Ar iš tiesų kalti "Michelin"?

2005 Birželio 20 d. 01:23

Norėčiau visus pakviesti į protingą ir agumentuotą diskusiją dėl to, kas įvyko JAV GP metu. Nesiruošiu ieškoti kaltų, tik noriu išdėstyti savo nuomonę šiuo klausimu.

Kalti, be abejonės, dėl viso to yra "Michelin". Vis dėlto, ar tikrai jie vieninteliai? Tiek FIA, tiek "Ferrari" turėjo puikią progą išgelbėti šias lenktynes, tačiau jos, puikiai suvokdamos situacijos rimtumą, pasirinko ką kitą.

FIA rekomendavo komandoms tris galimus veiksmus:

1. Pačioms sumažinti greitį greitajame posūkyje. Visiška nesamonė - kokiam lenktynininkui įsakysi atleisti akseleratoriaus pėdalą, kai tau į nugarą kvėpuoja varžovas. Ypač kai sunku suvokti, jog tau gresia rimta trauma ar net mirtis, kai akvaizdžiai su ja nesusiduri - čia ne lietus, kai pastoviai jauti, jog kažkas pavojinga. Čia padangos - jos pokšt, ir nebėra.

2. Naudoti kito tipo padangas. FIA iš esmės leido naudoti Barselonos tipo padangas, tačiau kartu pagrasino tokiomis priemonėmis, kad daugiau niekas kitas nenorės to pakartoti - net neabejoju, kad tai būtų kažkas panašaus į diskvalifikaciją, vis dėlto koamndos galbūt būtų pasidalinusios tuos 2 ir 1 tašką. Tačiau vėliau buvo prieita išvados, kad ir Barselonos padangos, turinčios tą pačią konstrukciją, kaip ir naudojamos čia yra nesaugios.

3. Keisti padangas lenktynių metu. Tarp Michelin klienčių vyravo nuomonė, kad šios padangos max greičiu lekiant lenktynėse saugiai veikia vos 10 ratų, taigi jas būtų tekę keisti net 6 kartus. Ir šie sustojimai būtų buvę papildomi - pridėkime dar 2 įprastus ir gauname net 8. Ir kas gali garantuoti, kad padanga nesprogs per pirmuosius 10 ratų? To laiduoti nesiėmė net Michelin. Be to, pakeisti padangas buvo galima tik iš anksčiau naudotų komplektų, kad neviršyti limito. O jei limitas viršijimas, ką gi, ate - vėlgi bauda, greičiausiai diskvalifikacija. Koks tikslas dalyvaut?

Ką gi, visi absurdiški. Visais atvejais lenktynės vyktų važiuojant [b]nesaugiomis[/b] Michelin padangomis. Leiskite paklausti, kągi veikia FIA, kurios viena pagrindinių užduočių yra būtent saugumo užtikrinimas. Juk būtent juo motyvuojama daugelis abejotinų taisyklių pakeitimų.

Na, o "Ferrari".. Devynios komandos, eilinį kartą, kartu sutarė dėl veiksmo, kuris iš esmės visiems tik į gerą, tačiau "Ferrari" ėmėsi blokuoti, kaip visada (prisiminkime "Minardi" Australijos GP). Esant visų komandų sutarimui, būtų galima versti FIA paklusti bendrai nuomonei, tačiau.. "Ferrari" pareiškė, kad reikalą turi spręsti FIA. Na, J.Todtui galėjo bent užtekti vyriškumo pasakyti "Ne".

O dėl kaltinimų Michelin, kad jie neleido važiuoti komandoms ir esą siekė geresnių sąlygų tyčia. Sorry, čia per didelis reikalas, kad būtų galima taip rizikuoti. Ir Michelin visą šį sezoną turėjo milžinišką pranašumą prieš Bridegstone, nemanau, ką ir parodė kvalifikacija, ji čia jį iššvaistė. Michelin įvaizdžiui šįkart buvo suduotas stiprus smūgis, tačiau, jei būtų įvykęs didelis incidentas ir žuvęs bent vienas sportininkas, neduokdie žiūrovas, pasėkmės būtų buvusios dar liūdnesnės. Juokingos man jūsų konspiracijos teorijos, esą Michelin parengė padangas tik infieldui..

Taigi, teigiu, kad dėl farso kalti Michelin, tačiau sveikinu FIA ir Ferrari paleidus dar vieną kulką į F-1 karstą. O juk jūs patys šias lenktynes ruošiatės organizuoti ir jose lenktyniauti 2008-aisiais. Ką gi, šiandien pamatėme, kaip gali atrodyti F-1 po trejų metų.

Viva GPWC. Tikiuosi, ši idėja bus įgyvendinta. Tai nebus gerai sportui, tačiau Formulė-1 išsigimė ir jai laikas numirti, nebent staiga pasikeistų FIA ar Ferrari/Todto požiūris į visa tai.

2005 Birželio 20 d. 01:29

nesuprantu... nieko nebepagaunu... kazkox farsas... taip negalima elgtis... o tuo labiau nesuprantu kaip galima kaltinti komandas vienas ar kitas del to ar jie lenktyniavo ar nelenktyniavo... tai visikai nesusije... juk Michelin nesugebejo pagaminti padangu... o ne kas nors kitas jas pagadino... as nesmerkiu tu komandu kurios nepradejo lenktyniu, nes jos ziurejo savo pilotu saugumo... ir teisingai dare... respect... nesmerkiu ir tu kurios lenktyniavo... juk jie nera atsakingi uz padangas kuriu negavo ju konkurentai... kalte yziuriu tiktai Michelin veixmuose... ir dar siek tiek FIA ir Bernie veixmuose... pirmieji nesugebejo pateisinti vilciu ir kontrakte nurodytu salygu jog turi patiekti naujas kompetetingas ir saugias padangas kiekvienoms lenktynems... tuo tarpu FIA negerai pasielge kad visiskai neatsizvelge jog tiek komandu zadejo boikotuoti lenktynes ir neieme jokiu aktyviu prieminiu ta sustapdyti... juk kentejo ziurovai... juk jie mokejo didelius pinigus uz lenktynes o gavo stai ka... reikejo pababdyti tartis del tu pakeitimu paskutiniame posukyje ... ar nutarti surengtu lenktynes kitu metu... nes taip kaip dabar buvo... buti negali... dar vienas dalykas labai suerzino jog is nestartavusiu lenktynese komandu yra girdimi priekaistai ne FIA ar Bernie korporacijai [girdimi taciau ne tokie kokie turetu buti] bet Ferrari... ce yra sunkai suprantamas dalykas... kaip galima kaltinti komanda kad ji nesieme samoxlo pries valdzia ir jo nepalaike... kodel kartu su visais nusispjove ant taisykliu... kodel nepalaike bandos instinkto ir su visais kartu nestartavo lenktynese vardan protesto pries FIA... as manau kad is pradziu reiktu ziureti ne y Ferrari o y Michelin kurie sutartu momentu nesugebejo yvykdyti ysipareigojimu... po to y FIA kuri nesiderejo del pakeitimu ar lenktyniu atidejimo... o po to tik mazos nesolidarumo akcijos is italu puses... kuri beje buvo ne tik is Ferrari... lenktynese startavo ir Jordan ir Minardi... taciau puolama tik ant Ferrari... ne jie juk viska valdo... pagalvokit... jei Jordam ar Minardi butu nestartave vieni Ferrari nebutu isleisti lenktyniauti paciu F1 vadovu... ce ne vien Ferrari nesolidarumas... ce tiesiog parodymas jog ne Bridgestone padangas naudojancios komandos yra atsakingos uz Michelin produkcija ir tai pat ir uz FIA nenora deretis... komandos yra tik treciaeilai aktoriai sioje vietoje... kurie pasilege vienaip o ne kitaip... pagalvokot jei visi butu boikotave lenktynes tai nebutu geresne iseitis... nes ziurovai nebutu gave net tokios progos stebeti lenktynes nors ir ne visavertes... be to tox veixmas butu parodes kaip komandos yra padeje skersa ant F1 taisykliu ir ju vadovu... o tai nesukeltu labai daug geru jausmu tarp lenktyniu organizatoriu ir komandu taipogi... taciau dabar yra pasirenkamas lengviausias kelias - kaltinti laimejusius kurie tik dirbo savo darba... man tikrai nesmagu del to kad Ferrari laimejo butent taip taciau ar buvo galima lenktynes laimeti kitaip?! yra labai kvaila kaltinti kitus ir visikai neziureti ka blogo ir neteisingo padare patys ar ju partneriai... ar galima versti viska ant Ferrari kai patys tiek daug klaidu pridare... ir beje esminiu... Ferrari tik padejo visas jas uztvirtinti... jus matot tik pacia grietinele - Ferrari nes giliau kastis bijot, nes ten galite atkasti ir save paty...

2005 Birželio 20 d. 01:31

kalta Michelin jei ne jie isvis nebotu uzvirusi si kose. jei neMichelin tai nereiktu jokiu Ferrari nei Fia sprendimu isvis nereiketu. o del GPWC tai jei ji atsirastu sis sportas ar i ji panasus niekada nepasiektu buvusio prestizo kuri turejo F-1. F-1 yra automobiliu sporto legenda, o GPWC tokia nebutu. gerbeju gretos ziauriai sumazetu. mirtu daugiau nei 50 metu istorija...

2005 Birželio 20 d. 01:32

Aš matau, kad Michelin padarė tik vieną klaidą, kuri ir sukėlė visą likusią grandinę. Tačiau nelėmė jos eigos.

Grandinė bet kurioje vietoje galėjo nutrūkti, bet tam tikros asmenys nedėjo tam pastangų, todėl viskas privedė prie farso, kurį dabar matome.

FIA ir Ferrari taip pat neša kaltę dėl viso to.

2005 Birželio 20 d. 01:35

1) FIA vadovybe arba visą valdymo formą reikia pakeisti nuo pat pagrindų.

2)...visais atvejais lenktynės vyktų važiuojant nesaugiomis Michelin padangomis... Kaip teigia patys Michelin atstovai, nesaugioj jo yra tik tokio greičio 13 posukyje, o jei komandos būtų prilėtinusiuos, jos...hmm.... vėl būtų saugios. Tiesa, truputi absurdiška, tačiau dėl vieno turi aukoti kitą.

3)...nemanau, ką ir parodė kvalifikacija, ji čia jį iššvaistė... galbūt aš visiškai nusišnekėsiu (iškart atsiprašau), tačiau ar negali būti taip, kad Bridgestone naudojo nepalyginamai kietesnės sudėties padangas, o kaip visi žinome - kietesnės padangos, lėčiau šyla, mažesnis sukibimas ir t.t. Na, o kadangi Michelin naudojo minkštas tai ir buvo kvalifikacijoj daug greitesni.

2005 Birželio 20 d. 01:36

BRM> matai, kaltinti pagrindinį sukėlėją yra lengviausia.

tačiau, ar tu partrenki ne vietoje per kelią einantį girtuoklį? ne, pristabdai mašiną, nes sąžinė dėl jo mirties tave graužtų visą likusį gyvenimą.

o dėl gerbėjų praradimo.. kaip manai, kiek gerbėjų prarado F-1 po šių lenktynių? ir toliau praradinės su tokiu FIA požiūriu bei takoskyra tarp Ferrari ir likusių komandų. Turi kažkas stipriai pasikeist, ir kol kas tokį pasikeitimą ižvelgiu tik GPWC atsiradime.

2005 Birželio 20 d. 01:38

yikes> kaip tu įsivaizduoji prilėtinimą? K.Raikkonenas varžosi su F.Alonso, manai jie abu pristabdo tame posūkyje, jei taip, tai iki kiek? Ar F.Alonso važiuodamas paskui nesugalvoja pristabdyti mažiau ar išvis nestabdyti tam, kad aplenktų. Ir tai tik artimos kovos pavyzdys, niekas nekalba apie vijimasį ir pan.

Absurdas taigi.

Dėl kvalifikacijos, tu gali būti visiškai teisus, kad padangų sudėtis buvo žymiai kietesnė.

2005 Birželio 20 d. 01:38

jaudrius>>> tai visdelto manai kad Ferrari turi daugiau bolidu trasoje negu Minadri ar Jordan... jei bent viena is ju nebutu startavusi lenktynes nebutu yvykusios CE FAKTAS!!!

gaila man skaityti jusus komentarus kai visa kalte yra verciama ne kaltininkams os tiems kuriems labiausiai norima ta kalte suverti... geda jums, geda!

2005 Birželio 20 d. 01:39

jaudrius>>> GPWC neiseitis. tai sukeltu tik dar didesni chaosa. GPWC butu visiskai naujos taisykles kuriose su laiku atsirastu dar daugiau skyliu nei F-1 taisyklese. kol GPWC stengtusi isitvirtinti viskas galutinai zlugtu ir neliktu nieko nei F-1 nei GPWC...

2005 Birželio 20 d. 01:41

Būtų puiku surengti apklausą tuo klausimu ;) Aš tai manau, kad dėl visko kalta Michelin kompanija, užvirusi visą tą košę bei liepusi (o gal pagrasinusi?) nedalyvauti savo proteguojamoms komandoms. Nemanau, kad GPWC sukeltų mano susidomėjimą savo serija. Absurdiški dalykai dedasi. FIA vietoje suspenduočiau ateinančias lenktynes neribotam laikui, kad išsiaiškinti, kaip tos 7 komandos vertina F1 pirmenybes. O gal joms visai nusispjaut, ir net neverta rengti F1?

2005 Birželio 20 d. 01:42

1 simple q

Ka padare ar pasiule michelin kad sito butu isvengta?

Posukio mat uzsimane :D Nu tai bridgai kitose trasose pradetu panasiai issikalinet.

Esme kad patys kaltininkai vapse nesistenge kad sito butu isvengta. Tai kodel tada kiti turetu galvas sukt?

2005 Birželio 20 d. 01:42

Be abejo, niekas ir nesiginčija (net patys Michelin), kad jie yra kalti. Tačiau situacijos kontroliavimas visiškai išslydo iš FIA rankų ir jie parodė išskirtinę nekompetenciją. Atsiminkime komentatorių pasakojimus apie panašias krizes NASCARe ir kaip jos buvo greitai išspręstos. Šiuo atveju buvo pasielgta nemokšiškai ir už tai sumokėta tikriausiai didžiausia kaina. Džiaugiuosi, kad komandos priėmė teisingą sprendimą nedalyvauti lenktynėse nesaugiais bolidais. Gyvybė svarbiau už reginį. Jei FIA to nesuvokia ir dar pradės imtis sankcijų, esu beveik tikras, kad Formulės laukia krachas, kuris prasidės paprasčiausiu komandų pasitraukimu iš čempionato. O tada GPWC projektas bus smarkiai paspartintas ir matysime pirmąjį sezoną jau 2007 metais. O gal bandomoji versija bus prasukta ir 2006, su kokiais trim keturiais etapais. Bet kokiu atveju, manau, kad tai gali būti labai didelių įvykių pradžia, palyginus su tais paprastais pasistumdymais metų pradžioje. "Ferrari"... Na, negaliu komentuoti jų sprendimo. Neryžtingumu kvepia, bet kad jie neteisūs, nepasakyčiau.

2005 Birželio 20 d. 01:42

As nuo pat pradziu nepalaikiau idejos, vienas padangu komplektas vienam savaitgaliui. Padangos vienas svarbiausiu bolido stabilumo komponentu. Manau, padangos sukurtos atlaikyti 20 ratu daug patikimesnes nei sukurtos 60-70 ratu, todel as uz padangu keitima tiek lenktyniu metu, tiek viso savaigalio

2005 Birželio 20 d. 01:42

jo jo ... nusipjaut y tokia kruva pinigu... matyt tik tu ir sugebetum tai :roll:

2005 Birželio 20 d. 01:45

carnifex> nascare irgi norejo trasa pakeist ?:D

2005 Birželio 20 d. 01:47

mafaz - NASCARe buvo problemos su padangom (GoodYear), o problemos sprendimas buvo toks - visos komandos naudojusios GoodYear tam etapui užsivilko konkurentų produkciją.

2005 Birželio 20 d. 01:49

sita as ir pats zinau. Bet nieks trasos nekeite. O michelin sake cia vienintele iseitis

2005 Birželio 20 d. 01:50

Ne, NASCAR asociacija pati pasiūlė efektyvų sprendimą, o ne apatiškai žiūrėjo, kaip griūna etapas. Va tuo ir skiriasi NASCAR nuo šitos balos - jai įdomūs žiūrovai, įdomus lenktynių organizavimas, įdomus pilotų saugumas. FIA neįdomu niekas. Kontrolės jokios, valdymo jokio. Tiesiog betvarkė, kurią reikia pakeisti. Pavyzdžiui, Bernie Ecclestone (kuris, kaip supratau, stengėsi kaip įmanydamas prisidėti prie problemos sprendimo) galėtų tiesiog paskelbti, kad jo organizacija atsiskiria nuo FIA galutinai ir nuo šiol technininį reglamentą priiminės kad ir jis pats, o ne FIA. Bent jau pats valdymo aparatas nuo to taptų tik lankstesnis. O dabar tokia dvi(arba be)valdystė tai yra belenkas... Reorganizuoti struktūrą - štai sprendimas. Reikia imtis rimtų priemonių, kol nenutiko Indycar'95.

2005 Birželio 20 d. 01:53

Beje, turiu nuliūdinti - paskutiniu metu dėl saugumo trasose, būtent Daytonoje ir Talladegoje, yra siūloma jas perstatyti, jeigu norima ir toliau išlaikyti lenktynes jose, antraip, jei masiniai incidentai, "papuošę" šių metų Daytona 500 ir Aaron's 499 etapus, pasikartos ir ateityje, gali būti, jog lenktynes ten tiesiog nebevyks. Tiesa, čia dar nėra labai drąsūs pamintijimai, bet balsai jau girdisi.

2005 Birželio 20 d. 01:53

Atsakymas: taip, istiesu kalti tik "Michelin".

2005 Birželio 20 d. 01:54

Taigi... norėjo Michelin iš balos sausi išlipt... visi kaltina FIA & Ferrari, kad į kompromisus nelenda (na nemanau, kad reikėtų), bet kodėl niekas nekaltina pačios Michelin, kad ji pati nelenda į kompromisus?

Beje, dėl bolidų sulėtinimo.... kodėl Michelin naudojančios komandos negalėjo gražiai sutart dėl fiksuoto maksimalaus greičio tame posukyje. Na o pažeis susitarimą nepažeis būtų jų pačių garbės reikalas. Tiesa - Ferrari Jordan & Minardi tame posukyje dėtų pro šonus, bet kaip jau sakiau - dėl vieno turi aukoti kitą.

2005 Birželio 20 d. 01:56

Retorinis klausimas:

Kas blogiau, ar Ferrari nusileidžia 9 ekipoms, leisdama įrengti chicane 13am posūky, yra praleidžiama į priekį, ar Ferrari laikosi neutraliteto politikos ir matom tai, ką matėm šiandien?

:)

2005 Birželio 20 d. 02:00

Na į šį klausimą atsakymo galbūt ir nesitikima, tačiau manau kad blogiau... pirmas variantas, kadangi ne Ferrari užvirė šią košę, ne ji turi tai ir srėbti, o jei jau reikia jos žodžio, tai kam reikia kasti duobę pačiam sau (t.y. leisti neleistinu būdų lenktyniauti kitoms ekipoms, kitaip tariant atsisakyt taškų, nors ir kokie juodi jie būtų).

2005 Birželio 20 d. 02:02

yikes - tai šiaip ar taip paaukojo, koks skirtumas. Ten būtų atseit elegantiškiau, bet kam tos elegancijos reikia, kai pro visus galus trykšta valdininkų neveiklumas. Ar šiaip, ar taip pirmasis šešetukas būtų toks, koks buvo šiandien, be to, lenktynininkai dar būtų pakišti po rizika bet kada atsidurti trylikto posūkio sienoje. Komandos šioje situacijoje pasielgė teisingai. Michelin ir FIA - ne. Ferrari apskritai nepasielgė ir nėra ką vertinti.

2005 Birželio 20 d. 02:05

Pilnai sutinku su tavo nuomone...

2005 Birželio 20 d. 02:05

yikes, taigi būtų jie buvę praleisti į priekį, kokios bėdos? Galų gale, siūlė daryti neįskaitinį etapą.

Ir visgi grįžtu prie esmės: ar geriau Ferrariui nugalėti Minardi ir Jordan, ar užimti garbingą antrą-trečią vietą konkuruojant su pajėgiom komandom? Aš tikria netikiu, kad kažkam galėjo patikt šios dienos lenktynės.

2005 Birželio 20 d. 02:09

carnifex, abejoju ar pirmas sesetas butu buves toks pat, manau kad koks McLarenas ar renault butu pasivijas jordan ar minardi

2005 Birželio 20 d. 02:11

Beabejo kalti michelinai, na ir fia del to kad stengiasi padaryti formules1 bolida paprasta kasdiene mashinyte (vienas variklis dviem etapam, vienos padangos visam etapuj, V8 variklis...)

Visiems kas randa drasos kaltinti ferrari:
O kas jei bridgestonam butu buve pavojinga vaziuot? Kas jei ferrari butu boikatavusi varzybas, ar prashiusi precendento neturinciu isimciu? Ar mes butume skundiese matydami kaip 14 michelin padangas naudojanciu bolidu suka ratus? Ar mclarren ir Renault butu sutikusios? O jei fia butu ka nors padariusi ir suteikusi galimybe pvz ferrariams pasikeist padangas ar neatsirastu gudruoliu kalbanciu apie maFIA?

2005 Birželio 20 d. 02:12

jaudriau>>> is tavo komentaru : "BUTU kažkas panašaus į diskvalifikaciją" "Tarp Michelin klienčių VYRAVO nuomonė" kas ten zino kaip butu buve, kaip tos padangos butu laike. faktas tas kad michelinai NEZINOJO priezasties o tik vadovavosi nuojauta ir atsargumu siekdama isvengti dar didesniu bedu! del tu 10 ratu tai kaip tos komandos iveike 13 18... ratu per treniruotes +kvalifikaja? bet geriausia tai: "Na, o "Ferrari".. Devynios komandos, eilinį kartą, kartu sutarė dėl veiksmo, kuris iš esmės visiems tik į gerą" kurioje vietoje tu matai gero ferrari komandai? ir kodel trasoje vaziavo dar 2 komandos be ferrari? jei jos tokios vieningos ir joms taip rupi saugumas? butu nevaziave nei jordan nei minardi tada butum galejas kaltint ferrari bet dabar sorry... liezuvis neapsivercia

2005 Birželio 20 d. 02:13

Kodel niekas nemini sauniojo Maxo Mosley? Visa sita kose pradeta virti ne Indianapolio GP metu ir net ne siame sezone. Uz issigimima, uz toki farsa mes turime buti dekingi Maxui Mosley uz jo genialius taisykliu pakeitimus. Padangu karas pasieke apogeju ir nori nenori teks daryti ishvadas, nes ir vel kartosis tokios nesamones. Reikalingas vienas padangu tiekejas, nes mes matome kad lenktynes ishsigime ir vyksta tik padangu kova. Jeigu vis del to startuos GPWC, pirmas mano patarimas butu - vienas padangu gamintojas.

2005 Birželio 20 d. 02:15

o kas daugiau jei ne Michelin, juk padangas jie parenka pries lenktynes.

2005 Birželio 20 d. 02:16

:-) Ferrari cia is viso ne prie ko, FIA darbas rupintis visa F-1 gerbejais, padangom, taisyklem ir kt. Ferrari ziuri kas jiems naudingiau ir teisingai daro 18 tasku nepaimti butu buve labai durna, ypac kai ju butinai reikejo norint islaikyti viltis dar kazka nuveikti cempionate :)

2005 Birželio 20 d. 02:37

O kaip jus manot kas butu nutarta jei ne michelinai, o bridgai butu pradeja sproginet,a??? Ir kiek is Michelin komandu butu pritarusios posukio modifikavimui tokiu atveju? Geriausiu atveju RBR ir kokie Williams dar, ir tai abejoju. Taigi ne Ferrari cia kalta. Ne jie padangas kitoms komandoms gamina. Ir ne jie turi nusileidineti kitu uzgaidoms. Jiems irgi sy sezona padangos veikia ne taip kaip jie noretu, bet jie trasu neprase perstatinet... Beje apie tai kad trasos danga pakeista puikiai zinojo ir B ir M ir jei M nesugebejo tam pasiruost ne Ferrari ar FIA cia kalta. Ir kas is viso to gaunas. M pagamina nevykusia guma, ir noredami is viso to islipt sausi ir dar tasku savom komandom parvest sugalvoja visiems vienodas galimybes suteikt ir tiesiog trasa siek tiek patvarkyt. Valio sako, isgelbesim lenktynes, nieks nezus ir dar sveika kaily isnesim, o jei neleisit tai lenktynes boikotuosim. Ka ir padaro, kai FIA uzprotestuoja. O Ferrari tai cia manau maziausiai kalta. Kodel jie turi kentet jei kiti savo namu darbu neatlieka. Vienu zodziu cia daugiau politinis klausimas tarp komandu buvo. Faktas kad ner sutarimo tarp ju ir tai prie gero neprives. Susestu viena kart visi ir issisneketu kas kam ant sirdie guli, manau gera pradzia butu. O dabar... Kazkaip liudna man skaityt daugumos komentarus kurie uz GPWC pasisako. Kokie jus F1 fanai,a? Net siela turbut parduotumet, kad tik jusu megstama komanda laimetu, ir nesvarbu kur, ar tai F1 ar dar kur nors... Lengviausia aisq pabegt ir nauja champa kurt.

2005 Birželio 20 d. 04:06

pakeist posuki butu buve visiskai nelogiska. kodel? todel, kad jeigu B islaiko puikiai ta posuki, reiskia ju guma kietesne, leciau syla ir pan. pakeitus posuki, trasa puikiai tiktu M, taciau visiskai netiktu B kuriems to posukio riekia norint temperatura igaut norm, bei tam kad pasiteisintu kietos gumos naudojimas. man asmeniskai labai juokingai atrodo jokia ju uzgaida. ta puikiai parodo toks pavyzdys: Minardi variklis sukasi iki 17400 (pagal JAV lenktynes). jei daugiau jie leistu suktis - variklis sproginetu - butu nesaugus. ar lb logiska butu jeigu jie reikalautu kad visos komandos ribotu varikliu sukius iki 17400? t.y. iki jiems saugios ribos, kaip kad M prase suletint trasa iki jiems saugios ribos? logikos ner, ir patys tai puikiai suprantat. sitoj situacijoj baisiai pasirode M. ne vien del to kad nepagamino tinkamos produkcijos. jie uzsispyre parodyti savo valdzia, sukelti tam tikra soka kad galbut ateityje FIA labiau kreiptu demesi i ju uzgaidas. nu nepagamino gumos geros tai nepagamono, ju problemos. komandos galejo keitinetis tas padangas pagal taisykles. nemanau kad F reikalautu kokiu nors issimciu jei pries lenktynes suprastu jog ju variklis nepatikimas. pakeistu, gautu bauda uz tai atitinkama ir visi sau ramiai gyvena. kam tas skandalas?

2005 Birželio 20 d. 04:23

kaltas berniukas bezdaliukas!
ne, na gal baikit ta nesamone kas kaltas o kas ne! nejau nematot? kodel pvz reikia kaltint FIA? juk ji nedraudzia atsivezt skirtingo tipo padangu. kodel Michelin to padare tai jau cia kitas klausimas. O kodel kaltint Ferrari? nejau nezinot kad preityje yra buve atveju kai raudonieji prase labai panasiu nuolaidu, bet kitos komandos parode spyga. Tai kodel dabar Ferrari turetu nusileist? kas jie jums? kvaileliai kurie moketu savo pergales kaina vardan kitu? ponai, galvokit ka kalbat!

2005 Birželio 20 d. 07:44

O as jums pasakysiu , kad cia yra visu klaties: tiek Michelinu, tiek Fia, tiek visu komandu. Iskylo problema su padangom (cia tikrai Michelinai susimove) bet ne tame esme, baisiausia kad jie nesugebejo rasti bendros kalbos ir ispresti tos problemos. Nezinia kas laukia F1 jei komandos ir FIA negali susitarti. Tai jau nepirmas kartas, su naujom taisyklem vyksta tas pats.
Vakarykstis farsas kogero jau rimta GPWC varzybu pradzia.
Kas del pilotu tai visiskai suprantama kad 3 komandos vaziavo. Taskai galima sakyti uzdyka - tokios progos niekas nepraleistu. Jie turejo klausyti komandu nurodymu.

2005 Birželio 20 d. 07:47

Kaip ten bebutu sita nuotrauka atsipindi visas mano nuotaikas http://f1.racing-live.com/photos/2005/indianapolis/diapo_327.jpg

2005 Birželio 20 d. 08:11

Jaudriau> pats pasiulei mol protinga ir argumentuota diskusija ir pats taip ziauriai nusishnekejai. Net nebandyk varyti bachkos ant FIA ar tuo labiau Ferrari. Tie Michelinu ir tu 7 pasiulymai nebuvo anot taves protingi. Ir matai anot taves kokia prasme vaziuoti leciau jei tave pastoviai lenkia - minardi vaziuoja va jau kiek metu ir nieko. Galejo vienas lenktynes ir su PITLANE ribotuvu atvaziuoji jei jau ka. Beje nematau nieko blogo, kad vienas durnelis nesutiko su visais durniais padegti durnyno... taigi visi sudegs.
Ir ishvis - matai tragedija atsisakius 7 komandoms vaziuoti. O kazi kaip grinai teorineje situacijoje butu tos 7 komandos pasielgusios, jei toki pravala butu Bridzai suorganizave. Nemanau, kad Flavio ar, kad ir jus butumet labai sau galvas suke del 3 komandu.
Nemoka Michelinu komandos pralaimeti pasirodo.
Beje niekas negali patikrinti sprogtu tos padangos per 10 ratu ar ne. Greiciausiai cia tik ju nepamatuotas ir sutirstintas argumentas gince su FIA.

2005 Birželio 20 d. 08:18

Te toki faka reiketu ne FIA, o tom 7 komandom rodyti davidai20. O Michelinus reiktu kaip reikiant dabar pries kiekvienas lenktynes del kokybes kaip reikiant kratyti kol isikals i galva, kad daryti tokia chaltura kaip daro dabar - negerai. Juokingas man ju pasakymas: "nenorejom rizikuoti sportininku gyvybe". Taigi per kiekvienas lenktynes ju sportininkai rizikuoja su tokiom padangom, pavyzdziu siemet uztenka.

2005 Birželio 20 d. 08:22

Geri fanų komentarai: [url]http://f1.racing-live.com/en/headlines/news/detail/050619220126.shtml[/url]

TOP naujienos