Naujienos, gandai...

Vasario 25 d. 08:56
Klepsidra
Vasario 25 d. 08:56

va apie Crofta ka sako ir visai pritarciau:
The one they need to replace is that dude who keeps messing up the official FOM videos by SHOUTING ALL THE TIME ABOUT STANDARD RACING THINGS !!!

Šiaip jo darbas toks. Jei stebi transliacijas tai jis gana ramiai komentuoja ir pyst kažkuriuo momentu rėkt pradeda. Nes tas jo rėkimas paaštrina emociją ir paskui puikiai tinka į visokius highlights dėt. Nerėkia, gi, jis visų lenktynių. Tik tiek, kad tas jo perdėtas entuziazmas kartais tikrai užknisa, nes jis dirbtinis. Bet toks jo darbas, ir jis jį dirba.

Vasario 25 d. 09:40

Lights-out-and-away-we-go!!! :-)

Vasario 25 d. 09:42

viskas ok - meme buti nesiulau, bet rekti, kad Vettelis tik 5s atstumu nuo Hamiltono yra kazkokia prasme? Plius jis pastoviai nusisneka ir Brundle yra tam, kad ji pastoviai taisytu

Vasario 25 d. 10:43

Pritarčiau, kad Crofty dažnai šneka neaišku ką, maišo dalykus ir t.t. Tik vienas dalykas: jį atleidus, reikia kažkuo pakeist, o tai problema. Vis tik komentavimas (ypač pagrindinio komentatoriaus) yra gana nelengvas darbas, turi pastoviai šnekėt, turi rodyt emocijas, kad žiūrovai neužmigtų ir panašiai. Dėl šios priežasties, kad ir gaila, bet Ted'as yra lengviau pakeičiamas nei Crofty.

Vasario 25 d. 14:05
A85
Vasario 25 d. 14:05

Šiaip jo darbas toks. Jei stebi transliacijas tai jis gana ramiai komentuoja ir pyst kažkuriuo momentu rėkt pradeda. Nes tas jo rėkimas paaštrina emociją ir paskui puikiai tinka į visokius highlights dėt. Nerėkia, gi, jis visų lenktynių. Tik tiek, kad tas jo perdėtas entuziazmas kartais tikrai užknisa, nes jis dirbtinis. Bet toks jo darbas, ir jis jį dirba.

Perdėtos emocijos geriau nei lietuvių komentatorių lygus balsas.

Vasario 25 d. 15:45
EičJey
Vasario 25 d. 15:45

Perdėtos emocijos geriau nei lietuvių komentatorių lygus balsas.

Beje, kazkur buvo imestas LT komentatoriu 1996m keletos etapu komentavimas - vertas pasiziurejimo siais laikais :) Pauzes tarp komentavimo kai kada ir po pora minuciu. Ramus ir letas pokalbis, su nuolatiniais 'dingimais' is eterio :)) Klasika.

Vasario 25 d. 18:25

Lieka ponas.


Industry sources have indicated to this site for some time that Kravitz’s Sky future was in doubt. Motorsport Broadcasting can now confirm the reports that circulated over the weekend that Young initially opted not to renew Kravitz’s contract for the 2019 season.

However, this site can exclusively confirm that the decision to axe Kravitz was overturned from within, with discussions between Sky and Kravitz ongoing regarding his ‘return’ in recent weeks.

The u-turn from Sky is not a result of any social media storm that unfolded over the weekend, the wheels for his return were in motion far before the leak. This writer chose not to write about the subject of Kravitz’s potential exit given that negotiations were ongoing between both parties, and any decision to publish an article could jeopardise those.

Elsewhere, Sky have confirmed that Anthony Davidson will remain part of their line-up despite Sky omitting him from their press release last Friday. Expect a similar number of races for Davidson compared to previous years.

Vasario 25 d. 18:59

Smagu. As tikrai mieliau keisciau Ted'a vietoj Herberto. Tas tai pastoviai kazkokias nesamones sneka. Vienintelis pliusas is jo kai patys pilotai is jo pasisaipo. Vienintelis kuris turbut jei dingtu tikrai nepasigesciau.
O Karunas tai nors ir gan nuobodokai pasakoja, bet siaip kai ziurejau testus gyvai per sky kiek rode, tai ziniu jis tikrai turi nemazai ir geru dalyku pastebi ir papasakoja.

Vasario 25 d. 20:57
zirafa
Vasario 25 d. 20:57

Smagu. As tikrai mieliau keisciau Ted'a vietoj Herberto. Tas tai pastoviai kazkokias nesamones sneka. Vienintelis pliusas is jo kai patys pilotai is jo pasisaipo. Vienintelis kuris turbut jei dingtu tikrai nepasigesciau.
O Karunas tai nors ir gan nuobodokai pasakoja, bet siaip kai ziurejau testus gyvai per sky kiek rode, tai ziniu jis tikrai turi nemazai ir geru dalyku pastebi ir papasakoja.

Grynai mano mintys.

Vasario 25 d. 21:21

https://www.formula1.com/en/latest/article.bottas-i-still-haven't-achieved-anything-in-f1.2nIX0f3KI65KXe9vPXWKih.html – rašiau spėlionėj, kad jei Bottas pasiliks barzdą, gali būt reikalų. Kol kas vis dar su barzda :D Ir šiaip, žiūrint jo interviu, kažkaip labiau pasitikintis savim atrodo.

Vasario 26 d. 07:35
Klepsidra
Vasario 26 d. 07:35

del Kravitzo tikrai gaila butu. Mieliau jau koki useless Croft ismestu, bet kazkur skaiciau, kad Brundle nenori buti pagrindiniu komentatoriumi. idomu, ka sky siaip darys tiek punditu prisirinke - kur sutilps visi ex pilotai

tai ta Brundle ir reiketu mesti...

Vasario 26 d. 07:41
Klepsidra
Vasario 26 d. 07:41

viskas ok - meme buti nesiulau, bet rekti, kad Vettelis tik 5s atstumu nuo Hamiltono yra kazkokia prasme? Plius jis pastoviai nusisneka ir Brundle yra tam, kad ji pastoviai taisytu

matyt jau pamirsot LT komentatorius....jeigu Sky komentatoriai nusishneka...tai kas budavo per LT transcliacijas pastaruosius desimt metu :D

Vasario 26 d. 09:14
deivec
Vasario 26 d. 09:14

matyt jau pamirsot LT komentatorius....jeigu Sky komentatoriai nusishneka...tai kas budavo per LT transcliacijas pastaruosius desimt metu :D

pradekim nuo to, kad lyginimas nera korektiskas. nors niekada nemegau Volungeviciaus (nesutapdavo poziuriai uz ka akivaizdziai buvo sergama), bet manau kad ju pora su Kaikariu komentuodavo adekvaciai tam laikmeciui, turimai informacijai, lesoms ir t.t. Be abejo, kad dabar paziurejus irasus atrodo patetiskai, bet nepamirskim, kad dabar mes turim n+k daugiau info saltiniu ir ta info pasiekia way greiciau nei anksciau.

Sky siai dienai tikriaus yra geriausia, ka turime, kad ir kokius trukumus jie beturetu.

Vasario 26 d. 12:27
Klepsidra
Vasario 26 d. 12:27

pradekim nuo to, kad lyginimas nera korektiskas. nors niekada nemegau Volungeviciaus (nesutapdavo poziuriai uz ka akivaizdziai buvo sergama), bet manau kad ju pora su Kaikariu komentuodavo adekvaciai tam laikmeciui, turimai informacijai, lesoms ir t.t. Be abejo, kad dabar paziurejus irasus atrodo patetiskai, bet nepamirskim, kad dabar mes turim n+k daugiau info saltiniu ir ta info pasiekia way greiciau nei anksciau.

Sky siai dienai tikriaus yra geriausia, ka turime, kad ir kokius trukumus jie beturetu.

ar volungeviciaus pastovus riaugejimas i eteri cia irgi prie palyginimo nekorektiskumo?

Vasario 26 d. 13:45

man labiausiai įstrigus sumištinių tema, ypač kai viduryje būdavo Ferrari, tai dar apie raudonas dešreles kalbėdavo

Vasario 26 d. 14:05
Norge
Vasario 26 d. 14:05

ar volungeviciaus pastovus riaugejimas i eteri cia irgi prie palyginimo nekorektiskumo?

F1 podcastu bicas irgi riaugejo pora kartu, jei tiek svarbu. pernai. pasikeite kas?

Vasario 26 d. 14:10
Klepsidra
Vasario 26 d. 14:10

F1 podcastu bicas irgi riaugejo pora kartu, jei tiek svarbu. pernai. pasikeite kas?

o kas tas podcastu bicas? :)

Vasario 26 d. 14:51

Tom Clarkson - Beyond The Grid - the F1® podcast

Vasario 26 d. 17:49
Klepsidra
Vasario 26 d. 17:49

Tom Clarkson - Beyond The Grid - the F1® podcast

po siaudais ir sienu tokius :)

Vasario 26 d. 18:54

nei klarksonui, nei bamsonui, nei volungeviciui nevalia riaugeti i eteri :)

Vasario 26 d. 21:32
Norge
Vasario 26 d. 21:32

nei klarksonui, nei bamsonui, nei volungeviciui nevalia riaugeti i eteri :)

kalbent apie podcastus, tai matyt garso inzinieriui nepermoka, butu sutvarkes :)

Vasario 26 d. 23:05
astralas
Vasario 26 d. 23:05

kalbent apie podcastus, tai matyt garso inzinieriui nepermoka, butu sutvarkes :)

gal bando autentikos priduoti... man atrodo, irase su Rosbergu dar Rosbergas ji moke negerti gazuoto vandens transliaciju metu

Vasario 26 d. 23:06

tuo tarpu Masashi Yamamoto sako, kad Honda tikisi iki Monako jau tureti pergale

Vasario 27 d. 07:50

O nesake kuriais metais? :D

Vasario 27 d. 08:37

Neminejo, bet jie kolkas kitoje planetoje visi - Helmutas sako, kad Ferrari priekyje, bet iki Melburno RB juos pavys, Honda targetina pergales, nors dar nesugalvojo, kokios variklio strategijos imtis - uzspausti ir keisti dazniau ar vaziuoti konservatyviau - tipo paaiskes isanalizavus PU po bandymu.

nu ir liudnoji dalis - progresas pasiektas dideliais pokyciais R&D Sakuroje, o ne McLaren, Red Buliu, size zero, packaging'o ar kai kuriu sito saito geniju deka.

Vasario 27 d. 10:11
Klepsidra
Vasario 27 d. 10:11

Neminejo, bet jie kolkas kitoje planetoje visi - Helmutas sako, kad Ferrari priekyje, bet iki Melburno RB juos pavys, Honda targetina pergales, nors dar nesugalvojo, kokios variklio strategijos imtis - uzspausti ir keisti dazniau ar vaziuoti konservatyviau - tipo paaiskes isanalizavus PU po bandymu.

nu ir liudnoji dalis - progresas pasiektas dideliais pokyciais R&D Sakuroje, o ne McLaren, Red Buliu, size zero, packaging'o ar kai kuriu sito saito geniju deka.

bet ar tikrai pasiektas tas progresas? kolkas greicio nematem, nes nieks dar kval. rezimu nevaziavo, taip kaip ir nematem ar atlaikys honda visa etapa prie kitu temperaturu ir variklio rezimu. nesakau, kad to nebus, bet kolkas viskas tik viltys, kaip buvo n+k metu

Vasario 27 d. 11:50

Renault has confirmed that Sergey Sirotkin will take on the role of its official reserve driver for the 2019 season.

Vasario 28 d. 23:57

nieks nesako, kad jis beviltiskas, bet nesimato ir jokio hype, kaip pvz kad buvo su Verstappenu

Kovo 01 d. 00:45

ir gerai, kad nera ir nesimato. Maziau islepintu ir i padebesis iskeltu - visiems tik geriau (ypac patiems debiutantams).

Kovo 01 d. 12:43

Iš dalies gaila jo, nes dauguma vien pavarde pamate tikesis aukstu rezultatu.

Kovo 01 d. 21:59

Mickui su galva viskas gerai, jei dirbs taip pat stipriai, kaip tevas, tures ateiti. Kol kas labai panasu, kad taip viskas ir klostosi. O dirba jis daug. Be jokiu isaukstinimu ir popinimu.

Kovo 02 d. 17:28

Q: How do you see the current ranking?
Marko: Ferrari is first, then us, just after us there is Mercedes. And just after this the midfield, where everything will be very close together. McLaren and Williams are last.

Q: What is your season goal?
Marko: We have to win by our own right. I expect at least 5 wins.

Q: Who will be world champion?
Marko: Quite clearly: Max Verstappen!

Kovo 02 d. 17:52

maladec senis :) bet velgi, gali buti jog sitas 'postas' yra kazkokio komentaru trolio ir tiek.

Kovo 02 d. 19:07
AF1
Kovo 02 d. 19:07

Q: How do you see the current ranking?
Marko: Ferrari is first, then us, just after us there is Mercedes. And just after this the midfield, where everything will be very close together. McLaren and Williams are last.

Q: What is your season goal?
Marko: We have to win by our own right. I expect at least 5 wins.

Q: Who will be world champion?
Marko: Quite clearly: Max Verstappen!

cia pats klausimus seniui uzdavinejai, ar kokia barselonos motorhoumo valytoja? :)

Kovo 02 d. 20:47

Lowe added, “So we decided to switch our time to those final race procedural practices – starts, pit stops etc. – that we need to do before Australia.”

“Up until today we were on track to complete our originally intended mileage and to consume all available tyre sets. But today this car has become ultimately too tired to continue.”

“In the interest of saving our resources for the important racing in Australia, we felt it was right to change the plan. In general, the car is not at its best and this has affected our performance.”

In other words: “We ran out of spare parts…”

Kovo 03 d. 00:45

"It's always very interesting to go out and see the cars on track, because you can compare the different cars, the way they handle, brake, corner, acceleration," he [Binotto] said. "From what I could see, our car looked well balanced in all kinds of corners, slow, medium and high-speed ones. It looked stable under braking, allowing the drivers to attack the corners in a very aggressive way. I'd say that's what pleased me most from seeing our car out on track."

It wasn't the same story for Mercedes. More than once Hamilton had to correct for a sudden snap of oversteer in high-speed corners -- a trait that was also a concern for the team throughout the opening week of testing. A significant upgrade for the second week helped smother the car in more downforce, but the balance front to rear remained biased towards the nose. Although that is a clear negative for Mercedes' single-lap pace last week, if the team can find a way to make the car's handling more neutral by Melbourne, the extra confidence found by the drivers could be worth a couple of tenths in qualifying.

Kovo 03 d. 00:48

https://streamable.com/deds7

Kovo 03 d. 09:11

Kaip ant bėgių.

Kovo 03 d. 09:19

Yup. Stabilumas ir lengvumas neispasakytas. Ir dar matosi, kad palikta erdves spustelejimui.