„Racingnews365“ cituoja „Red Bull“ komandos vadovą Christianą Hornerį, kuris dar kartą patvirtino, jog nežiūrint į formalų „Honda“ koncerno pasitraukimą iš „Formulės-1“, artimiausius sezonus abi „Red Bull“ koncerno komandos ir toliau gaus japoniškus variklius su gamykliniu palaikymu. Tik jie kiek kitaip atrodys ir kitaip vadinsis.
Christianas Horneris: „Pagal mūsų susitarimą su „Honda“ koncernu, jėgos agregatai ir toliau bus surinkinėjami Japonijoje, Sakuros gamykloje ir jų techninis palaikymas bus atliekamas iš Japonijos. Greičiausiai tokia schema išliks iki pat variklių reglamento pasikeitimo. Dabar mes tai dar aptarinėjame.
Visi „Honda F1“ padalinio darbuotojai vasario pabaigoje pradės dirbti mūsų „Red Bull Powertrains“. Yamamoto bus konsultantu, o Tanabe, greičiausiai pasiliks „Honda“ sudėtyje. Tačiau visas „Honda Racing Development“ skyrius pareis dirbti pas mus. Jau gegužės ar birželio mėnesį jie galės naudoti „Red Bull Powertrains“ dinamometrinius stendus, kai tik jie galutinai bus sumontuoti.
Jėgainės bus naudojamos kaip „Red Bull“ varikliai, tačiau „Honda“ prekės ženklas kokiame nors pavidale išliks. Apie tai mes paskelbsime vėliau“.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 4 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |