:D :D :D Nebent kaip test draiveris, ne daugiau. Bet Orlen tas neįdomu. O RK sodint vietoj RG, tai visai nesąmonė. Na, bet jeigu labai labai reikia $$$, tai ko nepadarysi dėl to. Bet dėl to Haas, kaip komandai, tikrai jokios naudos.
Yra gandu, kad del situacijos su Rich Energy (no money) Gene Haas buvo apsilankes Williams ir kalbejo apie Kubica (Orlen pinigus).
:D :D :D Nebent kaip test draiveris, ne daugiau. Bet Orlen tas neįdomu. O RK sodint vietoj RG, tai visai nesąmonė. Na, bet jeigu labai labai reikia $$$, tai ko nepadarysi dėl to. Bet dėl to Haas, kaip komandai, tikrai jokios naudos.
Kvyat asked if Albon’s “good start” at Red Bull in Spa would reflect well on him too: “I don’t know why you’d call it such a good start, he was stuck for 36 laps behind me. In a Red Bull...”
Čia va galima šiek tiek užmatyt kaip atrodo F1 piloto sutarties struktūra iš DR agentų (?) bylinėjimosi su DR. https://twitter.com/FormulaMoney/status/1169678929646555137
Čia va galima šiek tiek užmatyt kaip atrodo F1 piloto sutarties struktūra iš DR agentų (?) bylinėjimosi su DR. https://twitter.com/FormulaMoney/status/1169678929646555137
Nice!
Bravo! Chebryte rimtai padirbejo analizuojant smulkius niuansus.
GPS data has revealed that Ferrari has not activated the power button of their Spec 3 engine yet. During their fastest laps, Mercedes reached 343.0 km/h at the end of the home straight. Ferrari only reached 339.1 km/h.
About the long run lap times of Ferrari: The new Spec 3 engine ran with race mode and the setup was trimmed so that the tyres didn't degrade. In terms of tyre wear, Ferrari achieved their goal, but at the price of losing lap time [against Mercedes].
FIA irgi gerai dirba su niuansais:
https://youtu.be/hQXbO-RAMqw
Siuo metu sedi ir krapsto ta daikta nuo asfalto su Masi prieziura
Vietoj tu desru dejimu visur kur tik reikia ir nereikia, reiktu aiskiai bausti visus, kas 4 ratais palieka trasa +5 sec. Iskart po pirmo karto.
Playstation karta niekaip nesupranta, kad uz kerbo teoriskai yra siena arba zvyras, o asfaltas ten padarytas tam, kad bolidai nebutu apgadinami ir nebutu tiek daug DNF.
Panasu, kad sita filosofija tiesiog neveikia...
Latifi to Williams in 2020.
Giovinazzi has received a deal for 2020 from Alfa.
Latifi to Williams in 2020.
Giovinazzi has received a deal for 2020 from Alfa.
O ka Robertas darys?
GIO Alfoje dar sezonui yra kazkas fantastisko. Ar Ferrari ant tiek buki, kad uz ji dar mokes ir tikrai planuoja, kad is jo kazkas gausis (crash test driver?) ar dar kazkoks uztemimas?
GIO Alfoje dar sezonui yra kazkas fantastisko. Ar Ferrari ant tiek buki, kad uz ji dar mokes ir tikrai planuoja, kad is jo kazkas gausis (crash test driver?) ar dar kazkoks uztemimas?
Na, jie tokioj pat situacijoj kaip ir RBR – neturi daugiau junior draiverių. Tai Gio tiesiog šildo Ferrari sėdynę ir tiek. Ateity gal bus Mick Schumacher, bet kad ir tas ne kažką geresnis atrodo, jei ne pavardė, kažin ar apie jį iš viso kažkas kalbėtų. O daugiau nežinau kas ten Ferrari programoj dar yra.
Na, jie tokioj pat situacijoj kaip ir RBR – neturi daugiau junior draiverių. Tai Gio tiesiog šildo Ferrari sėdynę ir tiek. Ateity gal bus Mick Schumacher, bet kad ir tas ne kažką geresnis atrodo, jei ne pavardė, kažin ar apie jį iš viso kažkas kalbėtų. O daugiau nežinau kas ten Ferrari programoj dar yra.
neturi tai neturi - pasiimk kazka availa***, kas rinktu taskus ir uzdirbtu pinigus, kol sekantis academy atsiras. dabar GIO laikyma suprantu tik tuo atveju, jei Ferrari Sauberiui apmoka uz crashus pastovius. Bicas yra absoliutus 0 pagal rezultatus nuo day 1 is esmes - ant tiek geras, kad tikriaus net Maldonado paemus rezultatai soktu ir virsu
neturi tai neturi - pasiimk kazka availa***, kas rinktu taskus ir uzdirbtu pinigus, kol sekantis academy atsiras. dabar GIO laikyma suprantu tik tuo atveju, jei Ferrari Sauberiui apmoka uz crashus pastovius. Bicas yra absoliutus 0 pagal rezultatus nuo day 1 is esmes - ant tiek geras, kad tikriaus net Maldonado paemus rezultatai soktu ir virsu
Nu neims jie kažko 'availa***' kaip ir STR neima kažko 'availa***', tos vietos skirtos jauniems atitinkamų programų lenktynininkams. Ir viskas. Ne Sauber sprendžia kas ten važiuos, o Ferrari. Kam Ferrari duoda tą vietą, tas ir važiuoja. Kadangi dabar yra tik Gio, tai anis ir važiuoja. Nu, gražu, gi, kad italas F1 yra :) Vat ir viskas :) Supranti, gi, kad tos vietos nėra dalinamos už kažkokius rezultatus, o pagal tai kaip komanda nusprendžia? Turi interesą Ferrari laikyt Gio tai ir laikys. Nėra, kad kažkas nusipelnęs tos vietos ir pan., ne taip šitas sportas veikia.
tai apie tai ir kalba - koks pointas Ferrari moketi uz GIO, kurio niekada nesodins pas save, for fun pasivazinejimus Sauberyje. STR cia ne prie ko, nes Sauber nera Ferrari satelitine komanda - turi ten viena vieta tik ten. Ir GIO atveju Helmutas ji butu ismetes velniop jau n etapu atgal
Nei jie moka kazka specialiai uz Gio, nei ka. Yra "Ferrari engines + Alfa branding + X pilotas" dealas ir tiek.
O kad jie neturi kuo ji pakeisti, butent tas ir yra pagrindine kliutis. Jei butu - jau butu pakeistas.
Contract talks gandai:
Leclerco dabartinis kontraktas numato 4.5 mEUR 2020-ais vietoj siumetiniu 3 mEUR.
Bet po Belgijos ir Italijos kalbama apie visiskai nauja, sviezia kontrakta, "perbraukianti" esama: 3+2, pradedant 2020.
Indikuojamos sumos:
2020 - 17 mEUR
2021 - 19.5 mEUR
2022 - 22 mEUR
2023, 2024 - atskiras susitarimas.
Haas and RichEnergy has agreed to end their partnership from immediate effect. Cars will remain black and gold through end of season.
Romain Grosjean said that he would love to drive for Williams, especially with their heritage, if Haas drops him.
Charrel Jalving, a well-connected motorsport marketing expert, has reported from Monza that the Latifi deal for 2020 is now done.
"Another great bag of money for Williams to continue to survive," he said.
Indeed, 24-year-old Latifi's father Michael is a billionaire and McLaren co-owner.
Latifi is already Williams' reserve and Friday driver, and he looks on course to qualify for his F1 Super Licence for 2020 by doing well in Formula 2.
Marko says that Vettel is "irrelevant" for them, first time that he seems to outright deny any interest.
He also confirms that the decision about who will race for Red Bull and Toro Rosso will be made after Austin. And that Hulkenberg is definitely no option either.
Nzn ar buvo naujiena - FIA paleidzia Olimpiniu atitikmeni:
https://www.fiamotorsportgames.com/news/28/schedule-revealed-for-2019-fia-motorsport-games-as-international-showdown-draws-closer-
Marko says that Vettel is "irrelevant" for them, first time that he seems to outright deny any interest.
He also confirms that the decision about who will race for Red Bull and Toro Rosso will be made after Austin. And that Hulkenberg is definitely no option either.
Anot Hornerio interviu, butent Marko nuo pat pradziu net netsvarste Hulko
Horneris ten sprendzia organizacinius ir daily klausimus. Driver topic visada buvo ir lieka Helmuto prerogatyva.
PS Viena is priezasciu kodel Helmutas nemego Webberio - anas derino kontrakta pats, tiesiai su Mateschitzu.
Beje, kol LT ta oranzini kamuoli dauzo ir tragedijas is to paiso ir dar didesnius biudzetus ispucia, gali but, kitamet ToroRosso vairuos estas Juri Vips.
nugi apie estus viską galima atvirkščiai pasakyti - pakol jie ten su keturiais ratais laksto... :)
Nzn ar buvo naujiena - FIA paleidzia Olimpiniu atitikmeni:
https://www.fiamotorsportgames.com/news/28/schedule-revealed-for-2019-fia-motorsport-games-as-international-showdown-draws-closer-
Ir lietuviai dalyvaus. 4 lenktyninkai.
As Leclerc drove round to parc ferme after winning the race, Binotto came on the radio and said “you’re forgiven” in Italian, confirming that there had been some tension in the camp.
“Sei perdonato,” he explained afterwards to the media. “It means whatever happened in the last days, that we discussed – and that’s something that will remain between us three – at least he did a good job.
"That was a way of me telling him that at least we are happy with the job he did.”
Asked if the situation would have an impact on the team, Binotto – sitting with his drivers on either side of him – said that Vettel had already moved on, although he conceded that there could be more issues.
“It will not affect [things]. At first it’s something we discussed internally, there may be different points of view, the outcome was certainly a very strange situation for everybody.
“I think more important was what Seb said at first, turn the page, and looking ahead. I think that these guys are great, and I can count on them. So it will not affect, I’m pretty sure.
“Doesn’t mean it will not happen again, because you never know. The spirit is whatever you may do, there is something to learn, and therefore it’s important to make sure it’s a lesson learned.”
Meanwhile, during last weekends Grand Prix, Verstappen teased the press stating the possibility of the Dutchman switching to Ferrari to replace Sebastian Vettel.
“Charles and I could get along at the same team. We both want to win, but we respect each other. I won’t deny that there could be conflicts, but it wouldn’t be like [Lewis] Hamilton and [Nico] Rosberg at Mercedes.” said Verstappen.
Away from the TV cameras, it is said that Vettel was rather less gracious in the situation with rumours in the paddock that Vettel explained to Leclerc who the primary driver is and how Leclerc’s actions were undermining the team. Vettel is sure that his teammate deliberately prevented him from taking a shot at pole, an assessment that Mattia Binotto apparently shares.
Kubica with Orlen is apparantly looking at DTM for 2020.
Tai klausimas paprastas, ar buvo verta istaskyti po milijona baksu per menesi kad pasivazineti su F1 bolidu...?
Tai klausimas paprastas, ar buvo verta istaskyti po milijona baksu per menesi kad pasivazineti su F1 bolidu...?
Orlen atsipirko, kiek skaičiau, tai kaip ir jo.
Orlen atsipirko, kiek skaičiau, tai kaip ir jo.
O kaip jie ta pamatavo? Pardavimai padidejo for real?
O kaip jie ta pamatavo? Pardavimai padidejo for real?
Jap, tiek kuro, tiek ypač kavos ir dešrainių Lenkijoj. Plius kažką rašė apie pačio prekės žneklo prestižo padidėjimą vidaus rinkoj ir žinomumo padidinimą tarptautinėse rinkose.
Jap, tiek kuro, tiek ypač kavos ir dešrainių Lenkijoj. Plius kažką rašė apie pačio prekės žneklo prestižo padidėjimą vidaus rinkoj ir žinomumo padidinimą tarptautinėse rinkose.
Lenkiškuose Orleanuose daug įvairaus brangingo su Kubica, nuo paprastos atibutikos iki energetinių gėrimų. Gaila nekilo mintis nufotografuoti.
Esteban Ocon’s two-year deal to drive for Renault does not include an escape clause which would allow him to return to Mercedes in 2021.
Mercedes team principal Toto Wolff confirmed Ocon will be una*** to return to the team in 2021 if Lewis Hamilton or Valtteri Bottas leave at the end of the 2020 F1 season, when their current contracts team expire.
“No there is no clause,” Wolff confirmed at Monza. “He is a full-fledged Renault works driver for the next two years and with certain options afterwards on both sides. No clause to come back in 2021.”
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |