:D
:D
Nuo 2017 grąžinamas kuro pildymas.
Manau kokiais 2030m vel uzdraus
O tu zinute auksciau matei?
Beje, juokinga antraste: nori grazinti kura kad padidinti idomuma. Bet kuro uzdraudimas buvo del tokios pacios priezasties - kad padidinti idomuma :)
2017 atrodo idomus Cars will be 5-6secs a lap faster in 2017 through aerodynamic rules evolution, wider tyres & weight reduction..hmm :)
Horneris vede:
http://www.lrytas.lt/pramogos/uzsienio-zvaigzdes/istekejo-buvusi-spice-girls-nare-geri-halliwell.htm
Xtremez, kuro draudimas atsirado dėl tokių atvejų kaip Massa su šlanga po Piketo avarijos :)
Tikrai ne del tokiu.
Kuro pildymo uždraudimas įvyko dėl saugumo, kad neįvyktų panašių incidentų kaip F.Massa Singapūre 2008m. ir dėl kaštų - transportuoti kuro pildymo techniką buvo labai brangu. Dėl įdomumo - manau taip, kažkiek ir dėl to, bet tai nebuvo pagr. priežastis.
Horneris istekejo. Pasveikinkim.
Visi sitie pakeitimai yra tik del to kad butu kazkas naujo (gryzimas prie seno yra nauja), kad ziurovams butu kazkoks idomumas vel ziureti arba testi ziurejima. Kuro uzdraudimas buvo pries 20-30 metu, poto ji vel leido naudoti, poto vel uzdraude, dabar vel leis naudoti. Viskas sukasi ratu. Padangas leido keisti, poto neleido, poto vel leidzia ir t.t. Nes jeigu tai butu istikruju del 'Massos Incidento' tai 2017m nebutu vel leista naudoti. Nes vel gresme sugryztu.
Xtremez>> "Padangas leido keisti, poto neleido, poto vel leidzia ir t.t." Tas draudimas keisti padangas berods buvo tik 1 sezoną. 2005 m. jei gerai pamenu.
Kuro pildymas buvo uždraustas 1. Dėl saugumo 2. Dėl kaštų "mažinimo". 3. Visos kitos priežastys kurias galima prigalvot. Man asmeniškai buvo įdomiau kai kuro pildymas buvo.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/988547_838344189546382_4873369103862236085_n.jpg?oh=9dc84707a7e456845b9b2157a774ccf7&oe=560055D8&__gda__=1443323700_141d91ca7fd6281f6e213539852e77e3 Tai prisipažinkit, kas dirba pas Sauberius, a? :D
Štai kas toks mantazoo
http://www.delfi.lt/sportas/f1/formules-1-duris-praveres-lietuvis-buciau-inzinierius-butu-buve-paprasciau.d?id=64159022
Karaliux -> kažkaip būsiu praleidęs, nors ir senokas straipsnis :D Dėkui!
Agas> "The refuelling ban was originally proposed by the F1 teams’ association but subsequently dismissed by Max Mosley as he felt it would interfere with ‘the show’ too much.
However the F1 teams have now convinced the FIA that a refuelling ban makes sense on cost grounds, as it saves them having to transport refuelling equipment around the world at great expense."
Apie sauguma ne zodzio. Koks saugumas? Ar uzsidege bent vienas bolidas per tiek metu kuro naudojimo? Iki 2010 jokiu problemu nebuvo su tuo saugumu.
Nes tokie vaizdai kaip šie yra vadinami saugiais ir juose negalime užfiksuoti jokio gaisro kuro pildymo ar užbaigus/neužbaigus kuro pildymą :)
https://www.youtube.com/watch?v=1TnFLw0opMI
https://www.youtube.com/watch?v=OvgjhfQLTNk
Xtremez, taip sumaišiau, pirmoj vietoj visgi kaštų mažinimas, antroj vietoj saugumas. Bet netgi tavo citatoj rašo, kad Max bijojo dėl show sumažėjimo. Tad tavo teiginys, jog kuro draudimas atsirado norint padidint įdomumą, visiškai neteisingas.
Kuro pildymas jokio idomumo nesugrazins. 99/100 atveju strategijos buvo nuspejamos - kazin ar kas keisis. Vienintelis akstinas - bolidai pagreites, ypac lenktyniu pradzioje
Supraskit Xtremeza, jei Alonso nedegė tai nieko nebuvo :D
Tokią pat nuomonę kaip Klepsidros jau ireiškiau ir anksčiau. Dar verta paminėti, kad jei tikėti MW žodžiais, kad SV turi sugebėjimą kiek geriau lėkti pilnu baku pirmuose ratuose, tai sugrąžinus kuro pildymą jei toks SV pranašumas egzistuoja, tai nebebus iš jo naudos.
Gal lenkimų dėl to ir nepadaugės, bet jau vien tas pylimo procesas turi savo žavesio ir pagyvina veiksmą boxuose :)
Tai kad kaip tik dabar pit stopai super - kuo greičiau pakeisti padangas. O dabar kurą vėl pils 6-8 sekundes, jokio įdomumo. Greičiau nepripils nei įranga leidžia.
Del irangos idomu ar planuojama koks updatintas variantas, ar liks tie patys ex 12 litru/sekunde
Refueling yra viso labai dar vienas varia*** lenktynese t.y. kas greiciau ir be klaidu pasipildys. O visokie Verstappeno uzsidegimo ir Massos drakono uodegos atvejai tik irodo tai.
Ir daro pernelyg daug itakos galutiniam rezultatui.
Bet whatever - kaip nuspres, taip jau nuspres.
Lewis Hamilton will get first choice about whether to run in front of teammate Nico Rosberg in Q3 at the Monaco Grand Prix, as part of a deal agreed with his bosses at the start of the season.
With his Mercedes team returning to the scene of last year's qualifying controversy, when Hamilton's effort to take pole position was scuppered when Rosberg ran off the track ahead of him, the Briton will be a*** to avoid being behind his teammate on track this year.
This is thanks to a pre-season arrangement laid down by Mercedes chiefs for Rosberg and Hamilton to share out which driver can chose the order they run in for the final qualifying showdown.
Sometimes it is an advantage to go last, when track conditions are at their best, whereas on other occasions it can be better to run first.
In Monaco it makes sense to go first and run in front of as many cars as possi***, unless track conditions are rapidly improving which could happen if it had rained and was drying out.
Coin flip decision
Before the opening race in Melbourne, Hamilton and Rosberg flipped a coin to decide who got first choice.
Rosberg chose to go first in Australia, with the option when to run being shared out at alternate races afterwards.
That means it is Hamilton's turn on whether or not to run first or second in Monaco this time around – whereas 12 months ago Rosberg had that choice.
With traffic and the possibility of yellow flags ruining the chances of a clean lap, it makes sense for Hamilton to go first, thereby ensuring that he is more in control of his own destiny this time around.
nu tai cia nieko naujo, tas pats kas ir praitais metais tik tiek kad siemet hamiltonui ispuole monakas pirmam, ir va tik man idomu ar jis irgi padarys avarija kaip rosbergas jeigu leciau vaziuos :D
Abejoju, nes butu labai akivaizdu.
Hamiltonas patvirtino prateses sutarti dar 3 metams
It is understood Hamilton will earn a basic salary, paid in US dollars, of $31m (£20.9m) plus extensive bonuses.
Depending on how many races he wins, and whether he becomes world champion, these bonuses could easily take his annual earnings well over $40m (£27m).
Ir kaip Andrew Benson raso:
There are better-paid drivers in F1 - at least in terms of salary before bonuses are taken into account - but racing for Mercedes is as close to a guarantee of success in the three years of his contract term as he can get.
Nebe tie kontraktai o ir ambicijos mokėt baudas, kad L.Hamiltonas tą patį padarytų (geltoną vėliavą kvalifikacijoje). Iš kitos pusės kam jam to reikia. Jo gi idealus savaitgalis kada jis viską gerai padaro, komandos partnerio idealus savaitgalis kada priešininkas dėl vienokių ar kitokių priežasčių kažkur suklumpa :). Todėl atsitrenkimai į sieną kaip pensininkui yra Rosbergo idealaus savaitgalio ir kas be ko pagerėjusios formos sudedamoji dalis.
According to the IndyCar technical bulletin, Schmidt Peterson Motorsport's right-front suspension rocker arm (BELOW) did indeed fail on Hinchcliffe's No. 5 car, as was previously reported. The rocker, which connects the suspension at each corner of the car to its damper and spring (BOTTOM), was manufactured in Nov. 2011 and had accumulated 14,000 miles of use.
omg, 14k? Top-klases autosporte? cannot believe it...
Butent del to ir ipastinau. Tikrai nustebino. Visas straipsnis su nuotraukom cia:
http://www.racer.com/indycar/item/116981-indy-500-source-of-hinchcliffe-s-crash-confirmed
Beje, turiu tokia detale (2 vnt) nuo Williams bolido ;)
Iš kur? :) švilptelėjai :)
Dovanu gavau, dovanetojas pirko Goodwoodo festivaly.
Bet diskusija gal apie gandus ir naujienas :-)
Pvz. tema tokia - kaip protingai isleisti savo vieneriu metu atlyginima:
Hamilton on Wednesday insisted he did not celebrate with "champagne", but the New York Post says the Briton has been looking into buying a $30 million penthouse in Lower Manhattan.
Nepamenu ar yra facepalm smailas, ar ne...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |