lygini du visiskai skirtingus dalykus ir jei to nesupranti (o greiciausia taip ir yra), siulyciau is pagarbos AF1 nepradeti malti fekaliju :)
Tai koks atsakymas?
lygini du visiskai skirtingus dalykus ir jei to nesupranti (o greiciausia taip ir yra), siulyciau is pagarbos AF1 nepradeti malti fekaliju :)
Grosjeano 1000 GP salmas: https://i.imgur.com/rsWRpjd.jpg
Kas dėl šalmų, tai skaičiau visai įdomią idėją, kad būtų galima vieną GP (pvz. Monako) važiuot su a la istoriniais šalmais / retro. Na, kaip Kimi su James Hunt važiavo, ar tiesiog savo šalmą perkurt pagal retro tradicijas.
Taigi tas ir dabar imanoma, karta per metus.
As tik nesuprantu ko jie (FIA) lenda i FOM darza. FIA svarbu, jad salmas butu homologuotas ir atitiktu F-1 reglamenta. Viskas. Full stop.
O jie dar aiskina kas ir kaip PRIVALO laikytis dazymo schemos. BS. Kazkoks sovieticus autocraticus poziuris.
lygini du visiskai skirtingus dalykus ir jei to nesupranti (o greiciausia taip ir yra), siulyciau is pagarbos AF1 nepradeti malti fekaliju :)
Gerbiamasis, tai tu nesupratai. Nebuvo jokiu lyginimu, tik paprastas klausimas: kodel vengi rasyti vardus ir pavardes?
Taigi tas ir dabar imanoma, karta per metus.
As tik nesuprantu ko jie (FIA) lenda i FOM darza. FIA svarbu, jad salmas butu homologuotas ir atitiktu F-1 reglamenta. Viskas. Full stop.
O jie dar aiskina kas ir kaip PRIVALO laikytis dazymo schemos. BS. Kazkoks sovieticus autocraticus poziuris.
Nes fanai neatskiria lenktyninkų, kai taip šalmai makaluojasi. Ir čia, matyt, Vettel bus prisidėjęs, kai jis praktiškai kiekvienose lenktynėse vis naują šalmą dizaino naudojo. Dabar irgi varijuoja tie jo šalmai, bet detalėse, o ne bendroj išdažymo schemoj. Čia, panašiai, kaip ir su bolidais – jeigu dažys vis kitaip visose lenktynėse, tai irgi nei du, nei trys. Žodžiu, tą sprendimą aš suprantu.
O dėl retro šalmų, tai būtų privaloma visiems vienam GP, kaip daro NASCAR, NBA ir pan., na, kad būtų toks special retro vibe weekend. Na, ar Silverstone galėtų būt, na, kažkas iš tų senųjų trasų. Tokia atrakcija biškį, grįžimas prie šaknų ir etc.
Gerbiamasis, tai tu nesupratai. Nebuvo jokiu lyginimu, tik paprastas klausimas: kodel vengi rasyti vardus ir pavardes?
atsakau. minetas pavadinimas skirtas siauram kolegu ratui, todel jo atsiradimo istorijos nepasakosiu. kam reikejo, tas suprato. ka rasau ir kaip rasau tai mano asmeninis reikalas. jei dar tolyn neaisku - ziureti Franco taisykle apie direktoriu tarybos susirinkima.
Ted Kravitz's popular Notebook will return to the live coverage for the Chinese Grand Prix.
nors viena gera naujiena is sky palapines..o tai tas chankoks kaip koks vaikas smelio dezej...
normalus tas Karunas. Kad Kravitzas gris Kinijos Gp buvo skelbta dar Melburne
Gal kas ka del Zandvoort trasos grizimo i F1 zinot?
Lammers: "I hope they're citing a very relia*** source! It's very nice to hear these rumours. But I think they're getting a bit ahead of the facts. It's also not up to us to make this announcement, these things must be done carefully. F1 is not just about Zandvoort, they have 21 or 22 races - so when everything is sorted out, we will then probably make a joint statement. But it's not at that stage yet, although we are optimistic."
Gal kas ka del Zandvoort trasos grizimo i F1 zinot?
Sawardas sako, kad nuo kitu metu. Arba blogai isgirdau ir nuo 2021.
guru, skirtingai nuo savo mokinio papadopolo, eile metu kurusio suda, pripazino, kad siemet kolkas nepavyko. o honda super duper
https://ru.motorsport.com/f1/news/nyui-esli-sovsem-otkrovenno-mashina-ne-stol-khorosha-kak-nam-by-khotelos/4367580/
guru, skirtingai nuo savo mokinio papadopolo, eile metu kurusio suda, pripazino, kad siemet kolkas nepavyko. o honda super duper
https://ru.motorsport.com/f1/news/nyui-esli-sovsem-otkrovenno-mashina-ne-stol-khorosha-kak-nam-by-khotelos/4367580/
ar tikrai McLaren problema buvo aero?
ar tikrai McLaren problema buvo aero?
Alonso
ar tikrai McLaren problema buvo aero?
as sakyciau taip - paskutinius 2m tai tikrai. o del likusiu lieka klausimas/pasiteisinimas, nes del hondos negalejo normaliai tos aero testuoti. bet asmeniskai as manau, kad jis visus situs metus kure nekonkurencinga aero, o islindo/pasimate (gal but ir jam paciam) kai perejo prie reno, nes jau nebebuvo ant ko uzstumti/abejoti ar ne PU cia kalte. o dabar, tikiu, istaise ta savo istisus metus kurta draga, kas dave iliuzija, kad posukiuose ax...ai konkurencingi. bet cia tik mano megejiska nuomone
ar tikrai McLaren problema buvo aero?
na jeigu net pats guru sako, kad "mclarenams keletas metu buvo sunkus, jei kalbetume apie ju sasi. ji gavosi ne tokia gera, kokia galejo buti" tai ar galima dar kazka kitaip prigalvoti? o kaip tu pats manai?
Hulk:
https://pbs.twimg.com/media/D33TCUvXoAAZU67.jpg
Russell - Montoya tribute:
https://i.imgur.com/oI4I1WD.jpg
as sakyciau taip - paskutinius 2m tai tikrai. o del likusiu lieka klausimas/pasiteisinimas, nes del hondos negalejo normaliai tos aero testuoti. bet asmeniskai as manau, kad jis visus situs metus kure nekonkurencinga aero, o islindo/pasimate (gal but ir jam paciam) kai perejo prie reno, nes jau nebebuvo ant ko uzstumti/abejoti ar ne PU cia kalte. o dabar, tikiu, istaise ta savo istisus metus kurta draga, kas dave iliuzija, kad posukiuose ax...ai konkurencingi. bet cia tik mano megejiska nuomone
kodel del aero problemu atleido zmones, atsakingus uz vaziuokle?
kodel del aero problemu atleido zmones, atsakingus uz vaziuokle?
Nezinojau, kad atleido konkreciai uz vaziuokle. Bulje ir kazkoks techninis sefas isvyti berods? Bet jei taip, tai reiktu klausti seicho, bet man regis buvo n+k kartu kalbeta ir mclaren pati ta yra patvirtinusi, kad problematiska buvo viskas. Gal nebuvo politines valios atleisti ir graika, nes tada jau gaunasi daugiau nei puse vedanciu postu out. O del drago, tavo nuomone daugiau vaziuokle kalta buvo ar aero?
red bull vadovu nuomones vel issiskyre :) sikart del ferari degalu kvapo :) horneriui kvepia gripfrutais, o helmutui braskemis :))) taciau abieju kalbose jauciasi tas pats kvapas - itarimo, kad ferari vel sukure kazka nelegalaus :))))
https://ru.motorsport.com/f1/news/marko-toplivo-ferrari-pakhnet-ne-grejpfrutom-a-klubnikoj/4368269/
Man tai patinka ta filosofija "Mes - kurejai ir isradejai, Ferrari - apgavikai".
Cia galioja bet kokiai komandai bet kokiame sezone.
Benetton eaama, bet 'nenaudojama' aktyvi vaziuokle - smart guys!
Ferrari bargeboards - cheateriai!
Renault mases amortizatoriai - wow, cool invention!
Brawn dvigubas difuzorius - inzinierijos gigantai!
Red Bull besilankstantys sparnai - Newey genialumas!
Ferrari degalai - cheateriai!
O reaybeje - visi bendina rules kiek tik imanoma. Kitaip viskas stovetu vietoje.
red bull vadovu nuomones vel issiskyre :) sikart del ferari degalu kvapo :) horneriui kvepia gripfrutais, o helmutui braskemis :))) taciau abieju kalbose jauciasi tas pats kvapas - itarimo, kad ferari vel sukure kazka nelegalaus :))))
https://ru.motorsport.com/f1/news/marko-toplivo-ferrari-pakhnet-ne-grejpfrutom-a-klubnikoj/4368269/
nu va prasau, F1 sake isnyks BE, tobuleja, bando naujas eco technologijas - viena GP greipfruto pagrindu fuel, kito GP - braskes. Gana unikalu :D
Reikia kazkaip LT bulves ishkishti :D
gal sito saito genijai galetu paaiskinti, kaip telefone is 165 sito treado puslapio nueiti i 164? ne - 161 ar 160 i kuri numeta mygtukas atgal nereikia - reikia, kaip bet kuriam sveiko proto chate, vienu lapu atgal. ir taip - kiekviena karta atsidarius chata pirmas puslapis yra aktualiausias - neduok dieve praleisi kokia 7-8 metu senumo info. klasika - svarbu reklamu nepagailekit
nu va prasau, F1 sake isnyks BE, tobuleja, bando naujas eco technologijas - viena GP greipfruto pagrindu fuel, kito GP - braskes. Gana unikalu :D
Reikia kazkaip LT bulves ishkishti :D
:)))
gal sito saito genijai galetu paaiskinti, kaip telefone is 165 sito treado puslapio nueiti i 164? ne - 161 ar 160 i kuri numeta mygtukas atgal nereikia - reikia, kaip bet kuriam sveiko proto chate, vienu lapu atgal. ir taip - kiekviena karta atsidarius chata pirmas puslapis yra aktualiausias - neduok dieve praleisi kokia 7-8 metu senumo info. klasika - svarbu reklamu nepagailekit
cia pats beviltiskiausias dalykas koks gali buti :) bet keista, kad naujienose normaliai, o sitos temos negali normaliai sutvarkyti
nes uzsieme kazino ir draugas.lt baneriais po kiekvieno click’o
gal sito saito genijai galetu paaiskinti, kaip telefone is 165 sito treado puslapio nueiti i 164? ne - 161 ar 160 i kuri numeta mygtukas atgal nereikia - reikia, kaip bet kuriam sveiko proto chate, vienu lapu atgal. ir taip - kiekviena karta atsidarius chata pirmas puslapis yra aktualiausias - neduok dieve praleisi kokia 7-8 metu senumo info. klasika - svarbu reklamu nepagailekit
Cia istikruju yra bug'as, nes ant desktopo tuos skaicius normaliai rodo. Kad saito 'adminai' yra patys ispraude save i kampa is kurio iseiti negali tai nieko keisto, bet siuo atveju paprastas antros klases fix'as butu toks: puslapio nuorodos laukelyje (url) vietoje 165 irasyk 164 ir uzkrausi ta puslapi. Arba bet koki kita skaiciu atitinkanti puslapio numeri.
Leclerc turejo problemu su variklio ausinimu, Kvyatui pakeistas variklis.
url taisyti dar sugebu bet cia kas? privalumas?
del motoru, tai daug keitimu po atskirus komponentus - lygtais Sainz vel MGU-K, Haasai kazka keite, Ferrariam elektronika keista
url taisyti dar sugebu bet cia kas? privalumas?
del motoru, tai daug keitimu po atskirus komponentus - lygtais Sainz vel MGU-K, Haasai kazka keite, Ferrariam elektronika keista
Taip, Sainzui antras MGU-K. O elektronika keista abiems Ferrari ir Haas bolidams.
url taisyti dar sugebu bet cia kas? privalumas?
del motoru, tai daug keitimu po atskirus komponentus - lygtais Sainz vel MGU-K, Haasai kazka keite, Ferrariam elektronika keista
Cia jokio privalumo, cia yra bugas kuris turi buti sutvarkytas. Tik kaip matau situacija tokia kad #talk_to_the_hand
Leclerc turejo problemu su variklio ausinimu, Kvyatui pakeistas variklis.
Kokio bb keisti Honda motora? sugedo?
gal sito saito genijai galetu paaiskinti, kaip telefone is 165 sito treado puslapio nueiti i 164? ne - 161 ar 160 i kuri numeta mygtukas atgal nereikia - reikia, kaip bet kuriam sveiko proto chate, vienu lapu atgal. ir taip - kiekviena karta atsidarius chata pirmas puslapis yra aktualiausias - neduok dieve praleisi kokia 7-8 metu senumo info. klasika - svarbu reklamu nepagailekit
Spausk >> tada į latest topics meta.
Kokio bb keisti Honda motora? sugedo?
nezinau, formula1.com tiesiog pranese toki fakta be paaiskinimu
Kokio bb keisti Honda motora? sugedo?
An update on Twitter from Honda: During FP1, we noticed an anomaly in the PU data from Kvyat's car. With only a short time to investigate the matter fully between FP1 and FP2, we have therefore decided to change the PU on his car as a precautionary measure.
Spausk >> tada į latest topics meta.
a moku url pasiredaguoti ar kazka paspausti - kalba eina apie idiotiskus nelogiskumus, kai negali nueiti vienu puslapiu atgal ir kaskart isijunges turi skaityti 2008 metu postus. kodel naujienu nepadaro, kad saite rodyti 2008 metu pirmam lape?
Šitas taip... mane irgi erzina. Plius dar paklodinės reklamos ant mobile. ;)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |