Naujienos, gandai...

Kovo 10 d. 11:43
AF1
Kovo 10 d. 11:43

2008 :)
100 Massa
99 Lewis
85 Kimi
75 Kubica

2008 vol.2:

104 Lewis
103 Massa
81 Kimi

Nes nu jeigu vienas padare X geiciausiu ratu per sezona, tai ir kitas gali padaryti X greiciausiu ratu per sezona. Lygiai taip pat kaip ir su taskais uz uzimtas pozicijas. #logika

Kovo 10 d. 15:00

Del Claire vs Jonathan, nesvarbu. Nes ir tas nezinia kaip susitvarkytu.

Jau kartojau ir kartosiu - bet kokio seimyninio verslo esmine problema, o daznai ir isnykimo priezastis, yra nepasitikejimas zmonemis is isores ir pernelyg didelis pasitikejimas savais, paveldejimo principu.

Kovo 11 d. 01:52

jie vis dar gamina savo pavaru dezes (kas yra jega), bet tu deziu korpusas yra nestandus ir skaiposi taip darydamas viso automobilio gala prasciau reguliuojama / informatyvia. Taciau komanda yra konstruktorius, tad mieliau naudos savo ne toki jau ir pigu sprendima, bet tikrai nepirks pigesnes dezes is Mercedes (kaip daro stroll racing dot force canada), nes jie konstruktoriai.

Kovo 11 d. 10:32

Cia yra dar viena problema. Ir nebutinai privataus verslo - nematyt (nenoret pripazint) pokyciu butinumo :)

Kovo 12 d. 04:08

Pagaliau kazka idomesnio, nei autosporto pastovejimai prie tvoros:
https://f1metrics.wordpress.com/2019/03/11/2019-preseason-analysis/

Kovo 12 d. 04:23

Pavyko. “Puiki proga letesnems komandoms”, kaip kazkas rase:
FIA confirms a point will be awarded for the driver who sets fastest lap, as long as he finishes in the top 10

Kovo 12 d. 09:48

F1metrics ponas, Dr. Andrew Phillips, kaip visada, aukstumoje. Pure mathematics.

Kovo 12 d. 09:55

Del FL, although tas taskas nei buvo reikalingas, nei ka, sitas top10 apribojimas ivestas, siekiant sumazinti cheatinimo galimybes. Taigi, pagal aplinkybes - sprendimas logiskas.

Kovo 12 d. 10:13
AF1
Kovo 12 d. 10:13

F1metrics ponas, Dr. Andrew Phillips, kaip visada, aukstumoje. Pure mathematics.

nors kai kurie abejoja jo saltiniu sitam tyrimui, still yra way above beletristikos, kuri buvo postinta iki siol. pure mathematics >> jausmai, kurie aplanke prie trasos, kad pvz Alfa yra geriau uz Haas ar McLaren

Kovo 12 d. 10:24
Klepsidra
Kovo 12 d. 10:24

nors kai kurie abejoja jo saltiniu sitam tyrimui, still yra way above beletristikos, kuri buvo postinta iki siol. pure mathematics >> jausmai, kurie aplanke prie trasos, kad pvz Alfa yra geriau uz Haas ar McLaren

Nežinau, tas jo modelis vertina tik testus. Tai testų rezultatų palyginimas kaip ir fair enough, ta prasme, kad nustatyti bandymų čempioną. Bet neturint visų duomenų tai vistiek tiek rašymas šakėm ant vandens, kad ir matematiškai. Plius, FI, gi, atsiveš praktiškai naują bolidą į Australiją. Mercedes istoriškai tiek smėlio maišų prisikrovę, kad žiemos čempionams Ferrari pastoviai akys pradeda rasot Australijoj. Kaip dar vienas analitinis įrankis labai įdomu, bet mid-field sudėliot velniškai sunku. O dar pažiūrėjau pilotų reitingus, tai, man atrodo, kad jo tam matematiniam modeliui dar trūksta kažkokios dedamosios. Ir taip, matematika neklįsta, bet tam reikia geros formulės ir patikimšų duomenų.

Kovo 12 d. 10:38

Jeigu 'neleisti cheatinti', tai tie kurie greiciausi lenktynese, tie ir fiksuos greiciausius ratus (lyderiai). Nera prasmes jiems tiesiog dar dalinti taskus uz tai ka jie ir taip jau daro. Daug idomiau kad visi uz desimtuko ribos pradetu cheatinti ir surengtu 'mini kvalifikacija' lenktyniu metu. Visi stengsis del to tasko kovoti, bus veiksmo trasoje ir idomumo ziurovams. O dabar matysim kaip lyderiai nieko nedaro ir tiesiog gauna papildoma taska.

Kovo 12 d. 10:53
A85
Kovo 12 d. 10:53

Nežinau, tas jo modelis vertina tik testus. Tai testų rezultatų palyginimas kaip ir fair enough, ta prasme, kad nustatyti bandymų čempioną. Bet neturint visų duomenų tai vistiek tiek rašymas šakėm ant vandens, kad ir matematiškai. Plius, FI, gi, atsiveš praktiškai naują bolidą į Australiją. Mercedes istoriškai tiek smėlio maišų prisikrovę, kad žiemos čempionams Ferrari pastoviai akys pradeda rasot Australijoj. Kaip dar vienas analitinis įrankis labai įdomu, bet mid-field sudėliot velniškai sunku. O dar pažiūrėjau pilotų reitingus, tai, man atrodo, kad jo tam matematiniam modeliui dar trūksta kažkokios dedamosios. Ir taip, matematika neklįsta, bet tam reikia geros formulės ir patikimšų duomenų.

Tai viskas ok - jis gi neprognozuoja, kas laimes Melburne - tiesiog matematiskai skaiciuoja, kas kaip atrode Barcelonoje. Priedo dar yra parasyta, kad greitas Barcelonoje, nebutinai buna greitas kitose trasose. Ir sutinku, kad tikriaus ne visos dedamosios sudetos, bet again - geriau, nei nustatinejantys pagal jausmus ir komandos nariu veido israiskas.

Kovo 12 d. 11:24
Klepsidra
Kovo 12 d. 11:24

Tai viskas ok - jis gi neprognozuoja, kas laimes Melburne - tiesiog matematiskai skaiciuoja, kas kaip atrode Barcelonoje. Priedo dar yra parasyta, kad greitas Barcelonoje, nebutinai buna greitas kitose trasose. Ir sutinku, kad tikriaus ne visos dedamosios sudetos, bet again - geriau, nei nustatinejantys pagal jausmus ir komandos nariu veido israiskas.

Nu, taip, long runs skaičiuojant kažkiek tas tikras bolido greitis pasiskaičiuoja, jeigu imt tuos runs, kur greitis gana pastovus. Tada viskas OK, tik dar reiktų žinot kuro kiekį, ir bolido nustatymus. Žodžiu, fair enough. Bet vėl, Mercedes pirmą savaitę važiavo su tokiu base spec, kaip ir FI. O į Australiją atsiveš vėl kažką kito. Kaip ir visos kitos komandos. Tai viena vertus įdomu, kita vertus, panašūs pamatavimai ir iš kitų šaltinių išeina, kad ir remiantis bendravimu su astraliniais kūnais :D Žodžiu, įdomu, bet nebūtinai reprezentatyvu :) Baigiu aš su šitu bambėjimu. Liko labai labai nedaug pažiūrėt kaip viskas iš tikro bus.

Kovo 12 d. 11:30
YZF
Kovo 12 d. 11:30

Jeigu 'neleisti cheatinti', tai tie kurie greiciausi lenktynese, tie ir fiksuos greiciausius ratus (lyderiai). Nera prasmes jiems tiesiog dar dalinti taskus uz tai ka jie ir taip jau daro. Daug idomiau kad visi uz desimtuko ribos pradetu cheatinti ir surengtu 'mini kvalifikacija' lenktyniu metu. Visi stengsis del to tasko kovoti, bus veiksmo trasoje ir idomumo ziurovams. O dabar matysim kaip lyderiai nieko nedaro ir tiesiog gauna papildoma taska.

Butent. As ir tikejaus kad likus 15-10 ratu prasides biski mini kova tarp 11-20 vietu, nes visi noretu to tasko, o dabar, kaip vaziavo 14 vietoj, taip ir vaziuos be visisko noro kazka aplenkt ar parodyt, nes neverta padaryt avarijos ar ko sugadint del nieko.
Man tai ir nelogiskai skamba kad tiem patiem top10 kur visa laika ir taip gauna daugiausiai tasku dar viena extra taska duos..

Kovo 12 d. 13:48

Prasidejo jau skaiciavimai, kas butu, jei taska butu dave seniau. Be to, ka rase AF1:
Prost would have won the 1984 and '88 crowns instead of Niki Lauda and Ayrton Senna respectively, while Nelson Piquet would have taken the '86 crown from him.

As a footnote, it's also worth noting that, were the point awarded regardless of where the driver finished, it would give Felipe Massa the 2008 world title over Lewis Hamilton. Needless to say, the circumstance of the races in each of those seasons would have changed had the rule been in place, but this does prove that the fastest lap point could be significant.

Kovo 12 d. 14:01

Taskas uz greiciausia rata yra lygiai tiek pat svarbus kaip taskas uz desimta vieta. Nei daugiau nei maziau. Jeigu 2008m Massa butu: _____ {vieta irasyti 10 to sezono situaciju kuriose Felipe galejo uzdirbti papildoma taska}, tuomet jis butu tapes champu.

Kovo 13 d. 09:11

"If the roles were reversed, if I'd been in front and moved twice in the braking area and he'd run up the back of me, would things have been handled the same way? It was a question I kept coming back to.

"The team treated us as both equally at fault in that situation, where I think deep down they knew that it was their mistake and Max's mistake.

"A lot of things didn't sit well."

Kovo 13 d. 15:17

Kimi Raikkonen Interview | Beyond The Grid | Official F1 Podcast

https://www.youtube.com/watch?v=9mM9DV59ucc

Kovo 13 d. 18:19

Yra kalbu, kad Williams eina per komandas 'prasyti atsarginiu daliu'. Penktadieni gali but, kad matysime 'technines problemas' su vienu is automobiliu (realybeje tiesiog truks daliu).

Kovo 13 d. 19:37
AF1
Kovo 13 d. 19:37

Yra kalbu, kad Williams eina per komandas 'prasyti atsarginiu daliu'. Penktadieni gali but, kad matysime 'technines problemas' su vienu is automobiliu (realybeje tiesiog truks daliu).

Pritariu komentarams originalioje diskusijoje - ka jie gali is kitu komandu pasiskolinti? Nelabai legit skamba

Kovo 13 d. 19:42

Bit of clarification: i should have said 'materials for parts'. But the point stands in that they've gone to other teams in order to get stuff to build the car

Kovo 13 d. 20:04

BS

Kovo 13 d. 21:44

Tas del Riccio, jau kazkur minejau - cia rizikingas, step-back zingsnis jo karjeroje, bet jis buvo vienintelis teisingas. Begti reikejo kuo greiciau is tos Helmut Pupulis Racing.
Baku buvo, speju, paskutiniu lasu. Ne pati avarija, o tas absurdiskas 50/50 kaltes uzmetimas.

Kovo 14 d. 05:32

Charlie Whiting passed away.

Kovo 14 d. 07:27

Taip,liudnos naujienos, "66 metu vyras mire šį rytą Melburne, mirtį sukelė kraujo kresulys."

Kovo 14 d. 08:53
AF1
Kovo 14 d. 08:53

Tas del Riccio, jau kazkur minejau - cia rizikingas, step-back zingsnis jo karjeroje, bet jis buvo vienintelis teisingas. Begti reikejo kuo greiciau is tos Helmut Pupulis Racing.
Baku buvo, speju, paskutiniu lasu. Ne pati avarija, o tas absurdiskas 50/50 kaltes uzmetimas.

Yep. Bet is esmes Ricciardo likimas buvo nusprestas tada, kai Verstappenas pratese sutarti. Eilinis Jos'o win.

Kovo 14 d. 11:41

A Bathurst deal would likely see the two-time World Champion
Fernando Alonso
8
Fernando Alonso
Team: Toyota Racing
Born: 1981-07-29 (age 37)
Nationality: Spain
More info
race for Walkinshaw Andretti United
Walkinshaw Andretti United
Walkinshaw Andretti United
Drivers:
Scott Pye
James Courtney
Country: Australia
More info
at Mount Panorama in either one of the team's two primary cars or a Wildcard entry.

The link between Alonso and WAU comes through team part owner Zak Brown, who says the interest from the ex-F1 star as genuine.

"He remains very interested in Bathurst," said Brown when asked about Alonso's Supercars ambitions by Motorsport.com.

kaip ir buvo galima tiketis - Alonso su Brownu varys visur.

Kovo 14 d. 12:33

Čia kaip Palangos 1000 km lenktynės? Gal sulauksim ir Lietuvoj dievuko.

Kovo 14 d. 12:35
Stinger
Kovo 14 d. 12:35

Čia kaip Palangos 1000 km lenktynės? Gal sulauksim ir Lietuvoj dievuko.

tavo smegenines lygyje F1 yra kaip Plytines kartodromas - lauk ten - gal nusvitimas ateis

Kovo 14 d. 13:13

https://streamable.com/re8y7

Kovo 14 d. 14:49
Klepsidra
Kovo 14 d. 14:49

tavo smegenines lygyje F1 yra kaip Plytines kartodromas - lauk ten - gal nusvitimas ateis

Ko tokia pikta...

Kovo 14 d. 14:58

Alonsas maladec, nusprende visa pasauli uzkariauti. Laimeti absoliuciai visas garsiausias lenktynes? Yra tik vienas budas buti geriausiu, ir jis tuo keliu eina. Nebe tripple crown o 10x crown. Cia tau ne siltai geriausioje F1 komandoje sedeti ir ratus sukti pirmam bunant, puse minutes i prieki atitrukus.

Kovo 14 d. 16:38
YZF
Kovo 14 d. 16:38

Alonsas maladec, nusprende visa pasauli uzkariauti. Laimeti absoliuciai visas garsiausias lenktynes? Yra tik vienas budas buti geriausiu, ir jis tuo keliu eina. Nebe tripple crown o 10x crown. Cia tau ne siltai geriausioje F1 komandoje sedeti ir ratus sukti pirmam bunant, puse minutes i prieki atitrukus.

Nesuviduriuok iš tiek laimės. Čia kaip iš filmuko ,,Pinkis ir Makaulė".

Kovo 14 d. 16:43
Loyal to Ferrari
Kovo 14 d. 16:43

Nesuviduriuok iš tiek laimės. Čia kaip iš filmuko ,,Pinkis ir Makaulė".

Nepavydek. Zinau kad abyda, nes jautriai reaguoji, bet kaip sake vienas geras svedu artistas: "such life".

Kovo 14 d. 18:56

https://www.stefanjohansson.com/make-racing-awesome-again

Stefanas rimtai padirbejo, idomiu pasiulymu padave, tik, bijau, Liberty, orientuota i "veganu-krosfiteriu" karta, jiem nepritars.

Kovo 14 d. 21:59
YZF
Kovo 14 d. 21:59

Alonsas maladec, nusprende visa pasauli uzkariauti. Laimeti absoliuciai visas garsiausias lenktynes? Yra tik vienas budas buti geriausiu, ir jis tuo keliu eina. Nebe tripple crown o 10x crown. Cia tau ne siltai geriausioje F1 komandoje sedeti ir ratus sukti pirmam bunant, puse minutes i prieki atitrukus.

Kol nelaimejo Palangos 1000km lenktyniu tol nieko neirode

Kovo 14 d. 23:10
AF1
Kovo 14 d. 23:10

https://www.stefanjohansson.com/make-racing-awesome-again

Stefanas rimtai padirbejo, idomiu pasiulymu padave, tik, bijau, Liberty, orientuota i "veganu-krosfiteriu" karta, jiem nepritars.

pamirsai gejus ir dviratininkus, visai nuo realybes TOJ ispanijoj atitrukys

Kovo 15 d. 03:55
AF1
Kovo 15 d. 03:55

Del Claire vs Jonathan, nesvarbu. Nes ir tas nezinia kaip susitvarkytu.

Jau kartojau ir kartosiu - bet kokio seimyninio verslo esmine problema, o daznai ir isnykimo priezastis, yra nepasitikejimas zmonemis is isores ir pernelyg didelis pasitikejimas savais, paveldejimo principu.

visi mato kad rodo tv...o inzinerinis personalas nesvarbu ?

Kovo 15 d. 04:00
Klepsidra
Kovo 15 d. 04:00

"If the roles were reversed, if I'd been in front and moved twice in the braking area and he'd run up the back of me, would things have been handled the same way? It was a question I kept coming back to.

"The team treated us as both equally at fault in that situation, where I think deep down they knew that it was their mistake and Max's mistake.

"A lot of things didn't sit well."

cia apie lt prezidento rinkimus ar kas....ech senbuviai senbuviai....