podiumai ir pinigai patys tekės. Vietoj to reikėjo komandos akcijas parduot. Such finance, such wow.

Renault ant Lotus nustekentos bazės sukūrė komandą, kuri trečiais metais su tuo pačiu motoru daužo didingą McLaren, kuri nepertraukiamai jau bbz kiek metų veikia. Tai jei čia ne McLaren krizė, tai nežinau kas tuomet tai yra. Nežinau ar ji su pasenusia Dennis vizija prasidėjo, ar dar kas, bet McLaren negeba sukurt greito bolido ir taškas. Ir jau kelinti metai. Jie tėra midfielderiai, ypač dabar, kai ir biudžetas susitraukė iki midfield, ir pilotai midfield paliko, ir iš viso... tuoj McLaren technology centre galės tik muziejų palikt kaip automobilių gamyklos puošmeną.

Dėl Honda, nu taip, prastas variklis. Bet, manau, japonai nemes šito reikalo, kol jo neužbaigs. RBR, tiesa, reiklesnis partneris, tai įdomu kaip jiems seksis. Bet jei ir šitie per keturis metus nieko neišmoko, tai soriukas, McLaren ir Honda tuomet match made in heaven buvo – abu ultra ambicingi, bet per durni suprast, kur jų klaidos.

Renault yra dauzoma McLaren lygio komandu kaip Haas. Tai nzn, ka jie sukure, bet yra netoli McLaren lygio. Bolidas mazesne gelda tai parankiose trasose susirinko tasku, o visa kita - PR pasakos apie sviesia ateiti ir bazes statymus

2021 Kovo 01 d. 22:44

This was a precautionary measure after Honda discovered some "unsuita*** behaviour" when the engine was run on track.

Tai bent pasiekimai. Nieko tokio - paupshiftins kaip McLaren puse 2017 sezono dare.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai ar perėjimas prie Renault padėjo pasiekt podiumus, koks ir buvo tikslas perėjimo prie Renault variklių, atsisakant 200M Eur naudos per metus? Man tai akivaizdus atsakymas, kad ne. Jeigu tu matai finansinę ir sportinę naudą šiemet, prašau parodyk kur, nes aš nematau. Ir jeigu tai nebuvo akivaizdus savo jėgų pervertinimas tai aš tada nežinau kas tai buvo.

Ta prasme, tu butum siules Mclaren komandai kovoti del paskutines vietos su Williams? Cia yra tavo 'geresnis variantas' negu dabar?

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Ta prasme, tu butum siules Mclaren komandai kovoti del paskutines vietos su Williams? Cia yra tavo 'geresnis variantas' negu dabar?

Aš tai dėl 11 vietos būčiau siūlęs kovot, vis kažkoks iššūkis, žinai.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Aš tai dėl 11 vietos būčiau siūlęs kovot, vis kažkoks iššūkis, žinai.

2017 metais, su Honda, Mclaren surinko 30 tasku. Siais metais, dar nepasibaigus sezonui, Mclaren su Renault turi ju dvigubai daugiau. Ir tu sakai kad pereiti prie Renault nereikejo? Tau tikrai kazkoks debeselis uzplauke, arba siaip trolini.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

2017 metais, su Honda, Mclaren surinko 30 tasku. Siais metais, dar nepasibaigus sezonui, Mclaren su Renault turi ju dvigubai daugiau. Ir tu sakai kad pereiti prie Renault nereikejo? Tau tikrai kazkoks debeselis uzplauke, arba siaip trolini.

Just for the record. 2018 metais autsaiderių komanda su noname draiveriais Toro Rosso dar nesibaigus sezonui su Honda turi 30 taškų.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

2017 metais, su Honda, Mclaren surinko 30 tasku. Siais metais, dar nepasibaigus sezonui, Mclaren su Renault turi ju dvigubai daugiau. Ir tu sakai kad pereiti prie Renault nereikejo? Tau tikrai kazkoks debeselis uzplauke, arba siaip trolini.

Tu skaitai ką aš rašau ar ne? Zak GARANTAVO, kad su Renault varikliais ims podiumus šiemet ir lenktyniaus su RBR. Alonso Abu Dhabi saulutes paišė ir aiškino, kad ruošiasi pergalių šventimams šiemet. Zak aiškino, kad toks ėjimas atsipirks per WCC prizinius pinigus ir pritrauktus rėmėjus. Kur tie podiumai, priziniai pinigai ir nauji dideli rėmėjai? Dabar iš McLaren kapų tyla, tai bent jau tiek pasimokė, kad nustojo nesąmones kalbėt.

O dėl rezultatų, tai su Honda 2016 metais surinko 76 taškus ir reguliariai važiavo taškuose, Alonso sezoną baigė už kitų Top-3 komandų. Šiemet, IMHO, situacija prastesnė, nors McLaren šiemet susirinko daug sėkmės taškų, kai pajėgesni bolidai nebaigė lenktynių. Tai reikėjo pereit ar nereikėjo? Ar McLaren pareikalavo Honda sukurt naują motoro koncepciją 2017 ar ne? Tam pačiam Sočy ar 2016 metais buvo abu bolidai taškuose ar ne? Ar šiemet superior McLaren užėmė 14 ir 16 vietą tam pačiam Sočy, kovodami tik su dar vienais čempionato kontenderiais Williams, ar ne?

Nekniskit jūs man proto, OK? McLaren nesugeba sukonstruot gero bolido ir taškas. Nesvarbu koks ten variklis.

Zak šita restruktūrizacija man labiau panaši į savo draugelių amerikiečių lenktynių entuziastų pritraukimą, nei į realius žingsnius gerinant komandos rezultatus. Tikiuosi, kad aš neteisus, bet kol kas jo visi žingsniai stipriai pro šoną buvo komandos pajėgumo gerinimo prasme. Marketinginiai ėjimai su Alonso yra geri, bet jie ne F1 vyksta, gi.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Stinger
2021 Kovo 01 d. 22:44

Just for the record. 2018 metais autsaiderių komanda su noname draiveriais Toro Rosso dar nesibaigus sezonui su Honda turi 30 taškų.

Just for the record, 2017m ta pati autsaideriu komanda Toro Rosso, surinko 53 taskus. Perejimas nuo Renault prie Hondos jiems buvo zingsnis zemyn.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tu skaitai ką aš rašau ar ne? Zak GARANTAVO, kad su Renault varikliais ims podiumus šiemet ir lenktyniaus su RBR. Alonso Abu Dhabi saulutes paišė ir aiškino, kad ruošiasi pergalių šventimams šiemet. Zak aiškino, kad toks ėjimas atsipirks per WCC prizinius pinigus ir pritrauktus rėmėjus. Kur tie podiumai, priziniai pinigai ir nauji dideli rėmėjai? Dabar iš McLaren kapų tyla, tai bent jau tiek pasimokė, kad nustojo nesąmones kalbėt.

O dėl rezultatų, tai su Honda 2016 metais surinko 76 taškus ir reguliariai važiavo taškuose, Alonso sezoną baigė už kitų Top-3 komandų. Šiemet, IMHO, situacija prastesnė, nors McLaren šiemet susirinko daug sėkmės taškų, kai pajėgesni bolidai nebaigė lenktynių. Tai reikėjo pereit ar nereikėjo? Ar McLaren pareikalavo Honda sukurt naują motoro koncepciją 2017 ar ne? Tam pačiam Sočy ar 2016 metais buvo abu bolidai taškuose ar ne? Ar šiemet superior McLaren užėmė 14 ir 16 vietą tam pačiam Sočy, kovodami tik su dar vienais čempionato kontenderiais Williams, ar ne?

Nekniskit jūs man proto, OK? McLaren nesugeba sukonstruot gero bolido ir taškas. Nesvarbu koks ten variklis.

Zak šita restruktūrizacija man labiau panaši į savo draugelių amerikiečių lenktynių entuziastų pritraukimą, nei į realius žingsnius gerinant komandos rezultatus. Tikiuosi, kad aš neteisus, bet kol kas jo visi žingsniai stipriai pro šoną buvo komandos pajėgumo gerinimo prasme. Marketinginiai ėjimai su Alonso yra geri, bet jie ne F1 vyksta, gi.

Tai sakai reikejo jiems pasilikti su Honda ir surinkti si sezona 15 tasku ir uzimti garbinga pries paskutine vieta? Bolidas tai sudinas, vadinasi su Honda tikrai nebutu jie istempe si sezona iki 70 tasku. Seriously? Ka renkiesi, 15 tasku ar 60 tasku? Tu sakai rinktis 15 tasku. Nu tu ir durnas.

Tu visiskai nesigaudai situacijoje. Kisi kazkokias marketingines snekas ir jeigu podiumu nera - tuomet geriau imti paskutines vietas negu vidurines vietas. Tiesiog vepi nesamones ir pats nesupranti kaip nusisneki. Kad Mclaren duobeje, tai cia visiems aisku, bet kalba ne apie tai kokie jie yra o apie tai ka jiems daryti. Think, before you write something stupid.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai sakai reikejo jiems pasilikti su Honda ir surinkti si sezona 15 tasku ir uzimti garbinga pries paskutine vieta? Bolidas tai sudinas, vadinasi su Honda tikrai nebutu jie istempe si sezona iki 70 tasku. Seriously? Ka renkiesi, 15 tasku ar 60 tasku? Tu sakai rinktis 15 tasku. Nu tu ir durnas.

Tu visiskai nesigaudai situacijoje. Kisi kazkokias marketingines snekas ir jeigu podiumu nera - tuomet geriau imti paskutines vietas negu vidurines vietas. Tiesiog vepi nesamones ir pats nesupranti kaip nusisneki. Kad Mclaren duobeje, tai cia visiems aisku, bet kalba ne apie tai kokie jie yra o apie tai ka jiems daryti. Think, before you write something stupid.

O kai tu atsisakai 200M per metus ir už tai gauni 7-ą vietą WCC vietoj 9-os čia tau gera investicija? Px tie taškai. McLaren deklaravo, iki šio sezono, kad jie faking čempionato nugalėtojai, kur tik Honda juos žemyn tempia.

Ką jiems daryt - paprasta, mest lauk Zak, visą tą jo atvestą šutvę ir pasiimt normalų komandos diriką, kuris pagal save komandą susidėliotų. Kad ir kaip durnai beskambėtų, bet Domenicali būtų geras dalykas McLaren, tik kažin ar jis sutiktų eit, kai Lambo visai gerai sekasi. Jeigu taip gerai pagalvojus, tai net ir iš Force India išmestas Fernley gerai būtų, nes jau yra dirbęs su mažo biudžeto komanda ir žino kaip ir ką daryt, plius iš tos pačios FI keli specialistus nukosėt. Zak gal ir geras marketingistas, bet komandą valdo kaip totalus diletantas.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

O kai tu atsisakai 200M per metus ir už tai gauni 7-ą vietą WCC vietoj 9-os čia tau gera investicija? Px tie taškai. McLaren deklaravo, iki šio sezono, kad jie faking čempionato nugalėtojai, kur tik Honda juos žemyn tempia.

Ką jiems daryt - paprasta, mest lauk Zak, visą tą jo atvestą šutvę ir pasiimt normalų komandos diriką, kuris pagal save komandą susidėliotų. Kad ir kaip durnai beskambėtų, bet Domenicali būtų geras dalykas McLaren, tik kažin ar jis sutiktų eit, kai Lambo visai gerai sekasi. Jeigu taip gerai pagalvojus, tai net ir iš Force India išmestas Fernley gerai būtų, nes jau yra dirbęs su mažo biudžeto komanda ir žino kaip ir ką daryt, plius iš tos pačios FI keli specialistus nukosėt. Zak gal ir geras marketingistas, bet komandą valdo kaip totalus diletantas.

Is kur TU zinai kiek Mclaren pinigu gavo is Hondos ir kiek gauna dabar? Alio, atsibusk. Pasiskaitei AF1 blogu ir patikejai apie 'mistinius 200M'? Kokia forma tie 200? O kodel ne 100? O gal 100M "hondos investicija i savo padalini' o ne 100M tiesiai i Mclaren saskaita banke? Kodel Honda ta turetu daryti? Nusileisk ant zemes.

Ir velgi, as matau kad su tavim neimanoma diskutuoti, nes tu suplaki viska i viena vieta ir rasai kazkokias pievas. Prie ko cia Zakas? Prie ko cia dirikas? Kitas dirikas butu pasirinkes Mercedes vietoj Renault? Ka tu butum dares ju vietoje? Honda vs Renault. Kuri rinktis? As jau nekalbu apie tai, kad lengva kalbeti PO sezono. Niekas sezono pradzioje nezinojo kaip kas vaziuos.

Ir kalba ejo apie motorus ir tik motorus - kuris geresnis. O ne apie visas kitas problemas kurias Mclaren turi. Du skirtingi dalykai.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Is kur TU zinai kiek Mclaren pinigu gavo is Hondos ir kiek gauna dabar? Alio, atsibusk. Pasiskaitei AF1 blogu ir patikejai apie 'mistinius 200M'? Kokia forma tie 200? O kodel ne 100? O gal 100M "hondos investicija i savo padalini' o ne 100M tiesiai i Mclaren saskaita banke? Kodel Honda ta turetu daryti? Nusileisk ant zemes.

Ir velgi, as matau kad su tavim neimanoma diskutuoti, nes tu suplaki viska i viena vieta ir rasai kazkokias pievas. Prie ko cia Zakas? Prie ko cia dirikas? Kitas dirikas butu pasirinkes Mercedes vietoj Renault? Ka tu butum dares ju vietoje? Honda vs Renault. Kuri rinktis? As jau nekalbu apie tai, kad lengva kalbeti PO sezono. Niekas sezono pradzioje nezinojo kaip kas vaziuos.

Ir kalba ejo apie motorus ir tik motorus - kuris geresnis. O ne apie visas kitas problemas kurias Mclaren turi. Du skirtingi dalykai.

Likčiau su Honda. Rašiau jau ankščiau. Rašiau ir pernai prieš paskelbiant apie sandorį, kad nesąmonė yra keisti Honda į Renault. McLaren tuėjo ilgametę sutartį su Honda, iki 2020 lygtais. Už vienašalį sutarties nutraukimą McLaren turėjo susimokėt, ir už tai buvo parduota komandos akcijų dalis. Honda rodė atsigavimo ženklus į sezono pabaigą, ir, manau, rezultatas būtų buvęs panašus į šiųmetį.

Kas dėl diriko, tai nepasiekė deklaruotų tikslų visiškai, ir padarė komandai didžiulį nuostolį, tai jei čia ne diriko klaida, tai kieno? Jei McLaren pagrindinis akcininkas sutinka mokėt už tokias klaidas tokius pinigus - jo pasirinkimas. Bet aš tokį diriką už nesugebėjimą vertint situacijos mesčiau lauk.

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.racefans.net/2018/10/02/cosworth-made-aston-martin-f1-engine/ - Cosworth tikriausi būtų gaminusi variklį Aston Martin nuo 2021 metų, jeigu būtų atsisakyta MGU-H. Na, čia gana sistemingai, nors ir daug PR kalbos išdėstyta ne tokių turtingų variklių gamintojų pozicija naujo variklių reglamento atžvilgiu, kurio pagrindinis kliuvinys MGU-H ir su juo susiję kaštai. Kaip ir nieko naujo bet iš pačio gamintojo lūpų.

2021 Kovo 01 d. 22:44

AMuS:
GPS data from Singapore & Sochi shows Ferrari doesn't deploy that exceptional power "boost" on the straights anymore. According to our information FIA fitted a 2nd sensor to monitor battery energy output. Is there a connection?

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

James Key pvz. Zakas prognozuoja situacija po taisykliu pakeitimo. Jei tokio nebus, bus graudu, nes outside top3 niekas neturi jokiu sansu ir netures

aha, turi jau viena mesija/gelbetoja, didziojo guru desiniaja ranka, amzinai po pamoku paliktaji mokini graika papadopola, kuris kiek jau cia, gal 5 metus kuria corneringo rekordininka ir vis prasauna. kad tik ir su situ key tas pats nebutu :) matai, prasauti gal net mokytojas guru, bet tas per 15m viena karta prasove (tiesa, po to per nakti perbraize ir 2oj sezono pusej jau ferariam sikna rode), o mokinys jau 5m tusciais pistonais saudo pro saly :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

AMuS:
GPS data from Singapore & Sochi shows Ferrari doesn't deploy that exceptional power "boost" on the straights anymore. According to our information FIA fitted a 2nd sensor to monitor battery energy output. Is there a connection?

tai logiskai paaiskintu ferari formos kritima jei ne taI, kad tai parase....AMus - tie, kurie pernai po baku i majami vagonus pakrove :)))) o jei rimtai, tai laukiam autoritetingesniu ekspertu nei pletkininkai AMuS analiziu, nes toki dalyka nesunku butu atsekti. kolkas tyla. be to. logiskai, sauberiu ir haasu forma taip pat butu kritusi tiesioginiu varzovu atzvilgiu, o to kolkas nesimato. todel manau, kad tai bobuciu plepalai.

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

tai logiskai paaiskintu ferari formos kritima jei ne taI, kad tai parase....AMus - tie, kurie pernai po baku i majami vagonus pakrove :)))) o jei rimtai, tai laukiam autoritetingesniu ekspertu nei pletkininkai AMuS analiziu, nes toki dalyka nesunku butu atsekti. kolkas tyla. be to. logiskai, sauberiu ir haasu forma taip pat butu kritusi tiesioginiu varzovu atzvilgiu, o to kolkas nesimato. todel manau, kad tai bobuciu plepalai.

Ar tu manai, kad Sauber ir Haas gauna priėjimą prie pusiau legalių technologijų? Be to, variklius klientinėse komandose prižiūri gamyklinės komandos specialistai, kurie leidžia naudot vienus ar kitus režimus. O variklius iš komandų po varžybų paima. Dėl AMuS patikimumo, tai jo, sutinku, jie ten savo bulvarines istorijas kepa ir nelabai ką tikrina.

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.racefans.net/2018/10/02/renault-test-driver-markelovs-father-arrested-in-sochi/ - Artem Markelov tėvas areštuotas. Vakar. Sočyje. Už korupciją. Kažkaip netikėtas areštas iš karto po Rusijos GP. Na, ir pasitaikyk tu man tokiam sutapimui.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Ar tu manai, kad Sauber ir Haas gauna priėjimą prie pusiau legalių technologijų? Be to, variklius klientinėse komandose prižiūri gamyklinės komandos specialistai, kurie leidžia naudot vienus ar kitus režimus. O variklius iš komandų po varžybų paima. Dėl AMuS patikimumo, tai jo, sutinku, jie ten savo bulvarines istorijas kepa ir nelabai ką tikrina.

FIA atsisamo AMuS pasakyti, kada davikliai pradeti naudoti. AMuS remiasi Renault GPS duomenimis ir info

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Ar tu manai, kad Sauber ir Haas gauna priėjimą prie pusiau legalių technologijų? Be to, variklius klientinėse komandose prižiūri gamyklinės komandos specialistai, kurie leidžia naudot vienus ar kitus režimus. O variklius iš komandų po varžybų paima. Dėl AMuS patikimumo, tai jo, sutinku, jie ten savo bulvarines istorijas kepa ir nelabai ką tikrina.

visu pirma - technologijos legalios. ta po daugelio patikrinimu vienareiksmiskai patvirtino FIA. antra - nieks ir nesako, kad jie gauna priejima. atvezama viskas dezeje, pasakoma spaudziat ta mygtuka tiesiojoj ir gaunat tiek ir tiek arkliu boosta. viskas. technologijos tiek sudetingos, kad nieko ten nereikia duoti ar neduoti. atvezama pu, duodamos instrukcijos ir baigtas kriukis. is sauber pasirodymo sprendziu, kad nieks neatsauke ferari PU boosto

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

visu pirma - technologijos legalios. ta po daugelio patikrinimu vienareiksmiskai patvirtino FIA. antra - nieks ir nesako, kad jie gauna priejima. atvezama viskas dezeje, pasakoma spaudziat ta mygtuka tiesiojoj ir gaunat tiek ir tiek arkliu boosta. viskas. technologijos tiek sudetingos, kad nieko ten nereikia duoti ar neduoti. atvezama pu, duodamos instrukcijos ir baigtas kriukis. is sauber pasirodymo sprendziu, kad nieks neatsauke ferari PU boosto

Tai tada nesuprantu kaip tas antras sensorius galėjo kažką paveikt, jei, kaip teigi, varikliai identiški. Ar FIA juos tik ant gamyklinės Ferrari sudėjo?

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai tada nesuprantu kaip tas antras sensorius galėjo kažką paveikt, jei, kaip teigi, varikliai identiški. Ar FIA juos tik ant gamyklinės Ferrari sudėjo?

nezinau. cia tik speliones. bet teisingumo delei noriu pasakyt, kad Klepsidros info del 2o daciko, panasu, gauna platesni atgarsi. ot butu sposas, jei paaisketu, kad visa sita "nelegalios baterijos" istorija yra niekas kitas kaip pernykstis "kanados tepalo bakeliu" variantas :)))

2021 Kovo 01 d. 22:44

Paklausykit press konferencija: Vettelis vietoj DRS siulo metyti bananus ant trasos nes taip butu idomiau :))

2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai, panašu, kad sudėjo tik Ferrari. Ir kalba eina elektrinę dalį. Jeigu nuo daviklio krito pajėgumas, reiškias, kad ta sistema nėra visai legali. Kadangi elektrinė dalis nėra stipriai reglamentuojama, tai aš manau, kad klientės tų navarotų negauna naudot, nes ten, tikriausiai, daugiau programinis dalykas, o ne mechaninis, t.y. gauna identišką variklį su visom elektros sistemom, bet tiesiog programiškai išjungta, nes toks dalykas duoda realų pranašumą ir kuo mažiau apie tai žmonių žino, tuo geriau.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Is serojos: Rubensai, cia tu?

“Definitely I am still allowed to win, but it will depend on the situation,” Bottas told reporters at the Japanese Grand Prix. “It will really be case by case. The team told me that and that was also what I expected.”

2021 Kovo 01 d. 22:44

Rubensas neturi kito pasirinkimo ir dar kazin ar tures sutarti sekanciam sezonui.

O cia kiek idomiau - kiek kainuoja titulai:
The head count at Brackley in 2017 averaged 912, up from 849 the previous year, which contributed to the wage bill rising by £3.9m.

The Mercedes F1 team spent £309.7 milion in 2017 – with a rise of £45.9m over the previous year’s figure of £263.8m reflecting the extra R&D costs of developing a car for the new rules.

Ir cia skaiciai be motoru dalies

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai, panašu, kad sudėjo tik Ferrari. Ir kalba eina elektrinę dalį. Jeigu nuo daviklio krito pajėgumas, reiškias, kad ta sistema nėra visai legali. Kadangi elektrinė dalis nėra stipriai reglamentuojama, tai aš manau, kad klientės tų navarotų negauna naudot, nes ten, tikriausiai, daugiau programinis dalykas, o ne mechaninis, t.y. gauna identišką variklį su visom elektros sistemom, bet tiesiog programiškai išjungta, nes toks dalykas duoda realų pranašumą ir kuo mažiau apie tai žmonių žino, tuo geriau.

panasu, kad taip, nors cigareciu pardavejas kategoriskai tai neigia ir piktinasi nutekejusia info is fia
https://ru.motorsport.com/f1/news/ferrari-zayavila-o-sereznoj-obespokoennosti-utechkoj-informatsii-iz-fia/3189428/

2021 Kovo 01 d. 22:44

“You should never believe in any rumor in F1 until it was strenuously denied”

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

panasu, kad taip, nors cigareciu pardavejas kategoriskai tai neigia ir piktinasi nutekejusia info is fia
https://ru.motorsport.com/f1/news/ferrari-zayavila-o-sereznoj-obespokoennosti-utechkoj-informatsii-iz-fia/3189428/

Tai reiškias mano pirma reakcija teisinga buvo :P Ir, kaip ir sakė Ferrari, apie tai žinojo tik jie ir FIA, tai reiškias klientės nežinojo, ir, tikėtina, kad ir nenaudoja. Nors, kaip kažkada pasakojo Lotus vadovas, Mercedes technikai galėjo junginėt ir klientėms neprieinamus režimus. Tai, įtariu, kad panašiai ir pas Ferrari klientes – Ferrari pageidavimu variklių inžinierius gali įjungt, bet komanda ir negali prašyt kažko, apie ką nežino. Ir tas režimas, reiškias, yra pusiau legalus, nes techniškai jį galima naudot energijai generuot, bet jo galia, matomai, viršijo per ratą panaudojamos energijos limitą, ką tas antras daviklis ir gali parodyt, ir Ferrari dabar nebegali išnaudot tos papildomos energijos.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Pirelli expanded its tyre range for this year, moving a step softer with its existing compounds and adding the all-new hypersoft tyre.


Despite this, all but three of the 16 races held so far this season have been won by drivers on a one-stop strategy.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai reiškias mano pirma reakcija teisinga buvo :P Ir, kaip ir sakė Ferrari, apie tai žinojo tik jie ir FIA, tai reiškias klientės nežinojo, ir, tikėtina, kad ir nenaudoja. Nors, kaip kažkada pasakojo Lotus vadovas, Mercedes technikai galėjo junginėt ir klientėms neprieinamus režimus. Tai, įtariu, kad panašiai ir pas Ferrari klientes – Ferrari pageidavimu variklių inžinierius gali įjungt, bet komanda ir negali prašyt kažko, apie ką nežino. Ir tas režimas, reiškias, yra pusiau legalus, nes techniškai jį galima naudot energijai generuot, bet jo galia, matomai, viršijo per ratą panaudojamos energijos limitą, ką tas antras daviklis ir gali parodyt, ir Ferrari dabar nebegali išnaudot tos papildomos energijos.

dabar jau linkes tau pritarti. ir pilnia imanoma, kad ne pusiau legalus, o nelegalus, nes imontavus 2a dvikli (o tai dabar jau viesai patvirtintas faktas) taip sutapo, kad ferari forma down o anot Klepsidros rumors reno gps neberodo ferari galios suoliu tiesiojoje. bet iki galo nebesuzinosim :)

2021 Kovo 01 d. 22:44

Hughesas pvz teigia, kad Ferrari taupo motora, o sensorius imontuotas seniai - Monake. Renault ir kitu GPS data aiskiai nurodo, kad ta papildoma galia buvo nuo Austrijos ir dingo Singapure. Nelabai logikos matosi - visoje sitoje sekoje - taupyti motora kai titulas slysta is ranku.

Anyway, sunku suprasti, kur faktai, o kur - pasvaiciojimai, nes pvz Piola italiskoje motorsport versijoje teigia, kad Mercedes naudoja 4 wheel steeringa ir FIA del to nieko nedaro.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Hughesas pvz teigia, kad Ferrari taupo motora, o sensorius imontuotas seniai - Monake. Renault ir kitu GPS data aiskiai nurodo, kad ta papildoma galia buvo nuo Austrijos ir dingo Singapure. Nelabai logikos matosi - visoje sitoje sekoje - taupyti motora kai titulas slysta is ranku.

Anyway, sunku suprasti, kur faktai, o kur - pasvaiciojimai, nes pvz Piola italiskoje motorsport versijoje teigia, kad Mercedes naudoja 4 wheel steeringa ir FIA del to nieko nedaro.

manau motoro taupymas - visiski kliedesiai. nes kaip sakai toje stadijoje, kai dar gal gal...imti ir atiduoti paskutinius kozirius baiminantis dnf, tai visiska nesamone. nes dabar jau niekas nebepades. o del mersu isradimu - gali buti, tik nebutinai ten yra kazkas nelegalaus. as neatmesciau ir kart issakytos nuomones, kad mersu "atgijimas" susijes grynai susitvarkius reikalus del padangu temperaturu. nes staiga mersam pradejo maziau blisterintis nei ferariam

2021 Kovo 01 d. 22:44

viskam yra ribos. is mersu ismestas diversantas jock clear pagaliau pazemintas ir dirbs lekrerko inzinierium, o jo vieta uzims fia dezertyras ozelis mekesas
https://ru.motorsport.com/f1/news/dzhok-klia-stanet-gonochnym-inzhenerom-leklera-v-ferrari/3190037/

2021 Kovo 01 d. 22:44

p.s. turejo buti ne is mersu ismestas, o mersu i ferari pasiustas diversantas :)))

2021 Kovo 01 d. 22:44

Correction re Ferrari at Suzuka: new rear wing and rear suspension were replaced by old versions overnight Friday. Front wing remained the same.
Kvyat had confirmed in simulator that old spec was better than new.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Nei naujiena, nei gandas.
Ta proga, kai isleistas Kimio haiku rinkinys, sios dienos (ir sezono) Vettelio haiku:

Titula laimet svarbu.
Prapi$ti lengva. Pabandziau -
pavyko netiketai.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983