Naujienos, gandai...

Kovo 28 d. 00:18

Galima ir nesigincyt, o pacituot.

Speaking on Beyond The Grid podcast, Montezemolo recalled the time, “He was Alonso, not Alonso-Ferrari. When he wins, he’s happy. When he doesn’t win, it’s the problem of the team, he’s unhappy.

“In other words, he’s less close to the team than Michael and Niki, particularly in the difficult moments. To be close to the team in the good moments is easy.

“In terms of performance, Fernando was very good. For me, Alonso is with Hamilton and Vettel and in the race, he’s very close to Michael. In the race, Alonso was and is a fantastic driver. He lost the championship [in 2010 and 2012] not for his mistakes.

“If he won one championship, today we are talking about something different. We are talking that Alonso, despite many years he didn’t have the best car, he was able to win the championship. Alonso is very strong,” insisted the former Ferrari president.

Kovo 28 d. 10:02

taip, is viso pokalbio konteksto istraukiama citata visada ir pabaigia gincus. kaip patogiau. gal tada imesk ir citata, kad Vettelis daro klaidas, nes jis irgi taip sake - nesvarbu, kas ejo pries tai ir po to

Kovo 28 d. 10:05
astralas
Kovo 28 d. 10:05

jei klausei ir galvojai, tai ta priezastis ir leme daugiausiai. Cia apie tai, kad laimi FA, o pralosia komanda. pasiklausyk dar karta jei neisgirdai :)

taip klausiau ir labai lauksiu nuorodos i ta vieta, kur "ta priezastis ir leme daugiausiai"

Kovo 28 d. 10:06

apie sita pradeta rasyti jau pirmadieni po lenktyniu, bet tamsta atkakliai bande irodyti, kad *** ir nepataike su setupu.

Kovo 28 d. 12:11
Klepsidra
Kovo 28 d. 12:11

apie sita pradeta rasyti jau pirmadieni po lenktyniu, bet tamsta atkakliai bande irodyti, kad *** ir nepataike su setupu.

jei cia apie mane, tai kazka susivelei. as tik somerfieldo analize buvau ikeles ir diskutavom kas galetu buti logiskiausia, nes oficialios info nebuvo. nieko niekam neirodinejau, taip kaip ir helmuto pasvarstymai nieko neirodo. nebent busi dar neapsigydes tos pernykstes ligeles del ferari? :) jei Tech pavyko, tikiu, pavyks ir tamstai ;)

Kovo 28 d. 13:21

https://www.theguardian.com/sport/blog/2019/mar/27/najah-yusuf-prison-f1-bahrain-grand-prix – čia apie tai, kaip sportas tikrai tikrai nėra maišomas su politika :)

Kovo 28 d. 14:19
A85
Kovo 28 d. 14:19

https://www.theguardian.com/sport/blog/2019/mar/27/najah-yusuf-prison-f1-bahrain-grand-prix – čia apie tai, kaip sportas tikrai tikrai nėra maišomas su politika :)

Pati prisidirbo. Ner ko kurstyti nesantaika ir stoti pries valstybe.

Kovo 28 d. 20:41
Klepsidra
Kovo 28 d. 20:41

AMuS surenderino tariama bolida pagal 2021 taisykles. IndyCar

leisiu sau isdrist paklausti - blogai / gerai ?

Kovo 28 d. 21:37
deivec
Kovo 28 d. 21:37

leisiu sau isdrist paklausti - blogai / gerai ?

Laikas parodys. Plius ten tik piesinys ir, kaip suprantu, ne galutinis variantas.

Tuo tarpu Williams deliverina toliau
With Williams still playing catch-up after the late arrival of its new FW42, the team does not yet have an excess of spare components that can be slotted in if the car is damaged.

In Australia, that limitation left Williams unable to replace a floor that Kubica damaged running over a kerb in first free practice – and he sees no big change in the team’s plight for Bahrain.

Kovo 28 d. 21:41

Perezas dabar yra F1 Jagelaviciute - influenseris. Gal jam uz postus Strollas moka dolerius, kaip uz kremu reklama

Kovo 29 d. 06:47
Klepsidra
Kovo 29 d. 06:47

Perezas dabar yra F1 Jagelaviciute - influenseris. Gal jam uz postus Strollas moka dolerius, kaip uz kremu reklama

sitas geras :)

Kovo 29 d. 10:01

Perezas sunkiai supranta, atsisako suprasti, kad jo laikas jau praeityje ir jis F1 laikosi tik kaip laikesi Massa, savo laiku t.y. del rinkos svarbos ir turimu remeju.

Ir jis pats nesupranta, kad didele dalim kaltas tik jis pats ir kad visa tai prasidejo ne vakar, o ~2013, kai Ferrari young driver academy pasirinko McLaren, ten elgesi kaip pop-diva, tada migom ieskojosi plan-B (Force India). Nuo to laiko jis tera nedaugiau, nei B-komandoje vaziuojantis plan B.

Kovo 29 d. 11:32

Kubica confirms he needs to watch out not to damage the floor over kerbs, Russell confirms they are lacking downforce.

Sitoj komanduoj pagrindine medziaga tuoj taps izoliacine juosta, ta pilka, plati, su siulais/tinklu viduje, kur perekupai daznai klijuoja masinu dalis :)

Kovo 29 d. 12:08
AF1
Kovo 29 d. 12:08

Kubica confirms he needs to watch out not to damage the floor over kerbs, Russell confirms they are lacking downforce.

Sitoj komanduoj pagrindine medziaga tuoj taps izoliacine juosta, ta pilka, plati, su siulais/tinklu viduje, kur perekupai daznai klijuoja masinu dalis :)

aa ta gera su siulais viduje. gerai laiko :)))

Kovo 29 d. 14:39
Klepsidra
Kovo 29 d. 14:39

Perezas dabar yra F1 Jagelaviciute - influenseris. Gal jam uz postus Strollas moka dolerius, kaip uz kremu reklama

na galima kazkiek ji suprasti...dauguma turbut taip darytu....savo darbe pastoviai tai matau...tai turbut norma....

Kovo 29 d. 14:40
AF1
Kovo 29 d. 14:40

Kubica confirms he needs to watch out not to damage the floor over kerbs, Russell confirms they are lacking downforce.

Sitoj komanduoj pagrindine medziaga tuoj taps izoliacine juosta, ta pilka, plati, su siulais/tinklu viduje, kur perekupai daznai klijuoja masinu dalis :)

technikines nepraeitu :)

Kovo 29 d. 16:19
deivec
Kovo 29 d. 16:19

na galima kazkiek ji suprasti...dauguma turbut taip darytu....savo darbe pastoviai tai matau...tai turbut norma....

kremus stumdai?

Kovo 29 d. 17:12

Williams co-founder Patrick Head has returned to the Formula 1 team as a consultant, in an effort to put the brakes on an escalating crisis, after they started the season with an uncompetitive car that even their own drivers say is fundamentally flawed.

Kovo 29 d. 23:58

FIA siulomas standard parts sarasas (gamins arba trecioji salis arba pacios komandos pagal standarta) -

Steering wheel
Gearboxes
Gauge
Brake discs
Brake pads
Steering column
Tires
Halo
Lateral and rear impact structures
Axes
Wheel nuts
Drive shaft
Brake and accelerator pedals
DRS Mechanism
Inside part of the fuel tank
Pit stop equipment: hydraulic jack and impact wrenches.

Kovo 30 d. 00:01

2020-iems siuloma Q4 kvalifikacijos dalis (4-4-4-8, vietoje dabar esamu 5-5-10).

Balandžio 01 d. 14:11

tiems, kas "nebijo" rusu kalbos, idomi karpovo nuomone
https://ru.motorsport.com/f1/news/mnenie-pochemu-uvolit-fettelya-iz-ferrari-nado-pryamo-sejchas/4362954/

Balandžio 01 d. 14:51
Norge
Balandžio 01 d. 14:51

tiems, kas "nebijo" rusu kalbos, idomi karpovo nuomone
https://ru.motorsport.com/f1/news/mnenie-pochemu-uvolit-fettelya-iz-ferrari-nado-pryamo-sejchas/4362954/

2017 isbraukiau sau is gyvenimo aiskingamas tau ta pati:):):)

Balandžio 01 d. 15:10
Francas
Balandžio 01 d. 15:10

2017 isbraukiau sau is gyvenimo aiskingamas tau ta pati:):):)

propazistu, kad nesitikejau...bet karpovas cia surase, kaip ten per 12 kedziu benderis sake: "xoroso izlogajet, sobaka" :)))) nerasi prie ko prisi..st :)

Balandžio 01 d. 15:31

Straipsnis labiau teorinis, bet idomus ir tikrai turintis nemazai pagrindo.

Balandžio 01 d. 15:37
Norge
Balandžio 01 d. 15:37

propazistu, kad nesitikejau...bet karpovas cia surase, kaip ten per 12 kedziu benderis sake: "xoroso izlogajet, sobaka" :)))) nerasi prie ko prisi..st :)

Nemoku savo minciu ivilkti i rozine vata. Gal reiks kreiptis i AF1, kad apipavidalintu:)

Balandžio 01 d. 15:47
Francas
Balandžio 01 d. 15:47

Nemoku savo minciu ivilkti i rozine vata. Gal reiks kreiptis i AF1, kad apipavidalintu:)

nu niekad nebuciau patikejes tuo, ka tu man sakei, kad su difuzorium sitokia beda gali nutikt. gerai, kad nebesilazint nusprendes, ot buciau prapyles :)

Balandžio 01 d. 15:49
AF1
Balandžio 01 d. 15:49

Straipsnis labiau teorinis, bet idomus ir tikrai turintis nemazai pagrindo.

jo, cia be jokios abejones tik teorija, matei ten gale uztai ir susukes toki idomu sakini apie isprotejima ir balandzio 1aja :) pats suprasdamas, kad butent tokios ivykiu sekos tikrai nebus.

Balandžio 01 d. 16:05

O man su kiekvienais metais vis labiau panašu, kad ne pilotuose problema, o Ferrari komandoje. Top pilotų važiavo ne vienas, tačiau rezultatai nesikeičia. Vienas fail'as seka kitą. Tiek techniniai, tiek strateginiai, tiek eilinėse smulkmenose.

Balandžio 01 d. 16:32

Bolidas bolidu, bet apsisuka trasoje ne jis

Balandžio 01 d. 16:56
Klepsidra
Balandžio 01 d. 16:56

Bolidas bolidu, bet apsisuka trasoje ne jis

Tikrai taip. Nežinau kaip jums, bet man Ferrari komanda neatrodo rami ir pasitikinti savimi. Apsisukimai yra piloto klaida, bet klausimas, kur tos klaidos priežastys. Gal SV neatlaiko spaudimo, sunku pasakyt, nes kai RB važiavo, neatrodė, jog būtų psichologiškai toks silpnas (iki tam tikro lygio), net jeigu ir taip, kodėl prileist į kelnes jau antrose lenktynėse? Bet Ferrari titulų badas ir prasta forma ne SV atėjimo metu atsirado, ir jeigu pilotai keičiasi, o komandos rezultatai - ne, tai jau labiau į komandos problemą panašu.

Balandžio 01 d. 17:12
loo
Balandžio 01 d. 17:12

Tikrai taip. Nežinau kaip jums, bet man Ferrari komanda neatrodo rami ir pasitikinti savimi. Apsisukimai yra piloto klaida, bet klausimas, kur tos klaidos priežastys. Gal SV neatlaiko spaudimo, sunku pasakyt, nes kai RB važiavo, neatrodė, jog būtų psichologiškai toks silpnas (iki tam tikro lygio), net jeigu ir taip, kodėl prileist į kelnes jau antrose lenktynėse? Bet Ferrari titulų badas ir prasta forma ne SV atėjimo metu atsirado, ir jeigu pilotai keičiasi, o komandos rezultatai - ne, tai jau labiau į komandos problemą panašu.

nepatingek, paskaityk ta karpovo straipsni, kuri ikeliau. ten rasi dauguma atsakymu i klausimus, kuriuos keli del vetelio

Balandžio 01 d. 18:04
Norge
Balandžio 01 d. 18:04

tiems, kas "nebijo" rusu kalbos, idomi karpovo nuomone
https://ru.motorsport.com/f1/news/mnenie-pochemu-uvolit-fettelya-iz-ferrari-nado-pryamo-sejchas/4362954/

kodel nepasodinti Kaledu senelio salia Leclerco?

Balandžio 01 d. 18:18

du techniniai institutai bahreine isbande savo naujausius isradimus, kuriuose naudojamas "fonometrijos" principas - irenginio veikimo analize pagal irenginio garsinius duomenis. po gautos informacijos apdorojimo, buvo padaryta keletas idomiu isvadu apie skirtingu gamintoju pu galinguma:
https://ru.motorsport.com/f1/news/motory-f1-sravnili-po-moshchnosti-u-mercedes-i-ferrari-okazalos-po-990-ls/4363148/
P.S. matavimai vyko sestadieni kvalos metu.

Balandžio 01 d. 18:59

Helmutas apsidziaugs matavimais ir savo deklaruotais, kiek ten, +20 AG nuo Renault ar daugiau? :)

Del Vettelio - jis ir RBR laikais spausdamas labai klydo. Puikiai vaziavo tik, kai startuodavo P1 arba pirmam rate issaudavo iki P1.
Beje, nepamirstam idomios statistikos - pergaliu is P4 ar zemesnes startines pozicijos sarasiukas atrodo taip:
- Raikkonenas – 8 pergalės (iš 21, t.y. 38%)
- Alonso – 8 pergalės (iš 32, t.y. 25%)
- Hamiltonas – 5 pergalės (iš 71 t.y. 7%)
- Vettelis – 0 pergalių.

O jei be statistikos - akivaizdziai matosi skirtumai, kai Vetteli lenkia, pvz Hamiltonas ar Ricciardo ir kai ta daro kiti (kai ta daro kiti). Anksciau tam pirmam sarase buvo ir Webberis.

Gatvine kalba apibudinimas butu paprastas - "užverda šūdai".

Balandžio 01 d. 19:41

Svarbu, kad jis yra komandos zmogus ir seneliams atnesa sveicarisko sokolado

Balandžio 01 d. 19:44
loo
Balandžio 01 d. 19:44

Tikrai taip. Nežinau kaip jums, bet man Ferrari komanda neatrodo rami ir pasitikinti savimi. Apsisukimai yra piloto klaida, bet klausimas, kur tos klaidos priežastys. Gal SV neatlaiko spaudimo, sunku pasakyt, nes kai RB važiavo, neatrodė, jog būtų psichologiškai toks silpnas (iki tam tikro lygio), net jeigu ir taip, kodėl prileist į kelnes jau antrose lenktynėse? Bet Ferrari titulų badas ir prasta forma ne SV atėjimo metu atsirado, ir jeigu pilotai keičiasi, o komandos rezultatai - ne, tai jau labiau į komandos problemą panašu.

Is esmes tiesa - labiau pasitikedamas bolidu Vettelis tikriaus maziau klystu, bet kazkaip komandai to pasitikejimo savo jegom kaip ir netruksta