Official, 2015 Mclaren lineup Alonso ir Button.
Official, 2015 Mclaren lineup Alonso ir Button.
2016 BMW arba Audi ateis i F1
http://i328.photobucket.com/albums/l349/Crucial_Xtreme/Mobile%20Uploads/image_zps82caad2b.jpg
- split turbo layout
- rear wing with only one center pillar
- engine cover follow on effect of the new turbo layout
- larger sidepods to minimize the temperatures around the engine
- new front suspension layout - back to pushrod
- different nose, trying to implement the Mercedes concept
das ist traum siuo momentu nebent, ypac del variklio
kad pakaba ir aerodinamika bus sutvarkyta ismetus Tombazi ir taip aisku.
o tas old style launch tai čia tipo oficiali ekspozicija su spaudos atstovais, vipais ir spaudos konferencija?
Lotus “subject to confirmation” on an updated FIA 2015 F1 entry list.
The Times report that there are fears amongst F1 executives that ‘a third team will collapse in the new year as the sport dithers over a multimillion-pound plan to slash costs’.
http://www.f1fanatic.co.uk/2014/12/29/f1s-popular-drivers-teams-2014-revealed/
Labai idomus rezultatai, nes ~30% skaitytoju yra UK, dar ~10% US, po to ~5% Australija ir t.t. zemyn.
Taigi, britai issirinko Raikkonena kaip most popular. Nelabai supratau, bet taip yra.
AF1, o pasižiūrėjai kokių metų duomenys? ;) Šiaip tas portalas įtrauktas į mano prenumeruojama RSS srautą. Ir aš skaitau per RSS skaitytuvą (programą skaitytuvą). Manęs kaip iš Lietuvos jie dažniausiai nemato. Link ko lenkiu? o gi, kad gana sunku matyt realų vaizdą. Dėl Raikoneno tai tas visas portalas turi savo gana originalią poziciją ir visiškai nenustebęs dėl tokio balsavimo. Kiek ten realiai britų balsų, na manau ne tiek daug kiek gali pasirodyti iš tos statistikos. Aš pvz. kaip manau ir dauguma tiesiog praeina pro šalį pro jų tuos balsavimus. Reziumė - ne britai išsirinko. Išrinko tik dalis skaitytojų kurie nepatingėjo kažką spaust. Apsilankymų duomenys gi eina pagal IP. Ar tiki, kad tiek amerikiečių gali skaityti tokį portalą?
Anyhow. As akcenta deciau ant rezultato t.y. kazkodel McLaren yra top tarp komandu, o tarp pilotu ne Hamiltonas.
Strange.
http://m.autosport.com/news/report.php/id/116654 lapkričio mėn. "entry list" versija. Įdomu kas pasikeitė gruodžio mėnesį, kad Lotus jau "subject to confirmation". Spėju arba kažkas tikrai rimto arba grynai Lopezo iš išsidirbinėjimai..
AF1, štai pvz. kaip jie pavadino tram param param - "20 things that made F1 great in 2014". Ir gali pasižiūrėti kas pagal juos "made F1 great" su atitinkamomis iliustracijomis, pavardėmis ir t.t. http://www.f1fanatic.co.uk/2014/12/20/20-things-made-f1-great-2014/ . Šiaip nuo D.Ricciardo smarkiai svaigsta na ir pan. Tokiame portale neišrinks L.Hamiltono nr.1 :D. Čia irgi tarkim taip savotiškas požiūris - http://www.f1fanatic.co.uk/2014/12/22/verdict-2014-season-polls/ beje užtenka šitą pasižiūrėt, kad suprast maždaug kokia publika ten renkasi - http://www.f1fanatic.co.uk/2014/12/28/f1-defies-critics-fans-praise-2014-racing/ 2011 ir 2012 sezonai buvo įdomesni už 2014-tus, beje 2008-2010 gerokai nusileidžia. Bus dar klausimų? :D Beje specialiai peržiūrėjau, gal ką praleidau, nei žodžio nors apie vieną kokį nors L.Hamiltono laimėjimą pačiuose įvairiausiuose rinkimuose šių metų pabaigoje. Ar toks portalas gali išrinkti L.Hamiltoną kaip most popular? Analizuojam šaltinius ir tada reikia suprasti iš kokio kambario kampo lempa šviečia ir kaip šviečia, ką gali gerai apšviest ir viską parodyti, kas lieka tarkim taip nutylėta..
Apklausa is esmes beviltiska, nes dalyvauja tik registruoti vartotojai - n metu skaitau ten naujienas ir dar nemaciau reikalo registracijai
Atskirai paimta visuomenes dalis irgi yra visuomene. Anyhow, neproteguoju jokio saltinio ar puslapio :-)
Af1 labai taikliai norėjo atkreipti dėmesį į būtent tai, kad subalsuota už McLaren, bet ne LH.
Hamiltonas yra du kart čempiopnas, AF1 jau pradėjo švęst naujuosius
Taip, bet kalba eina apie populiarumą. :)
Gal atspesit? Domina du dalykai:
1. kam priklauso si teiginys?
2. apie ka jame kalbama?
"In my opinion, he is the best driver in formula one when the visor is down, but outside of the car he works not for the team but for himself."
Negooglines speju - viena uzgesusi kanados zvaigzde apie Alonso - jau ne pirma karta ta pati kalba, isivaizduodamas, kad Alonso twitteris turetu kazkuo padeti komandai, nes pvz Hamiltono suniuku nuotraukos traukia i prieki Mercedes
Geras komentaras. Uzskaitau! :)
Toto Wolff:
“#Hamilton renewal? We will discuss it during the year but I’m optimistic, Alonso is the first alternative,then Bottas”
Atsibudo, lol :)
Nieks neims į Mersus Alonso, susigyvenkit su tuo.. :D Jau greičiau Rosbergas paliks ekipą ir paims kokį Bottą šalia Hamiltono.
http://***1.co.uk/franck-montagny-cocaine-positive/
Panasu kad Wolfas tiesiog bando 'paspausti' LH, mol jeigu ka tai mes visada Alonsa ar Bota paimsim. O kad geriausio piloto rikiuoteje kiti noretu - nieko keisto.
Agree - derybiniai zaidimai - ne LH turi kur geriau eiti (kol kas), ne Mercedes turetu labai noreti ji keisti.
Compared to the project that had been prepared, more or less 6 months ago, Allison's team is making big corrections.
Vettel & Raikkonen in Melbourne will not be a*** to fight for something more than a decent position.
Sauber trys nauji pilotai komandai verti ~50mln USD - grubiai puse komandos biudzeto (pathetic sakyciau).
Ericssonas ateina su Tetra Pak pinigais, Nasras - Banco do Brasil. Uz Marciello Ferrari duoda 10mln nuolaida motorams.
Šlykštu klausytis, kokia formulė tapo. Įdomu, ar nepakeitus variklių būtų buvę tas pats. Pamenu kalbėjo, jog 1.6l varikliai vienintelis kelias mažoms komandoms išlikti - BAM ir visi krenta kaip lapai. Problemos su Lotus ir Sauber turbūt taip pat nieko gero nežada. :/
Aš vietoj Mersu išvis naglą poziciją užmačiau. Sakyčiau Hami, nenorėjai kontrakto pratęsti vasarą - dabar susimokėk. Žinai, kad bolidais bus dominuojantis ir titulai kaip ir kišenėj - tai važiuok už simbolinius pinigus, arba eik į kitą komandą ir demonstruok pasauliui kaip tau svarbiau bapkės, ne rezultatai. Mrs ir su Rosbergu imsim titulus, arba paimsim vietoj tavęs Alonso, kuris jau apsikrovęs bapkių Ferrariuose su malonumu dabar pasikrautų titulų. Arba išsiauginsim naują Kimi (Bottas). Nu ir ką Hamis? Arba atgal į McLaren, arba vietoj Botto į Williams, o realiausia, kad važiuoja už 5mln link titulo. Ir viskas vien dėl to, kad rodė ožius vasarą.
F1 Meeting on new engine rules for 2016 (or 2017) tomorrow at Geneva. Decision expected end of month.
Ecclestone asked for more power (>1000 hp), more noise, less costs. Fuel flow limit could be increased. ERS-components standardised.
F1 cars to be more aggressive in future. Bigger tires. Less aero. Harder to drive. Changes probably not before 2017.
Less aero tai girdziu nuo kokiu 1996
Na vos ne Laudos pageidavimas, bet neaisku kaip ten istikro bus. Aisku turbo eroje galia pakelti, ypac siais laikais, tai kaip du pirstus apmyzti, bet 'saugumas' irgi gali pasipriesinti.
Misiulis >> Tai pagal tavo logiką, kam tas Rosbergas su Hamiltonu, siūlyt jiems po milijoną, jei netinka, susirasim mokančius, neblogus pilotus, vis vien bolidas dominuojantis. Mąstyk plačiau, ne viskas taip paprasta. Tas pats Alonso, už "kapeikas" būtų nėjęs į "Mercedes".
Nežinau ar Alonso būtų ėjęs už kapeikas, bet manau, kad taip. Bapkių jau užsidirbo, pats laikas jam būtų ir nebemedinių medalių pasirinkti. Rosbergo nekišk prie mano komentaro, visa mano pozicijos esmė - Hamiltono išsidirbinėjimai vasarą, už kuriuos dabar priverščiau susimokėti. Žinoma, Mersai be Hamio gal mažiau Mercedesų parduotų, bet neabejoju, kad Hamis niekur nedingtų ir važiuotų už tuos 5 mln. ;) Vasarą Hamis manė esąs pozicijoje, kurioje gali sau leisti nustumti derybas tolyn. Panašu, kad pozicijoje dabar yra Mersai, nes akivaizdu, kad technika turėtų dominuoti ir Hamiui titulas ar du į priekį rezervuoti. :)
Haasas teigia, jog būtų nesąmoė dalyvauti F1 kaip konstruktyviai komandai, kaip kad darė Caterham ir Marussia. Vietoj to, Haas F1 planuoja dalis pirkti iš kitų ekipų - tai įprastas modelis Nascaro ekipoms.
ecOr> o ka jis daugiau nusipirks, nei kad Marussia ar Cateram galejo? ok, Ferrari su juo labiau bendradarbiaus del remimu ir pan, bet kas toliau?
Fryjus prakalbo:
“There were two issues,” he is quoted by Totalrace. “The first is that Fernando is more adapta*** and the second is that the limitations of the car and tyres are especially difficult with Kimi’s driving style.”
“It was the same at McLaren,” Fry added, having also worked with Raikkonen at the British team. “He was very sensitive to the front of the car.”
“When he and Montoya were together, I think we had about seven different front suspensions for the season. To get the most out of Kimi, you need to give him the car to do it.”
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 3840 |
2. | berta | 3792 |
3. | avon | 3774 |
4. | redworm | 3763 |
5. | Valerijonas | 3749 |