Naujienos, gandai...

Birželio 07 d. 08:31
Norge
Birželio 07 d. 08:31

" tad Konkordas ir draiveriai visiškai nesusiję sutarčių pasirašymo atžvilgiu" - cia toks lengvas nusisnekejimas, nors manau ir suprantu, ka norejai pasakyti :) kaip gali buti visiskai nesusije, jei kaip pats sakai, pasirasius iki 2024m sutartyje turetu buti itrauktas punktas apie tai, kas ivyksta, jei "netycia" konkordo sutartis nepasirasoma arba mercedes nusprendzia nedalyvauti, arba ivyksta kazkas panasaus i NBA lokauta :) net labai susije, nes nepasirasius konkordo, pilotai netenka pagrindiniu pareigybiu

Aš kalbu apie principą. Kiek koks pilotas ir komanda turi derybinių sugebėjimų numatyti įvairius ateities scenarijus prieš pasirašant sutartį yra visiškai atskiras klausimas. Konkordas užtikrina išmokas komandoms už dalyvavimą F1 mainais už komandų įsipareigojimą dalyvauti F1. Pilotai tai žinodami atitinkamai derasi dėl sąlygų. Bet komanda gali sudarinėti sutartis su pilotais nepriklausomai nuo Konkordo. Pvz., komanda gali įrašyt į sutartį, kad pilotas įsipareigoja atstovauti komandai bet nenurodama kokiam čempionate. Na, ir viskas, jei pilotas žioplas ir neturi gero agento, gali būt metamas ten kur komandai patogu. Čia teorinė pusė. Praktiškai, tai žinoma visi žino kada Konkordas baigiasi, ir, atitinkamai įtraukia sąlygas, kad lenktyniaus F1, kad lenktyniaus visą sezoną, išskyrus force majeure ar kitokias sutartyje numatytas aplinkybes ir t.t., ir pan. Top pilotų sutartyse, mano supratimu, pagrindinės pareigos lenktyniaujant iš vis mažą dalį sutarties sudaro. Ten daugiau visoks dalyvavimas ar nedalyvavimas renginiuose, jų kiekis, apmokėjimas, išlaidos, rėmimai, logotipai, šalmai, laikrodžiai ir t.t., ir pan.

Trumpai tariant, sutartis sudaroma tarp piloto ir komandos. Ne tarp FOM ir draiverio. Protingo draiverio / komandos sutartyje sąlyga dėl Konkordo gali būti, bet neprivalo. Abi šalys turi žinot po kuo pasirašo.

Šiaip būtų įdomu paskaitinėt kokio nors piloto sutartį, bet ten dėl konfidencialumo reikalavimų, tai, matyt, nebent kokios bankrutavusios komandos popieriuose galima būtų rast.

Birželio 07 d. 10:57

Nauji šalmai nuo 2019 metų F1.

The FIA has released a new top-end helmet standard that will bring about increased protection for racing drivers in all major championships.

Changes based on the new standard include:

- Top of visor opening lowered by 10mm to incorporate advanced ballistic protection that achieves unprecedented levels of safety during impact from debris.
- Extended areas of protection on sides to offer compatibility with latest single-seater headrests and closed car seat-side head protection systems, ensuring energy management is exactly where headrests are positioned.
- Helmet shell construction using advanced composite materials to ensure it is not only tough but also resistant to crushing and penetration.
- Test methods include variable crash speeds to account for different accidents and a range of weights to account for different mass headforms.

https://www.fia.com/news/fia-reveals-ultra-protective-helmet-f1

Birželio 07 d. 18:23
A85
Birželio 07 d. 18:23

Aš kalbu apie principą. Kiek koks pilotas ir komanda turi derybinių sugebėjimų numatyti įvairius ateities scenarijus prieš pasirašant sutartį yra visiškai atskiras klausimas. Konkordas užtikrina išmokas komandoms už dalyvavimą F1 mainais už komandų įsipareigojimą dalyvauti F1. Pilotai tai žinodami atitinkamai derasi dėl sąlygų. Bet komanda gali sudarinėti sutartis su pilotais nepriklausomai nuo Konkordo. Pvz., komanda gali įrašyt į sutartį, kad pilotas įsipareigoja atstovauti komandai bet nenurodama kokiam čempionate. Na, ir viskas, jei pilotas žioplas ir neturi gero agento, gali būt metamas ten kur komandai patogu. Čia teorinė pusė. Praktiškai, tai žinoma visi žino kada Konkordas baigiasi, ir, atitinkamai įtraukia sąlygas, kad lenktyniaus F1, kad lenktyniaus visą sezoną, išskyrus force majeure ar kitokias sutartyje numatytas aplinkybes ir t.t., ir pan. Top pilotų sutartyse, mano supratimu, pagrindinės pareigos lenktyniaujant iš vis mažą dalį sutarties sudaro. Ten daugiau visoks dalyvavimas ar nedalyvavimas renginiuose, jų kiekis, apmokėjimas, išlaidos, rėmimai, logotipai, šalmai, laikrodžiai ir t.t., ir pan.

Trumpai tariant, sutartis sudaroma tarp piloto ir komandos. Ne tarp FOM ir draiverio. Protingo draiverio / komandos sutartyje sąlyga dėl Konkordo gali būti, bet neprivalo. Abi šalys turi žinot po kuo pasirašo.

Šiaip būtų įdomu paskaitinėt kokio nors piloto sutartį, bet ten dėl konfidencialumo reikalavimų, tai, matyt, nebent kokios bankrutavusios komandos popieriuose galima būtų rast.

tai viskas taip. isdestei issamiai ir teisingai. tik mano replika buvo skirta "prisikabinti", kad nesusije pilotu sutartys su konkordu. tai net labai susije, nes nepasirasius konkordo, teoriskai neivyksta f1 cempas ir tada vien uz dalyvavima renginiuose ir t.t. niekas niekada jokiem pilotam nemoketu tu sutartiniu milijonu, kokie mokami dabar. Tam kaip ir sakei, privalo sutartyse buti punktai del fors majeure ir kas tokiu atveju pasidaro su alga. Bet nebesikabinesiu prie zodziu daugiau, pazadu ;)

Birželio 08 d. 16:29
Norge
Birželio 08 d. 16:29

tai viskas taip. isdestei issamiai ir teisingai. tik mano replika buvo skirta "prisikabinti", kad nesusije pilotu sutartys su konkordu. tai net labai susije, nes nepasirasius konkordo, teoriskai neivyksta f1 cempas ir tada vien uz dalyvavima renginiuose ir t.t. niekas niekada jokiem pilotam nemoketu tu sutartiniu milijonu, kokie mokami dabar. Tam kaip ir sakei, privalo sutartyse buti punktai del fors majeure ir kas tokiu atveju pasidaro su alga. Bet nebesikabinesiu prie zodziu daugiau, pazadu ;)

Jei jau kabinėtis iki galo, tai eina kalba, kad išvis neliks Konkordo po 2020 metų ;)

Birželio 08 d. 19:42
A85
Birželio 08 d. 19:42

Jei jau kabinėtis iki galo, tai eina kalba, kad išvis neliks Konkordo po 2020 metų ;)

neliks konkordo, atsiras barbadosas :) koks skirtumas, sutartys vistiek bus

Birželio 10 d. 12:33

Del nauju salmu tai FIA nesuprantu, uzdejo Halo, o dabar jau ir salmai blogi pasidare.
Tai kokia kryptim jie dirba. Kad pilotas trenktis i siena 300 greiciu galetu ?
Atrodo tie nauji salmai, tai ka as zinau. Tikrai po 5 metu, paliks tik ta juostele kaip robokopui :D kaip kazkas sake

Birželio 10 d. 15:01

Man atrodo jau reikia kurti žaidimo Fallout versiją, kuriame veikėjai yra F1 pilotai, nes jei taip ir toliau, tai atominius sprogimus išgyvent galės.

Birželio 10 d. 20:14

Sklinda kalbos, kad Red Bull "primygtinai" pasiule STR kad Gasly atgal butu idetas atnaujintas Honda PU - kad butu galima surinkti daugiau informacijos.

Birželio 10 d. 21:07
Klepsidra
Birželio 10 d. 21:07

Sklinda kalbos, kad Red Bull "primygtinai" pasiule STR kad Gasly atgal butu idetas atnaujintas Honda PU - kad butu galima surinkti daugiau informacijos.

tostas tas kalbas paneige plius logiska buvo keist po tokio q rezultato

Birželio 10 d. 23:47
Norge
Birželio 10 d. 23:47

tostas tas kalbas paneige plius logiska buvo keist po tokio q rezultato

kaip ir logiska, kad Tostas paneige, nes mol butu prisipazines

Birželio 11 d. 09:26

Statistika pavojingas dalykas, bet primečiau Top-6 vidutinį taškų skaičių per finišuotas lenktynes, kad pasižiūrėt daugmaž kiek pilotai verti, jeigu žiūrėt pagal finišuotas lenktynes šiuo momentu:
- SV: 17,29;
- LH: 17,14;
- VB: 14,33;
- DR: 16,80;
- KR: 13,60;
- MV: 10,00.

Tai pagal tokį taškai už finišuotas lenktynės santykį vienintelis pralošęs yra DR dėl 2 DNF, kur su visais finišais galėtų kažkiek konkuruot dėl čempiono titulo. Nu, ir šitas toks paskaičiavimas rodo, kiek MV raw greitis nesikovertuoja į taškus dėl klaidų, nors turėjo tuos pačius 2 DNF kaip ir DR.

Dar norėjau susivest hipotetinę lentelę pagal vietas, kuriose važiavo pilotai prieš DNF, bet, realiai, nėra kažkokios geros metodikos tai padaryt, tai į tokias hipotezes greičiausiai nelįsiu :D

Ir taip, čia tik sezono pirmas trečdalis, nieko jis realiai nepasako, bet šiaip, toks statistinis žaidimas ir tiek.

Birželio 11 d. 09:43

Na, ir čia toks biškį pafleiminimas iš Nico Rosberg apie Fernando Alonso: https://twitter.com/nico_rosberg/status/1005892351217332224?s=19 (grabs popcorn)

Birželio 11 d. 20:16

A crazy rumour that had birth in the Montreal paddock, before the race on Sunday, suggested that Stroll was offered to Toro Rosso – on loan – by Williams to replace Hartley, upon which the Grove outfit would promote their reserve Robert Kubica to the race seat vacated by the young Canadian.

Birželio 12 d. 18:44

gandai siemet kaip niekad tvirtinasi - Force India nespeja keisti savininku, Sauber irgi, o Kubica nespeja vairuoti visu bolidu

Birželio 13 d. 10:22

Autobild.de ir musu portalas skelbia, kad Red Bull pasirinko Honda (dar neoficialu).

Birželio 13 d. 15:41

Current owners Vijay Mallya and Subrata Roy do not have cash available to pay for Formula 1. The best case scenario is that they will sell the team for less than they want (not that they will be getting the money) and will then be able to issue a press release saying that they are happy to pass the team on to the next generation of owners, blah-di-blah. The worst case scenario is that these people will run the team into administration because no-one will pay the price they want. Creditors are getting worried (including Mercedes, which is owed a very considerable sum, north of $20 million)

Birželio 13 d. 15:43

Sawardas kazko rimtai uzvalge:
Given what is happening at Force India, there are rumours that Mercedes is now considering what to do if Force India crashes and the plan seems to be to transfer Esteban Ocon to Renault, as a replacement for Carlos Sainz (who is a Red Bull driver). Sainz moved to Renault last season because the team wanted a stronger challenge as Jolyon Palmer was struggling to fill the role. Sainz has done well enough to support Nico Hulkenberg, but he has not been beating him enough to turn himself into a must-have driver. Renault has long wanted Ocon (because he is French) and in the past Mercedes has loaned him to them as a reserve driver. Esteban is still the most likely to take over from Lewis Hamilton as and when he retires, but that is likely to be at least another three years. The word is that Sainz has been talking to McLaren, with the goal being to replace Alonso, but the team might prefer to invest in reserve driver Lando Norris. Stoffel Vandoorne's future with the team is yet to be settled, but he has done a decent job against Alonso.

Birželio 16 d. 21:24

Geras filmukas.

https://www.facebook.com/Formula1/videos/1062157113941270/

Birželio 17 d. 16:14

Double Crown :)

Birželio 19 d. 08:55

Dar apie RBR ir Honda:

Although the Milton Keynes-based team had been expected to wait until the Austrian GP to make its final call on the 2019 engine decision, indications now suggest that senior management has made its mind up.

Following close evaluation of the performance steps made by both car manufacturers over the Canadian GP weekend, and well aware that Renault could not guarantee it could keep its engine supply offer open, Red Bull is set on committing to Honda.

https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-honda-engine-deal-1046734/?s=1

Birželio 21 d. 08:58

Australai praneša apie McLaren susidomėjimą Daniel Ricciardo:

German publication Sports Bild reports Ricciardo has been offered a multi-year deal worth $20 million per year, making him one of the highest paid drivers on the Formula 1 grid.

https://www.foxsports.com.au/motorsport/formula-one/daniel-ricciardo-reportedly-offered-20m-per-season-deal/news-story/ef50e9b977d2252a807decb4f756211c

Birželio 21 d. 10:35

Jei tiesa (o panasu), jo vietoje sutikciau, neziurint i nieka. Red Bull yra helmuto komanda, o Helmutas mato tik Verstappena.

Birželio 21 d. 13:40

AF1 > McLaren reikia top piloto, jei išeina FA, bet ar jie turi reikiamą talentą ir organizaciją top pilotui sukurti top bolidą, tai tuo aš nesu tikras. Jei tikėt gandais, kad darbuotojai nepatenkinti dabartine vadovybe, tai tokioj nefunkcionuojančioj komandoj nėra ką veikt Ricciardo. McLaren susitvarkius struktūrą - galbūt, bet Renault tikrai nenorės dar ir nuo McLaren pasikraut, atsikratę RBR, o ir iš pranešimų panašu, kad McLaren gaus variklį dėžėj ir tiek žinių. Kol kas, iki 2021 metų McLaren apsimoka sodint Lando ir augint kartu su Vandoorne - būtų greita jauna mid-field komanda su perspektyva į ateitį 2021 metais gaut gerą variklį ir normaliai pakovot. Sutinku, kad Marko globoja MV, bet McLaren būtų žingsnis atgal, vertinant iš šiandienos perspektyvos.

Birželio 22 d. 17:58

Nežinau ar žiūrit press-konferencijas bet aš praktiškai visas peržiūriu, nes būna įdomios info. Lenktynininkų paprastai nuobodokos būna, bet su komandų vadovais galima išgirst įdomių dalykų, nors ir tai ne visada. Sįkart tokia visai įdomi su komandų vadovais apie variklius, Ricciardo, šokoladus McLaren darbuotojams (na, ir šiaip Boulier buvo gerokai pabullintas Daily Mail žurnalisto) ir etc.: https://www.youtube.com/watch?v=fjudpuU9LAI

Prieš 11 val.

Four-time Formula 1 world champion Lewis Hamilton is demanding $60 Million per year for his new Mercedes Formula 1 contract after Toto Wolff tried to “lure” Sebastian Vettel and Max Verstappen into signing for the Silver Arrows, according to Red Bull advisor Helmut Marko.

Prieš 11 val.

Many have tipped Alonso to compete in a full IndyCar season next year — which would mean quitting Formula One — which would aid him in taking the Indy 500 victory. However, this would require a significant investment by power unit manufacturer Honda, who may not be willing to throw so much money in for Fernando Alonso.

As the RACER reports, following Honda’s three year partnership with the McLaren Formula 1 team, Alonso made certain negative comments in public towards the Japanese manufacturer. Such examples could be him labelling the Honda F1 powertrain as a “GP2 engine”, or repeatedly saying “I’ve never raced with less power.”