Naujienos, gandai...

2021 Kovo 01 d. 22:44

Summarizing Chandhok's & Anderson's observations from Barcelona:

SF90 looks more compliant and easy to drive esp. through changes of direction (2/3, 11/12 at Barcelona) than Merc, which is edgier
Vettel/Leclerc could carry more speed through corners compared to others. Vettel particularly impressive in speed carried through T9
Traction: imp. area in which SF90 appears to be as good as the Merc this testing (unlike previous years). Car accelerates well out of 4, 5, 12
Anderson: 1:15.9XX for SF90, Chandhok: 1:15.8XX theoretical best times
Reliability: bit of a question mark

2021 Kovo 01 d. 22:44

burtais is kavos tirsciu IMHO. pirmiausia daug kur figuruoja "during first week", kas realiai iskart panaikina bet koki rysi su realybe, nes visos geresnes komandos pastoviai vezesi aero dalis, jau nekalbant apie visiskai nauja Mercedes aero. net midfield, kur pirmom pirmos savaites dienom Alfa buvo statoma kaip 4, paskutinem antros savaites dienom jau buvo kai kuriu i 8 vieta nustumta, nes kiti progresavo geriau. Toro Rosso yra daug kur gerai vertinami, nes "juk puse bolido yra Red Bull - nesvarbu, kad 2018 tos dalys). McLaren visur maisoma su sh, dazniausiai be akivaizdziu argumentu - tik tai, kad komanda "atsigavimo procese". Priminsiu, kad pernai Toro Rosso buvo labai aukstai vertinama bandymu metu, del i Mercedes panasios aero - prisiminkim cempionato rezultatus.
Red Bull nedare full race sim, kiek pamenu, ir vaziavo prisuktu motoru (tariamai), bet kazkokiu budu yra sugebanciu juos ivertinti long runuose lyginant su Ferrari ir Mercedes.
Kas relevant yra tai Leclerc ir Botto race sim palyginimas, nes abu tai dare ta pacia diena, jei neklystu, ir panasiomis salygomis. again niekas nezino PU ir kitu parametru.

dar karta pasakysiu, kad siemet kazkaip pasigendu tikslesniu long run analiziu - su ratu laikais ir t.t. viskas nusirito iki autosport/motorsport lygio, kur is esmes performance'as nusprendziamas pagal bolido isvaizda ir istorines gaires, which is very sad

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

burtais is kavos tirsciu IMHO. pirmiausia daug kur figuruoja "during first week", kas realiai iskart panaikina bet koki rysi su realybe, nes visos geresnes komandos pastoviai vezesi aero dalis, jau nekalbant apie visiskai nauja Mercedes aero. net midfield, kur pirmom pirmos savaites dienom Alfa buvo statoma kaip 4, paskutinem antros savaites dienom jau buvo kai kuriu i 8 vieta nustumta, nes kiti progresavo geriau. Toro Rosso yra daug kur gerai vertinami, nes "juk puse bolido yra Red Bull - nesvarbu, kad 2018 tos dalys). McLaren visur maisoma su sh, dazniausiai be akivaizdziu argumentu - tik tai, kad komanda "atsigavimo procese". Priminsiu, kad pernai Toro Rosso buvo labai aukstai vertinama bandymu metu, del i Mercedes panasios aero - prisiminkim cempionato rezultatus.
Red Bull nedare full race sim, kiek pamenu, ir vaziavo prisuktu motoru (tariamai), bet kazkokiu budu yra sugebanciu juos ivertinti long runuose lyginant su Ferrari ir Mercedes.
Kas relevant yra tai Leclerc ir Botto race sim palyginimas, nes abu tai dare ta pacia diena, jei neklystu, ir panasiomis salygomis. again niekas nezino PU ir kitu parametru.

dar karta pasakysiu, kad siemet kazkaip pasigendu tikslesniu long run analiziu - su ratu laikais ir t.t. viskas nusirito iki autosport/motorsport lygio, kur is esmes performance'as nusprendziamas pagal bolido isvaizda ir istorines gaires, which is very sad

kosk cia sad...kai negalime ivertinti kas bandymu cempionas...
Per sezonas ir pamatysime visa race pace ir panasiai....
Australija pilno masinos pajegumo neparodys...

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.crash.net/f1/news/914800/1/late-f1-2019-technical-directives-factor-williams-delays


Galvojo, galvojo ir sugalvojo "atsimazinima" :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://www.crash.net/f1/news/914800/1/late-f1-2019-technical-directives-factor-williams-delays


Galvojo, galvojo ir sugalvojo "atsimazinima" :)

To be fair jie sita sake jau pries savaite ar net daugiau - kazkur jau buvo sita naujiena

2021 Kovo 01 d. 22:44

OK, anyway, atsimazinimas yra toks permatomas-permatomas :)

Ir, pagaliau, ponas legendinis technikos guru buvo ismestas.
Oficialiai ivardinta apsukriais Oxford-English terminais, kurie mokanciam skaityt reiskia, kad ponas buvo ISEITAS.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Lowe was recruited to the team after he failed to reach a new agreement with Toto Wolff about extending his Executive Director role at Mercedes at the end of 2016.

Since that time Williams has parted company with chief designer Ed Wood, chief of aero Dirk de Beer and other high level engineering staff. Rob Smedley chose to leave his role as Head of Vehicle Performance at the end of last year, having given notice to do so during the summer break.

The ‘leave of absence’ wording is interesting and suggests a legal terminology, as the matter of his parting with the team was made more complex by his agreed shareholding. The story may not be quite finished yet, but Lowe will play no further role in the team’s operations. Conjecture puts Smedley’s name among those who could be recruited to assume Lowe’s role.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Smedley kartais negavo naujo darbo liberty?

2021 Kovo 01 d. 22:44

Gavo, bet nelabai reiksminga, kaip suprantu.

Dar apie Williams:
Pirelli asked teams to build special "mule car" for 2021 tyre testing. Teams agreed that only Williams would be allowed to supply such a car. Engineers worried about unfair advantage. But with Williams apparently being far behind it would be okay.

I don't know how big the advantage really is and whether Mercedes would learn something from that. I don't even know, whether Williams is interested or has the means to build a mule car. I only know that Williams is the only team the other teams would be a*** to agree on.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Otmar Szaufnauer (Racing Point) doesn't expect quick performance gains due to bigger budget, as development of 2019 car had begun long before change of ownership. Money has been spent mainly for non-performance stuff like a new motorhome.

2021 Kovo 01 d. 22:44

:)) Gavo babkiu, nusipirko geresne chata, didesni telika ir minkstesnius fotelius.

2021 Kovo 01 d. 22:44

There’s a scary blame culture at Grove and good people like Paddy Lowe are the victims. It’s clear to anyone with a racing brain that Paddy, from the moment he left Mercedes, was keen to be much more than a Technical Director - that he was capa*** of running a team from the front, and that, in his initial discussions with the Williams board, he assumed he was going to be given that defining role in the company. His Williams roots, for Pete’s sake, go back to the late 1980s. Yet it never happened. Paddy was backed into the Job From Hell - into producing and developing an F1 car while living, day to day, in a political and financial jungle. Paddy’s not a mobster in the F1 sense of the word; he’s a racer with as much to give on the technical side as he does on the commercial and managerial. The easiest thing in the world is to point to the performance of the Williams car over the past two years and to single-out Paddy Lowe for dismissal. But to do do so is naive: it’s the people at the top who have let Williams down - and I don’t include Sir Frank in that. Poor decisions have been made right across the spectrum. It’s time to demist the mirrors in the executive toilets at Grove.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Ahm. Frankas irgi nekaltas. Sventoji dvasia tiesiog :)

2021 Kovo 01 d. 22:44

nu cia Windsor'as - dirbes teame kartu su Paddy ir Franku tai nuomone kazkiek angazuota. pirstais labiau rodoma i Clair, panasu ir dar kazkuri is personu.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Clair tikrai truksta people management (o gal ir general management) igudziu. Bet ja i sia pozicija pastate tetis, todel tetis ir turi srebti didziausia kalte uz viska.
Net geriausi pasaulyje family businesses retai kada issisuka be geru samdomu profesionalu. Per DNR zinios ir sugebejimai nepersiduoda, deja :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

Clair tikrai truksta people management (o gal ir general management) igudziu. Bet ja i sia pozicija pastate tetis, todel tetis ir turi srebti didziausia kalte uz viska.
Net geriausi pasaulyje family businesses retai kada issisuka be geru samdomu profesionalu. Per DNR zinios ir sugebejimai nepersiduoda, deja :)

ne tetis pastate, o labiau Bernie su Toto - bent jau taip ji F1 podcaste pasakojo visa istorija - kai Toto traukesi is Williams, suorganizavo meeta su Bernie, sakydamas, kad del remimo, o meete kalba pasisuko apie vadovo pozicija. klausimas, kiek Frankas dar ten turi itakos

2021 Kovo 01 d. 22:44

Dar vienas prabilo:
“I'm skeptical that Paddy Lowe is to blame for Williams being slow and late for testing.

With rumours that funding has fallen through from more than one source and the bizarre claim that they only knew 3 days before testing that they'd miss day one..

Something deeper is wrong.”

2021 Kovo 01 d. 22:44

Kad viskas deeper, tai ir "loshadi poniatno". Ir kad remejai pabirejo i visas puses, tas irgi, turbut, ne paslaptis.
Elementari aritmetika sako, kad is 185 mEUR biudzetu 2018, simet turim:
- minus 35 (Stroll)
- minus 19 (Sirotkin)
- minus 18.8 (prize money)
- minus 15.5 (Martini)

Taigi, grubiai puse biudzeto - out.

Ar atnese Rokit ir Orlen tiek pat? Speju, max apie puse visko.

Tai turim best case scenario, kad siu metu biudzetas yra Haas/FI lygio, o gal ir mazesnis (t.y. maziausias is visu).
Pridekim visus su tuo susijusius niuansus su tiekejais, atsiskaitymais, atlyginimu fondu ir elementaria atmosfera, gausim ka turim.

2021 Kovo 01 d. 22:44

bus extra taskelis:

The FIA World Motor Sport Council has approved plans for an extra Formula 1 world championship point to be awarded for fastest lap, starting from the season-opening Australian Grand Prix.

2021 Kovo 01 d. 22:44

OMG...

2021 Kovo 01 d. 22:44

2008 :)
100 Massa
99 Lewis
85 Kimi
75 Kubica

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

2008 :)
100 Massa
99 Lewis
85 Kimi
75 Kubica

netinka.nes tada niekas nekovjo del to tasko. ATgaline data kazka pritaikyti..tai cia kai zurnalistai nebeturi apie ka rasyti...
Ir ka situacija idomi...du vaziuoja ir kepa greitesnius vienas uz kita ratus per race...kas cia blogo ? gi vistiek tures buti apylygiai tasku, kad nulemtu champo baigti...

2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai juoko forma juk idejau, aisku ne apie tai kalba buvo. O ir simet, manau, bus kreivu momentu, nauju minksciausiu padangu uzdejimas likus iki finiso 3 ratams ir t.t.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Peržiūrėjau Formula 1 – Drive to Survive (Netflix dokumentiką apie 2018 F1 sezoną). Pasidalinsiu įspūdžiais čia. Be jokių spoilerių.

Ferrari ir Mercedes atsisakė dalyvaut dokumentikoj, tai jie labai fragmentiškai paminimi ir visiškai nesijaučia jų kovos šitam sezone. Iš visų nedalyvavusių oficialiai daugiausiai dėmesio Kimi gauna, kur yra kelios oficialių interviu iškarpos. Nėra nė vieno interviu su 2019 metais nevažiuojančiais pilotais – Sirotkin, Vandoorne (na, yra šiek tiek), Hartley, tiesa, Alonso gana nemažai yra, kaip ir Ocon, bet už tai labai minimaliai pakalbinti Norris ir Russell, bet nei Kubica (yra vienas kadras, kuriame jis yra), nei Albon, nei Kvyat nėra. Šitų nėra, spėju, nes paskelbti jie gana vėlai buvo. Ir, gana didelis dėmesys skirtas Haas, visgi amerikiečiai kūrė, amerikiečių kanalui.

Šiaip įdomu pažiūrėt, bet jei atidžiai sekėt 2018 metų sezoną, tai pastebėsit, kad režisierių naratyvas kiek skiriasi nuo objektyvaus sezono vystymosi. Matosi, kur režisieriai (ar režisierius, nesigilinau, kas ten režisavo, sorry) nori sudėt akcentus ir kurt savo istoriją. Tai tas kartais mane erzindavo, nes atrodo, kad vietom stengėsi išpūsti burbulą, ar akcentuoti dalykus, kurie nėra tokie jau ir svarbūs. Bet čia kiekvienas savaip suinterpretuos. Kita vertus, galima čiut čiut įkišt nosį į komandų virtuvę.

Ir taip, jeigu nežinojot, dokumentikoms taip pat rašomas scenarijus, tik scenarijus montuojamas iš realiai įvykusių faktų + pokalbių, kurie irgi pamontuojami bei rodomi vieni ar kiti režisierių pasirinkti žmogaus charakterio bruožai. Kam įdomu apie manipuliacijas televizijoj pasižiūrėkit Charlie Brooker Screenwipe – Youtube visi epizodai sudėti. Nesakau, kad ten irgi viskas labai objektyvu, bet apie televizijos virtuvę nemažai papasakota, kas galioja ir šitam Netflix reikalui.

Kiek girdėjau, tai Liberty spaudžia 2019 metais dalyvaut ir Ferrari su Mercedes, nes be jų, tikram fanui, šita dokumentika tikrai prėska. Ir, pabaigai, kaip pramoga visai įdomi, prieš prasidedantį sezoną pats tas prisiminti, kas buvo pernai. Be to, Netflix 30 dienų galima išbandyti nemokamai ;)

2021 Kovo 01 d. 22:44

“The team is dead, I do not see anything there… There is simply no management,” declared Villeneuve in his worst rant about the team since he took on Lance Stroll for his poor performances late last year.

Villeneuve references the family feud that ultimately led to Claire Williams being made the heir apparent to Sir Frank Williams’ in the role as team principal, chosen over her brother Jonathan Williams who now runs the heritage side of the business.

At the time it is believed Sir Frank did not trust that Jonathan had the chutzpah to run the Formula 1 team. In retrospect it appears to be a bad call, now in a time of trou***, he may end up being their saviour.

Villeneuve made no secret of where he believes it all went wrong, “There was an alternative back then: one of the two would be heir and they chose Claire instead of Jonathan – a big mistake, you just have to look where the team is today. ”

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

2008 :)
100 Massa
99 Lewis
85 Kimi
75 Kubica

2008 vol.2:

104 Lewis
103 Massa
81 Kimi

Nes nu jeigu vienas padare X geiciausiu ratu per sezona, tai ir kitas gali padaryti X greiciausiu ratu per sezona. Lygiai taip pat kaip ir su taskais uz uzimtas pozicijas. #logika

2021 Kovo 01 d. 22:44

Del Claire vs Jonathan, nesvarbu. Nes ir tas nezinia kaip susitvarkytu.

Jau kartojau ir kartosiu - bet kokio seimyninio verslo esmine problema, o daznai ir isnykimo priezastis, yra nepasitikejimas zmonemis is isores ir pernelyg didelis pasitikejimas savais, paveldejimo principu.

2021 Kovo 01 d. 22:44

jie vis dar gamina savo pavaru dezes (kas yra jega), bet tu deziu korpusas yra nestandus ir skaiposi taip darydamas viso automobilio gala prasciau reguliuojama / informatyvia. Taciau komanda yra konstruktorius, tad mieliau naudos savo ne toki jau ir pigu sprendima, bet tikrai nepirks pigesnes dezes is Mercedes (kaip daro stroll racing dot force canada), nes jie konstruktoriai.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Cia yra dar viena problema. Ir nebutinai privataus verslo - nematyt (nenoret pripazint) pokyciu butinumo :)

2021 Kovo 01 d. 22:44

Pagaliau kazka idomesnio, nei autosporto pastovejimai prie tvoros:
https://f1metrics.wordpress.com/2019/03/11/2019-preseason-analysis/

2021 Kovo 01 d. 22:44

Pavyko. “Puiki proga letesnems komandoms”, kaip kazkas rase:
FIA confirms a point will be awarded for the driver who sets fastest lap, as long as he finishes in the top 10

2021 Kovo 01 d. 22:44

F1metrics ponas, Dr. Andrew Phillips, kaip visada, aukstumoje. Pure mathematics.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Del FL, although tas taskas nei buvo reikalingas, nei ka, sitas top10 apribojimas ivestas, siekiant sumazinti cheatinimo galimybes. Taigi, pagal aplinkybes - sprendimas logiskas.

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

F1metrics ponas, Dr. Andrew Phillips, kaip visada, aukstumoje. Pure mathematics.

nors kai kurie abejoja jo saltiniu sitam tyrimui, still yra way above beletristikos, kuri buvo postinta iki siol. pure mathematics >> jausmai, kurie aplanke prie trasos, kad pvz Alfa yra geriau uz Haas ar McLaren

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

nors kai kurie abejoja jo saltiniu sitam tyrimui, still yra way above beletristikos, kuri buvo postinta iki siol. pure mathematics >> jausmai, kurie aplanke prie trasos, kad pvz Alfa yra geriau uz Haas ar McLaren

Nežinau, tas jo modelis vertina tik testus. Tai testų rezultatų palyginimas kaip ir fair enough, ta prasme, kad nustatyti bandymų čempioną. Bet neturint visų duomenų tai vistiek tiek rašymas šakėm ant vandens, kad ir matematiškai. Plius, FI, gi, atsiveš praktiškai naują bolidą į Australiją. Mercedes istoriškai tiek smėlio maišų prisikrovę, kad žiemos čempionams Ferrari pastoviai akys pradeda rasot Australijoj. Kaip dar vienas analitinis įrankis labai įdomu, bet mid-field sudėliot velniškai sunku. O dar pažiūrėjau pilotų reitingus, tai, man atrodo, kad jo tam matematiniam modeliui dar trūksta kažkokios dedamosios. Ir taip, matematika neklįsta, bet tam reikia geros formulės ir patikimšų duomenų.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Jeigu 'neleisti cheatinti', tai tie kurie greiciausi lenktynese, tie ir fiksuos greiciausius ratus (lyderiai). Nera prasmes jiems tiesiog dar dalinti taskus uz tai ka jie ir taip jau daro. Daug idomiau kad visi uz desimtuko ribos pradetu cheatinti ir surengtu 'mini kvalifikacija' lenktyniu metu. Visi stengsis del to tasko kovoti, bus veiksmo trasoje ir idomumo ziurovams. O dabar matysim kaip lyderiai nieko nedaro ir tiesiog gauna papildoma taska.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

Nežinau, tas jo modelis vertina tik testus. Tai testų rezultatų palyginimas kaip ir fair enough, ta prasme, kad nustatyti bandymų čempioną. Bet neturint visų duomenų tai vistiek tiek rašymas šakėm ant vandens, kad ir matematiškai. Plius, FI, gi, atsiveš praktiškai naują bolidą į Australiją. Mercedes istoriškai tiek smėlio maišų prisikrovę, kad žiemos čempionams Ferrari pastoviai akys pradeda rasot Australijoj. Kaip dar vienas analitinis įrankis labai įdomu, bet mid-field sudėliot velniškai sunku. O dar pažiūrėjau pilotų reitingus, tai, man atrodo, kad jo tam matematiniam modeliui dar trūksta kažkokios dedamosios. Ir taip, matematika neklįsta, bet tam reikia geros formulės ir patikimšų duomenų.

Tai viskas ok - jis gi neprognozuoja, kas laimes Melburne - tiesiog matematiskai skaiciuoja, kas kaip atrode Barcelonoje. Priedo dar yra parasyta, kad greitas Barcelonoje, nebutinai buna greitas kitose trasose. Ir sutinku, kad tikriaus ne visos dedamosios sudetos, bet again - geriau, nei nustatinejantys pagal jausmus ir komandos nariu veido israiskas.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tai viskas ok - jis gi neprognozuoja, kas laimes Melburne - tiesiog matematiskai skaiciuoja, kas kaip atrode Barcelonoje. Priedo dar yra parasyta, kad greitas Barcelonoje, nebutinai buna greitas kitose trasose. Ir sutinku, kad tikriaus ne visos dedamosios sudetos, bet again - geriau, nei nustatinejantys pagal jausmus ir komandos nariu veido israiskas.

Nu, taip, long runs skaičiuojant kažkiek tas tikras bolido greitis pasiskaičiuoja, jeigu imt tuos runs, kur greitis gana pastovus. Tada viskas OK, tik dar reiktų žinot kuro kiekį, ir bolido nustatymus. Žodžiu, fair enough. Bet vėl, Mercedes pirmą savaitę važiavo su tokiu base spec, kaip ir FI. O į Australiją atsiveš vėl kažką kito. Kaip ir visos kitos komandos. Tai viena vertus įdomu, kita vertus, panašūs pamatavimai ir iš kitų šaltinių išeina, kad ir remiantis bendravimu su astraliniais kūnais :D Žodžiu, įdomu, bet nebūtinai reprezentatyvu :) Baigiu aš su šitu bambėjimu. Liko labai labai nedaug pažiūrėt kaip viskas iš tikro bus.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Jeigu 'neleisti cheatinti', tai tie kurie greiciausi lenktynese, tie ir fiksuos greiciausius ratus (lyderiai). Nera prasmes jiems tiesiog dar dalinti taskus uz tai ka jie ir taip jau daro. Daug idomiau kad visi uz desimtuko ribos pradetu cheatinti ir surengtu 'mini kvalifikacija' lenktyniu metu. Visi stengsis del to tasko kovoti, bus veiksmo trasoje ir idomumo ziurovams. O dabar matysim kaip lyderiai nieko nedaro ir tiesiog gauna papildoma taska.

Butent. As ir tikejaus kad likus 15-10 ratu prasides biski mini kova tarp 11-20 vietu, nes visi noretu to tasko, o dabar, kaip vaziavo 14 vietoj, taip ir vaziuos be visisko noro kazka aplenkt ar parodyt, nes neverta padaryt avarijos ar ko sugadint del nieko.
Man tai ir nelogiskai skamba kad tiem patiem top10 kur visa laika ir taip gauna daugiausiai tasku dar viena extra taska duos..

2021 Kovo 01 d. 22:44

Prasidejo jau skaiciavimai, kas butu, jei taska butu dave seniau. Be to, ka rase AF1:
Prost would have won the 1984 and '88 crowns instead of Niki Lauda and Ayrton Senna respectively, while Nelson Piquet would have taken the '86 crown from him.

As a footnote, it's also worth noting that, were the point awarded regardless of where the driver finished, it would give Felipe Massa the 2008 world title over Lewis Hamilton. Needless to say, the circumstance of the races in each of those seasons would have changed had the rule been in place, but this does prove that the fastest lap point could be significant.

TOP naujienos